[ Ivan Dimkovic @ 13.08.2010. 19:17 ] @
http://www.b92.net/biz/vesti/s...08&dd=13&nav_id=451713

Citat:

Stala gradnja na Koridoru 11 ka CG?

Lajkovac -- Radovi na autoputu Beograd-južni Jadran, na deonici od Uba do Lajkovca, još nisu počeli, a iz Nepričave su povučeni kamioni, bageri i ostala teška mehanizacija


Sta bi?

A... znam! Doslo je do greske u THE MASTER PLAN-u i radovi se odlazu dok se ne popravi master plan...

So long... do sledeceg svecanog otvaranja gradilista, slikanja nekog politikosa kako lopata par sekundi sve u pratnji lepih gospodjica i statista koji emuliraju "The Narod" i, naravno, prigodne medijske kampanjice neke od marketinskih agencija u vlasnistvu istih politikosa. Do tada, mole se gradjani da uzivaju u renderu - to je skoro pa ko prava stvar, mozda cak i bolja - moze da se iskopira u vise primeraka, a ide i uz muzikicu, PowerPoint...

Samo urbano, urbano...
[ JankoNIS @ 13.08.2010. 20:04 ] @
Lesli, jesi li tu?
[ a1200 @ 13.08.2010. 20:06 ] @
Citat:
A... znam! Doslo je do greske u THE MASTER PLAN-u i radovi se odlazu dok se ne popravi master plan...

Pa greske se dogadjaju, jbg, prosula se rakijica i razmazala nacrt, maler... bas tu negde kod fleke od slanine :)
[ 3way @ 13.08.2010. 20:56 ] @
KOlko su napravili?
2-3 kilometra...pa dobro, nije to za bacanje...
[ žutokljunac @ 13.08.2010. 21:08 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic
Samo urbano, urbano...


Ta Rambova pesma je remek delo.
[ deki77 @ 13.08.2010. 22:38 ] @
Citat:
Stala gradnja na Koridoru 11 ka CG?

naišli na kamen...
[ Exodusbgd @ 14.08.2010. 00:24 ] @
Hehe, gde su individualci koji treba da nam pojasne neke detalje iz master plana?


Tako bese i prosle godine na autoputu Subotica-Beograd ---- slikala se cela politicka svita, igralo se kolo, itd., ma sve ko u stara dobra vremena, a sutradan se radnici pokupili i otisli zajedno sa mehanizacijom.
[ burex @ 14.08.2010. 00:30 ] @
I onda mene gledaju čudno kada poludim čim vidim onu seljačinu sa Lacoste majicom na TV-u...
[ superbaka @ 14.08.2010. 10:55 ] @
definitivno smo se vratili u Milosevicevo vreme! tako je i onda bilo, urade se planovi bez para, iskopa se rupa, a onda ta rupa stoji najmanje deset godina da se muzu pare... a onda kad vise ne moze da se muze, nekako se "smogne snage" da se projekat zavrsi... parama bivsih direktora i sa istim vlasnickim udelom... pravna drzava, blah...
[ Slobodan Milivojevic @ 14.08.2010. 12:10 ] @
Isto kao sa autoputem ovde (Nis - Dimitrovgrad)... Bio gospodin The precednik, objasnjava kako je deonica obilaznice oko Dimitrovgrada teska, a u pozadini jedan utovarivac uzima zemlju sa gomile i sipa ukamion, a taj kamion sipa zemlju na istu tu gomilu!!!

Ima ona izreka: "Cirkus bez pare!", e ovo je "Cirkus sa mnogo para". Bitno da oni u sred sezone kad prodje dnevno 40k+ automobila dnevno ovim putem, osvetljavaju tunele u Sicevackoj klisuri?! Sto ih bre osvetljavaju sad, kad i onako do maja 2012 ima da bude gotov auto put, koji ide totalno drugom trasom...

Vr'!
[ vjamovic @ 14.08.2010. 14:39 ] @
http://www.alo.rs/politika/29911/Cume_osamario_Mrkonjica

Zaštićeni svedok opsovao i napao na gradilištu ministra infrastrukture
Čume ošamario Mrkonjića!
Sreda - 11.08.2010
Zaštićeni svedok Ljubiša Buha Čume sukobio se s Milutinom Mrkonjićem, ministrom infrastrukture. Revoltiran što je Mrkonjić, navodno, hteo da ga isključi iz posla u vezi s Koridorom 10, Čume je ošamario ministra i odgurnuo ga, a događaj se zbio pre dva meseca na jednom gradilištu u Srbiji, saznaje „Alo!“ iz dobro obaveštenih izvora.
[ deki77 @ 14.08.2010. 15:48 ] @
biće puteva i to onih za aute..(autoputeva)
Naravno kada prodaju lelekom..
najaviše cenu od 3miliarde..koje će da ulože u infrastrukturu..
tako fino i lepo unapred oni obećaju i narodu i firmama a i kupcu...
sad svi taktiziraju
baj d vej
Telekom" još nema kupca
[ 3way @ 14.08.2010. 15:57 ] @
Citat:
superbaka: definitivno smo se vratili u Milosevicevo vreme! tako je i onda bilo, urade se planovi bez para, iskopa se rupa, a onda ta rupa stoji najmanje deset godina da se muzu pare... a onda kad vise ne moze da se muze, nekako se "smogne snage" da se projekat zavrsi... parama bivsih direktora i sa istim vlasnickim udelom... pravna drzava, blah...


Ne samo to, nego i sve one izjave kako gradimo najvise mostova u Evropi, kako smo najuticajnija sila na Balkanu, kako se svi ugledaju na nas zbog veste politike itd...ma brate... :)
[ Marko_L @ 14.08.2010. 19:15 ] @
Mene ovakve vesti uopšte ne iznenađuju. Iznenadio bih se kada bih pročitao da je neki put završen od početka do kraja. E to bi bila vest.
[ boccio @ 15.08.2010. 09:17 ] @
http://www.youtube.com/watch?v=JURITjopKw0
[ Exodusbgd @ 15.08.2010. 10:21 ] @
Najjaci komentar drugara na vest da je gosn.TedyBear izjavio da gradimo najvise mostova u Evropi: "Pa naravno debilu, kad su svi to zavrsili pre 30 godina". amin to that ;)
[ žutokljunac @ 15.08.2010. 10:28 ] @
Čume gradi auto-put, ma seeeeeriiiiii... hahahahah aaaaaaaa ....
[ dejanet @ 15.08.2010. 10:42 ] @
Nema šta Čume da trazi pored Čedabebe, tj pored JKP Beograd puta..
[ Izvoljski @ 15.08.2010. 11:51 ] @
pa ovo je dobra vest ! Sta ce nam put za cg ?
[ Ivan Dimkovic @ 15.08.2010. 11:52 ] @
Nije ti palo na pamet da taj put, pre svega, povezuje mesta u samoj Srbiji? :-)

A sta ce nam i to... bolje ovako da svi kukaju kako se "Beograd gradi" :-)
[ flylord @ 15.08.2010. 12:21 ] @
I sta je ovde tacno vest?
[ Izvoljski @ 15.08.2010. 17:45 ] @
Citat:
Nije ti palo na pamet da taj put, pre svega, povezuje mesta u samoj Srbiji? :-)


bah, to je Srbiji potpuno periferni pravac i Srbija ima puno prece stvari da uradi umesto da povezuje cg sa evropom. U ostalom cg uvek mogu da potraze alternativne pravce recimo Bosna, hrvatksa ili preko Italije !
[ dejanet @ 15.08.2010. 18:08 ] @
Citat:
..to je Srbiji potpuno periferni pravac


Ibarska magistrala povezuje 3 miliona ljudi u zapadnoj srbiji, po meni to je deo koji ima sve uslove da se pristojno razvije..
[ Izvoljski @ 15.08.2010. 18:16 ] @
hm,

bg 2 mil, vojvodina 2 miliona to je 4 ostaje jos 3,5 od 7,5 miliona. Ako je 3mil na Ibarskoj Magistrali onda u ostatku Srbije zivi oko 500 hiljada ?!?
[ mmix @ 15.08.2010. 18:23 ] @
Nije pitanje dal nam treba, treba nam, zarpravo treba zapadnoj srbiji pa bilo tamo 1 milion ili 3 miliona stanovnika. Problem je sto se ljudi loze takvim pricama, uvek i iznova, po istom obrascu. KOlektivno oboljenje manifestovano kompletnim nedostatkom dugorocnog pamcenja.
[ dejanet @ 15.08.2010. 18:24 ] @
..od sajma do Uzica, mozda ima i 4 miliona ljudi koji zavise(affected) od Ibarske...

Takodje Ibarskom prodje nekoliko puta vise vozila nego koridorom 10, a vecina saobracajnih nersreca sa smrtnim ishodom je na toj magistrali..

Tako da je normalno da prvo sredis ovo nase, a Turci(koji idu kuci na odmor), neka se strpe koju godinu..
[ Exodusbgd @ 15.08.2010. 23:04 ] @
^ Bravo za ovo...
[ Izvoljski @ 16.08.2010. 00:10 ] @
dejanet je jos povecao broj sa kojim licitira na vaznost ibarske magistrale dodajuci joj onako odokativno milion od 2 miliona Beogradjana !

Iduci tom logikom mozemo se zapitati zasto ne i sve Beogradjane ili zasto bi Beograd bio granica ? Ako neko pravi srafove u Uzicu i potegne do Beograda da ih proda sta bi mu bila prepreka da produzi i do NS ili NI ?
[ Roker23 @ 16.08.2010. 01:22 ] @
bitno je da se preCednik slikao u novom "man at work" outfitu - za puteve ga zabole patka :)))

[ Roker23 @ 16.08.2010. 01:26 ] @
Citat:
I sta je ovde tacno vest?


vest je da su radovi na izgradnji autoputa od beograda do cacka svecano otvoreni i ti svecani radovi nisu ni poceli, mehanizacija je pokupljena i radnici oterani pre nego je zabodena ma i jedna jedina lopata.
[ jnk @ 16.08.2010. 09:13 ] @
Izvinite, ali kada se kaže da započinju radovi to ne mora nužno da znači kopanje i asfaltiranje, možda se sad trenutno nešto crtka odnosno projektuje... Bar je ovakav bio izgovor prošli put u vezi obilaznice.
[ Nenad Andrić @ 16.08.2010. 09:21 ] @
Neka se onda slikaju u birou, a ne na gradilistu :)
[ mmix @ 16.08.2010. 11:21 ] @
Haha, naslov na B92

Mrkonjić: Mašine stoje, sve po planu

naravno tekst je opet pun bajki (satro skupo da masine stoje neiskoriscene dok kupuju zemlju), ali je naslov bas bomabastican
[ Ivan Dimkovic @ 16.08.2010. 22:56 ] @
http://www.b92.net/biz/vesti/s...08&dd=16&nav_id=452244

Citat:

Mrkonjić obećao, i dalje bez mašina

Beograd -- Na gradilištu u Nepričavi danas nije bilo ni radnika ni teške mehanizacije koja je tu bila za vreme svečanosti na kojoj je govorio Milutin Mrkonjić.


Eeeej - Mrka OBECAO, k'o u "Balkanskom spijunu" - pozvao Djuru da sredi mehanizaciju :)

I trenutni HIT:

Citat:

Mrkonjić: Gotovo do septembra 2011.

Radove na ovoj deonici Koridora 11, u dužini od 12,6 kilomatara, izvodi konzorcijum u kojem su PZP Beograd, Putevi Užice i Planum, a ministar za infrastrukturu tvrdi da će taj deo puta ka Južnom Jadranu biti završen do septembra naredne godine, kao što je i planirano. "Radovi su vredni oko 70 miliona evra, a izvođačima je uplaćen avans od 10 miliona evra. Ovde bi radovi trebalo da budu gotovi u septembru 2011, a uskoro otvaramo još jednu deonicu od Obrenovca do Uba", naveo je Mrkonjić



Znaci, splasnula su lazna obecanja sa Europolisa na 12 km auto puta za godinu dana :-)

Sta kaze master plan o ovome? Jel idu ti auto putevi po planu - ako nastave ovim tempom, izgradice 300km za jedno 25 godina....

Mada ja iskreno sumnjam i u to ako ovakva ekipa ostane tu gde jeste.

[ žutokljunac @ 16.08.2010. 23:18 ] @
Nikad ne veruj čoveku koji nosi crnu Lacoste majicu.
[ a1200 @ 16.08.2010. 23:52 ] @
Treba odgledati onaj youtube video sa ove teme... ja ga nikad do sada duze od par sekundi nisam gledao - ali sad kad sam video nastup, osionost, dignutu kragnu (kao on je neki 'ebac, prati "modu"), strasno... koji "kadar" vodi ovu zemlju - on je obec'o 300 Km autoputa za 3 godine... da umres od muke. Srbija™


[ žutokljunac @ 17.08.2010. 00:22 ] @
E al´sam ga ubo. Pa on stvarno nosi crne Lacoste majice. ha ha ha
To sam onako napisao. Ćale od mog najboljeg drugara je političar i to poznati, pun kao brod, i kad odem kod njih na slavu, on stalno nosi crne Lacoste majice. A znam koji je prevarant i šta je sve "stekao" zahvaljujući politici.

A ima tu istine. Kako neki penzos u Srbiji da nosi majicu od 8 000 dinara. Mora da je neka mutljavina. Jeste da je prostačka logika, ali je u 90% slučajeva skroz istinita.
[ New Village DC @ 17.08.2010. 02:40 ] @
Postoje crne Lacoste majice i od 300 dinara ;-) Ali ta verzija nije za ministre verovatno :)
[ jnk @ 17.08.2010. 10:04 ] @
Najviše se ukrade na tim sitnim deonicama a 90% tih deonica radi neko od preduzeća iz NIBENS grupe a to su vojvodina put, pzp beograd, pzp kragujevac, pzp vranje, pzp niš, a sve u većinskom vlasništvu Mila Đuraškovića(onog zbog koga je čume navodno šamarao mrkonjića) i sva kupljena na privatizaciji. U 2009oj ovih 5 privrednih društava je imalo prihod od 130 miliona evra(izvor apr) a 2009a je bila loša godina. A nama putevi najgori mogući... pa i oni koji se tek urade su za zatvor - primer "rekonstruisana" požeška ulica....
[ boccio @ 17.08.2010. 10:48 ] @
Citat:

Radovi na autoputu Ub-Lajkovac u Nepričavi počeće u sredu, 18. avgusta, najavio je načelnik Opštinske uprave u Lajkovcu Živorad Bojičić koji kaže da je teška mehanizacija iz tog sela "povučena na rezervni položaj kod Uba", gde je locirana Nibens grupa, u čijem sastavu je Preduzeće za puteve (PZP) Beograd.

REZERVNI POLOZAJ, ahahahahahahahahahhahahaahahahhahaahahahahahhaha

cek, pao sam sa stolice....jooj, nije mi dobro

aAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHHA
[ Izvoljski @ 17.08.2010. 15:39 ] @
Mrkonjic me podseca na one posleratne rukovodioce, titoljube, sa partizanskim pristupom: nema da ne moze, ima da bude i dr. Jedino sto je ovo XXI vek, molim nek mu to neko kaze da ne ispada vise jadan. Pardon, jadna Srbija sa njim.
[ Slobodan Miskovic @ 17.08.2010. 16:58 ] @
Ne znam kako se grade putevi u Srbiji (nisam imao priliku da gledam) ali ovde u CH sam video nesto sto me je zapanjilo (mozda je i kod nas tako ali sumnjam) :).

Rade put nov (prosirenje sadasnjeg) izmedju Bazela i Lozane, i ladno vidis kako majstori nasipaju BETONSKU PLOCU tipa 30cm. Reko mozda je neki most ili slicno kad ono jedno 900m samo ta ploca i onda krece deo gde su vec asfaltirali (prvo jedan sloj pa onda na kraju drugi).

ovde se vidi sa leve strane gde hoda radnik...



Ono sto sam malo video kod NS-a je nasut sljunak i sitan kamen i odma asfalt...
[ Izvoljski @ 17.08.2010. 17:56 ] @
pa lako je njima da grade put kad naplacuju astronomske kazne od 190,000 $. A kod nas ? Jos kao fora stavili vidjetu 40 fr da navuku masu, a posle ih ogule, naprave put i jos im se dive !
[ Ivan Dimkovic @ 17.08.2010. 18:51 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic
Ono sto sam malo video kod NS-a je nasut sljunak i sitan kamen i odma asfalt...


Hmm... mozda ima veze sa samim terenom tj. da je teren razlog zasto moraju da nalivaju beton prvo.
[ Yoba @ 17.08.2010. 21:46 ] @
>>slicno kad ono jedno 900m samo ta ploca i onda krece deo gde su vec asfaltirali (prvo jedan sloj pa onda na kraju drugi).


kapiram da si hteo reci 900 mm.



inace gledao sam na kablu emisiju o autobanu, DE, po strani nagibi, krivine, hitna sluzba i sl. prosecna debljina asfalta je 900 mm <-e sada, da li su dobro preveli ne znam, verovatno su mislili puta, sveukupno, tako se to radi ;)


btw bili lickovi iz hitne sluzbe, helios zon, i kaze lick da posle intervencije neretko idu kod psihijatra jer vide svasta, deca, bebe i sl u katastrofalnim saobaracjkama --ipak je beton jachi od celika ;)



kako god bilo, i dalje su im putevi, statisticki gledano, jedni od najsigurnijih





A ono sto mene nervira, bas sam se malo pre vratio iz grada, sto jebene sahtove ne mogu da iznivelisu sa putom, u centru grada.....pa jbteeeeeeeeeeee gde ces dalje :-/
[ drbogi @ 18.08.2010. 00:57 ] @
@Slobodan Miskovic

Pa rade ljudi podlogu najkvalitetnije, posle samo menjaju onaj habajući sloj asfalta.
Tako je Bg-Zg autoput nekada izgledao, pa je kasnije preko toga dodat asfalt. I Hitler je po Nemačkoj koristio taj sistem, pa se ti putevi koriste i danas. Skupo rešenje, ali puno trajnije nego ovo kako se kod nas radi danas. Zato naši putevi potonu, ostanu kolotrazi, jer je podloga loša, možeš staviti i spomenutih 90cm asfalta, (što naravno niko ne radi), ne pomaže.  
[ New Village DC @ 18.08.2010. 02:00 ] @
Upravo tako, podloga je jako bitna. Potrebno je utrositi sate i sate rada masina kako bi se svi slojevi podloge dobro utabali. Mozete da pretpostavite kako se to radi kod nas :))
[ vlada131 @ 18.08.2010. 09:51 ] @
"Glave će leteti..."

http://www.b92.net/biz/vesti/s...08&dd=18&nav_id=452563


Citat:

Mrkonjić: Glave lete ako prođe rok
18. avgust 2010. | 10:32 | Izvor: Novosti
Beograd -- Milutin Mrkonjić, ministar infrastrukture, odgovarajući na kritike da se ne gradi predviđenim tempom, kaže da će "leteti” glave kad prođu rokovi.



"Zadovoljan sam rezultatima na Koridoru 10. Da li je moglo više? Uvek može! Ali, pustite me već jednom da radim. Glave, ako bude trebalo, neka 'lete' kada prođu rokovi!", kaže on.



[ boccio @ 18.08.2010. 09:54 ] @
Citat:
New Village DC: Mozete da pretpostavite kako se to radi kod nas :))

Nemam sta da predpostavljam, pa vozim se svaki dan ovim razjebanim ulicama... Nista lakse nego odfuserajisati gradnju puta, gledajuci >realnu< cenu izgradnje kilometra auto-puta (koju nasi hohovi uredno fakturisu), i koliko oni zapravo potrose da bi namackali to njesra - pa oni vise para namaknu nego da valjaju dop.

Btw, ja se jos uvek secam kad je SPO bio gradska vlast, back in 90's, i kad su bombasticno vikali da je izgradjeno XXX kilometara biciklistickih staza po beogradu, a ono... samo su farbom izvukli strafte na trotoaru i to je postala biciklisticka staza :)
[ Isak666 @ 18.08.2010. 10:17 ] @
Kad se odmore masine na rezervnom polozaju, bice to kako treba.

[ drbogi @ 19.08.2010. 00:09 ] @
Citat:
boccio
Btw, ja se jos uvek secam kad je SPO bio gradska vlast, back in 90's, i kad su bombasticno vikali da je izgradjeno XXX kilometara biciklistickih staza po beogradu, a ono... samo su farbom izvukli strafte na trotoaru i to je postala biciklisticka staza :)


Kanta farbe+airbrush i šablon+ softver i eto ga JP Parking Servis na sličnu foru. Ovi iz SPOa bar nisu naplaćivali vožnju po njihovim stazama koje to nisu, dok ovi naplaćuju mirovanje na parkingu koji to nije.
[ vladd @ 19.08.2010. 00:19 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Hmm... mozda ima veze sa samim terenom tj. da je teren razlog zasto moraju da nalivaju beton prvo.


PA ima, ovo je "teren" Balkana, i to je jedina "veza".

Nije valjda da za mocvarnu Svicu treba beton a za kamenitu Vojvodinu dobar je i sljunak

Fuseraj par ekselans.

A kako smo to zakljucili?

Kucas na Gugletu "cume osamario.." i dobijes:

http://www.smedia.rs/vesti/detalji.php?id=40970

Pa kada se takvo drustvance zaradi..milina

Poz
[ djordje1979 @ 19.08.2010. 05:12 ] @
Citat:
Mrkonjić: 12 kilometara ili ostavka

Beograd -- Ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić kaže da će podneti ostavku ukoliko 12 kilometara deonice Ub - Lajkovac ne bude završen u roku od godinu dana.

source: http://www.b92.net/biz/vesti/s...08&dd=19&nav_id=452800

I najjaci komentar na vest :
Citat:
Sunce ti, kakvi standardi. 12km za 12 meseci.

Mene je covek bas nasmejao
[ a1200 @ 19.08.2010. 13:57 ] @
Citat:
Beograd -- Ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić kaže da će podneti ostavku ukoliko 12 kilometara deonice Ub - Lajkovac ne bude završen u roku od godinu dana.

Ovo je dostojno Monty Python-a... samo sto nije rec o satiricnom humoru, vec na zalost, nasoj svakodnevnici.
[ nerodimac @ 21.08.2010. 09:38 ] @
Citat:

Mrkonjić: 12 kilometara ili ostavka

Citat:
Beograd -- Ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić kaže da će podneti ostavku ukoliko 12 kilometara deonice Ub - Lajkovac ne bude završen u roku od godinu dana.


source: http://www.b92.net/biz/vesti/s...08&dd=19&nav_id=452800

I najjaci komentar na vest :
Citat:
Citat:
Sunce ti, kakvi standardi. 12km za 12 meseci.


Mene je covek bas nasmejao


Ajoj... Pa koliko im dana tu treba za metar asfalta?!?!
[ Horvat @ 27.08.2010. 14:31 ] @
ja ne mogu da verujem kakvi ljudi su ministri u ovoj "drzavi" :(

jos se i PUNO uradi pored ovih ljudi i njihovog "vodjenja" (kad se svako ugradi u 100km autoputa,ostane asfalta za 1km)