[ aleksandar-djura @ 15.02.2010. 20:40 ] @
| zelim da friziram tomos automatik u masini su novi zupcanici radilica klip karike svi lezajevi i semerinzi uradio bi sledece: izbucio cilindar na 42, prosirio izduvne kanale, auspuh sam napravio kao rezonatni ali mnogo siri i malo kraci i glavu bi spustio za 1,5 milimetar i delorto karburator 12-14 i mozda bi izbusio zupcanike da ih malo olaksam da bolje startuje i promeno lancani prenos da ima krajnu a da mi i pocetna bude solidna,ako imate jos neki predlog slobodno pisite nepitam kolko kosta...samo mi nemojte reci da prodam automatika i da kupim apn ili atx,bt...zelim to uradit na automatiku.ako bude bilo poterebe i ojacati mu klipnjacu nema problena.... |
[ aleksandar-djura @ 16.02.2010. 17:25 ] @
Hoce li neko sta napisati...Znali ko sta o friziranju?????
[ vladd @ 16.02.2010. 17:31 ] @
Probaj prvo da spustis glavu za 1mm, cilindar odigni od bloka za 1mm, da promenis uglove punjenja i prelivanja, ispoliraj kanale, probaj da nadjes kantor auspuh..
Karburator probaj prvo 12, ako nije dovoljno, predji na 14, potrebno je prosiriti usisni kanal..
Promeni lamelice kvacila,
N
nema potrebe da olaksavas zupcanike.
I na kraju promeni matika za APN4
Poz
[ vladd @ 16.02.2010. 17:37 ] @
lamelice sam menjao i celu korpu gde su lamele sve zupcanike i sad ima dosta snage...a imam jos jedan ram od automatika pa sam razmisljao da kupim masinu od 4 i da je nafriziram i stavim na ramu od automayika ali svakako cu i ovo zadrzat..koliko je od prilike taj kanton auspuh lako cu ga naci.....
[ vladd @ 16.02.2010. 17:40 ] @
i kako da odignem cilindar od bloka za 1mm nisam to nikad radio...moze malo objasnjenje ako nije problem...
[ savicsrdjan @ 16.02.2010. 18:21 ] @
stavis jos neki duhtung ispod cilindra.. al time ne dobijas bas ne znam kolko mnogo... samo ti se kanali otvaraju za mrvicu vise i povecavas sanse da ti zacvikaju karike o njih... a kad siris kanale sa onim kamenjem samo u sirinu ih siri, ne i u visinu. ispusni poliraj da se sija a usisni ostavi hrapav...
i opet za kraj kao sto vec rece neko menjaj ili kupi nekog bt, atx, apn..
i tema ce opet na lock.. pozz
[ savicsrdjan @ 16.02.2010. 19:01 ] @
i jos nesto da vas pitam koliku vi mesavinu pravite ja kad sam stavio sve novo ja sam pravio 4-4,5 a sad kad sam ga razradio stavljam 3 posto i motor radi odlicno.pitam ovo jer mi ovde neki komsija majsto soli pamet da nevalja vise od 1,5-2,a ja kolko znam ulje ne moze da mu skodi jer on nema nikakvo ulje da mu podmazuje lezaje radilicu i klip osim mesavine.. da li sam u pravu...
[ VlaK @ 16.02.2010. 20:07 ] @
Ja imam automatika iz 1975 godine i imam i onu njegovu knjižicu u kojoj piše da se mešavima pravi sa 4% ulja. Ja tako i pravim, evo već 18 godina koliko ga vozim. Za to vreme sam menjao 2-3 bobine, i jednom klip i kljipnjaču.
[ VlaK @ 16.02.2010. 20:15 ] @
pa i ja sam dosad pravio 4 sad sam preso na 3,5 i moj je iz 77 ali sam mu ja stavljo i onu napred masku i zmigavce i farbao ga i u masini je nova radilica,svi lezajevi,semerinzi,lamele,zupcanici, klip,karike ,oba lancanika i auspuh sve je novo osim paljenja i ide odlicno...
[ VlaK @ 16.02.2010. 20:16 ] @
sad ovih dana nameravam da ga friziram...
[ VlaK @ 16.02.2010. 20:27 ] @
kad ga budem frizirao znali neko dali je bolje da mu stavim bing standardni od apn4 nego obican bing od automatika dali bi dobio sta na brzini ili snazi....????
[ VlaK @ 22.04.2010. 09:50 ] @
sumnjam da je na automatiku bing. bing je na apn ali na automatiku je mislim neki na slovo w ili v...(stao mi mozak:D). Sve u svemu, nabavi dellorto i cepaj! Dellorto je malo savremeniji i veoma bolji, sa manje goriva postize iste rezultate pa cak i bolje. Imam nekoliko drugara koji su skidali bing sa apn-a koji je fabrciki namenjen za apn i stavljali dellorto ali naravno sa posebnom usisnom granom i apn je i manje trosio i brze isao
[ jooly @ 28.04.2010. 00:20 ] @
Na Automaticu imas karburatore Delorto i Encarvi(to bice da je onaj na v ili w)......Ne znam zasto ali je na delortu uvijek bolje radio i ljepse isao. Onaj bing od APN ne moze da stane u prostor za karburator, jedino sa strane ali treba ti onda mnogo karabudzenja sa prirubnicama i slicno a neces nista dobiti. Mozes prosiriti i diznu ako zelis da se igras. Masina sa APN na ram od Automatica moze ali treba puno da se prepravlja oko nogara vjesanja i slicno. Uglavnom ne isplati osim za entuzijaste. A i busenje na 42 moze biti fatalno za radilicu koja mozda nece moci dugo da trpi to opterecenje. Mozes ubaciti i Elko klip sa L karikom i poboljsati kompresiju. Sve u svemu poslusaj ljude, kupi APN, ubaci mu petu brzinu i uzivaj a Automatika prodaj nekome ko nije procitao ove rijeci mudrosti
http://www.google.com/imgres?i...p;ct=image&ved=0CAUQ9QEwAA
[ jooly @ 28.04.2010. 11:42 ] @
I kupi jedno 5 zupcanika za 1 brzinu da ih menjas jel ih klip od 42 razbija veoma brzo. JA sam to stavljao pre 20 god ide ko lud ali veoma brzo pocne da ispada iz brzinu zato sto razbije zupcanik,venac koji drzi rolnice on puca.
[ jooly @ 04.05.2010. 16:24 ] @
ja sam uradio sledece stavio cilindar a5 sa lamelnim ventilom radilica je nova cilindar sam izbrusio na 42 i stavio novi l klip karburator sam stavio delorto 14 ali posto je dizna bila 63 zalevao ga je gorivom i lose je isao pa sam stvio diznu 51 kao sto je fabricki i bolje ide sa njom auspuh novi kantor od atx pa je posle stavljana grana od automatika jel nije pasala ali uzeo sam od atx je lonac mnogo siri paljenje sam stavio 12v lezajeve na radilici i semeringe sam stavio noove zupcanici su svi novi i neki komsija mi je olaksavao zupcanik prve brzine busio ga je sa busilicom ali ga je busio kako sa jedne tako i sa druge strane da bi bio izbalansiran i mozete da pricate sta ocete ali bolje krece kad mu je olaksan zupcanik lancanici su novi glava je spustena za 2mm podignut ciulindar 1mm svecica je sa cetri kraka(pipka)klip sam kratio lucno tri milimetra ali sam cuo da to nista neznaci kod cilindara sa lamelnim veentilom ispuh siren u visinu 1,5mm a u sirinu sa svake strane po 1mm motor ne da ide nego leti i uopste se negrije to su price za malu decu samo treba sipati mesavinu 5posto i voziti polako dok se ne razradi nisam ga jos probao koliko moze ici ali ima snage previse za prvi maj sam isao sa njim na divcibare to je 50 kilometara od mene i uopste se negreje samo polako i teraj i sutredan sam se vratio ali imao sam ja pre razbusen onaj cilindar od a3 ali on se greje mnogo vise a ovaj od a5 se negreje jer ima veca rebra..
[ lemysoft @ 04.06.2010. 16:48 ] @
Prijatelju evo da ti ja nesto kazem friziranje motora pa bio to i automatik je jedna dosta teska a i skupa disciplina . Moj prvi motor je bio bas automatik i na njemu se isprobalo sve sto je mogao da podnese da bi se na kraju doslo do solidnih 80-85km/h. Sve price oko poliranja kanala olaksavanja zupcanika padaju u vodu tu u stvari treba da nadjes idealan spoj onoga sto imas a pre svega to da radis na zdravom motoru . A ono sto treba da uradis je da uskladis karburator , cilindar i auspuh .Tu ima puno igranja i kad imas iskustva a tek kad nemas da ti nepricam . Danas je to sve mnogo lakse i evo resenja za tvoje zelje kupis Airsal cilindar (imas u ponudi fi38mm i fi44mm to jest 50 ili 64 kubika) i uz to Tehnigas auspuh i imaces zver . Cilindar je bas pravljen za automatik kao i auspuh sve pase , karburator ako imas Dellorto ostaje i to je to . Jos da ti kazem cilindar je aluminijumski hromiran i u kompletu dobijas sve zaptivace kao i usisni ventil sve sa zavrtnjima. Jos nesto mesavina za Tomos A5 po prizvodjacu je 2 posto ali verovatno nisu mislili da se sipa dvotaktol iz NIS-a vec neko kvalitetnije ulje .
Bajker ili Lezbejka pitanje je sad !
[ lemysoft @ 14.07.2010. 20:26 ] @
ljudi prodao sam ovog automatika sto sam friizrao za 320 eura i uzeo drugi za 100 i ofarbao sam ga sad sastavljam masinu i narucio sam sledece od delova:novu radilicu ova ima previse lufta lezajeve semeringe zupcanik prve brzine onu oprugu znak upitni karburator je vec na njemu delorto zadnje svetlo sajlu od gasa i to je sve sto mu fali jos se dvoumim koji auspuh da uzmem i dali da uzmem taj cilindar arisal jer zna neko mozda kolika mu je cena i gde se moze naruciti?
[ boza1993 @ 26.07.2010. 13:06 ] @
a koliko to sve kosta odprilike?????
[ aleksandar-djura @ 23.05.2011. 19:49 ] @
zna li neko da mi pomogne,kupio sam tomos automatik a5 i ide mi pod pola sauha stalno.ne znam sta mu je,nece da vuce.
[ zvezda moto @ 23.07.2011. 17:41 ] @
Pozdrav!
Tomos automatic max brzina oko 110 Km\h mozda bi isao i brze da mu glava sa sv!ecicom nije odletela na jednu a ostatak motora na drgu stranu!
Pravo resenje je motor od 15-ice i onda imas zver!
U nebudzenog automatika ide 2% ulja!
EH! bila su to lepa vremena!
[ zvezda moto @ 29.09.2013. 12:07 ] @
Pogledaj u karburatoru onaj plovak sto zatvara gorivo moguce da je sjeban i ne zatvara dobro pa se zato gusi i nema snagu
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|