|
[ CakNoris @ 15.08.2010. 15:44 ] @
| Da li ste videli po Bg-u bilborde za Likilink ?
Ja mislim da je to jako losa reklama, pre svega zbog loseg dizajna slike i nedovoljno informacija, tako da je gotovo nemoguce znati o cemu se radi.
Smatram da je jedno veliko bacanje para i da vecina ljudi to uopste nece da pogleda.
Ono sto me najvise zanima u vezi ovoga je ko je to platio i zasto?
Meni deluje da je to grad ili republika dobila neki novac iz inostranstva i da nerezonski trose novac na bilborde za koji se se prica da su nekim delom u vlasnistvu dragog nam gradonacenila.
|
[ madcama @ 15.08.2010. 20:02 ] @
Hehhehe Ekstra druzina: Kseninija Anastasijevic, Dzimi Vejls, Meri Anderson, Ricard Stolman, Isidora Sekulic i Radoje Domanovic.
[ CakNoris @ 08.09.2010. 08:51 ] @
Citat: „Superstarovi“ sa bilborda promovišu besplatno znanje
Sa oko stotinu bilborda u gradu posmatraju nas lica malo zaboravljenih znamenitih ličnosti, a pored njih nalazi se link koji vodi ka njihovoj stranici na Vikipediji. Bilbordi su deo projekta „Lik i Link”, čiji je cilj da mladima predstavi nove „superstarove” i pokaže kako izgleda besplatno obrazovanje.
ZVEZDE - Projekat „Lik i Link“ pokrenuli su redizajn studio „Štap i kanap“ i Vikipedija. Na bilbordima su postavljeni likovi šest znamenitih ličnosti, a pored njih se nalazi link za sajt Likilink.org, koji vodi na stranicu Vikipedije.
- Cilj je da napravimo nove superstarove za decu i omladinu i da ih podsetimo na neke pomalo zaboravljen znamenite ljude. U međuvremenu sam saznao da je Srbija jedina zemlja koja ima server Vikipedije van Amerike, pa smo odlučili da i njih uključimo u projekat - kaže za „24 sata“ vajar Marko Crnobrnja, jedan od autora projekta. Sa bilborda nas posmatraju Ksenija Atanasijević, prva žena docent i prva žena koja je doktorirala na BG univerzitetu, Isidora Sekulić, književnica, Radoje Domanović, satiričar, Ričard Stolman, osnivač pokreta za slobodni softver, Meri Anderson, koja je izmislila brisače za vetrobranska stakla, i Džimi Vejls, osnivač i direktor fondacije Vikimedija koja rukovodi Vikipedijom.
- Želeli smo da na nenametljiv način pokažemo mladima kako može da izgleda besplatno znanje. Izabrali smo ličnosti o kojima se ili malo zna ili su pali u zaborav - objašnjava Crnobrnja. U toku su i pregovori sa ljudima iz
inostranstva da se priključe projektu i na taj način predstave zaboravljene velikane iz njihovih zemalja.
- Naš sajt posetilo je oko 200.000 ljudi, a i Vikipedija beleži veću posećenost u proteklih nekoliko meseci zahvaljujući tom projektu. Vlasnik bilborda nam je ustupio besplatno mesto, tako da će se i lica znamenika na njima naći sve dok neko ne otkupi taj prostor, odnosno dok neke patike ili pašteta ne pregaze Domanovića ili neki drugi lik - kaže Marko. M. Joksimović ||||
Plemenita ideja, ali katastrofalno los dizajn bilborda.
[ jablan @ 08.09.2010. 09:10 ] @
Što?
[ Isak666 @ 08.09.2010. 09:41 ] @
Citat: CakNoris:
Ono sto me najvise zanima u vezi ovoga je ko je to platio i zasto?
Meni deluje da je to grad ili republika dobila neki novac iz inostranstva i da nerezonski trose novac na bilborde za koji se se prica da su nekim delom u vlasnistvu dragog nam gradonacenila.
Pa ko placa - placa onaj ko se reklamira.
[ CakNoris @ 08.09.2010. 09:49 ] @
A sta si pomislio kada si video bilbord?
Sta mislis da neko pomisli kada vidi bilbord?
Sem puke radoznalosti sta se krije iza linka, jel mozes da navedes neki jos razlog zasto bi otvorio njihov link.
Onaj ko je bio na wiki-ju i ko koristi wiki verovatno je prepoznao da se radi o nekoj njenoj promociji.
Cilj ovih biloborda je pre svega da ljudi koji nisu upuceni u to sta je Wikipedija i sta sve omogucava postanu njeni korisnici.
To su ljudi koji ne koriste interent za mnogo sta i treba da im se pokaze sta moze wiki.
Na osnovu cega mogu oni da asociraju besplatnu visejezicku enciklopediju sa prikazanim bilbordima?
[ CakNoris @ 08.09.2010. 09:50 ] @
Niko ne placa ocigledno, zato i jeste losa reklama.
Procitaj. Dali su im besplatno oglasni prostor.
[ cyofee @ 08.09.2010. 09:52 ] @
Članci o Isidori Sekulić i Radoju Domanoviću su jako kratki i ne sadrže mnogo informacija. Članci o Vejlsu i Stolmanu su prevedeni sa engleskog i sadrže gomilu crvenih linkova.
Ne sviđa mi se kako je ideja realizovana.
[ nkrgovic @ 08.09.2010. 09:53 ] @
Moja prva asocijacija je bila "neko pere pare".
Najjevtinija kapmanja, placena kao najskuplja, pa se "visak" para vrati u kesu.... Ispod ruke. Klasicna sema za kombinaciju, tj. kako prebaciti pare iz budzeta u svoj dzep.
[ Vole Domu @ 08.09.2010. 09:57 ] @
Citat: nkrgovic: Moja prva asocijacija je bila "neko pere pare".
Najjevtinija kapmanja, placena kao najskuplja, pa se "visak" para vrati u kesu.... Ispod ruke. Klasicna sema za kombinaciju, tj. kako prebaciti pare iz budzeta u svoj dzep.
i moja isto!
mozda da zivimo u nekoj drugoj zemlji.
ovako u Srbiji, to deluje kao najrealnija opcija, nazalost :/
a ne svidja mi se kako je uradjeno. bilbordi ne daju dovoljno informacija...
[ Isak666 @ 08.09.2010. 10:01 ] @
Citat: CakNoris: Niko ne placa ocigledno, zato i jeste losa reklama.
Procitaj. Dali su im besplatno oglasni prostor.
Pa citam i kontam da je to privatna firma dala drugoj privatnoj firmi nesto za dzabe: Citat: Vlasnik bilborda nam je ustupio besplatno mesto, tako da će se i lica znamenika na njima naći sve dok neko ne otkupi taj prostor, odnosno dok neke patike ili pašteta ne pregaze Domanovića ili neki drugi lik - kaže Marko. M. Joksimović pa ne kontam tvoje opazanje: Citat: Meni deluje da je to grad ili republika dobila neki novac iz inostranstva i da nerezonski trose novac na bilborde za koji se se prica da su nekim delom u vlasnistvu dragog nam gradonacenila.
Ne kontam kakvo pranje para iz budzeta i nenamensko trosenje?
Dve privatne firme lose ili dobro upravljaju svojim kesom i prave dobre ili lose reklame.
Ili?
[ biber021 @ 08.09.2010. 10:12 ] @
Promovisati internet adresu na bilbordu?
Da li u momentu gledanja u bilbord mogu da proverim na internetu o čemu se radi? Ne.
Da li ću se kada dođem kući setiti linka sa bilborda ili se setiti da posetim isti? Ne.
Promovisati internet adresu na bilbordu? Ne.
[ CakNoris @ 08.09.2010. 10:20 ] @
Nerealno zvuci da neko ustupi 100 bilborda za dzabe i da to neko iskoristi na jako los nacin (losi posteri za bilborde).
Danas sam procitao da im je neko besplatno dodelio bilborde i nisam bas siguran da je to tako.
Delovalo mi je, da to neko placa ovima sto drze bilborde cisto da bi oni imali posla, posto realno reklama je jako losa.
Npr. Osoba A ima 100 necega sto nikome ne treba (mesec avgust, sve sem prodaje piva i sladoleda je usporeno, generalno manji je promet) i onda ajde neko ce da plati osobi A za to tih 100 necega sto nikome ne treba od para koje nisu njegove, a tom nekom ce da se kupi neki laptop ili slicno (cest primer kod nas).
U tekstu kazu da je kampanja uspesna, mada to mi deluje kao neistina.
Wiki najvise koriste studenti, naucnici da brzo pronadju osnovne informacije o necemu. U vreme kada oni beleze porast je vecina tih ljudi bila na odmoru (reklama je pocela od avgusta) tako da mi tu nesto smrdi.
[ Isak666 @ 08.09.2010. 10:48 ] @
Pa mozda im je cilj da neko nekom kaze ili napise Ej jbt jeste videli onaj glupi bilbord? pa da neko drugi napise ili kaze Koji bilbord? a da prvi odgovori Pa za Likilink. Evo link.
:)
I eto vec vise ljudi zna za njih.
Mada verovatno moze to i bolje.
[ mulaz @ 08.09.2010. 11:43 ] @
Kako bre losa reklama?
Nisam je ni video, ni nisam bio skoro u beogradu, ali sam posetio link :)
Podseca me na slovenacku reklamu za Si.Mobil (gsm operator), koji je pre par godina zakacio zute bilborde sa crnim tekstom "Kaj dela Miša?" ("Šta radi Miša?" (žensko ime)), bez bilokakve naznake o kojoj kompaniji se radi, i bez bilokakvog drugog teksta pored.
...i posle ~mesec dana, slika jedne tv voditeljke Miše, sa telefonom u ruci i tekst "Miša je s prijatelji" ("Miša je sa prijateljima").
Znaci mesec dana "glupe", "nerazumljive", "lose odradjene" reklame, sa "jeftinim dizajnom"... i jos secam te reklame :)
There's no such thing as bad publicity!
[ nkrgovic @ 08.09.2010. 11:58 ] @
Citat: Isak666: Ne kontam kakvo pranje para iz budzeta i nenamensko trosenje?
Dve privatne firme lose ili dobro upravljaju svojim kesom i prave dobre ili lose reklame.
Ili?
Prvo, na bilbordu nije pisao da je "jedna firma dala drugoj dzabe". Pricao sam o svojoj prvoj asocijaciji.
Drugo, kako oni upravljaju svojim kesom me apsolutno ne zanima. Osim ako se ne ispostavi da su bilbordi dzabe, ali je dizajn i stampu platio grad, republika ili neko slican :D. A ne bi me iznenadilo. Da, znam, negativan sam. Zivim u Srbiji.
O tome kakva je reklama.... Meni se ne dopada, jer treba da se polomis da zapamtis URL, ako uopste uspes da ga procitas. Ali to je nebitno - njihove pare, njihov problem (naravno AKO su njihove).
[ Srđan Pavlović @ 08.09.2010. 12:01 ] @
url or GTFO 
[ Isak666 @ 08.09.2010. 12:06 ] @
Citat: nkrgovic: Prvo, na bilbordu nije pisao da je "jedna firma dala drugoj dzabe". Pricao sam o svojoj prvoj asocijaciji.
Drugo, kako oni upravljaju svojim kesom me apsolutno ne zanima. Osim ako se ne ispostavi da su bilbordi dzabe, ali je dizajn i stampu platio grad, republika ili neko slican :D. A ne bi me iznenadilo. Da, znam, negativan sam. Zivim u Srbiji.
O tome kakva je reklama.... Meni se ne dopada, jer treba da se polomis da zapamtis URL, ako uopste uspes da ga procitas. Ali to je nebitno - njihove pare, njihov problem (naravno AKO su njihove).
Ti koji zivis u Srbiji,
upao si u pisanje izmedju mene i postavljaca teme.
Citirao sam njegove postove.
Nista se to nije odnosilo na tvoje asocijacije.
Chill out.
[ HeYoo @ 08.09.2010. 12:12 ] @
Pa nije losa ideja ali izbor licnosti i realizacija mi se bas ne svidja. Deluje jako neozbiljno i jeftino odradjeno.
Sto se tice bilborda.. on je tu najmanji problem i nije toliko los.
Citat: mulaz: Kako bre losa reklama?
Nisam je ni video, ni nisam bio skoro u beogradu, ali sam posetio link :)
Podseca me na slovenacku reklamu za Si.Mobil (gsm operator), koji je pre par godina zakacio zute bilborde sa crnim tekstom "Kaj dela Miša?" ("Šta radi Miša?" (žensko ime)), bez bilokakve naznake o kojoj kompaniji se radi, i bez bilokakvog drugog teksta pored.
...i posle ~mesec dana, slika jedne tv voditeljke Miše, sa telefonom u ruci i tekst "Miša je s prijatelji" ("Miša je sa prijateljima").
Znaci mesec dana "glupe", "nerazumljive", "lose odradjene" reklame, sa "jeftinim dizajnom"... i jos secam te reklame :)
There's no such thing as bad publicity!
Takva vrsta reklamiranja ima strucan naziv i ne spada ni u glup ni jeftinu vrstu. Znatizelja je ubila macku ;)
[ Vladokv @ 08.09.2010. 13:22 ] @
Ja dok sam se vozio ladno sam pročitao da piše www.linklink.com . Reklama je bezveze
[ mulaz @ 09.09.2010. 00:10 ] @
A opet svi pricamo o njoj i vecina nas zapamtila adresu/proizvod :)
[ Exodusbgd @ 11.09.2010. 12:26 ] @
Da, ali kada posetis reklamiranu adresu, pomislis u prve 3 stotinke: "WHAT A WASTE OF TIME"
dzaba im dobra reklama (iako u sustini iritira losim dizajnom), kada je sadrzaj reklamiranog proizvoda prilicno los.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|