[ JJ-Kale @ 24.08.2009. 19:37 ] @
| Pozdrav svima ! U zelji da kupim automobil (polovan) u rasponu cene od 6.000 do 7.000 eura, Megan 1.5 dci 105ks mi se izdvaja kao odlican izbor s obzirom na dobijeno za ulozeno. Sve ono sto se o njemu pise (a papir trpi sve !?) je u superlativu!
Mene naravno zanima ono sto je u praksi. Ako je neko od vas imao ikakvog iskustva sa navedenim modelom, bio bih zahvalan za bilo sta korisno sto bi potencijalni vlasnik trebalo (morao) da zna ! I jos jedna stvar: cuo sam da postoji verzija 1.5 DCI motora ciji filter goriva (nafte) ima senzor za prisustvo vode u gorivu (nafti) i da zato kosta oko 150 eura !!? (oni normalni su oko 2.000dinara). Da li je to tacno ? I naravno da li je mozda 1.9dci - bolji izbor ? UNAPRED HVALA ! |
[ BioSQUAD @ 25.08.2009. 00:03 ] @
Svi nesto hvale vise onog sa 1.9..
[ deki77 @ 25.08.2009. 07:12 ] @
Ako želiš ekonomičan auto na pravom si putu..
Ako želiš udobnost,brzinu,da prelaziš veće relacije (zaobidji)...
Činjenica da model 1.5dci ima zaista nisku potrošnju.
Mene je letovanje CG(Budva) koštalo bezina ~50€.(sa povratkom).
Isto tako me je koštalo živaca...jer,blago veći uspon,uključena klima,opterećen gepek(ništa spec)...ti je vožnja u II brzini.
Pogotovo deonica Zlatibor,Cetinje-Budva,Kanjon Morače gde se smenjuje uspon.Prelazenje iz II u I traku.
Ustvari ove deonice su najbolji test pogotovo za svaki dizelaš.
Ako želiš da se voziš po ravnici,gradu,kuća-posao.
Pravi izbor.
[ cozmo_im @ 25.08.2009. 09:15 ] @
Megane 1.5 dci od 105KS sa klimom ne moze da izvuce uzbrdice? Ili tebi nesto nije u redu sa autom ili ne znam sta - Megane III sa tim motorom prosto polece uz Bubanj potok (ja vecu uzbrdicu ne znam). Na 120kmh stisnes gas i on ubrzava - sa ukljucenom klimom. U petoj.
Da ne kazem da moj matori auto (nema klimu doduse) bolje izvlaci te deonice (mislim na ovo sto si ti pomenuo). Sa sve stvarima.
Obrtni momenat od 240 Nm i tezina auta od 1240kg sa vozacem i punim rezervoarom daju raketne performanse u opsegu 2000-2800 obrtaja.
Dve osobe dodato na to i stvari - ne bi smeo da oseti nikako, to je odlican obrtni momenat za tu tezinu.
Ako su nesto promenili na Meganu III - ne znam, ali on tako ide sa motorom 1.5 dci 105KS. Cak i onaj 1.5 dci 86KS ide odlicno, ne tako dobro, ali bez problema krstari bilo kojom uzbrdicom.
[ deki77 @ 25.08.2009. 09:30 ] @
to su i meni pričali takve iste priče...
1.5dci daje raketni pogon kada je prazan i na ravnom.
btw moj je karavan,tempomat,aut. klima,sve je full
[ cozmo_im @ 25.08.2009. 09:59 ] @
Ja pricam za dozivljaj voznje Megana III - sa nas dvojcom u kolima, imao sam prilike od Zemuna do Mladenovca i nazad - auto ide jako dobro. Uopste nije primetio uzbrdicu na Bubanj Potoku, toliko da bi se nesto znacajno "slosilo" motoru. Uzbrdica od 4-7% (koja je dugacka relativno) ka Mladenovcu mu je isto prijala. Moj auto sa tri osobe i stvarima tu izvlaci oko 90-100kmh u cetvrtoj, dok je Megane krstario 120 sa upaljenom klimom. Nisam ja vozio ali nisam osetio da se nesto preterano auto muci. Ok, realan test bi bio jos jedna osoba i recimo 50-60 prtljaga, ali sumnjam da bi se toliko odrazilo na performanse. Onaj 1.6 16v motor od 110KS, benzinac, u tom istom Meganu III bez problema podnosi uzbrdice, doduse jedan stepen nize od dizela (mislim na menjac) ali glatko on povuce, moze da se razvuce bez problema - dovoljno je elastican.
Da li su nesto menjali prenosni odnos u menjacu ili nesto drugo - ne znam.
Ne znam koliko je karavan tezi od Megana III (on je tacno 1300kg, onaj podatak sam u prethodnom postu naveo za Megane II petovratni), cisto sumnjam da mozda 100kg razlike cine neki uticaj na toliki obrtni momenat.
Ako je tako kod Megana dvojke, onda OK, ali cudno je da isti motor daje tolike razlike u performansama na uzbrdici. OK, ovo je glanc nov auto, ne znam kolko si ti presao, mozda ima razlike.
[ deki77 @ 25.08.2009. 12:49 ] @
120000km
2005god.
[ etjen @ 25.08.2009. 13:02 ] @
i ja bih rekao da nešto ne valja sa tim tvojim. Moj Modus sa 1.5 dci 65 konja ne oseti uzbrdicu sa klimom. Nije baš da je za trke, ali zaista nema potrebe za šaltanjem... Peo sam se na Kopaonik, kao da idem po ravnom...
[ Reno4 @ 25.08.2009. 14:44 ] @
Vozio sam se u ovakvom meganu do Grčke, auto ide kao metak, nema govora da ne može uz neko brodo. Pritom je veoma štedljiv, tih, stabilan. Po meni, best buy u klasi.
[ Rins @ 25.08.2009. 22:33 ] @
Nikad nisam cuo za filter goriva od 150eu- ja imam nezgodan filter koji se radi samo u originalu jer je prilicno redak ali on kosta 60eu i pritom nema senzor za vodu...
Filtera ima sigurno 5-6 vrsta i cak ne mogu ni na osnovu broja sasije da ti kazu koji filter ide za konkretan auto.... znaci jedino odokativni pregled dolazi u obzir sto bih ti i inace preporucio- oteraj ga lepo u neki ovlasceni servis, proveri servisnu istoriju cisto da bi imao nekakvu predstavu o realnoj kilpometrazi... na zapadu umeju da predju i po 50-100 hiljada godisnje pa ti godiste u tom slucaju nije nikakva garancija...
Naravno uradi i kompletan pregled mehanike... ako budes odlucio da ga uzmes javi se za jos neki tips&hints
[Ovu poruku je menjao Rins dana 25.08.2009. u 23:44 GMT+1]
[ BoysBVS @ 25.08.2009. 22:54 ] @
Probao ga par puta... Lep auto,sve super. Pre nekoliko je na drugovom zveknula neka dizna koja kosta 300e. E sad,mozda je to slucajnost... Mozda i nije 300e. Raspitaj se kod mehanicara. Cuo sam da je osetljiv na gorivo. Ovo je sve REKLA-KAZALA. Ipak proveri. Srecno!
[ JJ-Kale @ 26.08.2009. 00:15 ] @
Hvala svima koji ste se do sada javili ! Vase komentare sam pazljivo procitao i kako vidim uglavnom se slazemo da je Megan "dobra " kupovina !? Naravno, svaki auto se trosi i kvari (pogotovo kada govorimo o polovnjaku) ali kod Megana mi se to cini podnosljivim. Takodje bi skrenuo paznju na nesto sto niko do sada nije pomenuo a ima veze sa delom komentara da 1.5 dci 105ks moze da ima problema sa usponima - a to je njegov 6-to stepeni menjac (samo za taj motor). Sa tim prenosom i 240 Nm ob.momenta i ja verujem da taj Megan uzlece na uzbrdicama (ako je dobar motor, naravno). Ako se ko jos necega seti ili ako neko cuje za dobru mogucnost kupovine istog - javljajte !!!
[ zex24 @ 26.08.2009. 09:23 ] @
Uzmi 1.9dci neces se pokajati
Sad je vec mala razlika u ceni...
[ deki77 @ 26.08.2009. 11:31 ] @
Citat: zex24: Uzmi 1.9dci neces se pokajati :)
Sad je vec mala razlika u ceni...
Upravo to...
1.5dci je slaba masina..
za litru-dve nafte više netreba se glupirati..
[ Zarko Silic @ 26.08.2009. 12:05 ] @
Citat: deki77: Upravo to...
1.5dci je slaba masina..
za litru-dve nafte više netreba se glupirati..
Sto je najzanimljivije, uopste nije litru dve, vec je u najgorem slucaju isto. Cak sto vise 1,9 ume i manje da potrosi.
[ Rins @ 27.08.2009. 03:54 ] @
Od 1.5 dci 86 ks tesko da moze da bude stedljiviji ( <6l po gradu) ali za ovaj od 105ks ne znam, ne mogu nista da tvrdim ali nemam razloga da ne verujem @zarsilicu
U svakom slucaju 1.9dci je odlican motor za Megana
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|