[ Xatex @ 04.08.2009. 08:55 ] @
E ovako, novi sam na forumu, ima tu već dosta toga već rečeno, nisam uspio sve pročitati, pa eto da mi neko ne zamjeri ako je ovo već netko pitao, ili je glupo pitanje..
Ja imam Yamasaki (YM 50QT-6) koji nema remen već lanac, pa me zanima jel u tom slučaju otpada solucija blokade na variomatu??
[ vladd @ 04.08.2009. 10:33 ] @
Otpada. Dovoljno su efikasne blokade na elektronskom paljenju.

Poz
[ Xatex @ 04.08.2009. 11:03 ] @
Pozdrav.. rekao si mi da su dovoljno efikasne blokade na elektronskom paljenju.. Ajde molim te ako bi mi mogao to malo pojasniti, kako da se rješim te blokade na el. paljenju.. Puno bi mi značilo.. Hvala unaprijed! =D

[Ovu poruku je menjao Xatex dana 05.08.2009. u 10:02 GMT+1]
[ Xatex @ 04.09.2009. 11:21 ] @
Evo mislim da sam pronašao CDI,, ako je to to..?
Ja tu vidim 4 žice: 2 deblje crvene, jednu žuto-zelenu i jednu crveno-žutu...
Ako mi netko može objasniti šta ja tu trebam da uradim, da bih se rješio blokade.




PS. Jel ovo uopće CDI???
[ yu1ny @ 04.09.2009. 12:57 ] @
Nije, to je izgleda rele-automat za žmigavce.
[ Xatex @ 04.09.2009. 17:43 ] @
..hmm, ako sam fulao, može li mi itko objasniti gde da nađem taj CDI..??? Hvala!
[ vladd @ 04.09.2009. 23:57 ] @
Prati kabal od svecice.

Poz.
[ yu1ny @ 05.09.2009. 00:22 ] @
Citat:
vladd: Prati kabal od svecice.

Poz.


...doći ćeš do bobine pa od nje na CDI.
[ Xatex @ 05.09.2009. 08:51 ] @
ok, hvala, ajd pokušat ću... pozz!
[ Xatex @ 05.09.2009. 14:33 ] @
evo otvorio sam skuter, tražio i tražio, našao sam neke stvari, neke ne.. al opet sumnjam da sam pronašao CDI, možda ga uopće nema! =S Pratio sam kabal od svjećice, i došao do neke 'kutije' u koju ulazi kabal od svjećice i izlazi samo jedna tanja crna žica (slika ispod), i pratim tu tanju, a ona vodi ko zna gdje(ne znam jer ulazi u jednu deblju cjev, u koju ulazi još puno drugih žica..) pokušao sam tu debelu cjev pratiti al ide tamo negdje ispod akumulatora, čini mi se prema prednjem kraju skutera, tako da sam odustao od nje..


i dok sam to tražio , ugledao sam još nešto (malo naviše),, pa me zanima šta je to..evo slike ispod..


[ Xatex @ 08.09.2009. 11:45 ] @
..a dajte ljudi, zar nitko nezna ništa o ovome..
[ igaigi @ 08.09.2009. 22:39 ] @
znam ja kupi novi skuter XD šalim se naravno hehe dajte ljudi odg. čovjeku
[ alagor2000 @ 10.09.2009. 20:25 ] @
Pozdrav,

Kako da skinem blokadu sa peugeot looxor 50 ?
To je masina kao na vivacity!
Koliko bi isao brze skuter i da li mu to skodi?
[ alagor2000 @ 11.09.2009. 20:02 ] @
Imam vivacity silversport s kojeg sam skinuo blokade pa ti mogu nešto reći o tome.
1.Skini variomat, odšarafi tri mala šarafa što drže okrugli limeni prsten. Ispod njega je okrugla limena šajbna (blokada) koju makneš i ponovo vratiš limeni prsten i pričvrstiš šarafima kako je stajao. Vrati variomat, remen, deklo sve na svoje mjesto i to ti je prva blokada.
2.Skini auspuh i vidjeti ćeš zavareni komad cijevi, blizu izlaza iz cilindra, koji je na kraju savijen i zavaren. To je rezonantno slijepo crijevo koje moraš otkinuti. Kad ga otkineš, ostati će ti rupa koju moraš zatvoriti zavarivanjem. Kod mene ima još jedna mala cjevčica, blizu ove što se kida, koja je povezana preko crijeva s motorom. Netko to isto skida, ja nisam jer mislim da nema potrebe za to. Vrati auspuh natrag i to ti je druga blokada.
Moj vivacity sad ide oko 75(65)kmh što mi je za moje potrebe sasvim dovoljno. Ako ti je dobro naštelovan karb. trebao bi dobiti jedno prilično linearno ubzanje od 0-65kmh, a ono do krajnje malo sporije (po satu). Ovo skidanje blokade ne može biti nikako štetno za motor (to sam objašnjavao na drugom forumu, ako te baš interesuje mogu i o tome), trebao bi dobiti značajno manju potrošnju goriva po km, posebno na otvorenom.
Moguće da ima i elektronska blokada na CDI, ali to iz svojih razloga ne bih dirao (ukoliko je ima).

[ fr.wgrg @ 26.06.2010. 22:11 ] @
Molim vas pomozite mi..... imam peugeot jet force 50, i ne znam kako da skinem blokadu sa variomata
Situacija kao na slici

Dali treba da se vadi prsten, ili da se samo skrati? Jer na prstenu stoji onaj jedan deo remenice, mislim da nece moci bez prstena.
[ fr.wgrg @ 26.06.2010. 22:19 ] @
Citat:
Kod mene ima još jedna mala cjevčica, blizu ove što se kida, koja je povezana preko crijeva s motorom. Netko to isto skida, ja nisam jer mislim da nema potrebe za to.

Meni je to gumeno crevo stalno pucalo (topilo se) pa sam i to likvidiro. Kod mene to neide u motor, nego u kao neki filter, u kom se nalaze dva jednosmerna ventila, a zatim jos malo gumenog creva, pa neki sundjer i kraj.
[ fr.wgrg @ 10.04.2012. 20:49 ] @
cekaj i kada nadjem cdi sta treba sa njm da radim da se seku zice sta?

[ fr.wgrg @ 08.07.2013. 22:39 ] @
to i je drug regler za alnaser