[ kuniovcea @ 10.12.2009. 20:51 ] @
| Pozdrav svima..
Imam jako veliki problem sa tim motorom . Izluđuje me toliko da mi maltene dođe da ga zapalim .
Imao sam druge motore i uglavnom su bili OK. ali ovaj mi j... m....
No da vam objasnim o čemu se radi ,sa desne strane motora ima dve sajle koje regulišu protok ulja kroz uljnu pumpu barem predpostavljam . Taj mehanizam je prikačen ispred same glave motora.Po katalogu meni fali jedan deo na tom mehanizmu i to neki distancer(spacer)koji nemam pojme kako izgleda. Ulje mu je do daske otvoreno i pravi sr... Nemogu da ga upalim iz prve kad je hladan ni da j.. kevu a kad upali dim da se ugušiš . Vozim ga malo da se ugreje i izbaci dim a onda čudo ni ne pipnem dobro prekidač on pali bukvalno kad pomislim da se upali on se upali.
Taj spacer ne mogu nigde da ga nađem kao rezervni deo uglavnom ide cela pumpa glupo mi je da kupujem celu. Ako neko ima takvu pumpu molio bih ga samo nek mi da dimenzije tog sr... da probam da ga napravim kod nekog strugara
ili ako neko ima staru pumpu a da to valja nek mi da kontakt i da se čujemo.[img][/imgD:\Documents and Settings\Kristina Boliancu\My Documents\My Scans\2009-12 (dec)] |
[ wiktor91 @ 25.12.2009. 00:06 ] @
E sad, dali ti se više isplati tražiti i skupo platiti taj dio ili se odreči tog komfora uljne pumpe i početi ručno mješati ulje i benzin.
Nikad nisam imao povjerenja u te uljne pumpe i na svakom motoru kojeg sam slagao sam ih obavezno odspajao. 2 prijatelja(Aprilia RS 125 i Honda CRM 125) su imale probleme s tim sistemom za mješanje ulja i benzina, koj im je onda uzrokovao kvar od 500-600€
Na Hondi se desilo to da je pukao rezervoar sa uljem, isteklo je svo ulje i motor je radio bez ulja tako dugo dok nije blokirao. Šteta je bila cilindar, klip i glavni ležajevi radilice. Na Apriliji se dogodila slična stvar samo što je tamo crijevo za dovod ulja u pumpu bilo previnuto na jednom mjestu i motor je jako malo ulja dobivao, šteta ista samo još na sve to dodan i gornji i doljnji ležaj klipnjače jer je motor bio u maks okretajima večinu vremena.
Nije se za zajebavati s tom pumpom, radije počni ručno raditi mješavinu u rezervoar, 2.0-2.5% kvalitetnog full-sintetičkog ulja(Castrol TTS, Motul 710 ili Motul 800) moja preporuka za trkači 2t 125. Tako sam radio za svoje 2t motore i nikad problema. Trenutno vozim 4t pa nemam problema s uljima.
[ wiktor91 @ 27.12.2009. 04:00 ] @
Hvala Viktore na savetu mislim da cu da prihvatim to resenje jer mi otprilike deluje naj razumnije za sad dok ne stignem i ja do nekog 4T i onda se ne mucim sa mesavinom HVALA HVALA
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.