[ dejan s. @ 21.10.2009. 19:52 ] @
ja imam automatika 96 godiste samo sam auspuh i bombinu budzio tj. bombina je od opela 1.6 i ide ko zmaj cak sam i pao jednom sa njega merio sam sa skuterom od druga ide oko 60 km/h |
[ dejan s. @ 21.10.2009. 19:52 ] @
[ savicsrdjan @ 23.10.2009. 20:08 ] @
da ne znam o cemu pricas ispao bi ne znam kakav znalac... samo si zajebo s tom bombinom sto si stavio...vrati original koju si imao i posteluj je lepo... vrati stari auspuh jer je on najbolji za matika...lepo ga isperi i ocisti.... malo posmirglaj glavu spusti je mm... ispoliraj izduvni kanal.... nazad stavi zub-dva manji zupcanik... to ti je ono najjeftinije... pozz
[ TOMOS NAJ NAJ 1234 @ 23.01.2010. 15:16 ] @
i ja imam tomos automatika i sve sam mu novo stavio i ide 68 imam skalu a koji lancanik da stavim napred a koji nazad da bi jos bolje isao?
[ alxns @ 12.03.2010. 00:16 ] @
Dvotaktni motori koriste veci napon na svecicama nego cetvorotaktni tako da nije pametno mesati im bobine. Sto se ciscenja auspuha tice tesko ga je prati jer 2T masina jako cadji. Najbolji lek je spaljivanje. Auspuh se stavi u zgodnu metalnu posudu (tepsiju) i dobro prelije mesavinom benzina i motornog ulja, moze i starog "pregorelog" od kola. Onda se to zapali i ostavi da do kraja izgori. Sve masne naslage u auspuhu izgore i lako ih je skinuti zicanom cetkom ili kakvim drugim pogodnim alatom. Jedina mana je sto auspuh, ako je hromiran ili niklovan, moze da promeni boju.
Sto se tice zupcanika, stavljaju se napred veci i/ili nazad manji (za zub-dva od postojecih) ako hoces da povecas brzinu. Ne savetujem jer srazmerno izgubi na obrtnom momentu sto znaci losije ubrzanje i manju vucnu silu. [ Horvat I @ 12.03.2010. 07:54 ] @
Citat: alxns: Dvotaktni motori koriste veci napon na svecicama nego cetvorotaktni Ovo 1. put cujem! Nemoj mesati 6 i 12Voltne bobine. Kola sa 2T motorima su se pravila za 6V vladavine a odlicno se medjusobno menjale bobine od DKV Juniora i bube [ alxns @ 12.03.2010. 12:40 ] @
"Citat:
alxns: Dvotaktni motori koriste veci napon na svecicama nego cetvorotaktni Ovo 1. put cujem! Nemoj mesati 6 i 12Voltne bobine. Kola sa 2T motorima su se pravila za 6V vladavine a odlicno se medjusobno menjale bobine od DKV Juniora i bube" Ne pricam o primarnom naponu (6 ili 12V) nego o sekundarnom, visokom naponu koji napaja svecicu. Naime, dvotaktni motori, za razliku od 4T, ne pale smesu cistog benzina nego smesu mesavine benzina i ulja. Cist benzin je uvek lakse upaliti nego kad je zamascen uljem. Zbog toga je potrebna jaca (toplija) iskra a to se postize vecim naponom iskre. Kod 4T motora sekundarni napon bobine se krece uglavnom izmedju 10 i 15 kV dok kod 2T masina ide i preko 20 kV. Znaci moze se na 2T masinu staviti bobina od 4T (naravno ukoliko ima spoljni dovod odgovarajuceg primarnog napona) i uglavnom ce raditi, ali ne sa punim performansama tj. palenje smese ce biti teze zbog slabije iskre, koja je predvidjena da pali cist benzin a ne mesavinu. Ovo sam otkrio na svojoj kozi kad mi je svojevremeno izgorela bobina na Jawi 350 pa sam, bez razmisljanja, stavio drugu od Lade Rive (takodje 12V primarni napon). Iskra je naizgled bila uredu (kad izvadim svecicu i verglam) ali motor nije mogao ni da upali tj. radio mi je samo drugi cilindar na kom je bila fabricka bobina a ovaj bi samo povremeno "trzuo". Odrazavanje ovog problema na Jawi je bilo jace jer je znatno veca kubikaza nego na Tomosu - 175ccm po cilindru. Tada sam uzeo da analiziram situaciju i, trazeci po raznim knjigama, nasao upravo ovaj odgovor - koji je i potpuno logican. Nasao sam tada i dijagrame sa odnosima napona itd. ali sada ne znam gde su. Ako ih nekad nadjem skeniracu i nakaciti ovde. Naravno, cim sam kupio polovnu Jawinu bobinu i stavio je problem je bio resen. [ Horvat I @ 12.03.2010. 18:54 ] @
Citat: alxns: bobina na Jawi 350 Moja Jawa je imala 6Vni sistem [ alxns @ 12.03.2010. 19:36 ] @
Bilo je vise modela. Stariji (ali ne svi) su imali 6V (dinamo DC ako se ne varam) a noviji 12V sistem (alternator AC). Moja Jawa je bila 350 Twin Sport iz '87. godine i imala je 12V. Pre nego sto sam kupio tu Jawu gledao sam jedan CZ 350 iz kraja '70.-ih godina i sve mi se cini da je i on imao 12V (koliko se secam gazda je vezao akumulator od kola kada ga je palio). Znam i za 6V modele, mada su bili redji.
[ Horvat I @ 13.03.2010. 09:48 ] @
Bas ti iz 70tih, bili su 1. lepog dizajna i jeftiniji od Tomos electronic 90
[ alxns @ 13.03.2010. 12:09 ] @
Citat: Horvat I: Bas ti iz 70tih, bili su 1. lepog dizajna i jeftiniji od Tomos electronic 90 Da, i da ti pravo kazem ja i danas imam ideju da jednom, ako budem imao para viska, nadjem neki "bataljen" CZ iz tih godina, pa da ga sredim i "imam pouzdan motor za svakodnevnu voznju dok Honda ceka na delove/popravke", kako rece jedan moj prijatelj i veliki entuzijasta za ceske motocikle. Voleo bih negde da nadjem 632 motor sa 350ccm jer imaju dosta velik obrtni moment - sto se meni svidja, a ako se dobro secam imaju i gvozdeno kuciste radilice. Ali o tom po tom, ako se jednom potrefi da imam para i da naletim na takav motor.... [ alxns @ 22.04.2010. 09:37 ] @
tema je o automatiku, koliko vidim..
imam i ja automatik a3 i to dva prvi ide 75-80km/h sa meteor klipom od 39mm, dellorto karburatorom sa friziranom diznomm, sportskim auspuhom, uradjenim usisima i letiiiiiii [ neba016 @ 02.06.2010. 11:28 ] @
poz...imam motins automatik 96/97 god. interesuje me gde mogu da kupujem original delove za njega p.s. gde god sam nasao delove sve je to neka mala privreda i NEKVALITETNO?treba mi one plastike za noge sve su se ofucale i polomile to nemogu nigde da nadjem,i jos neke delove treba da uzmem!!
[ alxns @ 10.08.2010. 12:30 ] @
To su zapravo Tomos motori sa oznakom Motins. Motins je nekada radio masine (klipove, cilindre,....) za Tomos pa kada ovi nisu imali da im plate placali su kompenzacijom (davali im mopede umesto para) pa je na njih Motins udarao svoju oznaku, a zapravo je Motins-ov jedino motor a sve ostalo je Tomos-ovo. Zato predpostavljam da delove mozes naci u Tomos-ovim prodavnicama (kojih ima mnogo) za odgovarajuce modele (objasnis prodavcu u cemu je stvar i kazes sve oznake koje imas na motoru i on bi trebalo da moze da nadje kom Tomos modelu to odgovara).
Pozdrav, Aco. [ alxns @ 06.02.2012. 09:54 ] @
Pozdrav ja imam automatika a3 ms i jedino sto je na njemu radjeno je to da sam stavio laser auspuh i malo ga uglancao (ofarbao i tako to) pa me zanima koliko je dobar taj laser auspuh i dali valja busiti motor na 39 ili 42 posto sam cuo da jako kratko traju takwi motori i kako mogu da napravim ili gde mogu da nadjem za njega korman onako "spusten" dole kao kod vezih motora pozdrav :DD
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|