|
[ Horvat @ 20.03.2010. 18:19 ] @
| Citat: Skuplje putovanje vozom20.03.2010. 14:53:00
Prevoz železnicom u domaćem putničkom saobraćaju od danas je skuplji u proseku 16 odsto, objavile su Železnice Srbije.
Poskupljenje nije linearno već će, zahvaljujući novom načinu formiranja, cene na dužim relacijama biti niže. Po novom cenovniku, putovanje u II razredu putničkih vozova od Beograda do Subotice koštaće 560 dinara. Cene rezervacija sedišta i dodaci za vozove višeg ranga ostaju isti, a poskupljenje ne obuhvata ni prevoz u vozovima Inter-siti.
Od danas se primenjuje i nov način obračuna cene karata u vozu, pa će cena karte kupljene u vozu biti 30 odsto veća od redovne. Novina u načinu obračuna je i da će putnici s karticama SRB PLUS i RAIL PLUS i novinarskim legitimacijama imati pravo na popust od 30 odsto za kupovinu karata u vozu. Do sada je popust važio samo kod kupovine karte na blagajni. Uvodi se i kazna od 5.000 dinara za putnike koji izbegavaju da plate kartu u vozu uz mogućnost da se kazna, ako se uplata obavi u roku od 15 dana, smanji na 2.000 dinara.
izvor
sto se masnog dela tice - samo ce se povecati broj "mito karata" [tutnes stotku kondukteru i mirna backa...] |
[ cozmo_im @ 20.03.2010. 18:45 ] @
A oce li za nivo poskupljenja podici i brzinu na prugama;)))))))))
[ Kosuth @ 20.03.2010. 18:48 ] @
Ajd', sad, kud svi Turci,tu i ćoravi Mujo!
Ništa novo, još manje revolucionarno...
...ali ono što me bukvalno izbaci iz cipela, su polupismena novinarska škrabala:
Citat: Uvodi se i kazna od 5.000 dinara za putnike koji izbegavaju da plate kartu u vozu uz mogućnost da se kazna, ako se uplata obavi u roku od 15 dana, smanji na 2.000 dinara.
Gospodo sveznajuće neznalice,(čitaj:novinari) da kazni može samo i isključivo državni organ, a železnica to nije!
Železnica samo može da pokuša sa naplatom doplatne karte i ništa više!
Šta će nam onda sudovi i policija, ako će železnica da kažnjava...
...danas...
...a, kol'ko već sutra moći će da nas kažnjava i svaka džangrizava baba...
po tumačenju sveznajućih...
...neznalica.
[ Horvat @ 20.03.2010. 18:53 ] @
oce oce,i vozovi i usluga u vozovima ce se poboljsati... da da ...
kao sto su i iskoristili donacije namenjene direktno zeljeznici...
[off: cozmo,pogledaj onu tvoju temu o struju u tech zoni]
[ Odin D. @ 20.03.2010. 20:44 ] @
@Kosuth,
ja ponekad imam utisak da ti spavas sa ustavom ispod jastuka :)
No, neka neka, kad se i nama desi 7. Novembar dobro ce doci i te sposobnosti :)
Sto se tice:
Citat: Uvodi se i kazna od 5.000 dinara za putnike koji izbegavaju da plate kartu u vozu uz mogućnost da se kazna, ako se uplata obavi u roku od 15 dana, smanji na 2.000 dinara.
Logican um bi to srocio ovako:
Citat: Kazna placena na licu mjesta ili u roku od 15 dana je 2.000 dinara, u suprotnom 5.000 dinara.
Iz toga ja zakljucujem da:
1. ILI zeljeznicom rukovodi ansambl budala.
2. ILI doticni ansambl sjedi u novinskoj redakciji.
A neki promucurni ljubitelj epskih narodnih pjesama i ljubitelj slovenske antiteze bi vjerovatno dodao:
"Nit je jedno, niti drugo - no oboje!"
[ Horvat @ 20.03.2010. 20:54 ] @
Citat: Odin D.:2. ILI doticni ansambl sjedi u novinskoj redakciji.
bice da je prvo ;)
Citat: "Železnice Srbije" od 20. marta prvi put uvode i naplaćivanje kazne od 5.000 dinara putnicima koji izbegavaju da plate kartu u vozu. Ukoliko se uplata obavi u roku od 15 dana, iznos kazne smanjuje se na 2.000 dinara. U slučaju da putnik dugovanje ne izmiri u roku od 30 dana, naplata se obavlja sudskim putem, a iznos se uvećava za sudske troškove.
izvor - z.s.
[ Odin D. @ 20.03.2010. 22:19 ] @
To onda znaci da ce svaki kondukter da zaduzi po jednog policajca kako bi mogao da natjera putnika da se legitimise u cilju uzimanja podataka ako nece da plati.
Mada, sve je to bespotrebno ako putnik nauci jednu carobnu rijec kojom se kondukter hipnotise i odvraca od pregleda karata.
Ja se povremeno zateknem u vozu koji ide od Subotice pa do Beograda (i dalje) i koliko sam mogao da primjetim sve sto treba reci kad se pojavi kondukter je promrljati kroz zube "Mjesecna" i to je to.
Ponekad, ako se u kupeu nalazi neki mocniji carobnjak, on je u stanju da tom vradzbinom otjera konduktera i od svih ostalih putnika u kupeu, bez da ovi i zinu. Ja se jednom uhvatio za kartu, al vec je bilo kasno, kad izgovori covjek "Mjesecna" pobjeze kondukter u drugi vagon...
[ HeYoo @ 20.03.2010. 22:26 ] @
tja... nista novo
Karta u vozu je i do sad bila skuplja.. mislim cak i za 50% visa nego na blagajni ali nisam siguran
Naravno da je realna situacija da je karta u vozu(u dzep konduktera) ustvari za 50% jeftinija nego na blagajni :)
Cene voznih karata su stvarno visestruko nize od autobuskih ali je zato i sansa da negde stignete na vreme ili uopste stignete daleko manja. Bice i dalje ko voli nek izvoli, a sudeci po guzvanju u smrdljivim kupeima dosta ljudi "voli"
[ Java Beograd @ 22.03.2010. 07:50 ] @
Upravo zbog ovih situacija u Nemačkoj postoji Deutsche Bahn Polizei. Tj, "želežničarska" policija. Nema labavo, bato. Da se boziš bez karte ? Da cepaš sedišta ? Bahato se ponašaš prema ostalim putnicima ? Pušiš gde se nesme ? 'Oćeš da se biješ u vozu ? Lisice na ruke, out iz voza pa te predaju pravoj policiji.
[ Kosuth @ 22.03.2010. 08:43 ] @
Ma, Java, šta ti misliš da je ova naša svakojaka policija u brojčanom deficitu u odnosu na švapsku?
Nije, brate, već samo ima drugačija zaduženja i raspored...
...a glavni im je zadatak da čuvaju aktuelnu vlast od narodnog ODUŠEVLJENJA !
Obzirom da i sam znaš u kojoj meri je vaskoliki narod oduševljen svim i svačim tu, kod nas, priznaćeš da naša policija baš i nema mnogo vremena da se nešto kurobeca sa nekakvim odrpancima u ovim našim ajzibanima.
A i mani poređenje, gde Švabe nađe...
... lako je đavolu da svira u frulu, kad u bari ima trske !
[ boccio @ 22.03.2010. 11:24 ] @
Ovo je sjajna vest. Ja nisam ni znao da mi uopste i imamo funkcionalne vozove za koje se zapravo kupuje karta :)
[ Java Beograd @ 22.03.2010. 12:21 ] @
Citat: boccio: Ovo je sjajna vest. Ja nisam ni znao da mi uopste i imamo funkcionalne vozove za koje se zapravo kupuje karta
Citat: Kosuth: A i mani poređenje, gde Švabe nađe...
Ma dobro, nisam ni mislio da poredim DB (Deutsche Bahn tj. Dojče Ban) i ŽS (Železnice Srbije). Ko je imao priliiku da koristi DB i nepriliku da koristi ŽS zna da je poređenje ekvivalentno poređenju BMW i Juga. Ili čak, jače.
Mene je tamo zapravo iznenadilo samo postojanje organizovane službe čuvara reda, koji pripadaju železnici, a imaju pravo da legitimišu, hapse i primenjuju neophodnu silu. Nose pendreke, lisice, lično naoružanje.
[ Kosuth @ 22.03.2010. 12:43 ] @
Citat: Java,
a imaju pravo da legitimišu, hapse i primenjuju neophodnu silu. Nose pendreke, lisice, lično naoružanje.
He,he...pa, reko' ti ja
Citat: ...lako je đavolu da svira u frulu, kad u bari ima trske !
Koji je odnos socijale u odnosu na broj stanovnika tamo, a koji ovde?
I sad zamisli da ovde neko raji bukagije meće zbog vozanja?!?
Ko bi onda za-nji' glas'o?
Ne ide to kod nas...baš tako lako,...a, čini mi se, pa, nikako.
Jedva izboksovaše tamo nekakvu komunalnu policiju...a, ne znam da li su joj izboksovali i status službenog lica.
[ Isak666 @ 24.03.2010. 11:57 ] @
Citat: Java Beograd: Upravo zbog ovih situacija u Nemačkoj postoji Deutsche Bahn Polizei. Tj, "želežničarska" policija. Nema labavo, bato. Da se boziš bez karte ? Da cepaš sedišta ? Bahato se ponašaš prema ostalim putnicima ? Pušiš gde se nesme ? 'Oćeš da se biješ u vozu ? Lisice na ruke, out iz voza pa te predaju pravoj policiji.
Ne postoji Bahnpolizai u toj formi i sa tim nadleznostima jos od 1992. godine, kad su postali deo Bundesgrenzschtz-a koji je potom 2005. pripojen saveznoj policiji.
Sto je steta.
Jer bi mozda manje bilo ovakvih vesti:
Citat: Dominik Bruner je ime za koje su nedavno čuli svi Nemci – i još ga ne zaboravljaju. Pedesetogodišnjak koji se suprotstavio tinejdžerima-siledžijama na peronu stanice prigradskog voza, platio je to svojim životom.
http://www.dw-world.de/dw/arti...-pol-ger_vestirs-4712-xml-mrss
[ Java Beograd @ 24.03.2010. 12:24 ] @
OK, verovatno grešim u nekom terminu ili nazivu.
Ali ono što ne grešim, što sam svojim očima video pre dve-tri godine to su ljudi koji šetaju tj. patroliraju stanicom i ulaze i izlaze iz međugradskih i prigradskih vozova. Uniformisani, sa vidljivim oznakama "DB", a pri tom nose pendrek, pištolj i lisice. U grupama po tri.
[ Ivan Dimkovic @ 24.03.2010. 12:38 ] @
DB Sicherheit (DB Security) se zovu ti koje si video.
[ mrle 011 @ 24.03.2010. 12:53 ] @
pa je li dimke, zar niste vi nemci ukinuli tu udbu sto maltretira putnike po vozovima i ostale nevine, sad kada ste uveli slobodu u citavu nemacku ... mislim i u ovaj istocni deo.
[ Ivan Dimkovic @ 24.03.2010. 13:05 ] @
Trolcino, DBS je najobicnije obezbedjenje imovine zeleznice, koje, uzgred, svaka firma ima pravo da ima. Nemaju oni veze sa policijom niti imaju policijska prava.
Pitanje je samo da li trol kao sto si ti moze da ukapira razliku.
[ Horvat @ 24.03.2010. 13:07 ] @
@mrle,u vozovima "nase nam" zeljeznice cesto se muvaju panduri i legitimisu "sumnjive njim" osobe,cisto onako
obicno udju u vrbasu (sto se tice su-ns trase)
[ mrle 011 @ 24.03.2010. 13:18 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Trolcino, DBS je najobicnije obezbedjenje imovine zeleznice, koje, uzgred, svaka firma ima pravo da ima.....
aha ... znaci sada udba nije jedna firma, nego svaka firma ima svoju udbu.
kapiram.
[ Ivan Dimkovic @ 24.03.2010. 13:30 ] @
Ne lupetaj.
DB Sicherheit ima samo prava da zadrzi huligane dok ne dodje policija. To su sva njihova prava, i nista vise. Nemaju prava da legitimisu, nemaju nikakve "dosijee", nemaju prava upotrebe vatrenog oruzja niti generalno imaju bilo kakav kontakt sa populacijom, izuzev huligana navijaca i slicnih slucajeva koji se usude da demoliraju DB imovinu.
U cemu je tacno problem sa tim? Niko se do sada nije zalio na "krsenje prava" od strane DBS, sto se ne bi moglo reci za razne Udbe i StaSi.
Porediti jedno sa drugim moze samo osoba sa duboko anesteziranim mozgom. Siri tu svoju glupu propagandu negde drugde, malo smara ovde na forumu gde ljudi imaju IQ veci od broja cipela.
[ Isak666 @ 24.03.2010. 18:50 ] @
Citat: mrle 011: aha ... znaci sada udba nije jedna firma, nego svaka firma ima svoju udbu.
kapiram.
Ne kapiras nista.
Trol i to kakav. Sposoban da svaku temu izvrne u sprdnju, provlaceci postove kroz svoju ideologiju - bez da zna bilo sta o temi.
Bahnpolizei je formirana 1835, godine kada je zeleznicki transport imao malo znacajniju ulogu nrgo li sto godina posle.
Jos je Hitler poceo sa njenom transformacijom, jer je pocela da gubi poentu i to je pocetak njene integracije u "obicnu" policiju.
I btw jedino su posle rata u nekoj izmenjenoj formi jos funkcionisali - i to samo u zoni pod USA, FR i GB. Znaci zlikovci kapitalisticki.
Tvojima nije trebala.
http://www.bahnpolizeiderdb.de.tl/Geschichte-der-Bahnpolizei.htm
DB Sicherheit -koliko znam- nema oruzije ili lisice.
Niti kondori koji ulaze.
Video sam samo policiju u DB sa oruzijem.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|