[ zorglub76 @ 01.09.2010. 10:09 ] @
Pitanje: da li ikako mogu da tužim servis koji nije popravio aparat u garantnom roku?

Situacija:
Avgusta prošle godine sam u Nišu kupio panasonikovu klimu koju je uvezao WEG. Da bi mi odobrili garanciju (jednogodišnju), klimu je morao da instalira ovlašćeni servis (MD Trade).
Novembra sam uključio klimu, ali ona nije grejala. Serviseri su došli, videli da nema freona, napunili klimu freonom i objasnili da "nekad klime nisu fabrički dobro napunjene".
Maja ove godine krenule su vrućine i klima opet nije radila zbog freona. Pozvao sam servis i pitao da li mogu da mi zamene uređaj, ali su oni rekli "Ma nama se ljute Beograđani kad im pošaljemo klimu, a oni nađu kvar. Kažu nam da smo nesposobni". Došli su dve nedelje nakon poziva, prelemili dva-tri lema, napunili freonom i rekli "trebalo bi da je sad u redu, ali ako opet iscuri freon, pozovite nas da odnesemo klimu".
Dve nedelje kasnije, freon je iscurio. Pozvao sam i opet čekao dve nedelje da pošalju servisera (naravno, kad ih pozovem, oni kažu da će serviseri doći za dva dana; nakon dva dana moram da ih zovem svakog dana - 12-13 puta - pre nego što zaista dođu).
Serviser je opet nešto lemio i napunio freonom. Posle desetak dana ovaj je opet iscurio, ja ponovo zvao, oni ponovo posle dvonedeljnog niza poziva poslali majstora. Ovaj se izgovorio da je sam, kolege su na odmoru, pa ne može da mi skine klimu. Ali napuniće je, pa da sledeće nedelje pozovem, kad se kolege vrate s odmora...
Rekao sam mu da je sad već kraj juna, a da mi 1.8. ističe garancija. Rekao je da se ne brinem, sve će se ok srediti.
Zvao sam ih od početka jula. Servisere su poslali sredinom avgusta, kad je garantni rok već istekao.

U međuvremenu, čim mi je istekao garantni rok, otišao sam u tržišnu inspekciju, gde mi je inspektor rekao da oni ne mogu ništa, jer je garantni rok istekao. "Pa kako da ih tužim da mi nisu u garantnom roku popravili klimu, kad još nije istekao isti???" - "Pa ne znam, ali mi sad ne možemo da ti pomognemo"...

Naravno, poslednji dolazak servisera se završio kao i svi dosadašnji, s tom razlikom što su ovog puta skinuli klimu "pronašli kvar", sredili je i sutradan namestili. Posle manje od nedelju dana iscurio mi je freon...

Nemam pisana svedočanstva da sam ih zvao (osim listinga telefonskih razgovora, koje bih mogao da uzmem), a oni nikad nisu zapisivali da su dolazili.

Da li ja ovom servisu mogu išta?
[ ZDRAVKO T @ 01.09.2010. 22:45 ] @
prijatelju da ti kažem iskreno žao mi te je šta si doživijo ali i to se događa šta ćemo.Problem je trebalo na prvom servisu rješiti jer klima može doći nedovoljno napunjena ali je dužnost montera klime da je dopuni da bi je pustijo u funkciju i ovjerijo garantni list.kvar na tvojoj klimi je jedan od najčešćih i rješivih problema.Zovni drugi servis da ti popravi,zaboravi sve i uživaj u klimatizaciji.poz...
[ Pajapatak @ 02.09.2010. 00:20 ] @
Da ste uzimali svaki put radni nalog od servisera u kome piše šta je radio sada bi se lako izborili sa njima.

Pitanje je da li išta možete da uradite bez papira.

Inače problem je rešiv u iole ozbiljnijem servisu.
[ tihi2 @ 02.09.2010. 10:26 ] @
Ubuduće, kada dođe majstor, da se predstavi imenom i prezimenom, zapišeš to, slikaš ga ako nema radni nalog i sam praviš dokumentaciju.
Šta ti znaš ko ti je došao u kuću, a pogotovo zašto (možda samo da vidi imaš li šta za lopove, klimu ti ionako nijedan nije popravio).
Ovako je rekla-kazala, a oni će ladno reći da nije bilo popravki...
[ ivan_sim @ 06.09.2010. 19:36 ] @
Potreban ti je samo jedan kvalitetan serviser koji uopste ne mora da bude ovlasceni,
vec treba da ima znanje i da ti resi problem.