[ Hadžihalef @ 23.06.2010. 22:26 ] @
Treba da očistim motor i kućište, jer u zadnje vreme smrdi ko sam đavo na izduvnom delu motora, pa da vidim s koje strane da ga načnem...
[ janponican @ 24.06.2010. 15:08 ] @
Sve zavisi kako su rupe okrenute...a u to se već razumeš (ili pitaj Shomi-a)...
[ Java Beograd @ 24.06.2010. 15:12 ] @
Nemam pomenuti primerak, ali sam u jednom društvu čuo da kirbi zbog kese smrdi ko crknuta mačka ? Jel to istina ?
[ Hadžihalef @ 24.06.2010. 17:12 ] @
Heh...

...nije to zbog kese, ja sam isto tako mislio, pa ajd' menjaj kese i šta ti ja znam, nego se motor i kućište motora napune vremenom i to onda smrdi, jer motor ima posebnu ventilaciju, nezavisnu od usisnog dela.

Njušk'o sam ja oko njega dok nisam ukapir'o da smrducka upravo iz kućišta motora.

E sad, lepo je to ova manguparija iz kiby ekipe smislila, oni fino peporučuju da se jednom godišnje uradi taj servis, kod njih, jelte, i to lepo naplate 100 jevreja i onda on ne smrdiiii....a meni na pamet ne pada da im dam toliku lovu i šema ili neki savet nekog ko je to već radio dobro bi mi došao,jer ,na prvi pogled ima prilično složen mehanizam kuplung spoja točkova, ručke i motora, pa ne bih baš bio rad da jurim neke opruge i šrafove po budžacima kad se razlete.

Nego, @Java, jednom si negde na nekoj temi opisao svoj usisivač na vodu, pa bih te zamolio da nacrtaš njegovu funkcionalnu šemu, jako me interesuje da vidim može li se kirby preraditi na taj sistem.
[ gti2 @ 24.06.2010. 22:19 ] @
Na ovom modelu sam menjao turbinu i lezajeve,a koliko se secam,nije bio komplikovan za rastavljanje.


[ Hadžihalef @ 25.06.2010. 07:01 ] @
Uh, taj je baš neki old timer...

...aj' ajd', nemam kud nego alat u šake...

...a što moj rođak reče:pa i njega je čovek sastavio!

Hvala!
[ branko tod @ 05.01.2016. 01:11 ] @
Bauljajući nađoh ovu temu u kojoj se spominje smrad iz motora usisivaća.
Ja taj problem rešavam tako što svakih godinu dve rasklopim ceo usisivač
i operem ga vrelom vodom i odgovarajućim sredstvima. I ja imam motor sa
odvojenim hlađenjem i PEREM I MOTOR. To treba raditi kada je napolju
bar 30 C i ostaviti ga na suncu da se doobro osuši. Ili u ovo doba kada je TA
vrela, na njoj će se osušiti super.