[ Salle015 @ 26.09.2009. 13:04 ] @
| Evo ovako imam problem sa odabirom motora tako da bi mi svaki savet ili preporuka dobro dosla.
Zapravo zeleo bi da bude oko 125/150 cc da nije okaj klasican skuter automatik, onda visok sam 2m i zato mi treba neki koji nece da bude premali za mene, kao vecina koju sam probao.
Jel ima neko predlog neki? |
[ lancia88 @ 26.09.2009. 21:33 ] @
Pozdrav,
da, imamo predlog da se registrujes da znamo sa kim komuniciramo, odnosno kome savetujemo. Verujem da je to neki minimum nudjenja za ono sto trazis.
[ Salle015 @ 26.09.2009. 22:21 ] @
Pozdrav i tebi,
Imao sam problema oko logovanja na forum nesto oko browser-a ali sad je ok.
[ lancia88 @ 27.09.2009. 07:58 ] @
Pozdrav,
OK, hajdemo onda na moje pitanje:
zasto bas kubikaza od 125/150 ccm?
U tom smislu, na Tvoju visinu, uklapa se jedino Prince 125, da budemo nacisto, pa i on jedva, nategnuto.
[ Salle015 @ 27.09.2009. 11:11 ] @
Zasto tolika kubikaza? Zato sto sam jos neiskusan i tek ulazim u taj svet motora i onda se plasim da necu uspeti da kontrolisem neke vece masine.
To bi trebalo da bude neki motor srednje snage po mom misljenju. Mozda gresim ne znam stvarno ni sam. Kao sto sam rekao nov sam u tom svetu i ne znam mnogo. Ceprkam po google-u ali nema tu bas onoliko koliko sam se nadao.
[ lancia88 @ 28.09.2009. 15:40 ] @
Pozdrav,
kubikaza na nivou 125-250 ccm nece pomoci mnogo ako je rec samo o ovakvim razlozima. Naime, 50 ccm zaista sluzi za sticanje iskustva, i to je upravo ona prica koja ima smisla. Ogranicenja snage su tolika da ubrzo dosegnes maksimume svoje masine i polako istrazujes vlastite maksimume. Posle toga ima smisla nesto veca kubikaza, ali to opet ne treba da bude 125/150 ccm vec 200/250, jer se na ovim kubikazama mozes uputiti i na putovanja bez previse razloga za brigu, a poseduju i izvesnu rezervu snage neophodnu za preticanje ili uzbrdice. Kod voznje dvoje za iole nekakav komfor voznje, ovo su donje granicne kubikaze.
Kod nas u ponudi uglavnom imas nesto polovnih copera japanske proizvodnje, ali su oni na ovim kubikazama, uz par redjih izuzetaka, uglavnom premaleni za Tvoju visinu i mogao bi izgledati groteskno na njima. Za malo, ali dovoljno malo, veci su kineski cruiseri/chopperi te njih imas u varijanti novih i polovnih. Imas ovde relativno detaljnu temu u kojoj bi mogao da pronadjes nesto za sebe po tom pitanju, a pored pomenutog tesko da ces naci jos nesto, sem SM/enduro kineskih modela, ali i tu vec moras da sednes na njih da bi se uverio da li Ti to bas pristaje.
Uvek se moze naci i alternativa u necem dvotaktnom, recimo Aprilia i Cagiva imaju sasvim pristojnu ponudu (RX, RS, Mito itd.), ali tu se susreces sa problemom na koji mnogi ne racunaju: ovi motori izvlace krajnje brzine vece od svojih kubikaza (125ccm, preko 125 km/h) ali to su brzine do kojih ne stize motor vec inercija i prenos. Motor vise na tim brzinama ne obezbedjuje snagu dovoljnu da se motocikl "odlepi" od odredjene brzine, vec se na to mora malo cekati. OK, ali problem je veoma cesto saobracaj a najcesce konfiguracija puta - za sve ove decenije na motoru najvise nepogubnih "ispravljanja krivina" sam video/cuo bas na ovim modelima, upravo u cekanju da nabije jos koji podeok na kazaljci. Sam proceni koliko si zreo da se od ovoga ogradis i ne padnes u tu zamlku.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.