[ akel @ 26.10.2009. 10:54 ] @
Dacijin motor na samom uljnom filteru baca ulje. Zamena filtera nije pomogla. U radu motora nema nikakvih promena, dobro vuce i temperatura je uobicajena. Da li postoji resenje za ovaj problem? |
[ akel @ 26.10.2009. 10:54 ] @
[ Java Beograd @ 26.10.2009. 11:52 ] @
Vidi, napisao si nešto što prkosi logici.
"baca ulje na samom filteru" - dakle: filter je bušan ili navoj na filteru je je loš ili gumena zaptivka je propala "zamena filtera nije pomogla" - WTF ? Stavio si ponovo bušan filter ? Ponovo loša gumena zaptivka ? [ akel @ 26.10.2009. 12:51 ] @
Evo da bude preciznije i logicnije: ulje prolazi izmedju bloka motora i filtera. Novozamenjeni filter je originalni Reno-ov.
[ rale2rale @ 26.10.2009. 14:08 ] @
[ Java Beograd @ 26.10.2009. 14:18 ] @
@Akel
Ne bih da vređam tvoje majstroske sposobnosti ovim pitanjem, ali, da li ti propisno zategneš filter ? Staro majstorsko pravilo je: 1. Obrisati krpom blok motora na mestu gde naleže filter, tj. zaptivka. 1. Namazati gumenu zaptivku malom količinom ulja ("ovlažiti uljem") 2. Zavrnuti filter do kraja, i onda okrenuti (zategnuti) za još 3/4 kruga. [ Nocni @ 26.10.2009. 23:53 ] @
Smijesno je sto se ne zna o kojem se autu radi, koji je motor u pitanju... Moze biti vozilo 30 godina staro, moze biti iz ove godine takodje...
Po meni, na ovakva pitanja bi trebalo da bude 0 odgovora pa nek se onaj koji je postavio temu pita zasto niko ne odgovara... [ akel @ 27.10.2009. 08:52 ] @
Zahvaljujem se na interesovanju za postavljeni problem.
Novi filter postavljen je upravo na nacin koji opisuje Java. Radi se o aktuelnom Dacijinom motoru koji koriste Sandero, Logan, Super Nova, Solenca. (Pretpostavka je da bi previse star motor bio nauljen ne na jednom mestu, vec na mnogo vecoj povrsini) Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|