|
[ vujkev @ 18.08.2010. 21:16 ] @
| Juče sam zbog kredita morao da uzmem izvod po tekućem računu iz Poštanske štedionice i tu uslugu su mi naplatili 500 (pet stotina) dinara (dva lista). Danas je moja supruga uzela istu tu stvar iz Intese i naplatili su joj 5 (pet) dinara (tri lista). Da li neko može racionalno da mi objasni zašto to u Poštanskoj košta 100 PUTA više???? Meni jedino pada na pamet opcija "ovce su za šišanje"
Da ne pominjem da je izvod iz Poštanske štampan na A5 papiru i predstavlja običan PrintScreen sa nekog terminala, nigde nema pečata, potpisa i sl., dok su se u Intesi ipak malo potrudili pa to izgleda kao normalan dokument na A4 papiru, pa još je i overen potpisan i sl...
Sva sreća pa zbog kredita platu moram da prebacim u drugu banku |
[ drbogi @ 18.08.2010. 23:53 ] @
Bezobrazluk, šta drugo reći.
Ja imam primer iz AIk banke, doduše tu je kombinacija bezobrazluka i gluposti.
Odem da platim račune za mobilne telefone, 064 i 063, sa uplatnicama koje dođu uz račun. Kad, prtz. kaže meni neki šiljokuran na šalteru da moram da popunim, tj. prepišem, sve to svojim rukopisom, na praznu uplatnicu.
Pošto me izuzetno nerviraju debilne i besmislene procedure, malo sam se raspitivao i došao do saznanja koji je razlog za uvođenje nove "procedure"? Naime, negde je u toj kao banci, službenik pogrešio pri unosu podataka u računar, te je klijent bio nezadovoljan, pa su oni došli do solomonskog rešenja da duplo povećaju šansu za pojavu greške. :)
Valjda se nadaju da će češće pogrešiti klijent, nego njihov službenik.
Zamislite vi koji mozak je tako nešto smislio, koja se pacovska svest krije iza takve odluke, koja doza straha od odgovornosti postoji u ovom bolesnom društvu?
Pa majku mu božiju normalno je da se desi da čovek nekada pogreši, normalno je i da se to prizna i da se problem zaista reši.
Ali nije normalno kada već i Telekom i Telenor potroše pare i lepo odštampaju uplatnice, terati ljude da to prepisuju, pri tome se nadajući da će ili klijent pogrešiti, ili pisati nečitko, tako da šalteruše imaju alibi, ako bi slučajno one pogrešile.
Dakle, preporuka za izbegavanje, AIK Banka NIŠ
[ neca @ 19.08.2010. 00:49 ] @
Kada si pominjao zaobilazenje AIK banke, zaboravio si da napomenes da AIK banka ima trenutno nizu proviziju za naloge od poste gde svi po defaultu placaju racune za telefone.
a sto se tice izvoda, to je njihovo pravo i postoji negde sigurno cenovnik njihovih usluga (koliko kostaju interni nalozi, koliko eksterni, koliko izvodi, koliko je mesecno odrzavanje racuna sa karticama, bez kartica i ostalo), ali da je bezobrazluk jeste..i to debeo.
P.S.
kada si pominjao prepisivanje na nalog za uplatu, u societe generale banci je to takodje obavezno i skoro pa sam siguran da su mi i u komercijalnoj trazili da uradim isto.
[ Java Beograd @ 19.08.2010. 07:53 ] @
"Obavezno" je samo kod imbecila i morona u debilnim bankama. Kod ostalih nije. Zašto ? Zato što im kvazi informacioni sistem ne podržava štampu podataka na nekom drugom obliku uplatnica.
Ali, ima tu i još jedna varijanta, koju primenjuju banke koje su izbacile debilizam i okrenule se klijentima: da bankarski službenik ukuca podatke u formu na ekranu (zamislite, i to je moguće !!!) i da se tako ukucani podaci odštampaju na opštem nalogu za uplatu.
Što se tiče pitanja postavljača teme, zašto print screen košta 500 din (za podatke sa računa za koji se već plaća mesečno održavanje) ? Odgovor se sam nameće: može im se !
Inače što se debilizma tiče, tj. opšteg poslovnog ponašanja banke, biće da su u Soc Gen uspeli da zaposle najveći procenat najgorih debila iz najomraženijih socrealističkih banaka: Beo Banke, Slavija Banke i sličnih bankarskih dionasurusa.
[ Predrag Supurovic @ 19.08.2010. 07:54 ] @
Citat: vujkev: Juče sam zbog kredita morao da uzmem izvod po tekućem računu iz Poštanske štedionice i tu uslugu su mi naplatili 500 (pet stotina) dinara (dva lista). Danas je moja supruga uzela istu tu stvar iz Intese i naplatili su joj 5 (pet) dinara (tri lista). Da li neko može racionalno da mi objasni zašto to u Poštanskoj košta 100 PUTA više???? Meni jedino pada na pamet opcija "ovce su za šišanje"
Da ne pominjem da je izvod iz Poštanske štampan na A5 papiru i predstavlja običan PrintScreen sa nekog terminala, nigde nema pečata, potpisa i sl., dok su se u Intesi ipak malo potrudili pa to izgleda kao normalan dokument na A4 papiru, pa još je i overen potpisan i sl...
Sva sreća pa zbog kredita platu moram da prebacim u drugu banku
Da, to je standardna politika banaka da oderu gde god mogu. Ipak, ne terba tolikonjih kriviti koliko državu, odnosno pojedine političare koji su u talu sa bankarima i prave propise koji odgovaraju bankama, dozvoljavajući im takvo ponašanje.
Nema neke velike svrhe izdvajati koju banku kao većeg gulikožu. sVe su oneiste, samo neke gule na jednoj a druge na drugoj strani.
Eto na primer, kada si pomenuo banku Intezu, nedavno je prijatelj jedan u njoj vadio neku potvrdu i odrali su ga, mislim, oko 2 - 3 hiljade dinara (za list papira). U mojoj banci to isto košta dvestotinak dinara. Cena tih potvrda zavisi od beskrupuloznosti banke u kombinaciji sa neophodnošću traženog dokumenta.
[ drbogi @ 19.08.2010. 09:26 ] @
@Java Beograd
Službenik na šalteru u svakom slučaju ukucava podatke u ekransku formu, tako su ovi radili donedavno, prepisivali podatke sa odštampane uplatnice, to je ok. Sada su uveli inovaciju da neće da prepisuju sa takve, nego sa uplatnice koju si svojeručno ispunio.
Kao da su grafolozi, a ne bankari. Ludilo i beznađe, šta drugo reći...
[ neca @ 20.08.2010. 14:20 ] @
mali offtopic update:
danas sam placao racun za fiksni u AIK Banci i nisam imao popunjen nalog za uplatu. Niko me nista nije pitao, samo su prekucali nalog i dali mi isecak kao u posti.
verovatno je problem od ekspoziture do ekspoziture (ne bi me cudilo da je od salteruse do salteruse!)
pozdrav
[ dr.pametnjakovic @ 21.08.2010. 18:05 ] @
Moja iskustva sa pomenutom bankom su zaista pozitivna. Das im racun, oni ga unesu u komp i odstampaju na posebnoj uplatnici . kao sto neko rece, stvarno su povoljniji sa cenama. Sto se cena tice, svaka banka se odlucuje kako ce nastupati na trzistu. kojih ce se prihoda odreci kako bi postala atraktivnija, a koje ce uvesti. Koliko god da nama to deluje debilno, to je ipak samo posledica trzisne utakmice. Meni je, recimo, debilno da neke banke skidaju sa racuna svaki put kad na bankomatu ukucas proveru stanja. Ili da neke banke ne dozvoljavaju upit stanja na bankomatu.
Administracija koja odredjuje procedure rada obicno nema ili ima samo najosnovnije iskustvo u banci (citaj, operativne poslove). Kada bi taj neko na visokom polozaju poceo svoju karijeru na salteru, malo bi drugacije gledao na sistem rada banke. Salterski sluzbenici su tu ponajmanje krivi. oni imaju skoro nikakvu mogucnost izbora.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|