|
[ joojant200 @ 08.02.2010. 22:58 ] @
| Napinjem da o temi nemam nikakvo znanje, vec mi dunulo da kupim kompresor pa bih molio za savet.
Koliko sam shvatio:
A) Funkcije koje kompresori mogu da rade su:
1. Izduvavanje prasine
2. Pumpanje guma i lopti
-----
3. pranje kola? air/water gun i washing spray gun?
-----
4. lakiranje, 5. farbanje, 6. peskarenje
7-99 dalja majstorisanja
B) Osnovne karakteristike kompresora su:
Cena, garancija, dodaci, kapacitet rezervoara vazduha, Jačina HP, broj cilindara, Max Pritisak bar, Air Displacement l/m, da li koristi ulje, težina, dimenzije, buka
C) Da li dobro razmisljam?
1 i 2 moze da radi svaki kompresor?
Da li za 2 treba gumeno crevo ili moze i to sto dolazi uz svaki kompresor?
3 pranje kola?
Da li je ovo stvarno radi i da li je prakticno? Koje trebaju biti minimalne karakteristike kompresora da bi to radilo?
Koliko je sigurno po onog ko pere? :)
Sta radi washing spray gun, nanosi sampon?
4, 5, 6 Ovo ne bi radio ali mozda mi nekada dune da probam?
Da li je dovoljan minimum: 24l rezervoar i 222l/m ili minimum mora biti 50l rezervoar i 350l/m protok?
Po cemu su 2 cilindra bolja od 1? Da li je bolje sa ili bez ulja? |
[ veljkoE @ 10.02.2010. 14:18 ] @
kompresor sabija vazduh u bocu, i to je to
ovo ostalo su sve dodaci koje moras posebno da kupis
iako, nisam cuo za pranje kola uz pomoc kompresora
i najbitnije
za sta ti treba kompresor
ima lepih kompresora u merkuru, vrlo prakticnih...
[ joojant200 @ 11.02.2010. 00:01 ] @
Gledao sam i tamo, ali da ne pisem gde-sta to ne sme ;)
6L kompresor je kompaktnih dimenzija, tezine 12kg, air displacement 180l/m
6l mi izgleda super za nosenje, mogao bi ga lako nositi stan-vikendica, ali ne verujem da moze raditi stvari pod rb. 3,4,5,6 iz prvog posta?
24l kompresor je tezine 25kg, air displacement 222l/m
24l bas i nije za nosenje, da li bi mozda mogao da radi stvari pod rb. 3,4,5,6?
'Pravi' kompresor 50l je 40-50kg, air displacement 356l/m.
50l nije nikako za nosenje, i 3x je skuplji od prva dva.
Poslovi 1, 2 i 3 su mi interesantni, a glupo mi je da kupim kompresor pa mi jednog dana padne na pamet da radim 4, 5 i 6 i shvatim da ne moze i da treba da kupim jos jedan pa razmisljam o:
- 24l kompresor da radi 1 i 2, moze da radi 3 i mogao bi da radi 4, 5 i 6.
- jeftin prenosni kompresor da radi 1 i 2 i jeftin perac kola da radi 3. 4, 5 i 6 ne mere (pod uslovom da 'jeftini' imaju garanciju 2-3 godine pa da mogu da ih zamenim kad crknu).
- 'Pravi' 50l kompresor ali da moze da radi sve: 1,2,3,4,5,6 kako treba, pogotovo 3.
[Ovu poruku je menjao joojant200 dana 11.02.2010. u 01:31 GMT+1]
[ veljkoE @ 11.02.2010. 14:07 ] @
pravi kompresor je trofazni, ostalo su amaterski
[ Java Beograd @ 11.02.2010. 14:21 ] @
Vidi joojant200, ili si autolakirer ili nisi. Ako nisi, "pa ti jednog dana padne na pamet" da se time profesionalno baviš, onda će ti dva kompresora veoma dobro doći za puno stvari. Tako će tvoj prvi kompresor lepo da se složi sa novim "trofaznim", kako je Veljko primetio. A ako se setiš da nešto malo pošpricaš na svojim kolima (ili kumovim) taj će posao lepo da odradi i neki omanji kompresor.
Što se pranja kola tiče, ja još nisam video da kompresor tu može da se koristi, ako grešim - prosvetli me.
Peskarenje: ovim se nećeš baviti, pa sve da imaš i kompresor od 2.000 L
Iz tvojih postova može se zaključiti da se profesionalno baviš poslom za koji kompresori nikako nisu potrebni, a voleo bi da imaš jedan, da ti dobro dođe. Dakle, sve u svemu - isto kao i ja ! Realno se može zaključiti da ćeš kompresor tokom proleća i leta da ukljuluješ svaki vikend (kad imaš vremena za majstorisanja) a tokom jeseni i zime možda jednom mesečno.
Moj savet: kupi Einhell od 24 L - uživaćeš pumpajući gume, lopte, izduvavajući prašinu i koristeći poneki alat na komprimovan vazduh !
[ joojant200 @ 11.02.2010. 18:32 ] @
Citat: Java Beograd: ... A ako se setiš da nešto malo pošpricaš na svojim kolima (ili kumovim) taj će posao lepo da odradi i neki omanji kompresor.
...Što se pranja kola tiče, ja još nisam video da kompresor tu može da se koristi, ako grešim - prosvetli me.
...Peskarenje: ovim se nećeš baviti, pa sve da imaš i kompresor od 2.000 L
Ako se setim da nesto pospricam dovoljan je 24l sa 222l/m?
Pranje...naravno da nisam video i meni je zvucalo bezveze posto fali pritiska, duzi kabl, oklop kompresora od vode i da ce lako spadnu/cure kablovi, a opet na kutiji pise da moze pa zato i pitam.
Tj interesuje me da li je kao kad peres sa crevom pa stavis prst da ima pritiska ili kao kada peres sa jeftinim peracem kola? :)
Ima na slici kompresora covek pere kola sa kompresorom
http://www.nuair.it/portal/ind...k=view&id=32&Itemid=98
- Airwater gun (ista strana) prikaci se voda i vazduh.
http://www.diy-compressors.com/washing-cleaning.htm
http://www.superiorcarcare.net/foam-wash-gun.html
- Spray wash gun - sprejise se sampon
Peskarenje... razmisljao sam da mozda nekada pozelim da ispeskiram neke sitne stvari (zato sam stavio pod zadnu tacku, bilo bi lepo da moze ali ne mora), ostalo si pogodio ;)
[ Java Beograd @ 12.02.2010. 09:00 ] @
Citat: joojant200: Ako se setim da nesto pospricam dovoljan je 24l sa 222l/m?
Pranje...naravno da nisam video i meni je zvucalo bezveze posto fali pritiska, duzi kabl, oklop kompresora od vode i da ce lako spadnu/cure kablovi, a opet na kutiji pise da moze pa zato i pitam.
Tj interesuje me da li je kao kad peres sa crevom pa stavis prst da ima pritiska ili kao kada peres sa jeftinim peracem kola? :)
Ima na slici kompresora covek pere kola sa kompresorom
http://www.nuair.it/portal/ind...k=view&id=32&Itemid=98
- Airwater gun (ista strana) prikaci se voda i vazduh.
http://www.diy-compressors.com/washing-cleaning.htm
http://www.superiorcarcare.net/foam-wash-gun.html
- Spray wash gun - sprejise se sampon
Peskarenje... razmisljao sam da mozda nekada pozelim da ispeskiram neke sitne stvari (zato sam stavio pod zadnu tacku, bilo bi lepo da moze ali ne mora), ostalo si pogodio ;)
Što se tiče pranja kola (ili kakvih drugih predmeta) - prosvetlio si me ! Nisam znao da može ovako. Što se ostalog tiče, poenta mog posta je da za sitne potrebe, amaterske i povremene sasvim može da posluži mali kompresor. Pa sve i da potrošiš vazduh - sačekaćeš 5 min pa nastaviti dalje. Šta je profi upotreba ? Kad u vulkanizerskoj radnji (na primer) radi 4 majstora odjednom. A vazduh treba za sve operacije ! E, njima ne sme da se svako malo troši vazduh pa da čekaju da se napuni rezervoar. A radnja radi svaki dan - ceo dan, što znači da i kompresor treba toliko da radi. A ako stane - stao je i biznis.
[ ozzyy @ 12.02.2010. 12:32 ] @
pozzzzzzzzzzz
ako vec hoces da kupis kompresor potrazi uljni jer su mnogo bolji nego "suvi" u ovih drugih u vecini slucajeva imas plasticne klipne prstenove i nakon malo duzeg rada isti se pregriju a toplota i plastika se bas i ne podnose dobro
[ pajapop @ 06.04.2010. 20:55 ] @
Ja imam kompresor od 50l marke ABAK. Sto se tice pranja, koristim ga za pranje motora i to za nanosenje sredstva za pranje motora pomocu dodatKA iz kompleta koji sluzi a to (ne mogu sada da se setim kako se strucno to naziva). Snjim sam spricao kola (pomocu pistolja za farbanje naravno), radio zastitu poda (pomocu pistolja za zastitu), izduvavam odredjene delove (pomocu pistolja za izduvavanje), i pumpam gume Pomocu pistolja sa manomatrom. Sve u svemu, skupa igracka.
[ lifedreamer @ 21.11.2014. 07:54 ] @
Pozdrav,
Imam jedno pitanje,mene interesuje samo koja je svrha cevčice ispod presostata ? Pored izlaza od 1/2 ˝ koji ide na bocu.
˝googlovao˝sam i nigde nisam naišao na odgovor.
[img][/img]
[ veselinovic @ 21.11.2014. 22:39 ] @
Ta cjevcica sluzi da kad motor prestane da radi da se izduva pritisak iz glave kompresora.
To mnogo olaksava ( kod monofaznih motora omogucava) ponovno pokretanje motora.
[ lifedreamer @ 26.11.2014. 17:01 ] @
hvala na odgovor, pretpostavio sam, ali izgleda da imam problem onda. Kompresor mi se uključuje na 6 (6bara i isključuje na 8. eh sad, kad dostigne 8 bari, presostat isključi ali vazduh šišti baš jako ( na presostat tamo gde ta cevčica ide) dok se ponovo ne stvori uslov za ponovno uključenje(6bara). Presostat je nov, promenio sam stari jer već nije radio kako treba. evo slike tog kompresora (onu predhodnu sam skinuo sa foruma)
Kako se ovaj deo , i dali je to u kvaru?
Motor je 3~ , pa naravno i presostat( radi do 12 bara)
[ veselinovic @ 26.11.2014. 22:03 ] @
Tebi ne valja nepovratni ventil. Na onoj prvoj slici to je dio ispred T racve ( gledano od kompresora).
Vjerovatno se ispod kuglice nakupilo brloga pa ne dihtuje fino.
[ lifedreamer @ 27.11.2014. 07:00 ] @
hvala najlepše, problem rešen.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|