[ Ivan Dimkovic @ 15.03.2010. 23:04 ] @
Uticaj LSD-a se definitivno oseca na sve strane u izradi ove reklame :-) http://www.youtube.com/watch?v...dg&feature=player_embedded Kako jako :) Prejako... |
[ Ivan Dimkovic @ 15.03.2010. 23:04 ] @
[ a1200 @ 16.03.2010. 16:37 ] @
Nisam izdrzao do kraja
Sve sto mogu reci OMG: "This isn't about talking, it's about getting things done! ... She was a receptionist..." tu sam prekinuo [Ovu poruku je menjao a1200 dana 16.03.2010. u 17:47 GMT+1] [ Ivan.Markovic @ 16.03.2010. 22:00 ] @
Mene podseca na uvod za igricu Red Alert :)
[ Ivan Dimkovic @ 16.03.2010. 22:07 ] @
@a1200,
Zanimljiv deo zapravo prestaje kada pocinje pitch za Carly Fiorina-u - onda se pretvara u klasican PR smor :-)))) [ Igor Gajic @ 16.03.2010. 22:26 ] @
U jeb*te od ovoga moze da se rikne !
[ Ivan Dimkovic @ 16.03.2010. 22:44 ] @
Zapravo,
Mislim da je skroz super taj negativni deo - gde se napljuvavaju ali vrlo dobro, argumentovano - kao recimo u ovom spotu, lepo nasli ljudi za sta je glasala, sta je predlozila, sta je uradila/nije uradila itd... udarili malo dramaturgije i CGI efekata, i to je to :) Ako si americki birac, samo treba da pogledas sve te spotove i da se fokusiras na negativne delove - gde se pljuju konkurenti. Tu je obicno gro cinjenica. Pozitivne delove, gde se velicaju "svoji" samo ignorises, jer su klasican bshit- i preskocis. I to je to, onda znas sve sto treba da znas o svima - saberes sve, i onda mozes da odlucis da li ces za nekog od njih da glasas :-))) Mislim, mnogo bolje od sistema gde svaki politicar samo pozitivno prica o sebi... koga to zanima, svaki ciga svog konja hvali. Ovo napljuvavanje je mnogo bolje i daleko bogatije relevantnijim cinjenicama. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|