[ 101010 @ 16.10.2009. 21:58 ] @
Kada nemar u vrsenju posla od koga zavise ljudski zivoti ispliva u javnost putem interneta, izgleda ovako. Deo transkripta iz zucne diskusije mehanicara i inzenjera JAT tehnike na nekom od foruma... Citat: ... Jedan je na platformi menjao X-feed valve sa punim rezervoarima da bi smanjio zadrzavanja aviona!? Posledica? On okupan gorivom na bolovanju, platforma poplavljena gorivom, vatrogasci, kasnjenje itd. Drugi je vratio stari od opiljaka ocisceni uljni filter CSD-a posto novog nije bilo, posle pregrevanja. Posledica lose analize greske, CSD otkazao u letu itd… ... Na zalost takvih primera OPASNOG kurcenja je koliko neces i samo nas Svevisnji izgleda cuva od najgoreg.,Zamislite samo da se na 40 stepeni, zbog APUa (koji je verovatno radio) ili statickog praznjenja, zapalilo to prosuto gorivo koje je curilo kao potok iz aviona na C poziciji , ispred aerodromske zgrade pune putnika!!!!!!?????? ... Sto se tice dokumentacije, ovo je dokaz da vecina vas i ne cita istu, jer bi ste radili kako treba, ne bi vam se deslio da, recimo, zamenite kapotaze, pa da se pola Evrope smeje vasoj “strucnosti”, a Boeing se raspituje o cemu se radi, da se ne ponavljam oko vetikalca na Jet2.... http://tangosixblog.com/2009/10/15/tehnika-nemara/ |