[ igaigi @ 05.01.2010. 12:07 ] @
pozz imam sprint eagle i ponekad kad ga palim izjutra ili kad ga nisam palio par dana ima neki čudan zvuk,,,ponekad se upali odmah a ponekad kao da se upali pa izgasi i onda ga treba paliti na nožno paljenje i ja sam to probao i nece i dosta sam puta to probao i mislim da sam ga presaugovao i ako netko zna sta treba sad raditi,,ja sam načuo da treba nešto iz karburatora pustit gorivo ili tako nesto pa ako netko zna neka kaze,,,,jako mi je hitno,,,,poz hvala!!!!!!!!!!
[ lancia88 @ 05.01.2010. 15:03 ] @
Pozdrav,

standardna procedura se razlikuje zavisno od volje i vremena koje imas na raspolaganju:

ukoliko imas vremena a nemas volje, onda popi neki sokic ne radeci nista nekih 15-ak minuta po vrucim danima, u hladnijim nesto duze, i onda normalno pali, ali prvo verglanje neka bude bez sauha.

Pod uslovom da nemas zivce da cekas a imas volje da uradis nesato, proces je sledeci:

odvrnes svecicu, osusis je od benzina koji bi morao biti na njoj, zatim stavis parce krpe na vrh srafcigera recimo, ali tako da krajevi krpe budu u saci i da pazis da se pri vrhu na kome je krpa namotana ne nalaze nikakvi konci ili necistoce, pa tako improvizovanu "alatku" stavis umesto svecice na otvor motora i nekoliko puta na prazno zaverglas kurblom (ovo ce uglavnom morati uz pomoc nekoga da se uradi), i time bi trebalo da si posusio sve vitalne delove. Kad si vec to odradio, onda celicnom cetkom malko iscetkas svecicu pri njenom vrhu ukoliko je nova, ali ako je stara, nemoj ni razmisljati niocem drugom sem o zameni za novu. Ukoliko je bila nova i ocistio si je na taj nacin, onda jos treba da proveris zazor na njoj i kako baca iskru. Stavis svecicu u njenu kapu, zatim je naslonis na blok motor i postavis se u polozaj da mozes jasno da vidis varnicu koju svecica baci na svom vrhu koji si oslonio na blok. Zatim zaverglas i gledas da li baca iskru, odnosno, da li ona pravilno pada sa elektrode na vrh. Ukoliko mislis da je varnica slaba (vidi se plavicasti trag varnice ali ovde pricam o intenzitetu plavicaste boje u momentu prebacivanja varnice), jedino sto mozes jeste da malko kucnes vrh svecice da bude malko blize elektrodi. Ne vredi da Ti pisem ovde o milimetarskim razmacima jer verovatno neces imati cime da meris. Kad sve to uradis, pokusaj ponovo da pokrenes moped i on ce verovatno upaliti. Bices zadovoljan ali uglavnom zato sto ne znas da bi se sve to isto tako desilo i da si samo pribegao varijanti 1 sa sve sokicem :)


...jedino sto postoji velika sansa da se sledeci put vise nece javiti problem sa paljenjem. Ipak, ako ovo sve ne uspe, moraces se obratiti majstoru jer ne mora uopste biti problem u svecici.
[ igaigi @ 05.01.2010. 19:52 ] @
ejj hvala ti velika,,ovo je više nego pomoć,,to što se tiče vremena nije uspilo ostavio sam skuter 1 čitav dan nisam ga dirao i onda sutra probao i nije tio upalit,,pa sam tražio pomoć od majstora i on je rekao da to uradim da izvadim svjećicu i to,tako da cu to probat...hvala velika!!!!!!!!