[ Milanche1986 @ 11.05.2010. 16:27 ] @
| Problem je u tome sto se bubanj uopste ne okrece. Kad uljucim neki program rada ves masina ubaci vodu i na displeju pokazuje sve kako i treba. Doslo je do varnica na kontaktu (dzeku) kablova motora i kablova verovatno radne ploce. To sam ocistio ali i dalje nista, inace motor sam nosio kod majstora koji ga je proverio i kaze da je u redu. Pre toga doveo sam i nekog elektricara koji je pregledao masinu i po njemu je kvar na motoru ali prema drugom majstoru motor je u uredu. Takodje mi je elektricar naveo da je mozda problem i u radnoj ploci ali kaze da tu on ne moze nista zato sto je zasticena dal nekim slikonom zbog koje on nista tu ne moze ispitati. Svaka pomoc je dobro dosala!
|
[ gti2 @ 11.05.2010. 20:56 ] @
Nadji nekog majstora koji popravlja te ploce.Jeste zalivena tom masom poput silikona,ali to uz malo truda moze da se skine.
[ mkapetanovic @ 13.05.2010. 18:45 ] @
Zdravo,
najčešći problem je u minijaturnim relejima koji su ugrađeni u elektroniku, a zaliveno je sve zaštitnom masom. Šta se može uraditi? Pažljivo skalpelom isjeći plastični dio koji sa donje strane štiti elektroniku, kada se ona odvoji ostaje sloj zaštitne mase a i ona se pažljivo isječe (pazeći da se ne "ide" preduboko - jer se može oštetiti elektronička ploča). Nakon toga treba locirati dva mini-releja koji vrše prebacivanje smjera vrtnje motora. Na pobudni dio releja dovesti istosmjerni napon 12 V (pazeći na polaritet - ima ugrađena dioda u paraleli sa namotajem - tada ide plus na katodu diode) a na kontakte (radni-mirni) spojiti pouzdan om-metar i mjeriti prelazni otpor. Sve preko 1-2 oma je preveliki otpor i treba zamijeniti taj relej. Regulacija broja okretaja je riješena triac-om a smjer sa ova dva releja.
Pozdrav.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.