Pa i sad imamo zakon, samo sto ga nepostujemo, sto mi vozaci, sto policija.
Nikad me policija nije zaustavila na auto putu ni u SRB ni u HR, ako nisam isao vise od 150km/h. Isto tako me nikad nije policija zaustavila ako sam isao za <10km/h vise od dozvoljene brzine. To provereno znam za BIH (kod njih je vec uveden neki novi zakon) i SRB, to su mi sami policajci rekli u te dve zemlje. U HR me zapravo nikad nisu ni zaustavili, a verujem da je i tamo takvo pravilo, nepisano. Mada koliko realno moze da se jurca sa tom pandom?
Elem, kada vozis auto na otvorenom putu, najteze se obilaze tzv sluzbena vozila i pikapovi koji imaju tu nalepnicu 80km/h
Da li su onda vece kazne nego da imas putnicko vozilo? Postoje li tu neke razlike? Pretpostavljam da nisu, jer ti placas kaznu kao fizicko lice ...
Da rezimiramo, ima li razlike kada ides 100km/h gde je ogranicenje 80km/h, ako si u obicnom putnickom automobilu ili u teretnoj fiat pandi, koja je registrovana na tebe, a ne na neku firmu?
Ima jos pitanja
Da li se mora uraditi neki atest za nosivost ili tako nesto, pre registracije?
Mislim da je to daleko bolja varijanta od juga da se uzme, pa makar i teretna. Em je noviji auto, nego sto ne mozes naci juga to godiste za te pare, em mi nekako deluje solidniji, em imas prostora nazad za veliku plinsku bocu i da ti ostane malo i gepeka, ali samo ako hoces da vozis kupe
. A ionako 98% vremena za volanom provodim sam u autu ...