[ poslovodja @ 29.11.2009. 09:57 ] @
Sta mislite o polovnoj Hondi Jazz?Zasto je tako skupa polovna??? Za oko 8000 evra sta jos dolazi u obzir od polovnjaka? |
[ poslovodja @ 29.11.2009. 09:57 ] @
[ etjen @ 29.11.2009. 10:48 ] @
Jazz je meni lep auto. Za svoju veličinu iznenađujuće prostran. Koliko se sećam, njemu je rezervoar ispod prednjeg sedišta ili tako nešto, kako bi bilo što više prostora u kabini i pod bio što ravniji!
Za svaki auto koji nije lupan i koji je održavan cena mora biti veća. Mislim da ga ovde nema toliko da bi mogli da muvaju sa njim i spajaju ga iz dva dela, pa je stoga i cena realna (a i Honde uvek lepo drže cenu) [ tdusko @ 29.11.2009. 10:49 ] @
Ja nikada nisam vozio jazz ali to je jedini auto za koji mislim da nikada nisam ni cuo ni procitao ni jednu losu kritiku.
Sto se tice ostalih polovnjaka do 8000, bas sam jutros pretrazivao polovneautomobile i naisao na veliki izbor polovnjaka do 4 godine starosti, od vlasnika sa kompletnom istorijom i realnom kilometrazom koja se krece oko 100 000. Megan, Stilo, Grande punto, Clio... Ponuda je velika, niko nista ne kupuje, cene nisu fiksne tako da biraj sta ti se svidja. [ poslovodja @ 29.11.2009. 11:08 ] @
Voleo bi da mi odgovori neko ko je posedovao ili vozio Hondu Jazz?
Za te pare moze da se kupi i Renault Senic a cinimi se veci i bolji auto? [ bakara @ 29.11.2009. 14:28 ] @
Citat: poslovodja: Za te pare moze da se kupi i Renault Senic a cinimi se veci i bolji auto? Moze da se kupi scenic iz uvoza i jazz od prvog vlasnika...razmisli malo. [ etjen @ 29.11.2009. 16:57 ] @
Citat: tdusko: Sto se tice ostalih polovnjaka do 8000, bas sam jutros pretrazivao polovneautomobile i naisao na veliki izbor polovnjaka do 4 godine starosti, od vlasnika sa kompletnom istorijom i realnom kilometrazom koja se krece oko 100 000. Megan, Stilo, Grande punto, Clio... Ponuda je velika, niko nista ne kupuje, cene nisu fiksne tako da biraj sta ti se svidja. što se tiče te ''realne kilometraže'' ja bih bio dosta skepričan ako je auto uvežen. Jedino ako je kupljen nov kod nas i najbolje od prvog vlasnika sa knjižicom našeg servisa to bi mi imalo smisla. [ tdusko @ 29.11.2009. 18:34 ] @
Upravo sam i mislio na domaca auta kupljena nova u domacim auto salonima sa kompletnom istorijom odrzavanja. Kilometraza od 100000 za 3-4 godine za uslove Srbije je vrlo realna
[ etjen @ 29.11.2009. 20:42 ] @
Citat: tdusko: Upravo sam i mislio na domaca auta kupljena nova u domacim auto salonima sa kompletnom istorijom odrzavanja. Kilometraza od 100000 za 3-4 godine za uslove Srbije je vrlo realna Slažem se, čak može biti i manje ako je vozilo bilo privatno. Baš danas sam imao prilike da pričam sa prvim vlasnikom jedne bele Ascone iz 1972 godine, koja je prešla 160kkm! [ poslovodja @ 30.11.2009. 17:17 ] @
Hvala na odgovorima ali sada mi sinu jedna ideja polovna honda jazz ili novi fiat punto klasik?
[ krckosky @ 30.11.2009. 21:43 ] @
Ako ti je jedini nacin da kupis kola - preko subv. kredita onda punto klasik.
U svim ostalim opcijama - honda. Mozda sam malo i subjektivan, ali imam preterano pozitivno misljenje o japancima (pre svega hondi i toyoti). Verovatno zato sto sam od svih , ali bukvalno svih, vlasnika, bivsih vlasnika, korisnika, suvozaca itd honde i toyote cuo samo pohvale. Rezon tipa: skupi su im delovi, po meni pada u vodu kada uzmes u obzir da ti verovatno nece biti potrebni, jer se nece kvariti i otkazivati. Pored toga, delovi su sada skupi za sva vozila stara 3-4 godine. Cak ni legenda golf vise nije onaj nekadasnji "golf" za koji sve nalazis za 200-300 dinara. Nije cena dela za peticu kao sto je bila za dvojku. Inace, jazz je neko vreme bio moj auto iz snova. Ljubav potice iz salona automobila-nisam ga vozio. Kasnije sam pricao sa jednim vlasnikom - on je prezadovoljan. Sto se tice prostora u vozilu-neverovatno je koliko ga ima. Ja sam visok 2 m, podesio sam vozacko sediste kako mi odgovara, seo pozadi i imao sam isto toliko mesta kao i napred. Ne pamtim u kom autu mi se to desilo, bez obzira na ukupnu duzinu. A jazz ima samo 390 cm. Punto je skoro isti-386.5, tako da ne mislis da ti je mnogo bolji izbor za gradsku voznju od jazza. Ne znam za sta ti treba auto, ali bilo koji odgovor da das-za to ti je bolja honda. Neuporedivo. Definitivno sam malo subjektivan, zar ne? Moje misljenje je da su i motor i mehanika i elektrika i limarija kod honde za bar dva koplja ispred fijata. Uzmi u obzir jednu jako bitnu stvar: hondu prave japanci, a punta srbi. U koga imas vise poverenja? [ etjen @ 30.11.2009. 22:04 ] @
i ja se slažem. Za keš bolja Honda. Punto je u toj varijanti precenjen.
[ TVMANIJAK @ 18.12.2009. 13:56 ] @
Jos jedan pozitivan glas za HONDU!
Naime posedujem Hondu Civic 1983. godiste! I ne plasim se bilo gde da idem sa njom, nikad me ne ostavi na putu, predjem mnogo puta 1000 km u cugu ..... Do duse moja Hondica je mozda jedina u Srbiji, steta sto ih nema vise! [ fodi @ 23.11.2015. 14:00 ] @
Da neotvaram novu temu, samo da se nadovezem, posto vozim Jazz-a oko 5 godina unaza-d, pa bi se moglo reci da imam nekog iskustva. Kupio sam Jazza sa predjenih 89.000 km. Sada je oko 150.000. redovno sam servisirao vozilo (mozda i preredovno) na 10.000 km, sto se tice ula i filtera (koristim Motul ule i kneht filtere). Na 40.000 menjam svecice (ima ih 8), stelujem ventile i jos ponesto iz redovnog seta stvari koje bi trebalo da se menjaju u tom periodu.
U ovom periodu (89.000-150.000), zamenio sam lamelu (ceo set), filter goriva (jedanpit), solje amortizera, i jedan segment iz trapa - sponica, sta god to bilo, akomulator i mozda jos ponesto, ali nista sto bi iziskivalo velike troskove ili duze servisiranje. Sve u svemu, ovaj auto nije trkalica, stedljiv je, veoma je prostran za svoje gabarite, pouzdan i izpred svoje generacije za taj segment i to godiste. Prijatan je osecaj kad krenete sa porodicom na letovanje i znate da vas auto nece izneveriti. Takva je Honda. Jazz. (Ako nekoga zanimaju detalji, imam servisnu knjizicu, evidencije od prethodnog vlasnika - hondasa i moje licne, pa mogu da odgovorim i na dodatna pitanja, ako nekoga interesuje) [ Lavlja_Jazbina @ 23.11.2015. 17:54 ] @
Zaboravio si da napomenes elastican menjac.Mislim kada su mali brojevi obrtaja a stepen prenosa 5ta,bez gusenja i cimanja nastavlja da ubrzava.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.11.2015. 23:59 ] @
Ne kaže se elastičan menjač, nego elastičan motor.
Ali to nikako ne važi za Jazz, koji ima valjda najneelastičniji motor u klasi. Bukvalno svaki savremen motor sa varijacijom ventila je elastičniji od motora u Jazzu. Ali cena Jazza je takva da već zalazi u domen u kome ima turbo motora, sa kojima svako poređenje po elastičnosti nema nikakvog smisla. Lično, rekao bih da je vrlina Jazza jedino prostor i relativna pouzdanost, sve drugo je protiv njega. [ Lavlja_Jazbina @ 24.11.2015. 05:13 ] @
Mozda kod tvog termina za menjac.Menjac je deo koji treba da prenese snagu motora koji kod Jazz 2 od 1.3 ccm i 83ks po tvom vidjenju
preslab atmosverski motor,moze da izvuce auto na uzbrdici preko 10% uspona u 5 pri brzini od 45 km/h ( od Bogoslovije ka bazi beograd puta pa prema Ingetu).O mehanickom delu,eksplotaciji,pouzdanosti i ostalim mehanicarskim detaljima mogu pricati,dosta.Sto se tice cene,pa uopste Honda korisnici su posebna grupa kojoj ni potrosnja nije bitna.Posebno u Accord-u. P.s.Elastican je i krevet tako da termin elasticnost nije rezervisan samo za motor. [ fodi @ 26.11.2015. 10:24 ] @
Kako god to zvali, definitivno Jazz-a ubacis u trecu i vozis se kroz grad, bez menjanja brzina. U petoj na 45-50 km ne trokira i ne gusi se, lagano ubrzava kad mu se doda gas, kao sto rekoh nije trkalica. Potrosnja mu je na otvorenom, kod mene na 61 kw i 1339 ccm (nasi ga krste kao 1.4?) od 5.5-5.9 u zavisnosti od nacina voznje do 7.2-7.8 po gradu u zimskim uslovima. Motor jeste, sto bi se reklo ustrojen, ali upravo iz tog razloga - pouzdanosti i male potrosnje. Nije da on ne ide, vozio sam ga i 170, i drugom izvlacio 80, ali nije to za njega. Zanimljivo je da pri tim malo vecim brzinama 150-170 ne trosi znacajno vise benzina, za razliku od nekih Francuskih i Italijanskih benzinaca u toj klasi koji mogu da predju i 15l
[ Nebojsa Milanovic @ 26.11.2015. 10:49 ] @
Jazz je naprosto previše slab i previše skup auto da bi bio konkurentan. Jedino što ga vadi je ta koncepcija karoserije, ko baš to voli...
Evo nekoliko reči o novom, sve je isto kao i kod starih: neelastičnost, tromost, ogromna cena, itd... http://www.autoportal.hr/clana...honda_jazz_1_3_i_vtec_elegance http://www.autoportal.hr/clana...egance_virtuoz_u_cetiri_metra_ [ HoT_Steppa @ 26.11.2015. 16:17 ] @
Skupi karoserijski delovi. Nije za nemarne vozače. Imate o tome na Honda forumu.
[ bakara @ 27.11.2015. 17:45 ] @
Nemarnim vozacima ce svaki auto da bude skup
Originalni delovi su skupi za svaki auto. [ HoT_Steppa @ 28.11.2015. 17:08 ] @
Ali za Jazz koštaju kao da je Mercedes.
[ bakara @ 28.11.2015. 17:15 ] @
Daj neki primer?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|