[ akel @ 26.10.2009. 10:54 ] @
Dacijin motor na samom uljnom filteru baca ulje. Zamena filtera nije pomogla. U radu motora nema nikakvih promena, dobro vuce i temperatura je uobicajena. Da li postoji resenje za ovaj problem?
[ Java Beograd @ 26.10.2009. 11:52 ] @
Vidi, napisao si nešto što prkosi logici.
"baca ulje na samom filteru" - dakle: filter je bušan ili navoj na filteru je je loš ili gumena zaptivka je propala
"zamena filtera nije pomogla" - WTF ? Stavio si ponovo bušan filter ? Ponovo loša gumena zaptivka ?
[ akel @ 26.10.2009. 12:51 ] @
Evo da bude preciznije i logicnije: ulje prolazi izmedju bloka motora i filtera. Novozamenjeni filter je originalni Reno-ov.
[ rale2rale @ 26.10.2009. 14:08 ] @
Vidi da li je ovo u pitanju!

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=31.0
[ Java Beograd @ 26.10.2009. 14:18 ] @
@Akel
Ne bih da vređam tvoje majstroske sposobnosti ovim pitanjem, ali, da li ti propisno zategneš filter ? Staro majstorsko pravilo je:

1. Obrisati krpom blok motora na mestu gde naleže filter, tj. zaptivka.
1. Namazati gumenu zaptivku malom količinom ulja ("ovlažiti uljem")
2. Zavrnuti filter do kraja, i onda okrenuti (zategnuti) za još 3/4 kruga.

[ Nocni @ 26.10.2009. 23:53 ] @
Smijesno je sto se ne zna o kojem se autu radi, koji je motor u pitanju... Moze biti vozilo 30 godina staro, moze biti iz ove godine takodje...
Po meni, na ovakva pitanja bi trebalo da bude 0 odgovora pa nek se onaj koji je postavio temu pita zasto niko ne odgovara...

[ akel @ 27.10.2009. 08:52 ] @
Zahvaljujem se na interesovanju za postavljeni problem.
Novi filter postavljen je upravo na nacin koji opisuje Java.
Radi se o aktuelnom Dacijinom motoru koji koriste Sandero, Logan,
Super Nova, Solenca. (Pretpostavka je da bi previse star motor
bio nauljen ne na jednom mestu, vec na mnogo vecoj povrsini)