za cetvorotaktne vlasnike:
vama je problem DEFINITIVNO u karburatoru jer igla karburatora ne izlazi pravilno prilikom veceg gasa, i glavna dizna natapa smesu preko mere. sta uraditi:
1. provera membrane - najcesce je membrana karburatora (bez da rastavljate karburator, samo otvorite poklopac dok je na mestu) BLAGO pokidana, jer kad je vise pokidana nema uopste ni paljenja. taj mali procep membrane je dovoljan da poremeti rad igle.
2. propust glavne dizne - postoji jedno malo sra*njce koje sluzi kao "vodilja" igle, ujedno i da spreci benzin da izlazi iz glavne komore karburatora. ne bih znao kako se zove, izgleda kao crevo dimenzija 5x2 mm. znaci jako sitno, kao vrh ciode. ona kad se pomeri, osteti ili bilo sta drugo, izaziva identicne simptome o kojima govorite. ler gas radi (jer tad nije odgovorna nijedna dizna), cim das gas, benzin pobegne kroz mesto gde to malo rteba da stoji i gasi se.
cetvrto sa DESNA, ovo sto izgleda kao da ima pojas, zlatne boje.