[ vlada131 @ 11.03.2010. 16:21 ] @
http://www.b92.net/info/vesti/..._category=16&nav_id=416939



Citat:
11. mart 2010. | 10:02 -> 12:55 | Izvor: Beta, Tanjug Beograd -- Devojka starosti 22 godine doživela je jutros oko sedam časova lakši strujni udar pri ulasku u trolejbus na liniji 40, rečeno je u GSP-u.

Dvadesetdvogodišnja devojka koja je pretrpela blaži strujni udar pri ulasku u trolejbus preventivno je primljena u Klinički centar Srbije i nakon pregleda puštena je kući, rekao je portparol KCS Drago Jovanović.

Dežurni dispečer u Gradskom saobraćajnom preduzeću GSP Radisav Stepanović potvrdio je da je do incidenta došlo jutros oko sedam časova, na trolejbuskoj liniji 40 kod Glavne pošte u Takovskoj ulici.

Prema njegovim rečima, devojka je pri ulasku u vozilo osetila kako joj trne ruka, nakon čega je pozvana ekipa Hitne pomoći i policija.

Nakon izvršenog uviđaja, vozilo je isključeno iz saobraćaja, rekao je Stepanović.

On je naglasio da trolejbusi GSP-a svake večeri prolaze kroz tehnički pregled, da su vozila dobro izolovana i da građani nemaju razloga za brigu.

[ milivoje t @ 11.03.2010. 17:06 ] @
Nista novo, iskusan putnik zna da ne treba u isto vreme da dodiruje trolejbus i zemlju, pogotovo po vlaznom vremenu.
[ Ivan Dimkovic @ 11.03.2010. 17:24 ] @
A kako se to radi? Uskocis u trolu ili? :)
[ cozmo_im @ 11.03.2010. 17:41 ] @
Garant neizolovani rukohvat... vido sam to sto puta dok sam se vozio trolejbusima... a to je bilo daaaavno... sigurno 15 godina... i tad se desavalo. Pogotovo kad je sneg (ozbiljno) ili mokro...

Jednom je komentar vozaca bio (kad se zena dobro protresla i rekla mu i opsovala):

"Sta oces, moze to i jace".

E, ludilo!
[ Shadowed @ 11.03.2010. 19:03 ] @
Mozda su iz GSP-a insistirali da ode na pregled da ne bi posle dosla sprzena da ih tuzi (ja bih na njihovom mestu).
[ stil @ 11.03.2010. 19:03 ] @
Jednosmerna struja je opasnija od naizmenične kad drmne. Strašno.
[ milivoje t @ 11.03.2010. 19:59 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: A kako se to radi? Uskocis u trolu ili? :)
Tacno tako :).
Mislim niko to ne praktikuje na svakodnevnom nivou, vec se desavalo da nekoga udari struja na ulasku, a onda majstor kaze da se izadje ali da se ne dodiruje trola i zemlja u isto vreme. A kad lije kisa, a ako metalni rukohvati na ulazu nemaju izolaciju, boje je ne hvatati se za njih. Bar je tako bilo pre desek godina, ali koliko vidim i sad se voze iste trole.
[ Ivan Dimkovic @ 11.03.2010. 20:09 ] @
Brate

Jednog dana ce im poginuti neki srcani bolesnik.. naravno, bice proglasena "iznenadna smrt zbog srcanog udara" i cela prica ce pasti u zaborav.
[ a1200 @ 11.03.2010. 20:23 ] @
Note to myself:
Evo ideje za bizMis... kad pada sneg ili kisa, na stanicama prodavati gumene rukavice... za carefree putovanje trolom
[ Ivan Dimkovic @ 11.03.2010. 20:28 ] @
Ili to, ili kineske gumenjake... kontam da je zarada po komadu slicna kao za rukavice :)

A mozes i komplet da ih prodajes kao "bundle" - uz popust, za one koji hoce "duplu zastitu".
[ Horvat I @ 11.03.2010. 20:31 ] @
U saobracaju se ne sme pojaviti neispravno vozilo, ocigledo je dnevna kontrola izostala
[ a1200 @ 11.03.2010. 20:38 ] @
"dnevna kontrola izostala"

Moja keva ide cesto busom, i evo, vec par zadnjih voznji ne kuca kartu jer ni jedan automat ne radi. Mangupi ubace dinar, ili 5 dinara, metalnih, u slot za kartu - i onda vishe ne moze da se ponisti karta (jer oni zupci ne mogu da prodju kroz metal :D). E, sta reci kad oni takav "problem" ne otklanjaju, a koji direktno utice na poslovanje preduzeca. Treba otvoriti mashinicu i izvuci novac... ili jednostavno malo se potruditi i napraviti komad iskrivljene zice odgovarajuceg promera sa kojom ce se dinari vaditi napolje...

Tako da je to sa strujom nereshiv problem.
[ 3way @ 11.03.2010. 20:40 ] @
Citat:
Horvat I: U saobracaju se ne sme pojaviti neispravno vozilo, ocigledo je dnevna kontrola izostala


Da, da, siguran sam da ih pregledaju svaki dan i pustaju samo ispravne autobuse i ostale tramvajbuse... :):)
[ nalickana @ 11.03.2010. 22:09 ] @
aparati se pune i od ostataka karti prilikom upotrebe. ni privatnici ih ne čiste ništa češće. trebalo je rupu da ostave. :)

vozim se tim trolama gotovo svakodnevno. nikad me nije udarila struja niti sam tome prisustvovala... na sreću :)

[ Horvat I @ 12.03.2010. 07:16 ] @
Tramvaj nije opasan on je uzemljen nego trola,kod nj se osim struje vuce mora brinuti i o statickom elektricitetu
[ NicholasMetropolis @ 12.03.2010. 10:55 ] @
Citat:
a1200:Mangupi ubace dinar, ili 5 dinara, metalnih, u slot za kartu


Ako me nešto nervira, onda je to ubacivanje novca u automate. Ne pamtim kada sam poslednji put ušao u prevoz, a da barem jedan automat nije bio blokiran na taj način.

A što je najgore, taj problem se može rešiti prostim obrtanjem automata tako da prorez za karte bude okrenut na dole.
[ 3way @ 12.03.2010. 11:19 ] @
Jes, onda moras da koristis obe ruke i da opipavas gde je ona rupa..
[ jablan @ 12.03.2010. 12:46 ] @
stvar treninga ;)
[ vladd @ 12.03.2010. 13:23 ] @
Ne ulaziti u trolu.
Ko da baca pasulj, da je tog jutra kontrolor bio pijan i nije merio izolaciju.

Postoji dovoljno buseva i tramvaja koji pokrivaju teren.

Poz
[ Horvat @ 12.03.2010. 13:57 ] @
ma to oni namerno,da ljudi ne bi spavali u skoli/na faxu/na poslu
[ Yoba @ 12.03.2010. 17:16 ] @
iskreno ja sam se najezio od ovog komentara

>>Moju zenu je pre 3 godine udario pontograf tj. trola (sipka kojom se trolebus napaja strujom) u glavu kod Londona. Prezivela je, sa slomljenim kostima lica i 90% ostecenim okom. Niko iz GSP nije je nazvao i pitao kako je, niko nije odgovarao, nije utvrdjen razlog. Pozvali smo Kurir, oni su objavili niz clanaka - vrlo profesionalnih ciji je zakljucak bio da mreza izmedju Kalemegdana i Slavije je zastarela, u vrlo losem stanju i da je treba zameniti. Da su trolebusi takodje u veoma losem stanju. Pa svake godine, nekoliko ljudi nastrada na razne nacine u trolebusu. Diskusiju o trolebusima u BG mozete pogledati na:
[link]
(osteceni, 11. mart 2010 11:43)
[ Srđan Pavlović @ 14.03.2010. 22:17 ] @
Treshold da krene da se popravlja je valjda setovan na 100 poginulih i 50 tesko ranjenih... uzas.