|
[ Ivan Dimkovic @ 08.03.2010. 19:55 ] @
| AHAHAHAHAHA,
http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=416193#k3797124
Citat:
Grad Niš će iz budžeta ove godine platiti 1,5 miliona evra za subvencije za avioprevoznike, kaže gradonačelnik tog grada Miloš Simonović.
On potvrđuje da se iz gradskog budžeta izdvajaju sredstva namenjena aviokompanijama za uspostavljanje saobraćaja sa niškog aerodroma "Konstantin Veliki" i dodaje da "svuda u Evropi i svetu, kao i u našem oruženju, lokalni i regionalni aerodromi moraju da imaju određenu vrstu finansijske podrške".
"U slučaju 'Montenegra' grad pokriva 40 mesta na letu ali ne plaćamo svih 40 već samo razliku, ne plaćamo unapred 40 mesta nego plaćamo razliku do 40 ako nisu popunjena", rekao je Simonović.
Hahaha, kada god cujes nekog srpskog politikosa da kaze cuvenu "svuda u Evropi i svetu" - odmah znas da sleduje sales-pitch i da ce nekoga da zaboli novcanik, avioni prazni - Nis placa, ko bre nema za kartu?? DAJ SVE KARTE STO IMAS, kao u "Ko to tamo peva" :-))))
Mislim, grad Nis svakako ima sva prava na ovom svetu da trosi svoje pare... ali opet, ovo je... ahahahahaha - blago Crnogorcima, imaju zagarantovan revenue-stream :) |
[ Goran Rakić @ 08.03.2010. 20:54 ] @
Trebalo bi da pitaju ove što lete iz Niša da li bi radije leteli besplatno iz Beograda, grad lepo plati kartu i svi srećni.
[ sasa022 @ 08.03.2010. 22:40 ] @
Da li ovakvih gluposti ima "svuda u Evropi i svetu" ili je Srbija opet jedinstvena ?
[ DrJekyll @ 08.03.2010. 22:46 ] @
Citat: Hahaha, kada god cujes nekog srpskog politikosa da
Nije srpski.
[ mrkii @ 08.03.2010. 22:57 ] @
Citat: Da li ovakvih gluposti ima "svuda u Evropi i svetu" ili je Srbija opet jedinstvena ?
Citao sam negde da apsolutno svaki grad mora da donira da bi lowcost kompanije letele sa njihovih aerodroma. Nesto tipa da se to brzo vrati kroz ulaganje u grad i ne znam sta bese jos.
[ mrle 011 @ 08.03.2010. 23:19 ] @
simonovic je veliki expert.
sa' ce da zida i krstacu od 100 metara na viniku, da bi nislije imale u sta da gledaju kad sad pocnu da odlaze u carstvo nebesko od gladi, jer u ovom ovozemaljskom uskoro nece imati sta ni da jedu.
[ qazqaz @ 09.03.2010. 03:53 ] @
Ja ne znam da li se secate pre par godina kada je u Nisu htela neka low cost kompanija da se sidri, pa Velja doneo odluku da to nije dobro. Ovo je verovatno nastavak.... kad li ce epilog?
[ Java Beograd @ 09.03.2010. 08:17 ] @
Za te pare može lepo da se sagradi novi vrtić, neka omanja škola, ili da se kompletno renovira neka postojeća škola. Da ne pričamo koliko bi lepo bilo da se te pare utroše na zdravstvo: novi rengen, skener, ultrazvuk, renoviranje porodilišta.
Ali, jok ! Ipak je važnije kupiti 40 karata dnevno u praznom, tuđem avionu.
Nešto se sad setih onih parola: "Srbija radi - Beograd se gradi". Ironija samo takva ! Meni se lično mnogo više dopada: Što južnije - to tužnije.
[ bttp @ 09.03.2010. 09:10 ] @
Pa šta, €1,5mil i nije neka lova da bi se nišlijama omogućio avionski transport, bar u početku. Računa se valjda da kad posao krene, da neće biti baš puno praznih aviona ili bar bez 40 putnika.
Ovako šta? Oni moraju da putuju busom ili još gore vozom u BG da bi seli na avion. Nisam baš čuo da postoji avio linija BG-Niš.
Jednostavno našao se avio prevoznik koji vidi potencijal na tom tržištu i molim lepo, nisam čuo da se nišlije bune zbog toga.
A ova demagogija sa "vrtićima i školama", ma dajte molim vas, da su za sve pare protraćene u ovoj državi građeni "vrtići i škole" mislim da drugih građevina ne bi ni bilo. Najbolje je graditi virtuelne "vrtiće i škole" (za koje ne postoji odgovarajući kadar), a da vozovi idu prosečnom brzinom 20km/h itd itd.
[ Java Beograd @ 09.03.2010. 09:20 ] @
Citat: bttp: Pa šta, €1,5mil i nije neka lova da bi se nišlijama omogućio avionski transport, bar u početku.
Poenta je da, uokupno uzevši, manje od 10% stanovnika uopšte putuje. Ili, manje od 2% putuje avionom. Da li je neko pitao onih 98% šta više vole: savremeno zdravstvo, (na primer) ili da ona dvojica lete o trošku grada, zajedno sa 38 mrtvih duša !
[ žutokljunac @ 09.03.2010. 09:30 ] @
Proguglajte malo o nezaposlenosti u Nišu. Tamo više ljudi sedi nezaposleno nego što radi. Totalni pomor. Valjda je ovo sve u cilju da mogu ljudi jeftino da otputuju ( i da se ne vrate ).
[ Ivan Dimkovic @ 09.03.2010. 10:35 ] @
Nemojte tako,
Vecina komentara na tu vest su izuzetno pozitivni, uz obavezne pausalne pljuceve po Beogradu (iako je Aerodrom Beograd u vlasnistvu Republike Srbije, ne Beograda - i, da, profitabilno je preduzetje :-)
Naravno da je bitnije da se ima aerodrom u svom sokaku pa makar leteli i prazni avioni koje ce gradjani da placaju nego tamo neke sitnice tipa sredjene ulice, skole itd... :-)
Uskoro mozete ocekivati slicne akcije u Uzicu, Vrscu... zasto? Zato sto je to "normalno i u Evropi i u svetu!" - ja tipujem na avio liniju Kaludjerica - Karaburma/Calije - Bataja :)
[ Rumpletstilskin @ 09.03.2010. 10:45 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Uskoro mozete ocekivati slicne akcije u Uzicu, Vrscu... zasto? Zato sto je to "normalno i u Evropi i u svetu!" - ja tipujem na avio liniju Kaludjerica - Karaburma/Calije - Bataja  Obzirom na predstojecu rekonstrukciju gazele nemoj da sumnjas da nema ljudi koji bi vrlo rado platili svakodnevni avio-prevoz na relaciji kaludjerica-bataja 
[ Ivan Dimkovic @ 09.03.2010. 11:09 ] @
Ja se ne bih zezao sa tim...
Kaludjerica je vec vidjena za aerodrom - i to pre roka, zato sto njima nisu potrebne dozvole... jedino ce im trebati VTOL avioni posto nema puno prostora, ali to ce se srediti tako sto ce opstina Zvezdara sufinansirati projekat sa engleskom mornaricom.
A, nesto dalje u buducnosti - 2011te godine, planira se i prvi srpski kosmodrom u maloj mostanici. Ministar Mrkonjic je izjavio kako ce kosmodrom, prvi takav projekat na Balkanu "a i sire!" preporoditi ovaj region... Ministar Mrkonjic je, takodje dodao, da ce projekat kosmodroma biti zavrsen pre roka.
Zbog tesnih rokova, Vlada Srbije je odlucila da direktno izabere izvodjaca. Izvodjac radova je "Mrkonjic Invest" sa pod-izvodjacem "Mrki-konstrukt", koji su ponudili najbolju i jedinu kompletnu ponudu. Pre pocetka radova, Ministar Mrkonjic i ekipa eksperata iz njegovog tima ce posetiti kosmodrome u Floridi i Kazahstanu kako bi se upoznali sa funkcionisanjem stranih kosmodroma.
Mirijana Jelic, ucenica ugostiteljske skole je za RTS izjavila kako je njen san da ima svoj ugostiteljski biznis u kome ce kafu ispijati zgodni domaci kosmonauti. Zahvaljujuci projektu "Serbski Kosmodrom", taj san je sve blizi ispunjavanju.
Glasajte za ime kosmodroma na SMS 5566*
A - Srpski Orao
B - Polet
C - Sveti Sava (koji je poznat kao zastitnik kosmonauta)
D - Nikola Tesla II
*100 din po SMS-u
[ bttp @ 09.03.2010. 11:16 ] @
Bezveze, lupetate gluposti.
Niš ima aerodrom za razliku od ovih drugih spomenutih gradova, a to što ljudi ne putuju je posledica jer nemaju čime. Putevi se raspadaju, železnica se odavno raspala itd. €1,5mil. zaista nije nikakva lova da se ljudima omogući kakav takav pristojan transport.
Koliko košta rekonstrukcija gazele? €70 miliona? Nemoj ste smešni.
"Savremeno zdravstvo" za €1,5 mil? Please!
[ Rumpletstilskin @ 09.03.2010. 11:24 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: A, nesto dalje u buducnosti - 2011te godine, planira se i prvi srpski kosmodrom u maloj mostanici. Ministar Mrkonjic je izjavio kako ce kosmodrom, prvi takav projekat na Balkanu "a i sire!" preporoditi ovaj region... Ministar Mrkonjic je, takodje dodao, da ce projekat kosmodroma biti zavrsen pre roka. Ne, kosmodrom ne bi bio ekonomicno resenje zato sto bi takva kapitalna investicija zahtevala osnivanje bar 3 dodatna ministarstva, 17 komisija i 43 skupstinska odbora ne bi li sve bilo transparentno i u skladu sa preporukama OEBSa, Svetske Banke, Fidika i Kjoto Protokola.
Medjutim, tradicionalna domaca dovitljivost i sklonost ka inovacijama ce rezultirati brojnim uradi-sam varijantama, najverovatnije u obliku dzinovske pracke na jednoj i elasticne mreze na drugoj strani grada.
[ Ivan Dimkovic @ 09.03.2010. 11:30 ] @
Citat: bttp
€1,5mil. zaista nije nikakva lova da se ljudima omogući kakav takav pristojan transport.
Odlicno, mogao bi grad Nis svom noblesu i gastarbajterima da placa i taxi onda (i to, obavezno, neki crnogorski preko buraza)... jos 1.5 milion EUR, sitnica - a omogucava ljudima kakav takav pristojan transport... bas je galantno, a kako se sa 1.5 MEUR ne moze uraditi nista drugo, sto ih ne bi spucali u nesto tako korisno :)
[ New Village DC @ 09.03.2010. 11:45 ] @
Ma oni ne shvataju činjenicu da bez razvoja privrede nema ništa od avio transporta iz Niša. Avioni lete - na gurku, veštački. Kad za avionima bude bilo potrebe radiće, ne jedan, nego dva aerodroma.
[ Shadowed @ 09.03.2010. 12:05 ] @
Ivane, zaboravio si da pomenes da ce lansirna rampa biti u obliku pravoslavnog krsta :)
[ Java Beograd @ 09.03.2010. 12:10 ] @
Šta ako sutra vrli crnogorski bizmismen traži 60 karata umesto 40 ?
[ Ivan Dimkovic @ 09.03.2010. 12:34 ] @
Sta bre 60 karata... DAJ SVE KARTE OVAMO... k'o bre nerazvijen i nema para... ma PRVU KLASU bre!
[ PonyExpress @ 10.03.2010. 22:32 ] @
Ivane, moram da priznam da si se spustio u mojim ocima zahvaljujuci svojim komentarima. Ono malo tvojih postova koje sam procitao odavali su utisak informisane osobe otvorenoh duha, dok sada samo vidim podsmeh prvom ozbiljnijem pokusaju da Nis i niski region izadje iz senke centralista.
Bas zbog cinjenice da zivis 'na zapadu' bi od tebe pre ocekivao da razumes pozadinu mnogobrojnih pokusaja ozivljavanja niskog aerodroma. Subvencionisanje letova na duzi rok moze samo da donese dobra regionu, a samim tim i zemlji u kojoj zivimo. Naravno da na pocetku nece leteti samo Nislije, bar ne dok se situacija ne popravi u nekoj meri. Za pocetak ce gro putnika ciniti poslovni ljudi kojima je muka i preko glave da putuju 3-5 sati do Gazele, pa jos sat vremena preko Gazele da bi stigli do aerodroma (naravno, min 2 sata pre poletanja). Philip Morris, DIV, Fiat, Bor & Knjazevac (tamo ima investicija iz Italije), Kragujevac, Krusevac, prakticno ceo region ima firme koje su privatizovane stranim kapitalom. Ma kako retko, njihovi ljudi ipak imaju potrebu da putuju do svojih centrala i nazad. Pa znas li koje je zadovoljstvo naci se u svojoj kuci samo jedan sat posle sletanja (Cirih - Nis)? Ako si iz Beograda onda znas, ali onda zamisli da imas jos jedno 3 sata klackanja do kuce nakon sletanja, onako umoran...
Pored poslovnih putovanja, tu je i nasa emigracija. Samo u severnom delu Italije ima mnogo desetina hiljada nasih ljudi, pa je i logicno da se pokusa sa letovima do Italije. Tu je i Svajcarska, mnooogo nasih gastarbajtera. Dok je JAT jedini pokrivao liniju Nis-Cirih tvrdio je da ima samo gubitke, gurao poletanja iz Ciriha u kasne veceri (poletanje posle 9 uvece) a iz Nisa rano ujutru, zalio se na sve strane. Onda je Montenegro usao u igru i poceo da leti dva puta nedeljno, naravno sa profitom i sta se desilo? Velja je iskoristio priliku i uz izgovor da je to sada strana kompanija ukinuo liniju iz Nisa. JAT je leteo jos malo pa ukinuo i tu jednu liniju. Epilog - cela juzna Srbija mora da se klacka do Beograda (ciji se bivsi gradonacelnik zalio da mu ostecujemo asfalt na ulicama), a kada jednom stigne mora od stanice taxijem ili busom do aerodroma, pa mora nesto i da pojede i popije kafu... Ako kojim slucajem ide svojim autom, mora da plati (papreno) parking dok se ne vrati sa puta. zrno po zrno pogaca, dinar po dinar palata.
Nikako ne treba zaboraviti Kopaonik, Suvu & Staru planinu, Crni vrh, Djavolju varos... na po sat vremena voznje od Nisa, spram 3-5 iz BG-a.
Dakle, ideja je da se godinu ili dve (pa i vise, zasto ne) stimulisu letovi sa niskog aerodroma, da se 'zapate' u narodu i biznisu. Kada jednom covek vidi da moze i za krace vreme (= manje novca) doci na svoje odrediste leteci sa alternativnih aerodroma uradice to ponovo, i jos jednom, pa ce pricati kolegama i prijateljima... I linija postaje rentabilna sama po sebi.
Naravno da se u Nisu zivi tesko, ali cak i ovde postoji klijentela koja moze i hoce da koristi usluge aerodroma. Pa ne idu samo Beogradjani na more i planine, majku mu...I u Nisu, Leskovcu, Vranju, Kragujevcu i Krusevcu (kao primerima tanjih novcanika) se u proseku 'jede sarma' (znas vec, neko meso a neko kupus), samo sto u Beogradu u 2 miliona ljudi moze da se nadje ceo Nis (~300.000) koji jede kavijar, jos jedan Nis koji jede meso i ostatak koji je na kupusu (onaj koji pravi prosek za sarmu). Kada imas dva Nisa koji mogu da plate uslugu nije tesko voditi posao.
Za kraj jedno polu-retoricko pitanje, ako moze... Za dvadesetak godina se Beograd uvecao za vise od 50% (ili blizu tom procentu) a Ljubljana za par desetina hiljada (Ljubljana je otprilike kao Nis illi Novi Sad), zasto? Zato sto u zemlji Srbiji nema ne ravnomernog, nego nema nikakvog regionalnog razvoja. A i zasto bi ako braci iz centrale tako odgovara?
Inace, komentar Goran Rakica da ljudima koji hoce da lete treba platiti karte samo da bi leteli iz Beograda je za zaljenje.
[ jesus alejandro @ 10.03.2010. 22:41 ] @
^
+1
[ ventura @ 11.03.2010. 00:34 ] @
Citat: PonyExpress:
Za kraj jedno polu-retoricko pitanje, ako moze... Za dvadesetak godina se Beograd uvecao za vise od 50% (ili blizu tom procentu) a Ljubljana za par desetina hiljada (Ljubljana je otprilike kao Nis illi Novi Sad), zasto? Zato sto u zemlji Srbiji nema ne ravnomernog, nego nema nikakvog regionalnog razvoja. A i zasto bi ako braci iz centrale tako odgovara?
Sigurno da u Slovenačkom slučaju ima dosta ispravnih političkih odluka kako bi se pouspešio ravnomeran regionalni razvoj, ali ipak mislim da je glavna činjenica za to veličina same Slovenije... Ipak je Slovenija veličine kao Vojvodina... Recimo ako uzmemo distancu od Vrčina/Grocke (što mu dođe prigradsko naselje) do centra Beograda, i uporediš to sa Ljubljanom, ti si pre stigao do Kranja nego do Vrčina... Na toj distanci od Ljubljane su ti Kranj, Postojna, pa čak i Novo Mesto... U Sloveniji ti je većina stvari udaljena na 30-60 min vožnje autom.. Za 1,5-2 sata ti autom pređeš Sloveniju s kraja na kraj... Dakle ne možeš da porediš regionalni razvoj u Sloveniji i Srbiji, jer pre svega geografski faktori nisu isti, a oni su najbitniji u celoj priči...
[ su27killeryu @ 11.03.2010. 02:02 ] @
Pa Pony da su oni dotirali neku lowcost kompaniju pa i ajde nego MA koji posluje svi znamo kako i za čiji račun i čiji direktor ne zna nijedan strani jezik...
[ PonyExpress @ 11.03.2010. 07:00 ] @
Citat: su27killeryu: Pa Pony da su oni dotirali neku lowcost kompaniju pa i ajde nego MA koji posluje svi znamo kako i za čiji račun i čiji direktor ne zna nijedan strani jezik...
Kada si mlada devojka onda mozes da biras momke, kada dodjes u trideset i kusur onda se i krijterijum snizava ;-0
Ozbiljno, sta fali MA ako su oni u mogucnosti i imaju volje da za ohoho manje para lete 6 puta iz Nisa i za Nis, pa sada mogu sa kracim presedanjem u Podgorici da idem do Ciriha, Minhena, Pariza... Mali je aerodrom pa ni cekanje nije dugo a maltretiranje je neuporedivo manje nego da idem za BG.
Da je bilo dobre volje (a bilo je sa nase strane) mi bi prvo (kao sto i jesmo) razgovarali sa poliglotama i magistrima iz Beograda. Ishod tih napora se vidi danas.
Citat: ventura: Sigurno da u Slovenačkom slučaju ima dosta ispravnih političkih odluka kako bi se pouspešio ravnomeran regionalni razvoj, ali ipak mislim da je glavna činjenica za to veličina same Slovenije... Ipak je Slovenija veličine kao Vojvodina... Recimo ako uzmemo distancu od Vrčina/Grocke (što mu dođe prigradsko naselje) do centra Beograda, i uporediš to sa Ljubljanom, ti si pre stigao do Kranja nego do Vrčina... Na toj distanci od Ljubljane su ti Kranj, Postojna, pa čak i Novo Mesto... U Sloveniji ti je većina stvari udaljena na 30-60 min vožnje autom.. Za 1,5-2 sata ti autom pređeš Sloveniju s kraja na kraj... Dakle ne možeš da porediš regionalni razvoj u Sloveniji i Srbiji, jer pre svega geografski faktori nisu isti, a oni su najbitniji u celoj priči...
Promasio si sustinu, nije bitna velicina nego tehnika ;-)
U Sloveniji je za razliku od nas postojala volja da se cela drzava, kolika god bila, razvija (tesko da igde moze ravnomerno). Kod nas je bilo upravo obrnuto. Pa zar mislis da je ljudima milo da ostave porodicu i prijatelje i sele se za Beograd da bi mogli da rade u struci ili da grade karijeru. Ja sam recimo takvu ponudu odbio ali znam puno njh koji su se preselili sa porodicama jer svoj posao mogu mnogo jednostavnije da rade iz centrale (u BG-u su centrale banaka, lokalni direktori nemaju prava da odlucuju (za zaljenje), sve, ali apsolutno sve vladine agencije & sluzbe su u BG-u...). Pa za Boga miloga, deo Beograda je Lazarevac do koga moras da vozis 70-tak km (znak-znak)! Zasto, pa zbog para naravno jer se prihodi od poreza ultimativno slivaju u beogradsku kasu.
Jos kada mi jedan od lokal-centralistickih patriota kaze (a rekao je u busu na povratku sa mora - da i Nislije idu na more) da nije ocekivao da toliko ljudi iz unutrasnjosti ide na more u njegovoj smeni dodje mi a) da ga odalamim po prepametnoj njusci b) da se ispovracam (po njemu). To shvatanje, mi smo BEOGRAD, na povrsini, ostali su 'unutrasnjost' nas je i dovela ovde. VI ste u unutrasnjosti, Vrsac, Negotin, Presevo, to je nasa povrsina.
[ Java Beograd @ 11.03.2010. 07:29 ] @
Meni, kao Beograđaninu (i otac, i deda, i baba su iz Beograda) je muka od zajedljivih komentara tipa "prestonica", "centrala", "samo Beograđani idu na more" "beogradski aerodrom" "beogradski Jat" (!?), zatim od komentara u duhu "Srbija radi - Beograd se gradi", "neravnomerni regionalni razvoj" i slično.
Čik, ko ima petlju da sabere i napiše koliko je predsednika vlade, guvernera Narodne banke, predsednika države, predsednika parlamenta i ostalih najviših funkcija zapravo obavljao Beograđanin. Pa čak se i kao gradonačelnik Beograda, sasvim sasvim retko zapati poneki Beograđanin.
A svi ti koji pominju "unutrašnjost" (u pomenutom kontekstu) 99,99% nisu Beograđani. A pomenuti "priliv stanovnika u Beograd" (za 50% !?) me jako podseća na onaj vic kad ciganska porodica treba da prepliva reku Muru da bi postali Slovenci. I onda otac, koji je već preplivao reku, vidi da se najmanje dete davi plivajući, kaže: "Ko mu ]ebe majku cigansku".
Stoga, Pony Expres, umanji svoj gnev ka Beograđanima, i usmeri ka Nišlijama, koji su došli u Beograd.
[ mist @ 11.03.2010. 11:49 ] @
Prvo, kao što je u citiranoj vesti u prvom postu napisano, grad Niš plaća razliku do 40 mesta na svakom letu. Dakle, vrlo je moguće da ne plaća ništa, pošto sam siguran da je moguće popuniti tako mali broj letova iz centralne i južne Srbije.
Samo plaćanje, po mom mišljenju, jeste problematično. Verovatno se tu gradonačelnik malo ugradio i vrlo je moguće da se tu mnogo letova vodi kao nepopunjeno iako zapravo jeste...
S druge strane - Nišlije: go go go!!!!
Nadam se da će i Lađevci biti pretvoreni u civilni aerodrom u dogledno vreme.
Što se mene tiče, Niš za razliku od Beograda ima obilaznicu pa je lakše i brže stići do aerodroma, a to značajno skraćuje potrebno vreme i maltretiranje. Uvek ću birati Niški aerodrom pre Beogradskog.
[ ventura @ 11.03.2010. 13:12 ] @
Citat: PonyExpress:
Ozbiljno, sta fali MA ako su oni u mogucnosti i imaju volje da za ohoho manje para lete 6 puta iz Nisa i za Nis, pa sada mogu sa kracim presedanjem u Podgorici da idem do Ciriha, Minhena, Pariza... Mali je aerodrom pa ni cekanje nije dugo a maltretiranje je neuporedivo manje nego da idem za BG.
Ne bih se baš složio sa tobom, jer ako je ovo glavna premisa te akcije, onda je sama akcija osuđena na propast.
Scenario 1:
Putnik sa Niškog aerodroma leti 45min do Podgorice, gde čeka par sati na let do Minhena, taj let je produžen za nekih 30-tak minuta pošto se leti iz Podgorice. Ukupno vreme 5.5 sati
Scenario 2:
Umesto iz Niša, putnik autom dođe do Beogradskog aerodroma, i sedne na direktan let do Minhena. Ukupno vreme 4 sata.
(Namerno nisam računao vremena čekiranja, već samo čisto vreme putovanja)
[ su27killeryu @ 11.03.2010. 13:34 ] @
ventura je u pravu, uostalom od NI do BG je sve autoput, da je kanjon Morače pa i ajde..
[ ganjaman @ 11.03.2010. 13:58 ] @
Citat: Java Beograd:
Čik, ko ima petlju da sabere i napiše koliko je predsednika vlade, guvernera Narodne banke, predsednika države, predsednika parlamenta i ostalih najviših funkcija zapravo obavljao Beograđanin.
Nista od toga ne moze da bude neko ko nije u beogradu, sto dalje znaci da sta god hoces da postanes na republickom bivou morash da ides u Beograd i nigde drugde sem u BG. Nish ovim dotiranjem karata ocajnicki pokusava da privuce komapnije da lete sa NJEGOVOG (napokon je Nis dobio vlasnistvo nad aerodromom) aerodroma. Inace, nas (bolesni) ustav je najcentralistickiji ustav u evropi tako da ce morati da ga menjaju pre statusa kandidata i to u smislu da opstine postanu vlasnici zemljista, a ne kao do sada samo korisnici sto dalje znaci da ce moci da prikupljaju sredstva u lokalni bedzet i da njima raspolazu bez one klauzule da moraju republici da placaju koriscenje. Necu sad da pocinjem pricu o velikim "drzavnim" preduzecima koja sve pare iz unutrasnjosti prosto salju u BG gde im se naravno "gubi trag" etc..
P.S. Sit gladnom ne veruje tako da bih sve one (najvise one sto se tako slatko smeju) pozvao da provedu jedno 5-6 meseci do 1 godinu u nekom mestu van BG (najbolje jug) cisto da bi mogli da pricamo na istom nivou, a ne da se keze tudjoj nesreci i kao sto rekoh ocajnickim pokusajima da se krugu dvojke uzme ONOSTO NIJE NJIHOVO!!!
[ Java Beograd @ 11.03.2010. 14:13 ] @
Citat: ganjaman: Necu sad da pocinjem pricu o velikim "drzavnim" preduzecima koja sve pare iz unutrasnjosti prosto salju u BG gde im se naravno "gubi trag" etc..
Nemoj, jer ću onda ja da počnem priču o desetinama i stotinama, nevraćenih i otpisanih, pojedinačnih kredita "za pokretanje proizvodnje" koji su decenijama davani "industrijskim gigantima" po gradovima širom Srbije. A koji naravno nisu ni P od proizvodnje videli, već uludo spiskani na plate radnicima, ili u boljem slučaju na stanove direktorvih švalerki.
[ deerbeer @ 11.03.2010. 14:22 ] @
Citat:
Inace, nas (bolesni) ustav je najcentralistickiji ustav u evropi tako da ce morati da ga menjaju pre statusa kandidata i to u smislu da opstine postanu vlasnici zemljista, a ne kao do sada samo korisnici sto dalje znaci da ce moci da prikupljaju sredstva u lokalni bedzet i da njima raspolazu bez one klauzule da moraju republici da placaju koriscenje
Ajd zivi bili pa videli kada sve to krene .
Ja bih to isto voleo da se desi tj. da proradi niski aerodrom i to ne bas zbog mene.
Nego ostaje goruci problem sto je Nis i jug Srbije veoma nezaposleno podrucje, a
kako mislis da se puni "lokalni" budzet kada firme ne rade, nikakvih investicija ,narod na ivici gladi?
Ostali odlaze ili preko ili u bg i u novi sad gde mogu da nadju posao .
Sve sto punite u budzet opet ide na rashod za plate i troskove u javnim preduzecima .
Citat:
Necu sad da pocinjem pricu o velikim "drzavnim" preduzecima koja sve pare iz unutrasnjosti prosto salju u BG gde im se naravno "gubi trag" etc..
Necu ni ja da pocinjem pricu o "slucaju Pirot" (bila tema na ovom forumu) pa smo svi videli kako "pare odlaze" u bg.
[ karadima @ 11.03.2010. 14:35 ] @
ajde da kazemo da MA vozi 300 dana godisnje (6 dana nedeljno)
to znaci da je 300 * 40 (mesta po avionu) = 12000 mesta godisnje
1 500 000 / 12000 = 125 evra po mestu.
Ako pretpostavimo da cena karte na relaciji Nis-Podgorica kosta 125 evra ( sto je mnogo jer mene je povratna BG-Moskva kostala 300) onda znaci da je ove godine grad Nis platio ama bas svako mesto u svakom avionu na relaciji Nis- Podgorica u proteklih godinu dana. Ili se neko vozi o trosku grada , ili neko uzima pare.
Jer koliko sam ja procitao grad Nis ce da plati 1,5 mil evra (sto znaci da ako ne placaju unapred to je za proslu godinu ) MA .
Nesto mi ovde ne stima , ili sam ja lose izracunao. Zna li neko cenu karte Nis-Podgorica?
Ovo je samo neka moja racunica, ne znaci da je tacna. Samo sam hteo da iskazem misao da je 1.5 miliona evra mnogo para za placanje na godisnjem nivou nekoj aviokompaniji samo da bi ona vozila relacije.
Na nislijama je da izaberu: hoce li da se voze avionima za CG i dalje ili ce da malo srede sam grad i Privredu u tom gradu.
Ja sam naprimer iz Kovina, mali grad u Banatu. Nekada je Kovin imao mnogo fabrika (secerana, ciglana, pilana, fabrika alkohola i sl. ) dok danas rade samo 3 fabrike i to su ih kupili privatnici i tlace radnike. Poenta je sledeca. Pre par godina je vise investitora htelo da gradi neke fabrike u Kovinu, ali nisu mogli da se dogovore sa opstinskim vlastima oko cene zemljista. Neko je u opstini hteo da se ogradi vise nego sto treba. Jos tada je zemljiste bilo pod opstinskom autorizacijom i nije moralo da se ceka odobrenje nekog republickog organa za ustupanje ili prodaju istog. Mozda je u juznoj srbiji drugacije , ne znam . Znam samo da je Kovin sada ogromna rupa , puna ljudi koji jedva krpe kraj sa krajem i rade za 10-20k dinara mesecno. Da su tada te fabrike bile izgradjene , danas bi verovatno bilo bar 200-300 zaposlenih (neka je svako iz jedne porodice zaposljen to je 200-300 porodica koje bi imale kakva takva primanja) ali nazalost oni danas zive od socijale, ako tako nesto uopste postoji u ovoj drzavi.
[ PonyExpress @ 11.03.2010. 16:26 ] @
Pogresno si izracunao jer polazis od premise da Nis placa 40 mesta na svakom letu, u sustini placa razliku do 40 mesta. Znaci moze da varira - 10, 15, 0...
Evo gde mozes naci informacije koliko kosta povratna karta za let to Ciriha recimo (200 €):
http://www.montenegroairlines.com/
http://www.nis-airport.com/
JAT to isto naplacuje u rasponu od 18.222 DIN do 24.725 DIN. Verujem da bi prakticno svako dao hiljadu ili dve vise samo da se ne mora da putuje vise sati do Beograda.
Ili do Italije za stotinak EUR (nadam se da sam lepo izracunao):
http://www.nis-airport.com/ind...osti&Itemid=39&lang=sr
[ vladorr @ 11.03.2010. 17:08 ] @
Što se tiće Italije (Forli) i WindJet-a, takodje subvencionisane karte, po ceni od 30-ak eura mogu se kupiti posredstvom Aerodromtursa Niš. Forli je odlično čvorište drugih lowcostera pa bi bolje bilo da iskoristite priliku i malo obidjete Evropu nego što vodite nesuvsle razgovore.
Tebe PonyExpress u potpunosti podržavam jer si jedini argumentovano objasnio pravo stanje stvari kao i pogled na život nas koji živimo van prestonice. Ostali se bave dobro poznatim sitnim i prostim prepucavanjem na relaciji unutrašnjost-spoljašnost.
Čudi me da se nakon ponyevog posta više ne oglašava pokretač teme koji je bio vrlo aktivan u početku dok je imao podršku u pljuvanju i ismevanju ovog poteza niških vlasti.
[ Ivan Dimkovic @ 11.03.2010. 19:01 ] @
@Nislije,
Vasa prica je dirljiva - ali na zalost nema veze sa realnoscu.
DA JE kojim slucajem isplativo leteti odatle, kompanije bi se trkale da dodju tamo - ne bi morale da se podmicuju da dodju i da im se bukvalno garantuje profit parama poreskih obveznika. Kako realna isplativost definitivno nije ovde slucaj, mora da se potpisuju ugovori gde ce neko tim kompanijama da krpi gubitke... to cete biti vi, i samo vi - gradjani Nisa.
Nemam ja apsolutno nista protiv Nislija, pu pu - daleko bilo, niti nesto protiv Nisa, Juga Srbije i sta ti ja znam - ali jednostavno FAKAT je da cak i gomila letova ka Beogradu lete polu-prazno, a kamo li ka Nisu.
Nema to veze sa lupanjem u grudi "mi cemo, mi mozemo" vec sa ekonomskom realnoscu. A ekonomska realnost je da danas nije rentabilno nikome da leti iz Nisa. Jednostavno nije, i najbolji dokaz za to je prisiljavanje vas da pokrivate gubitke od strane MA. To je zato sto ce tih gubitaka biti a ne zato sto je MA neki genije u pregovorima.
Mozemo da se kladiimo da ce ti letovi trajati neko vreme, dok neka vasa gradska vlast ne zavrne slavinu kada kriticna masa ukopca da ih neko vuce za nos finansijski. Zasto? Zato sto ce vecina letova biti iskljucivo "popunjeno" samo tim placenim kartama od grada Nisa. Letovi ce biti polu prazni i jedina ekonomska osnova avio prevozniku ce biti ludaci koji mu placaju prazna mesta. Da, ludaci - jer se tako rasipati novcem u ekonomskoj krizi granici sa ludilom.
Ekonomska logika svega toga je ravna nuli... i ide u minus. Tu nema zdrave pameti vec iskljucivo onoga sto sam saljivo rekao iz "Ko to tamo peva" - nista drugo nego to... kur*cenje politicara i to sa tudjim (VASIM) parama.
Mislim, voleo bih ja da lete komercijalni letovi za Nis, Uzice, Vrsac, Batajnicu - ali to se nece desiti "voljenjem" vec samo kada za to bude bilo ekonomske potrebe i isplativosti... osim ako lude gradske uprave ne odluce da iz svog dzepa finansiraju prazne avione... no, bilo je i ludjih projekata od tih - poreske pare su nicije :(
Citat:
Čudi me da se nakon ponyevog posta više ne oglašava pokretač teme koji je bio vrlo aktivan u početku dok je imao podršku u pljuvanju i ismevanju ovog poteza niških vlasti.
Ono... jbg, mora da se radi a mene ne placa neka drzava. Sto se "pljuvanja" tice... zaista nemam razloga da nekoga "pljujem" vec stvari nazivam svojim imenom - to sto Nis radi je ekonomsko ludilo. No, na samom pocetku sam rekao da oni imaju svako pravo na to... niko im ga nece uskratiti, njihove pare - njihova stvar :)
[ Ivan Dimkovic @ 11.03.2010. 19:14 ] @
Uzgred,
Samo nemojte da se poredite sa kojekakvim mestima po Spaniji, Italiji koje su potplatile EasyJet ili Ryanair - ta mesta imaju ogromne >PRIHODE< od turizma, dakle razradjen biznis od koga bukvalno zive vec decenijama - i mogu da ekonomski izdrze stimulisanje avio industrije kako bi se povecao taj, razradjeni, biznis.
Porediti Nis (i ne samo Nis, vec BILO KOJE mesto u Srbiji) sa njima je totalno neprimereno - jer uopste ne postoji ni jedna jedina dodirna tacka u razlozima.
Jedini razlog je politicko pljuvanje u dalj.
Ima jedna narodna izreka - prvo skociti, pa reci hop. Ovde ne samo da se prvo kaze hop, vec se napravi i "hop" TV reklama, promotivni program "hop" i "hop" razglasi preko megafona da sledi najjaci "hop" u istoriji "hopova"... a onda se prdne u cabar :(
[ ventura @ 11.03.2010. 21:04 ] @
Citat: PonyExpress:
JAT to isto naplacuje u rasponu od 18.222 DIN do 24.725 DIN. Verujem da bi prakticno svako dao hiljadu ili dve vise samo da se ne mora da putuje vise sati do Beograda.
Ako pročitaš moju prethodnu poruku u ovoj temi, videćeš da eventualno putovanje iz Niša preko Podgorice bi bilo uvek duže od sadašnje situacije da se putuje sa Beogradskog aerodroma... I to sam pri računici uzeo u obir neki optimum da u roku od 2 sata nakon sletanja na podgorički aerodrom, postoji connecting let za krajnju destinaciju. Pretpostavimo da bi taj let iz Niša bio rani jutarnji let kako bi se mogao iskoristiti kao connecting let za što više destinacija (a nema ih mnogo) koje pokriva Podgorički aerodrom. Recimo da sleće u 9 ujutru, a ti treba da putuješ u Beč koji ima let tek u 16:20, to znači da ćeš čekati više od 7 sati za connecting let.. Mislim daje ovo za bilo kog putnika krajnji apsurd da se cima dodatnih 8 sati za put u Beč, kad je za 2 sata u Beogradu na aerodromu i leti direktno na željenu destinaciju...
[ PonyExpress @ 11.03.2010. 21:46 ] @
Ventura, gresis... iz dva razloga:
1. Voznja od 3 sata nikako nije isto sto i cekanje tri sata uz kafu i sok
2. Nasumice sam odabrao Paris (229 €:
06:50 AM Nis (INI)
01:00 PM Paris (CDG) Znaci za 6 sati sam u Parizu... Povratak je jos lepsi:
02:00 PM Paris (CDG)
06:45 PM Nis (INI)
Za iste datume (20 i 25 Mart) JAT nudi (270 €):
09:20 Belgrade (BEG)
12:00 Paris (CDG) Tri i po sata, nije lose.
Medjutim, racunaj da mi treba 3 sata puta (a polazi se 4-5 sati ranije, za svaki slucaj, veruj mi, sluzbeno sam putovao petnaestak puta na taj nacin) da bi se stiglo 2 sata pre boardinga, sto mu dodje: 3 + 2 + 2 (za svaki slucaj) = 7 sati. Celo radno vreme nit' luk jeo, nit' luk mirisao. Verujem da je slicna situacija i za Cirih i ostale ultra destinacije.
Sa druge strane, od kuce do aerodroma mi treba oko pola sata kolima, nema guzve pa mogu i pola sata pre boardinga da stignem, sve u svemu sa rezervom se gubi do 2 sata. Budjenje pada u isto vreme, tako da to nisam racunao.
Poenta je u maltretiranju, iz fotelje 2 sata ne zvuci mnogo ali kada cucis u autu/busu onda se razvuce ko gladna godina.
Da dodam na prethodne postove jos ovo - neizgradjena usluzna infrastruktura odbija turiste, ali sa porastom prometa na aerodromu ce se i to lagano razvijati, sto ce Nis uciniti bar malo privlacnijim (da se ne lazemo, u okolini ima sta da se vidi, primer jer Kursumlija i Djavolja varos, ali mi na pamet nije padalo da se lomatam po kozjim stazama; sada kada su nesto asfaltirali mozda i odem jedne subote, nije daleko), sto ce opet pozitivno uticati na razvoj usluzne delatnosti...
Jos ako papa stvarno dodje u Nis, to ce tek da bude reklama...
[ PonyExpress @ 11.03.2010. 21:51 ] @
He, Bec je jos bolji:
17 Mar 10:
07:00 AM Nis (INI)
09:55 AM Vienna (VIE)
a povratak:
19 Mar 10:
01:35 PM Vienna (VIE)
06:45 PM Nis (INI)
JAT, za iste datume:
08:15 Belgrade (BEG)
09:50 Vienna (VIE)
10:55 Vienna (VIE)
12:20 Belgrade (BEG)
Bas na tvom primeru vidis prednost lokalnog aerodroma u smislu maltretiranja...
[ ventura @ 11.03.2010. 22:24 ] @
Citat: PonyExpress: Ventura, gresis... iz dva razloga:
1. Voznja od 3 sata nikako nije isto sto i cekanje tri sata uz kafu i sok
2. Nasumice sam odabrao Paris (229 €:
06:50 AM Nis (INI)
01:00 PM Paris (CDG) Znaci za 6 sati sam u Parizu... Povratak je jos lepsi:
02:00 PM Paris (CDG)
06:45 PM Nis (INI)
Za iste datume (20 i 25 Mart) JAT nudi (270 €):
09:20 Belgrade (BEG)
12:00 Paris (CDG) Tri i po sata, nije lose.
Medjutim, racunaj da mi treba 3 sata puta (a polazi se 4-5 sati ranije, za svaki slucaj, veruj mi, sluzbeno sam putovao petnaestak puta na taj nacin) da bi se stiglo 2 sata pre boardinga, sto mu dodje: 3 + 2 + 2 (za svaki slucaj) = 7 sati. Celo radno vreme nit' luk jeo, nit' luk mirisao. Verujem da je slicna situacija i za Cirih i ostale ultra destinacije.
Naveo si dobar primer. I pored jako dobre konekcije, opet je vreme puta drastično duže.
Iz Niša:
Do aerodroma 30min
Let do Podgorice 55 min
Čekanje u Podgorici 2h 35 min
Let do Pariza 2h 40 min
UKUPNO IZ NIŠA: 6h 40min
Iz Beograda:
Do aerodroma 2h 00 min
Let do Pariza 2h 40 min
UKUPNO IZ BEOGRADA: 4h 40min
Dakle u najboljem slučaju po Niški aerodrom do Pariza se putuje 40% duže (za masu ostalih destinacija i duplo, pa i troduplo duže). Ja tu ne vidim ama baš nikakvu prednost. Da izuzuzmemo fakat da sa Podgoričkog aerodroma i nema baš nekog izbora destinacija (u odnosu na Beogradski), i da bi to em produžilo vreme konekcija, em stvaralo dodatna presedanja... Šta recimo da hoćeš da ideš do Minhena... Za let od par stotina milja da imaš 3 lega.. Pa to je suludo, sa 3 leg-a stigneš do Australije...
Mada mi ovde besedimo bez veze kad je ustvari ekonomska situacija ono što je realan pokazatelj šta ljudi više vole, i šta im se više isplati (u smislu uštede vremena)... Da je situacija sa konekcijom preko Podgorice toliko povoljna i dobra (u smislu vremena), ne bi grad morao da subvencioniše te letove, jer bi svi leteli tako... A pošto se ljudi i pored toga cimaju do Beograda (možda čak i Sofije), to znači da je varijanta preko Beograda/Sofije ipak mnogo bolja.
[ PonyExpress @ 11.03.2010. 22:40 ] @
Citat: ventura: Naveo si dobar primer. I pored jako dobre konekcije, opet je vreme puta drastično duže.
Iz Niša:
Do aerodroma 30min
Let do Podgorice 55 min
Čekanje u Podgorici 2h 35 min
Let do Pariza 2h 40 min
UKUPNO IZ NIŠA: 6h 40min
Iz Beograda:
Do aerodroma 2h 00 min
Let do Pariza 2h 40 min
UKUPNO IZ BEOGRADA: 4h 40min
Dakle u najboljem slučaju po Niški aerodrom do Pariza se putuje 40% duže (za masu ostalih destinacija i duplo, pa i troduplo duže). Ja tu ne vidim ama baš nikakvu prednost. Da izuzuzmemo fakat da sa Podgoričkog aerodroma i nema baš nekog izbora destinacija (u odnosu na Beogradski), i da bi to em produžilo vreme konekcija, em stvaralo dodatna presedanja... Šta recimo da hoćeš da ideš do Minhena... Za let od par stotina milja da imaš 3 lega.. Pa to je suludo, sa 3 leg-a stigneš do Australije...
Mada mi ovde besedimo bez veze kad je ustvari ekonomska situacija ono što je realan pokazatelj šta ljudi više vole, i šta im se više isplati (u smislu uštede vremena)... Da je situacija sa konekcijom preko Podgorice toliko povoljna i dobra (u smislu vremena), ne bi grad morao da subvencioniše te letove, jer bi svi leteli tako... A pošto se ljudi i pored toga cimaju do Beograda (možda čak i Sofije), to znači da je varijanta preko Beograda/Sofije ipak mnogo bolja.
I opet sustina, ne mogu brate vise da se budim u 5 ili 6 da bi leteo u 12. U pravu si za dodatna presedanja, ali ako je samo jedno u pitanju vise volim da popijem kafu i procitam vesti na Internetu nego da se vozim. Naporno je, mozda je simpaticno i uzbudljivo prvi put, ali vec onaj sledeci je smor.
Ali, u jednom se slazemo, uspeh ce zavisiti od razvoja regiona u svakom smislu - turistickom, finansijskom, industrijskom...
My 25 cents...
[ Ivan Dimkovic @ 12.03.2010. 04:43 ] @
Ja zaista ne kontam kakve veze ova tema ima sa organizacijom Srbije kao drzave?
U pitanju je ekonomski, u NAJMANJU ruku, vrlo neodgovorna odluka ako se uzmu u obzir sire okolnosti, a NAJVEROVATNIJE ekonomsko ludilo jedne gradske vlasti.
Apsolutno nebitno koje - ista ovakva odluka bi bila podjednako suluda i u Beogradu i bilo gde drugde.
Placati mesta avio kompaniji u situaciji kada je vise nego izvesno da ce ti avioni biti slabo popunjeni (ono, i letovi ka Beogradu su cesto slabo popunjeni ka mnogim EU destinacijama) i to u mestu koje nema momentalni ekonomski interes koji bi direktno povratio te pare - i u sledecih N godina.
Bravo, sa 1.5 milion EUR godisnje se dotira mogucnost "brzeg letenja" nekoliko stotina do max par hiljada ljudi. I to u vremenu teske ekonomske krize.
Da, zvuci kao vrlo pametna ekonomska odluka. I >TOTALNO< ima veze sa regionalizacijom Srbije ili ne... wtf, pa Nis je i ovakvoj Srbiji kakva je danas slobodan da baca svoje pare (kao sto ovde to i radi)... ono, ne vidim da neko uopste i moze da ih spreci u tome (niti da treba da ih spreci, da se razumemo) :)
Ako Nis misli da je ovo odlicno potrosenih 1.5 mil EUR godisnje.. so be it, ne treba im autonomna pokrajina da to realizuju kao sto se vidi... sto se mene licno tice, ja sam za to da svaka opstina ima kompletnu poresku i finansijsku autonomiju sa fiksiranim manjim % koji ide republici. Dakle, njihove pare - njihova stvar kako ce ih trositi.
[ ganjaman @ 12.03.2010. 05:04 ] @
Ja ovde i uopste pricam samo o ekonomskom smislu decentralizacije. Trenutno sa niskog aerodroma leti samo jedna kompanija i oni i dobijaju tih 1,5 mil ako jos neko pocne da leti i on ce da konkurise za tih 1,5 mil., prosto...
[ su27killeryu @ 12.03.2010. 14:13 ] @
Ma daj pony cak i mi u CG letimo uglavnom iz DU ili presijedamo u BGu..
[ Ivan Dimkovic @ 12.03.2010. 21:58 ] @
Citat: ganjaman
Trenutno sa niskog aerodroma leti samo jedna kompanija i oni i dobijaju tih 1,5 mil ako jos neko pocne da leti i on ce da konkurise za tih 1,5 mil., prosto...
Dakle, do sada nije bilo ozbiljnih zainteresovanih da zapocnu biznis (ozbiljnih = oni koji dodju i pocnu posao, a ne na nekom ozderavanju kazu da su zainteresovani u pauzi izmedju jagnjetine i prasetine pa onda lokalni politicari i novine to objave k'o da su potpisali ugovor juce)... jer ocigledno nema bas dovoljno putnika za "break even" - zbog toga MA i trazi da im se garantuje taj break-even-point ako treba i subvencijom, dakle bukvalno placanjem >praznih mesta< u avionu.
I sada ce da pored te jedne dodje JOS JEDNA kompanija, da dele 1.5 miliona godisnje za minimalnih 40 mesta?????
Hmm... nesto mi se cini da to nece ici tako :) Posto, 2 kompanije moraju da dele i taj mali broj putnika - a malo podeljeno sa 2 je duplo manje :)
[ PonyExpress @ 13.03.2010. 07:56 ] @
Ivane,
Mogu da shvatim da mislis da sve ovo finansijski debakl i potencijalno pranje para, ali ne mogu da razumem demagogiju i banalizovanje. Da si samo 5 min potrosio na zadatu temu video bi da MA vozi preko Podgorice do Ciriha, Londona, Pariza.... a Italijani samo do Italije. Dakle, nisu konkurencija jedni drugima.
Za dobrobit ES-a jedan spontani lock bi bio more than welcome...
[ vladorr @ 13.03.2010. 08:38 ] @
Evo šta je posledica ,,bacanja para i pogrešne procene":
Citat: Vind džet je nedavno zatražio saglasnost od Direktorata za civilno vazduhoplovstvo za otvaranje još dve linije iz Niša ka gradovima EU.
To ovde piše:
Danas
A za tih milion i po trebalo je da izgrade bolnice, škole, vrtiće, crkve, zatvore...
Samo napred Nišlije, ugledajte se na Temišvar!
[ ventura @ 13.03.2010. 08:54 ] @
Citat: PonyExpress:
Mogu da shvatim da mislis da sve ovo finansijski debakl i potencijalno pranje para, ali ne mogu da razumem demagogiju i banalizovanje. Da si samo 5 min potrosio na zadatu temu video bi da MA vozi preko Podgorice do Ciriha, Londona, Pariza.... a Italijani samo do Italije. Dakle, nisu konkurencija jedni drugima.
Ali kakve veze ima što se iz Podgorice leti na nekoliko destinacija (ne mnogo uopšte), kad smo zaključili da niko pri zdravoj pameti to ne bi koristio, jer u najboljem slučaju mu putovanje traje 40% duže. a u većini slučajeva duplo pa i troduplo duže. Koja je tačno logika tu, osim da se neko iz Niša ugrađuje u celu priču?
[ PonyExpress @ 13.03.2010. 10:13 ] @
Citat: ventura: Ali kakve veze ima što se iz Podgorice leti na nekoliko destinacija (ne mnogo uopšte), kad smo zaključili da niko pri zdravoj pameti to ne bi koristio, jer u najboljem slučaju mu putovanje traje 40% duže. a u većini slučajeva duplo pa i troduplo duže. Koja je tačno logika tu, osim da se neko iz Niša ugrađuje u celu priču?
Serlok Holms je svom dragom Votsonu govorio da ne treba cinjenice menjati da bi se poklopile sa teorijom vec obrnuto. Dakle, ti si zakljucio da putovanje traje 40-400% duze, ne svi, pri cemu si uspesno demantovan (cak sam i napomenuo da za vise presedanja ima smisla ici za BG), jer (demagoski) 'svi' bi radije proveli 2 sata cekajuci na aerodromu uz kafu nego grceci se u autu ili busu.
Verujem u tvoju iskrenost, ali isto tako veruj da tvoja vizura kao osobe iz Beograda (tako bar pise u profilu) ne da nije ista nego se dijametralno razlikuje od vizure ostatka srpskog pucanstva. Sit gladnom ne veruje... Tebi je sve tu u gradu (iako 'grad' teba uslovno shvatiti, pre cu ja do Prokuplja, nego ti preko reke), pokusaj da zamislis da prakticno za svaki put moras da ides u Suboticu ili Negotin. Ma kako retko putovao, ipak je mucno znati da moras da se maltretiras do tamo.
Na kraju, svako malo citamo da gomila ljudi ide do Temisvara i odatle leti low-costerima, eto prilike da to isto rade samo da malo promene pravac, da istu kilometrazu prelaze ka Nisu...
[ vladorr @ 15.10.2010. 15:06 ] @
Na žalost (nas malobrojnih), posao se očekivano izjalovio:
link
[ mmix @ 16.10.2010. 16:09 ] @
Jesu im bar rekli hvala za subvencije?
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|