[ filip_caca @ 17.04.2010. 14:47 ] @
http://www.youtube.com/watch?v...aQ&feature=player_embedded nesto nece da embeduje... |
[ filip_caca @ 17.04.2010. 14:47 ] @
[ mrkii @ 17.04.2010. 14:59 ] @
A sta ako putujem 2 stanice?
[ a1200 @ 17.04.2010. 15:39 ] @
Ovo je dobro samo ako postoji veza (stepenice ili nesto slicno) izmedju gornjeg dela (koji ostaje na stanici) i voza. Tako oni putnici koji su usli na prvoj stanici mogu da sidju na petoj, a voz ne mora da staje. Mada se to iz ovog videa ne vidi. EDIT: pishe u objasnjnju, upravo to i rade... voz je povezan sa gornjim kolima.
Takodje, putanja voza mora da bude ciklicna, jer u protivnom, stalno bi morala da se prevoze gornja kola (sa poslednje stanice) i dodaju na pocetak pruge (prva stanica). [ fade @ 17.04.2010. 19:49 ] @
Recimo da voz ima 10 vagona, da bi svi usli u ono cudo gore, treba svi da prosetaju kroz ostale vagone i da se popnu. Kada voz pokupi nove putnike, oni svi silaze dole u isti vagon i onda ce valjda otici u druge da rasterete.
Stvara dosta guzve u vozu... [ Morpheus NS @ 18.04.2010. 10:02 ] @
Šta ako je broj putnika preveliki da bi svi izašli iz onih gornjih kola pre nego što voz završi prolazak kroz stanicu? Veliki broj potencijalnih tragedija tokom dana....
[ Shadowed @ 18.04.2010. 10:37 ] @
Taj gornji deo ostaje na stanici, mogu da izlaze i nakon sto voz ode. Bitno je da izadju i sledeci udju pre nego sto sledeci voz naidje.
[ Nabukodonosor @ 18.04.2010. 11:37 ] @
A ko ce gore da kontrolise da li su svi usli u vagon, tj. mozda neko dete nije stiglo da udje u vagon a voz je naisao, a ne moze da stigne da se skloni!? Za te situacije sada postoje ljude koji kada vide da su svi usli/sklonili se, daje znak pistaljkom da voz moze da krene.
[ Shadowed @ 18.04.2010. 17:31 ] @
Ako si usao na vreme - usao, ako ne, kad se voz priblizi na npr. 1km, vrata se zatvaraju i gotovo. Mislim, ne znam dali su tako oni zamislili, ali to je jedno od mogucih resenja.
[ Challenger @ 18.04.2010. 18:11 ] @
Ja ne kapiram oko cega se vi raspravljate... Imate 1 voz i x platformi/vagona (s tim da voz uvek "nosi" jednu). Dakle, platforma A stoji na stanici, ljudi udju, voz naidje, "pokupi" ih i ide do sledece stanice. Dok putuju, putnici silaze dole ili ostaju u tome (ako izlaze odmah na sl. stanici), ostali se penju u to. Voz dolazi do druge stanice, otkaci ove, kupi druge i tako. Uvek na stanici ostaje jedna, i uvek voz "nosi" jednu. Jednostavno a genijalno...
[ toplim @ 18.04.2010. 21:06 ] @
ideja jeste dobra.
mene vise bune tehnicki detalji. Kakve tockove treba da ima ono cudo na vozu i tehniku da bi bezbednost bila zadovoljena. Ono mora da ima svoj motor i da se krece u istom pravcu kao i voz da bi udari i trzaji bili izbegnuti prilikom prikljucivanja. Takodje onaj drugi vagon prilikom skidanja mora da vozi u suprotnom smeru od voza da bi se bez trzaja iskljucilo. , ako se samo zakace i otkace i krene to je ogroman udarac i inercija koju niko ne bi preziveo. mora da klizi. a to je dosta tehnike i problematike, zato se jos i ne primenjuje. [ Java Beograd @ 19.04.2010. 07:26 ] @
Ima tu još jedan problem: limitiran broj ljudi koji može da izađe na nekoj stanici. Dakle, platforma je relativno mala, u odnosu na voz (ili metro). Šta ako je broj onih koji tu 'teli da siđu na nekoj stanici veći od kapaciteta platforme ?
[ tforgo @ 19.04.2010. 08:00 ] @
Na toj stanici ce se morati zaustaviti, a na svim ostalim prolazi.
[ toplim @ 19.04.2010. 18:01 ] @
u normalnom svetu je sve definisano. ne verujem da je praksa da se voz zaustavlja na nekim stanicama. Ideja je da voz nikada ne kasni tako da nema zaustavljanja nigde.
Jednostavno neces moci da kupis kartu ako u vozu ima maksimalan broj putnika koji silaze na jednoj stanici. Na svakoj stanici mogu da sisju samo maksimalan broj putnika koji je definisan u zavisnosti od velicine klizeceg vagona. Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|