[ Nebojsaaa @ 05.02.2010. 15:09 ] @
Ugradio sam gas, ali jos nisam odradio atest... Interesuje me koliko jos mogu da se vozim kolima bez atesta. Rekli su mi u servisu da oni jednom mesecno samo rade atest. Da li ja mogu da se vozim dotle dok ne dodjem na red na atest.. I koja je procedura, jel moram otici u SUP ili slicno? Da li neko moze detaljno da mi objasni sta treba da uradim? I da li moram na istom mestu gde sam i ugradio gas da radim i atest? Koliko je to sve para?

Ali neka mi neko objasni roceduru po novom zakonu...da mi ne pisu neki kao i pre par dana da mogu da se vozim do sledece registracije....

Unapred hvala!
[ botr @ 05.02.2010. 15:25 ] @
Koliko znam procedura je ostala ista, racunaj na izgubljen dan, posto su velike guzve, ne moras da radis na istom mestu gde si ugradio gas, atest se radi i u AMSS, raspitaj se i tamo, nisam siguran tacno za cenu, racunaj da je negde oko 4-5 hiljada dinara, mislim da se atest takodje radi na Masinskom fakultetu, profesori sa masinskog su prisutni kada se radi atest, zbog toga se radi tako retko, ides prvo da radis atest, e posle toga odlazis u SUP, i oni ti izdaju potvrdu koju drzis zajedno sa saobracajnom, bar ce tako biti dok ne krenu da se izdaju nove saobracajne, za svaki slucaj nosi sa sobom izjavu koju si dobio od servisa gde si ugradio gas, na njoj je datum, pa objasni policajcu ako te zaustavi i pita za atest zasto nemas,kada si ugradio gas i da se u medjuvremenu nije radio atest, u principu ne bi trebalo da te kazni, e sad ne znam kako se oni ponasaju. Trebalo bi to da uradis sto pre, kako bi izbegao neprijatnosti sa saobracajcima.
Od dokumenata ti je potrebna izjava servisa koji ti je ugradio gas i atest za bocu, mislim da je to sve.
[ Nebojsaaa @ 05.02.2010. 15:40 ] @
E svaka ti cast za objasnjenje :) volim kompletne odgovore...samo me zanima jos nesto...
da li moram da odem prvo u sup da platim neku takstu i da uzmem neku potvrdu da bih mogao da uradim atest?

evo pre par minuta mi je drug objasnio proceduru...kaze da se prvo ide u sup po tu potvrdu...pa ona na atest...pa onda opet u mup sa svim papirima...da bi udarili u saobracajnu da je uradjen atest...

samo me zanima kojim redom sve ide?
malo mi je on nesiguran pa te zato opet pitam? :P
[ botr @ 05.02.2010. 17:30 ] @
E ovako sad sam se malo podsetio, pitao sam jednog coveka, prvo ides na tehnicki, oni tamo ustanove da imas ugradjen uredjaj za gas, i upute te u sup, tamo uplacujes neku taksu, dobijas potvrdu, i zatim ides u AMSS ili gde vec hoces na atest. Ne zameri zaboravio sam, proslo je 4-5 godina od kad sam ja ugradio gas.
[ mex2c @ 05.02.2010. 18:49 ] @
To je ta procedura, mene je koštalo skoro oko 5700 din sve zajedno. Bolje je ipak da ideš na atest preko servisa a ne sam, zato što onda ne cepidlače, samo slikaju bocu i isparivač. Kad odeš sam dešava se da nađu zamerke tj. iživljavaju se, onda ti navodne nedostatke moraš da doradiš u servisu pa da dođeš ponovo.
[ Haski @ 05.02.2010. 21:42 ] @
Ides na vanredni tehnicki pregled.
Negde imaju posebnu tarifu "uput za Ljermontovu" oko 700-800 din

U Ljermontovoj taksa 1420 din.

Atest 3600 din (AMSS moj savet)

Vracas se kod onog sa tehnickog pregleda koji ti je dao uput za Ljermotovu
on ti prepravlja u registracionom listu kilazu auta i ides onda u policiju
(zamoli coveka da ti da ovaj novi "euro izvestaj o cukanju"
jer cini mi se da sad mogu da pisu kaznu i za to ako nemas u kolima ako vec nisi nabavio).

U policiji placas nov obrazac saobracajne dozvole (nisam siguran koliko)
sacekas malo i izdaju ti novu saobracajnu u kojoj pise broj atesta i pecat preko toga.

Treba da zalepis i nalepnicu "TNG" na zadnju soferku daju na atestu cini mi se..


Moj ti je savet da atest ne radis tamo gde si ugradjivao plin!


S obzirom da si platio i sve novo ugradio onda treba da dobijes sve po PS-u kako i treba.
Ako odes na neko drugo mesto iskljucices mogucnost da onaj sto radi atest zazmuri na nesto
sto majstor koji ti je ugradjivao instalaciju nesto malo zbudzijo, odradio na brzaka, sto i nije bas toliko vazno..
Posto se jeli oni vec znaju. I ne prihvatas "idi kod Pere on radi tu i tu zavrsice ti to za 5min.."

Odes lepo (moj savet) u AMSS oni ti zakazu dan i sat.. dodjes i onom ko ti bude pregledao auto kazes da ga detaljno pregleda
i da ti evidentira svaku zamerku i da se potrudi da sve sto detaljnije pregleda..

Ako je sve ok onda super ako nesto ne valja lepo se vratis kod majstora i trazis da dovede u propisano stanje!
I nikako ne pristajes ni na sta drugo i tacka!
(dobices i savet kako bi trebalo u AMSS)

Ovime samo ti dobijas, postovanje svih standarda ugradnje ide samo tebi u korist i zarad sveopste bezbednosti
a pri tom sve to si i platio da bude tako !
[ Laki024 @ 05.02.2010. 23:01 ] @
pre mesec dana sam radio atest i izasao me je oko 100 eur nesto manje kad sam sve izracunao, i toliko ce izaci i tebe.
\
Sto se tice voiznje bez ateesta ako te zaustave, racunaj na veliku kaznu tako da nije do sale tako da ni ja ne bi nikad atestirao....

procedura ti je sledeca :

Vanredni tehnicki , ja sam platio 1000din oni te upucuju u SUP
Sup te upucuje na atest, placas u SUpu 1420din
Atest 3600din,
sa aesta ides opet na vanredni tehniki da ti zatcore registracioni list i da ustanove da je vozilo teze za 35-40kg to placas jos 1000din tehnicki.
Ides u SUP i pacastaksu za promenu podataka u saobracajnoj 1800din
Vadis novu saobracajnu 400din
Ovo sve zajedno dodje 9200din

Ako te austave saobracajci, jedino kako mozes izbeci kaznu ako si vec vio na vanrednom tehnickom i imas iz SUpa uput na atest ne starije od mesec dana..

Kad uradis atest bitno je da u roku od 15 dana odes u SUP ui uneses to u saobracajnu inace gubis atest i moras sve jovo na novo
[ Nebojsaaa @ 06.02.2010. 08:50 ] @
e pa super...hvala vam puno,stvarno ste dali dosta podataka...
a jer moram da radim tehnicki pregled?
moj drug je radio pre 20 dana i rekao mi je da nije radio tehnicki vec da je samo otisao u sup?

i da li moram da placam tehnicki i taj drugi put posle svega?
[ lancia88 @ 06.02.2010. 09:09 ] @
Pozdrav,

pa vec je opisano da je procedura takva da uput na atest mora izvorno da daje tehnicki pregled, jer je to jedina ustanova koja je ovlascena da konstatuje da imas ugradjenu bocu i uredjaj za gas. Jednako kako policija nije ovlascena da kontrolose ostale tehnicke karakteristike na automobilu pa za potvrdu o tehnickoj ispravnosti moras ipak na tehnicki pregled, tako je i u slucaju bilo kakve dodatne "budzevine" na kolima, za ugradnju novog motora, za ubacivanje nove sasije na vozilo, za izbledelost ili unistavanje kontrolnih brojeva sasije ili motora itd. Sve ista stvar i sve ista procedura, jedino sto na osnovu tehnickog pregleda SUP odredjuje gde ces dalje ici, a u ovom slucaju dobijas uput za atest u ovlascenom programu atestiranja koji sam biras.

Drugi put placas tehnicki pregled samo ako se vrsi i redovan tehnicki pregled, sve drugo bi bilo vacarenje koje prijavljujes inspekciji. Znaci da ukoliko ides samo zbog autogasa na tehnicki, to se samo jednom naplacuje, u Beogradu uglavnom po ovde navedenim ciframa u nekom od postova. Taj drug sto je toboze obavio to bez tehnickog, nesto je propustio da Ti kaze ;)
[ Nebojsaaa @ 06.02.2010. 12:42 ] @
nemam pojma bas cu ponovo da ga pitam...jos mi je rekao da sam lud ako odem...jer cu baciti pare bzvz...
napisacu vam sta je rekao...cisto da znate....
[ bokivaol @ 26.11.2010. 17:09 ] @
Podaci od 26.11.2010. godine.

Postupak je isti kao sto su opisali prethodni drugari, a cene su sledece:

Uput za Ljermontovu - 1000 din
Taksa u Ljermontovoj - 1420 din
Atest u AMSS - 3600
Administrativna taksa u lokalnom SUP-u - 1400 din
Nova saobracajna oko 350 din
Provizija banke za uplate je negde oko 100-200, da uzmemo 150.

Ukupno iznosi 7920 dinara, ili prema srednjem kursu evra za dan 26.11.2010. godine (EVRO = 107.07 din) 74 evra.
[ Markoxxx @ 03.03.2016. 15:44 ] @
Da ne otvaram novu temu kad vec ova postoji.



Da li je se nesto menjalo po pitanju atesta TNG uredjaja, posto je bilo govora, da prvo treba saglasnost ABS-a ili koje vec agencije, pre ugradje... ili sta?



hvala