[ a1200 @ 04.09.2010. 02:30 ] @
Oprezno pri kupovini doticnog, novi "feature" je samozapaljivanje u voznji

Citat:
"Ferari 458" zbog lošeg materijala završava u plamenu

Poznati svetski proizvođač sportskih automobila "Ferari" povukao je danas sa tržišta svoj najnoviji model "458 Italija", jer se nekoliko vozila spontano zapalilo i izgorelo.

Automobil košta oko 200.000 evra i smatralo se da će postati klasik legendarne kompanije iz Maranela, međutim do sada se u Evropi, SAD i Kini zapalilo pet vozila.

"Ferarijev" portparol izjavio je da je istragom utvrđeno da problem potiče od materijala koji su upotrebljeni za pravljenje blatobrana i štitnika od toplote.

Prema zvaničnom objašnjenju, lepak koji se koristi za učvršćivanje blatobrana i toplotne zaštite može da se istopi i deformiše pod uticajem visoke temperature tokom rada motora. Kada taj materijal dođe u dodir sa izduvnim sistemom, može da izbije požar.

"Ferari" je obavestio svih 1.248 vlasnika modela "458" širom sveta o neophodnim prepravkama. Ubuduće će na svim automobilima blatobrani biti učvršćeni šrafovima. Kompanija je naglasila da će pet izgorelih automobila biti zamenjeni bez ikakvih troškova za vlasnike.

Model "458 Italija" ima motor sa osam cilindara u ve rasporedu i 570 konjskih snaga. Automobil ubrzava do 100 kilometara na čas za 3,4 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 325 kilometara na čas.


http://www.vesti-online.com/Ve...-materijala-zavrsava-u-plamenu

http://www.telegraph.co.uk/mot...-Italia-goes-up-in-flames.html
[ Count Zero @ 04.09.2010. 08:08 ] @
Citat:
"Ferarijev" portparol izjavio je da je istragom utvrđeno da problem potiče od materijala koji su upotrebljeni za pravljenje blatobrana i štitnika od toplote.



Citat:
Automobil ubrzava do 100 kilometara na čas za 3,4 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 325 kilometara na čas.

.. i temperaturu od 10000C za 5 s.
[ Lesli Eldridz @ 04.09.2010. 08:41 ] @
Eto vidis, znaci oni to sad sklapaju djuture bez testova. Nema nista od nicega vise izgleda i svi hvataju na staru slavu. Napredak bato.
[ ventura @ 04.09.2010. 09:08 ] @
Ferari je oduvek bio auto krš kvaliteta, kao i Lamborghini, McLaren i sl. automobili... To nisu auta za svaki dan, već za nedeljom u crkvu, odnosno auta sa rokom trajanja 20,000km, stim što od 5 hiljada obično počinju problemi.
[ Nocni @ 04.09.2010. 10:34 ] @
^^ Ne znas sta pricas... kakav krs kvaliteta? Kakvih 20.000 km?
Rijetko je da uopste postoji u autoindustriji kvalitet kao kod ferarija kad je motor i menjac u pitanju...
Ovaj propust ce oni rijesiti, kao i svi ostali proizvodjaci kojima se to desava, na svakom prodatom primjerku...

Taj 458 italija je san snova inace...

[ Shadowed @ 04.09.2010. 10:43 ] @
Citat:
Kompanija je naglasila da će pet izgorelih automobila biti zamenjeni bez ikakvih troškova za vlasnike.

Koje vlasnike? :)
[ bachi @ 04.09.2010. 10:51 ] @
Hahhaha, eventualno preživele. :D
[ ventura @ 04.09.2010. 11:13 ] @
Citat:
Nocni: ^^ Ne znas sta pricas... kakav krs kvaliteta? Kakvih 20.000 km?
Rijetko je da uopste postoji u autoindustriji kvalitet kao kod ferarija kad je motor i menjac u pitanju...

Ne znam kakvog su kvaliteta motor i menjač, koliko je kvalitetna piksla ili felna, ali znam da je Ferari kao auto u celini jako nekvalitetan/nepouzdan. Stalno se kvari, stalno neki problemi... Ta auta nisu namenjena za svakodnevnu vožnju, te stoga ako kreneš da ih koristiš na taj način možeš očekivati brdo kvarova...

To što pričam nije moje iskustvo, već iskustvo čoveka koji izmeđuostalog poseduje i Enzo Ferrari (koji više vremena provodi na servisu nego kod njega u garaži), a pored tog Enza ima California model (pre toga F430, 360, za dalje ne znam..), i u životu ih je dosta izmenjao... Ako on kaže da je Ferari sr*nje, nema razloga da mu ne verujem... Na kraju krajeva sigurno je da nije pristrasan sa takvim izjavama.
[ Horvat @ 04.09.2010. 11:26 ] @
i lik i dalje kupuje ferarri vozila...dodje ti da se zapitas...
[ stewuss je @ 04.09.2010. 11:26 ] @
@ Ventura
Onda mora da ih jaaako voli kad ih se toliko namenjao a takvi su krsevi. Nije da ti verujem ili ne, sigurno mislim da nisu napravljeni da prelaze po 100Kkm - ko bi u njemu izdrazao tu kilometrazu, pre su pravljeni da predju tih 20Kkm ali brzo.

Pozdrav
[ ventura @ 04.09.2010. 11:27 ] @
Pa on sam kaže da se ferari kupuje srcem a ne mozgom... To mu valjda i ide u prilog :)
[ Nocni @ 04.09.2010. 12:27 ] @
Ako vec neces sve onda pogledaj samo 2 minuta od one emisije gore... od 07:30 do 09:30... i bice ti jasno zasto se kupuje ferari... u pitanju je adrenalin...
Ne glupirajte se vise sa tih 20.000 km ... to se moze preci za 10 dana...
[ Srđan Pavlović @ 04.09.2010. 12:44 ] @
To su auta posebne namene, nije to za voznju po gradu.

I pored toga sto im je kvalitet izrade vrhunski, oni su predvidjeni da
rade na samim granicama - uvek se maksimalno "malteritraju" - pa otuda
i kvarovi i pored vrhunske izrade. Kao i kod formula.

Naravno, ovaj fail sa paljenjem - jbg, promasaji se desavaju, ali opravice oni to.

Inace, auto je zver.
[ Ivan Dimkovic @ 04.09.2010. 12:49 ] @
Bilo kako bilo - kakav je ili nije Ferrari ovo sa lepkom koji se pali je epic fail.

Bez ikakve diskusije - apsolutna sramota, zbog koje bi trebalo da lete glave iz te firme.

I kao "revolucionarno resenje" ce adheziv zameniti jednom novom i ultra modernom tehnologijom - tehnologijom koju NASA koristi na svojim letilicama... (pauza, zvuk fanfara, tenzija raste)... srafovima.

Interesantno kako im to nije palo na pamet pre.

Sasvim je moguce da su bean-counteri iz firme utvrdili da neki veci % vlasnika voze taj auto daleko ispod njegovog potencijala (sto me uopste ne bi cudilo) pa su mislili da mogu da malo saseku na troskovima.

Problem je sto cak i da, recimo, 99% vlasnika Ferrarija vozi isti do crkve i nazad, sto kaze Ventura, onaj 1% ga vozi kako treba - i bar zbog NJIH ovakvi idiotizmi svakako ne bi smeli da se dozvole.
[ Srđan Pavlović @ 04.09.2010. 12:51 ] @
Jbg, koliko god srafovi bili "lagani", adheziv je verovatno bio laksi :)

Smutice ga sledeci put kako treba, ili srafovi, pa od nula do 100 za pola sekunde manje.
[ abishai @ 04.09.2010. 12:53 ] @
Meni stvarno nije jasno kako ti krsevi toliko kostaju i toliko su poznati?

Ja mislim da je Yugo no.1, 'bes ferarija, plus za juga bre imas delove i na trafici za 100 dinara, to je auto! Lamborghini, Ferrari, McLaren, ma krsevi.
[ Nocni @ 04.09.2010. 12:57 ] @
Da da, kad se posjeduje takav jedan auto onda se moraju malo promijeniti shvatanja rijeci "odrzavanje auta" jer je on vrlo zahtjevan i kad se nista ne kvari... Uz svako mijenjanje ulja mijenjaju se osim filtera i gume i kocnice npr. pa treba dati za svaki taj redovan servis koji se radi na 20.000 km po 8.000 € pod uslovom da auto nije pokvaren...
Sto se tice otklanjanja eventualnih kvarova van garancije to su cifre od kojih boli glava...
Pored svega ovoga ipak ga ne mozete kupiti novog osim da ga platite pa da idete na listu cekanja ili kod preprodavaca za znatno vecu sumu...
[ Srđan Pavlović @ 04.09.2010. 13:00 ] @
Da, ne prodaju oni bas svakome ova auta, cak i kada ima novaca da plati, cini mi se.

Inace, ovi sto imaju para da ih kupe, imaju i za odrzavanje.
[ Ivan Dimkovic @ 04.09.2010. 13:05 ] @
Da li treba da se promene shvatanja do te mere da je OK da ti se auto zapali eto tako, zato sto je firma koja pravi automobile "srcem" odlucila da koristi budjav adheziv? :)

Nisu imali dovoljno vremena za testiranje?

Stvarno, za auto koji kosta koliko tacno? 200 hiljada EUR? :)

Zovite me shabanom, seljakom, bezukusnim ljaserom - ali ja bih za te pare (oko 200K) ipak uzeo Mercedes SLS ili Porsche GT2.

Jeste, nisu pravljeni "sa dusom" kao Ferrari u Maranello-u u Italiji... pravio ih neki Karl-Heinz sa kompjuterskom preciznoscu u okolini Stuttgarta u dosadnoj Nemackoj... ali znate sta, bar znam da se nece zapaliti neki budjavi lepak zato sto Svabe imaju fetish za testiranje i bezbednost... a takve automobile valja voziti tako da ne zelis da ti se nesto desi sa autom dok se kreces oko 300 km/h.

Citat:
Srđan Pavlović
Da, ne prodaju oni bas svakome ova auta, cak i kada ima novaca da plati, cini mi se.

Inace, ovi sto imaju para da ih kupe, imaju i za odrzavanje.


Imaju imaju - imaju i za plasticnu operaciju presadjivanja koze kada im se zapali auto "sa dusom". Ili to, ili i za sahranu "sa stilom".
[ Nocni @ 04.09.2010. 13:13 ] @
To sto je lijepak posle odredjenog vremena promijenio strukturu i sto se desava da je moguce da se zapali, velika je sramota... vjerovatno je bio dobar na testiranjima i sve dok nije ostarao i ugrijao se X puta, vjerovatno nisu to mogli utvrditi kad su ga novog testirali ali to sigurno nije opravdanje kad se radi o toj klasi vozila...
Naravno, i ja bi prije porsea GT2 RS ali je on jos skuplji...
[ Ivan Dimkovic @ 04.09.2010. 13:17 ] @
Pa i nije bas - i RS verzija GT2-jke je tu negde oko 200 hiljada EUR:

http://www.autospies.com/news/...ial-Revealed-with-price-54214/

Citat:

Limited to just 500 units, the 911 GT2 RS will be available in Europe from September 2010, in the USA from October 2010. The Euro base price is 199,500.- Euro. Including VAT and national specifications/equipment the new 911 GT2 RS will retail in Germany at a price of 237,578 Euro.


Taman toliko negde kosta 458 Italia. "Taman negde" je +/- 20-tak soma EUR, sto pretpostavljam da nije neki problem ljudima koji kupuju automobile u ovoj klasi.

Inace, kuriozitet - i za jednu i za drugu firmu multimedijalni sistem (koji IMHO nikad ne bih stavio u takav auto) pravi firma koja je nas kupac... pa imam prilike da ih vidjam u njihovom parkingu (internom, za testiranje)... doduse ne daju mi da ih vozim :-))))

@edit - evo je jedna GT2-jka, i to van privatnog parkinga (slikao kad sam isao na neki sastanak):

Jeste, izgleda kao tipicni Porsche ali je unutra totalna zverina + ne sumnjam da nece imati probleme sa samo-zapaljenjem u normalnoj eksploataciji ;-)

[ Tyler Durden @ 04.09.2010. 13:27 ] @
Uvijek bi radije uzeo ovog 458 Ferarija, nego bilo kakvog Porsea ili ne daj boze Mercedesa...
Auto izgleda van ove planete dobro. Nadrealno.
[ Srđan Pavlović @ 04.09.2010. 13:28 ] @
Uh, bogami... ja sam slab na Mercedese samo tako :)

Mislim da je to zaista najbolji auto na svetu. Svaki put kada
se vozim u nekom Mercedesu (taksi uglavnom) odmorim se k'o covek,
a sto je najbolje imam i mesta gde da nabijem svoje dugacke krake :D
[ Ivan Dimkovic @ 04.09.2010. 13:29 ] @
@Tyler Durden - Vidis, u tome i jeste problem - "auto izgleda".

Izgleda mnogo dobro - ali se samo-zapaljuje. Ovaj gore Porsche GT2 je totalno neatraktivan bilo kome ko nije tipicni Porsche fanboy (izgleda kao svaki drugi Porsche u proteklih N decenija) bez emocija, bez price - zato sto ga je pravio Svabo... ali bas zato sto ga je pravio Svabo, epizoda sa samo-zapaljivanjem je nemoguca, i osim sto nema emocije - ima tehnicko savrsenstvo testirano do poslednjeg srafica - od motora pa do karbon-keramickih kocnica.

Pa se sve svodi na to - da li kupujes auto da ga VOZIS, ili da ga GLEDAS.

IMHO - ja licno, vecinu vremena blizu automobila provodim U njemu.. ;-)

Btw, Mercedes SLS izgleda sasvim sasvim lepo (iako je knock-off njihovog dizajna od ranije - 300 SL) a i ne sumnjam da moze da se vozi jako brzo i dobro ;-) Btw, taj matori 300 SL se danas valja za oko 700 hiljada EUR i predstavlja sam vrh Mercedesovog dizajna.

Nije ti svaki Mercedes oker E klasa taxi ili kao ranije 200D 123-jka. Prave oni i posebne automobile kojih se niko ne bi stideo.
[ Srđan Pavlović @ 04.09.2010. 13:36 ] @
Meni sasvim dobar i onaj "ciganjski" merdza... :)

Dizel, pa samo prede, a sediste ko fotelja, krivine ne osetis i nema nista da kacis rukama i nogama (koje mogu ladno da ispruzim)...

Kao nekom ladjom da se vozis.
[ etjen @ 04.09.2010. 14:05 ] @
Ferari kao i Lambo i slični zaista nisu za svakodnevnu vožnju i iole normalno eksploatisanje. To vlasnici od njih i ne očekuju.
Ako imaš Ferari, verovatno imaš i Poršea ili neku Mecu koja ti služi za svaki dan.
[ Nabukodonosor @ 04.09.2010. 14:27 ] @
Citat:
Ferari je oduvek bio auto krš kvaliteta, kao i Lamborghini, McLaren i sl. automobili...


Au...brate samo odgledaj emisiju Mega Factories - Ferrari i sve ce ti biti jasno, a ponajvise to da nisi ni blizu toga da budes u pravu. Kada se farba auto radnici odlaze u neke komore pre toga gde im se sa odece nekim procesom skidaju sve cestice i ostale zajebancije i tek onda mogu da idu da farbaju. Debljina farbe se proverava ultrazvukom i ako svuda nije ista debljina ponovo se farba. Unutra se sve radi rucno od neke najskuplje koze. Blok motora se pravi takodje rucno, od neke specijalne tajne legure. Cujes, krs...


Citat:
zato sto ga je pravio Svabo...

Nema to nikakve veze. I Lamba pravi Svabo pa opet izgleda besno.
[ Ivan Dimkovic @ 04.09.2010. 14:33 ] @
Citat:
Nabukodonosor
Au...brate samo odgledaj emisiju Mega Factories - Ferrari i sve ce ti biti jasno, a ponajvise to da nisi ni blizu toga da budes u pravu. Kada se farba auto radnici odlaze u neke komore pre toga gde im se sa odece nekim procesom skidaju sve cestice i ostale zajebancije i tek onda mogu da idu da farbaju. Debljina farbe se proverava ultrazvukom i ako svuda nije ista debljina ponovo se farba. Unutra se sve radi rucno od neke najskuplje koze. Blok motora se pravi takodje rucno, od neke specijalne tajne legure. Cujes, krs...


Nisu to bas iste stvari... Ti fetisizmi oko farbi ne mogu da zamene daleko vece R&D budzete koje imaju firme poput Daimler-a, VW/Porsche-a, Toyota-e, pa i BMW-a ukombinovane sa masovnom proizvodnjom i testiranjem.

I nije ovo samo vezano za Ferrari, nego za bilo kojeg proizvodjaca automobila u vrlo malim tirazima.

Citat:

Blok motora se pravi takodje rucno,


To je ona prica "ljudske ruke su bolje od robota..." - ja nisam nesto ubedjen u to, vise mi zvuci kao najobicniji marketing koji uprato titra ciljnoj grupi Ferrari automobila... "hand made" povecava cenu, ne nuzno kvalitet.

Meni je, iskreno, daleko vece umece upakovati nesto u, recimo, 50 hiljada EUR sto je "near supercar" po performansama, nego imati nesto malo bolje za 200K - naravno da je auto od 200K bolji, ali sa takvim price-pointom mislim da bi bilo sramota da bude nista manje od toga. Ovi sto stvari moraju da spakuju u 50 hiljada EUR ne mogu da koriste carbon-fiber gde hoce, ne mogu da koriste retke metale gde hoce itd... pa opet, naprave nesto sto je prilicno dobro.

Sa druge strane, dozvoliti takav propust da se auto od 200K EUR spontano zapaljuje je... pa nema bas puno reci za to osim osim "epic fail" ;-)

Citat:

Nema to nikakve veze. I Lamba pravi Svabo pa opet izgleda besno.


Mislim da je to ubitacna kombinacija - da se Italijani pitaju za dizajn, a Svabe za sve ostalo oko auta ;-)
[ NoneVi @ 04.09.2010. 15:10 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Sasvim je moguce da su bean-counteri iz firme utvrdili da neki veci % vlasnika voze taj auto daleko ispod njegovog potencijala (sto me uopste ne bi cudilo) pa su mislili da mogu da malo saseku na troskovima.


podseti me na tylera durdena (pravog ne ES :-))
A new car built by my company leaves somewhere traveling at 60 mph. The rear differential locks up. The car crashes and burns with everyone trapped inside. Now, should we initiate a recall? Take the number of vehicles in the field, A, multiply by the probable rate of failure, B, multiply by the average out-of-court settlement, C. A times B times C equals X. If X is less than the cost of a recall, we don't do one.
[ Nebojsa Milanovic @ 04.09.2010. 15:35 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Meni je, iskreno, daleko vece umece upakovati nesto u, recimo, 50 hiljada EUR sto je "near supercar"


Naravno, upravo tu činjenicu sam još odavno izrekao u ovom postu:

Citat:
Dobar projektant nije onaj ko uopšte ume nešto da napravi (jer to mogu mnogi), nego je dobar projektant onaj ko to ume da napravi po najpovoljnijoj ceni.

To je suština svakog projektovanja bilo kog proizvoda.


Kada bi toga bili svesni svi oni koji pričaju o automobilima, i ne samo o automobilima, nego i o mnogo čemu drugom - znatno kvalitetnije diskusije bi mogle da se vode.
[ Tyler Durden @ 05.09.2010. 08:17 ] @
^
Ja bih se slozio sa tim kad bi ljudi u stvari bili hladni i sracunati roboti. Ali posto postoji taj "emocionalni" parametar nekog automobila pa i mnogih drugih stvari, to onda pada u vodu.

Dimkovicu, ovo jeste zesci fail, ali ipak pretjerujete. Niti ovaj Ferari "samo izgleda", niti se sranja desavaju samo Ferariju. Sredice to, i onda ce ovo opet biti fenomenalan auto koji izgleda kao fantazija. A onaj Porse ipak ce ostati "samo" fenomenalan auto.
[ Flo33 @ 05.09.2010. 09:34 ] @
Da je velika greška, jeste.

Da se dešava svima, dešava se. Da moram da biram da mi se zapali blatobran, ili da otkažu kočnice, ili da se zaglavi gas, izabrao bi prvo.

Ipak, niko ne pominje jednu bitnu stvar, Ferari su maloserijski automobili, bar u odnosu na Toyote, MB-ove.. Tako da je i sam fail ''blaži''.

Lično, uvek vozim BMW-a. Ali čeznem za AR v6 3.2

I ako sam imao stalne glavobolje sa AR nekako ti lepo kada ga imaš. Nadam se da je 159 ono što će biti kombinacija. Dajem joj cajta da se pokaže

PS Ivan me asocirao na onu ''srpski gastos je veći nemac od nemca''
[ StORM48 @ 05.09.2010. 09:37 ] @
Ovo što se ovde piše je, ne preterivanje, nego pomračenje uma.

Ferariju se jednom desi glupost i odma' se od toga pravi kataklizma. Taj isti usrani Mercedes napravi auto koji se prevrće pri 60 km/h i to se ovde ne pominje. I to auto koji se MASOVNO prodaje. Cene sa tim nemaju veze.

Mož' misliti, jedna greška i odma' Ferrari sran*e. O bože... grožđe je ove godine izgleda kiseljeno sirćem.

Pozdrav
[ Flo33 @ 05.09.2010. 09:42 ] @
Pa s*****e je kad ne može da se kupi za par k eura
[ Horvat @ 05.09.2010. 11:01 ] @
nebojsa,a ne mislis mozda da masovna proizvodnja doprinosi manjoj krajnjoj ceni?
koliko godisnje sa pokretnih traka izadje mecki,a koliko ferarija?


da je ovo ogromna greska,jeste, to valjda niko ne spori
da su ostali "bezgresni",tesko
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 11:25 ] @
@StORM48,

Naravno da je sr4nje - bar taj konkretan model, identicno kako je ta Mercedes A klasa bila sr4nje.

Doduse, jedno je sr4nje od 200K EUR, a drugo je sr4nje od... koliko god da je kostala, EUR, ali jedno 10x manje sigurno.

Kupis auto i on se zapali? U 2010 godini?

Nope... ja nisam impresioniran - ni malo... nema to veze sa kiselim grozdjem. Ne bih kupio ni jedan auto koji ima ovakvu manu a stav bi mi bio isti, bilo da je u mom budzetu, ispod ili iznad njega.

Da li Ferrari uvek pravi ovakva sr4nja? Definitivno ne. Ali ono, ne znam zasto bi neko rizikovao ;-)

A pazi sad...

DA SE OVAKAV PROPUST DANAS DESI NEKOM VELIKOM PROIZVODJACU SERIJSKIH VOZILA - imali bi OOOGROMAN problem... eno Toyota-e ima da se debelo potrude da povrate poljuljano poverenje a problem im je bio lokalizovan na USA trziste i daleko manji od ovoga jer je problem bio u supplier-u patosnica... Mercedes isto, eto bas ta A klasa - morali su da u sve automobile odmah ugradjuju ESP kako bi ucinili prevenciju tj eskalaciju frke... Svi odmah pomisle, wtf se desava sa QA procesom? Da li je firma poclela previse da zakida na testiranju, kvalietu, ?

Sta, Ferrari je izuzet toga... wow, prave lepe i izuzetno skupe automobile od cokolade i mleka u fabrici gde rade jednorozi... jeste, eto sad se zapaljuju, ali to je sitna greskica... to su automobili sa duuuusom koje bi svako hteo da ima... kako neko sme da ih napada za nesto sto ne bi tek tako bilo oprosteno drugima...

Mora da je kiselo grozdje...
[ Vole Domu @ 05.09.2010. 12:01 ] @
meni je onaj porsche prelep.
da su apsolutno istih karakteristika, radije bih vozio porsche...

al' posto se uskoro selim u nemachku, mozda se i kod mene razvija sindrom gastosa :p
[ Suns @ 05.09.2010. 18:18 ] @
Jao bože ala mnogi od vas se*u kao foke ovde, pojma nemate o životu pričate o milionima eura ferari krš, mercedes krš.... kakvi ste vi bolidi jbt!
[ Onaj @ 05.09.2010. 18:33 ] @
Meni nisu jasni ljudi koji daju tolike pare za auto. Koliko god da zaradjuju - glupo je.
[ žutokljunac @ 05.09.2010. 18:39 ] @
Vole ljudi brzu vožnju, šta ćeš. Meni je Alfa Brera lepša od tih Mercedesa i Poršea.
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 18:51 ] @
Citat:
Suns: Jao bože ala mnogi od vas se*u kao foke ovde, pojma nemate o životu pričate o milionima eura ferari krš, mercedes krš.... kakvi ste vi bolidi jbt!


-Ferarri 458 Italia je krsh - zapaljuje se sam od sebe, u normalnoj eksploataciji
-I ta prva Mercedes A klasa je bila krsh - prevrtala se na 50 km/h

Doduse, razlika je sto je Ferrari "supercar", dok je Mercedes A klasa pokusaj Mercedesa da udje u jeftino trziste... iako je neprihvatljivo i u jednom i u drugom slucaju da se desavaju takvi blamovi, ipak je blam Ferrarija daleko veci, upravo zbog cene i kvaliteta te izostanaka bilo kakvih kompromisa koje bi takvo vozilo trebalo da poseduje.

Sta, zato sto na autu pise "Ferrari" treba preci preko toga da se zapaljuje?

Ja nisam od takvih koji su na osnovu marke spremni da zaborave ne samo mane, vec i FATALNE promasaje.

Automobil koji kosta 200 hiljada EUR i spada u klasu "supercar", i koji se spontano pali zbog loseg izbora adheziva ima samo jedno ime... ko god da ga pravi.

Hajde da sklonimo na stranu nase razlike u ukusu te misljenja o tome sta cini dobar auto

- Da li bi BILO KO od vas danas u 2010 prihvatio da kupi nov automobil koji ima falinku od koje se ZAPALI u normalnoj voznji?
- Nebitno koja je cena, 7000 EUR, 15000 EUR, 20000 EUR, 30000 EUR, 50000 EUR, 100000 EUR, 200000 EUR....

Da cujem?

Siguran sam da NIKO od vas ne bi zeleo da ima takav auto i da bi se ako se, "ne daj boze", tako nesto desi sa punim pravom smatrali prevarenim kada je kvalitet vozila u pitanju.

Zasto je stvar drugacija kada je Ferrari u pitanju? Ja ne vidim ni jedan racionalan razlog...
[ Dzoni_mkv @ 05.09.2010. 19:12 ] @
Kao prvo, svakom moze da se desi. Prevrnuo se ili dodao gas pa udario u nesto mozes da pogines, isto kao i da izgoris, dakle, opasnost postoji u svakom slucaju, pa MB i Toyota nisi ni malo manje krivi niti je Ferrari vise kriv. SVAKI proizvodjac je imao taj problem. BMW sredinom 90-tih sa nikasilom u motorima (M52 M60) koji su, vidi cuda, pogodili CELU LINIJU modela od serije 3 preko serije 5 i 7. Ali tada nije bilo interneta u svakom domu pa nije mogao svako da k**a. Pa opet problem sa dizelima pocetkom ove decenije (leptiri na usisnoj grani koji su otpadali i uletali u cilindre). Ja mislim da onda niko nikada BMW ne bi trebao da kupi? Pa kupuju. Sta je sa njihovim QM? Ja znam koliko i sta traze od dobavljaca jer taj isti BMW moja firma snadbeva svaki dan neophodnim komponentama, i uvek ima "kresanja troskova na ustrb kvaliteta" zasto i koliko nazalost zobg prirode posla ne smem da pricam.
Dalje Ferrari je potvrdio a ima i na netu da se zapalilo 4 ili 5 automobila i oni ce biti zamenjeni, ostali ce biti popravljeni, ostali zapaljeni su zapaljeni u udesima. Dakle nista strasno, jer je to malo automobila. Auto je 10 koplja ispred svih konkurenata. Taj Porsche za koji ste se uhvatili je sada cista konfekcija. Prave i SUV i limuzinu i dizel, bljak.
BTW imao sam "srecu" da vozim 911 997 Carrera S staru svega dve godine, automobil mog kuma. I dalje Porsche pokusava da manu predstavi kao feature (prednji kraj koji poskakuje) na vecim brzinama i nimalo lep osecaj na kocenju. Poznat problem (zato sto motor ima na pogresnom mestu) koji ozbiljniji auto-novinari uvek pomenu ali sada u kontekstu "standardni Porsche handling". Kada sam to pomenuo kumu, u fazonu ej bre sto si prenapumpao gume ili ti sa trapom nesto nije OK, skakuce on kaze "pa Porsche ima takav handling" e do mog. Dakle, licne afiniteti su ti koji odlucuju u ovoj klasi automobila, odnosno koliko se ko primio na brend, tako da ovaj slucaj ni malo nece uticati na prodaju Ferrarija. Ostali tj. konfekcija, neka povedu racuna, oni nemaju "ime" koje moze da ih spasi.
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 19:17 ] @
Citat:
Dzoni_mkv
Kao prvo, svakom moze da se desi. Prevrnuo se ili dodao gas pa udario u nesto mozes da pogines, isto kao i da izgoris, dakle, opasnost postoji u svakom slucaju,


Mozes da pogines naravno u svakom automobilu, ali adheziv koji se pali tu sansu POVECAVA.

Problem je sto se radi o automobilu od 200K koji bi morao biti savrsen za te pare.

A nije.

Ne samo da nije savrsen, vec se i pali ;-)

Nece Ferrariju opasti prodaja zbog ovoga, i naravno da se takvi automobili kupuju "srcem" (inace niko ne bi ni kupovao auto od 200K) - ali ne treba prikrivati greske kada se dese famom i brendom...

Fail je fail.

Uzgred, nisam bas siguran da danas vazi to pravilo da ako imas brend od 1000000000+ dolara da mozes da pravis velike greske mnogo puta... Mnogi luksuzni proizvodjaci automobila vise ne postoje - nije bas ni to trziste neoprastajuce ;-)

Mnoge od njih je na kraju kupio... Svabo "konfekcija" :-)
[ Dzoni_mkv @ 05.09.2010. 19:26 ] @
Ne postoji savrsenstvo i ne postoji "bez greske". Zato postoji ona stavka u QM-u zove se PPM. Da moze da bude savrseno, bez greske, e onda to ne bi postojalo vec gresaka ne bi bilo. Dakle, auto kosta 200K ili 8K princip je isti. Za 200K ti si platio inovaciju i exkluzivnost, greske NISU pozeljne ali se desavaju. Pogledaj samo avio industriju, oni poravljaju probleme tek kada padne po koji jumbo sa ~200 ljudi. Prema tome, sve u rok sluzbe, niko nije nastradao i NECE zbog tog problema, vlasnike to NECE KOSTATI tako da su svi zadovoljni i srecni.
[ Tyler Durden @ 05.09.2010. 19:28 ] @
Citat:
Hajde da sklonimo na stranu nase razlike u ukusu te misljenja o tome sta cini dobar auto

- Da li bi BILO KO od vas danas u 2010 prihvatio da kupi nov automobil koji ima falinku od koje se ZAPALI u normalnoj voznji?
- Nebitno koja je cena, 7000 EUR, 15000 EUR, 20000 EUR, 30000 EUR, 50000 EUR, 100000 EUR, 200000 EUR....

Da cujem?


Dimkovicu, sto izvrces stvari? Ili si pogresno skapirao ono sto ovdje pricali?
Naravno da niko ne bi uzeo auto za koji ZNA da ce mu se zapaliti nakon 100km, pa taman da je dzabe i bio on Ferari, Porse ili Trabant. Kakvo je to pitanje??
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 19:31 ] @
Pogresno sam formulisao pitanje - koje bi vase misljenje o tom autu bilo POSTO se zapali?

Da je krs?

Da, da je krs - dali ste VASE pare za nesto sto NIJE ispunilo osnovnu namenu kako treba. Mislim, pogledati samo ovaj forum - ono, ljudi se bune za mnogo manje propuste u automobilima koje su kupili, a KAMO LI za nesto tako veliko.

Sve te price o "greskama koje se desavaju" pada u vodu kada se radi o VASEM novcu... E, sad, Ferrari je tu neka vrsta proizvoda nedodirljivog za mnoge, pa mu zato treba zaboraviti konkretne propuste?

Nope.

Ja ne vidim razlog zasto bi se sistem vrednosti trebao menjati samo zato ako se radi o Ferrariju.

Jeste - "sve u rok sluzbe", ali ovaj auto je epic fail, bas kao i ta pomenuta A klasa i svi ostali FAIL-ovi u istoriji automobilizma.
[ Dzoni_mkv @ 05.09.2010. 19:34 ] @
Pogledaj sta sam gore napisao za BMW, za Mercedes, Toyotu, pogotovo za BMW jer je u jednom trenutku SVAKI MODEL bio problematican, dakle po tvome BMW=KRS
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 19:36 ] @
Ne, nego su ti konkretni modeli BMW-a krsevi, kao i prva A klasa od Mercedesa koja je bila krsh i trijumf secenja troskova van svake pameti.

Bas kao sto je i ovaj Ferrari krs. Krsh koji se samo-zapaljuje.

A moje je misljenje da je problem jos gori posto je to krs od 200K EUR, zato sto se reklamira upravo kao "super auto", auto bez kompromisa, auto koji pruza vise od ostalih.

A pali mu se lepak sa kojim su mu lepili karoseriju...

Jok i nije fail.

Kao sto rekoh, da je neko od vas kupio auto i otkrio fabricku manu koja ga PALI, imali bi ste za njega imena koja ne bi verovatno bilo lepo pominjati na forumu.

Sve sto ja hocu da kazem je da bi iste arsine trebalo primeniti i za bilo koji drugi auto.

[ StORM48 @ 05.09.2010. 19:42 ] @
Vidi Dimkoviću, jedan moj poznanik već godinama kupuje Mercedes (poslednjih godina E klasu), BUKVALNO čim se pojavi. Nikad je do sada nije kupio u Srbiji, već je uvek išao po nju direkt u DE. Uvek prezadovoljan, uvek "prvi u kraju" itd... i sad vozi - Audi.

Kako je došlo do prekida ljubavi? Njegovom voljenom E (serija pre ove sa ledovkama) je svirnuo motor na nešto preko 25.000 km (ne sećam se šta je tačno bilo, ali popravka je bila skoro, pa zamena motora, znači - nešto vrlo ozbiljno). Ubrzo ga je prodao i zaboravio na "ljubav".

Zaključak - Mercedes je krš.

?

Jesi Ti primetio možda milione povučenih vozila tokom poslednjih par godina, zbog pucanja zupčastih kaiševa, zaglavljivanja gasa, blokiranja točkova, varničenja u elektrosistemu (to valjda ne dovodi do požara?) i ostala s*****a? Znači - sve krševi?

Pozdrav
[ Dzoni_mkv @ 05.09.2010. 19:50 ] @
Rekao si konkretni model to u slucaju ovih bmw-a vazi za: Seriju 3 E36, Seriju 5 E34 E39, Serija 7 E38, kasnije sa dizelima ne treba nabrajati SVAKI dizel, u nekim slucajevima DVE generacije modela, dakle krsevi nad krsevima :) I na kraju sve se resilo.
Prema tome, greska, fail kako god, popravice se. Nema veze koliko kosta to je poenta. Automobil je automobil, koji se, evo vec 100 god, nije konceptualno menjao, tehnologija je popravila i napravila ovo sto sada vozimo, negde omane ali to je za nauk i eto. Bilo bi strasno da Ferrari nece da prizna gresku, posto hoce bice sve reseno.
Pruza vise od ostalih u vozackom smislu, luksuzu, ekskluzivnosti, tehnologijama, izgledu. Napravili su previd, koji ce biti popravljen i to je to.
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 19:54 ] @
@StORM48,

Sve zavisi od "thresholda" kada ces nesto nazvati krsem.

Meni pucanje kaisa definitivno nije razlog za to - ali zapaljivanje odrzavanog vozila u normalnoj eksploataciji jeste.

Vidim, nekima nije dovoljno da se auto zapali da bi ga nazvali krsem, a ja se samo pitam da li bi to isto mislili da se to desilo i sa automobilom koji ste VI kupili za SVOJ novac.

Licno, da se meni to desi - koji god auto vozio, mislim da ne bih imao puno lepih reci za njega.
[ Miroslav Cvejić @ 05.09.2010. 19:55 ] @
Ako niko nije stradao i vlasnik dobija nov primerak (sa ispravljenom greškom), šta tu ima loše?
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 19:57 ] @
Ma da, nema nista lose u tome da ti se auto zapali dok ga vozis...

Jos su te i razbudili ako si ustao rano...

Daju ti novi, i sve je potpuno OK :)

Do danas sam mislio da to vazi samo za kupce Apple proizvoda ;-)
[ Wi-Fi @ 05.09.2010. 20:18 ] @
Daleko od toga da je 458 krs, ali da je ogromna greska proizvodnje/kontrole kvaliteta, to je sigurno. Ferrari je poseban (bio a verovatno ce uvek i biti) jer, pored performansi (koje konkurenti i dostignu, jako retko i prestignu), ima jos nesto - dizajn i ZVUK. E to je ono sto ga odvaja od drugih.

Sto se Porsche-a tice, jedino sto se izdvaja i lici na nesto (a bogami i interesantnije ponasa na putu) je Carrera GT. Ostalo je konfekcija.
MB ne bih komentarisao, nesto ih bas ne podnosim, ali imao sam skoro priliku da se provozam u SLS-u i - nista posebno, mnogo sam vise ocekivao.
[ StORM48 @ 05.09.2010. 20:24 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Ma da, nema nista lose u tome da ti se auto zapali dok ga vozis...

Pa jbg, sad ne znam za Tebe, ali meni bi bilo lakše da se zapali zadnji branik, nego da mi se zapali doope u mom novom, premda "jeftinom" GL450:

http://www.complaintsboard.com...nts/mercedes-benz-c290928.html

Mislim, priča Ti je skroz bezveze. To što je ovo ISTO fabrička greška, ali je niko nije dokumentovao (niti se ikad i radi u Mercedesu, osim kada izbije skandal i verovatno neko pogine, poput onih koji su iskusili prvu A klasu), valjda znači da greška ne postoji? Objasni ovom liku zbog čega je bolje da mu izgori zadnjica, nego zadnji deo auta.

Ako obratiš pažnju na komentare ispod, videćeš da ovo uopšte nije usamljen slučaj. Za jedan thread, ovo je prilično dosta samozapaljivanja VOZAČKOG SEDIŠTA. Pogotovo što je to za celu ML gamu izgleda k'o dobar dan. Kvalitetno, kvalitetno! Dojče bre!

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 05.09.2010. u 21:40 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 20:43 ] @
Nisam bas cuo da se ti "Dojce" automobili u visokoj klasi samo-zapaljuju.. Verovatno bi isto vazilo i za Japance, kada bi imali vise izleta u tu kategoriju.

Bar ne u proteklih 10-tak godina...

Ali dobro... sitna greskica, svima se desava...

Alex Roy je u svojoj knjizi opisivao problem koji je Ferrari imao i koji je otkrio jedan vlasnik - da kociona kljesta izlete i bukvalno "eksplodiraju" kroz sasiju pri nekim jacim eksploatacijama... Ferrari je naravno poslao avion sa inzenjerima da to vide i posle utvrdjivanja problema momentalno uradio redizajn kocionog sistema..

Sto je naravno za pohvalu - ali opet... da li je to zaista moralo da im se desi uopste?

Ne znam...
[ StORM48 @ 05.09.2010. 20:52 ] @
Kako sad "sitna greškica"?
I kako - "nisi siguran"?

Jesi pročitao ono sa linka?

Je l' treba još linkova? Evo, nema problema:
http://www.allworldauto.com/co...ints_c113-8738-2003-213-1.html
http://www.aboutautomobile.com...0/Front+Seat+Heater+and+Cooler
http://www.faqs.org/car/mercedes-benz-ml320-2003/seats/

Nema bezgrešnih. Ima samo onih koji priznaju i onih koje prvo kupci primoraju da priznaju.

Pozdrav
[ Ivan Dimkovic @ 05.09.2010. 20:55 ] @
Ne razumem sta ti to hoces da kazes?

I ovaj ML kome se pale sedista je katastrofa (krsh je i bez toga ;-)

Ali je i Ferrari 458 koji se pali katastrofa.

Samo sto Ferrari kosta 200K i od njega daleko manje ocekujes da bude katastrofa nego od Mercedes ML frankenstajna.

Mercedes ML nije hebeni "supercar" koji kosta 200K EUR i sa kojim ide imidz "apsolutno bez kompromisa".... Stavise, rekao bih da je prilicno daleko od toga.

Ferrari su pravili jednorozi u Italiji i farbu su mu nanosili mikroskopom, i zato kosta 200K - a taj Mercedes ML se pravi u Meksiku i verovatno je zakinuto na ceni svakog progletog srafa u njemu...

Nego, bas me zanima.. da li su se neki AMG Mercedesi samo-zapaljivali skoro ili imali probleme sa kvalitetom?

Znas ono "apples", "oranges" i ostalo voce?
[ DrJekyll @ 05.09.2010. 21:20 ] @
Dobro, zapalio se pa sta?

I dalje ce klinci drzati poster u sobi,

i dalje ce se svi okretati za njim

i dalje ce svi sanjati da ga kupe.

A Porse je, sto neko vec rece, postao cista konfekcija, ostalo im je samo jos da izbace neku karavan verziju 2.0d
[ StORM48 @ 05.09.2010. 21:26 ] @
@Ivan Dimković
To nije ni bitno. Ako takvih problema ima, Mercedes ih odlično krije i za obična vozila (ja se ne sećam da su ikad priznali i sasvim očigledne serijske kvarove), a kamoli za AMG. Drugo, kod Ferrarija je to izuzetak, pa se o tome priča kao da ih je 150000 takvih, dok se kod Mercedesa proda na hiljade i to prolazi kao "sporadični problem".

Mislim, da se ne bismo naklapali bezveze - NARAVNO da je ovo sa 458-icom problem, ali je utvrđen dovoljno rano, niko nije nastradao i šteta će kompletno biti nadoknađena. Međutim, za gomilu automobila koji se prodaju na hiljade (među njima je IPAK i Mercedes), gomila problema nikada ne bude primećeno ili budu pripisani lošem održavanju or whatever.

Sve u svemu, bzvz.

Pozdrav
[ StORM48 @ 05.09.2010. 21:33 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:Nego, bas me zanima.. da li su se neki AMG Mercedesi samo-zapaljivali skoro ili imali probleme sa kvalitetom?

Znas ono "apples", "oranges" i ostalo voce?


Znam, znam... i ne samo to, nego i "froggs & grandmothers"... samo za Tebe:

Mercedes has issued a recall for a 1000 McLaren SLR supercars because of a fire risk

Ne znam, doduše, da li se ovo računa u AMG ili je to ipak samo običan Mercedes? Moram priznati da sam se ipak malo zeznuo - ovde su ipak priznali problem... jedino što je samo duplo skuplji od ovog Ferrarija, pa se to valjda podrazumeva?

Kako ono beše zovemo ovakve automobile? Ah da... krš, je l'?

Izvinjavam se, ima još:

Brake problem recalls on SL, CLS & E CLass MB

Pozdrav
[ Horvat @ 05.09.2010. 21:35 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic
Ali dobro... sitna greskica, svima se desava...


ali samo ako je ferrari onda je to krsina,ostalo,jbg,desi se?
[ Nocni @ 05.09.2010. 21:44 ] @
Dimkovicu, da zakljucimo... svaki auto se kvari... kad kupis ferari ne garantuju ti da se nece pokvariti jer je toliko skup ali imas garanciju u kojoj ce biti otklonjeni eventualni nedostatci, pa cak i zamijenjeno vozilo po potrebi...
Bitno je i kako ce biti rijesen neki problem ako dodje do njega... a ne kao mercedes sto je u A klasu koja se prevrnula ubacio esp, koji se ubuduce palio u svakoj krivini ako se vozi malo zivlje... i to bi trebalo da bude u redu? Pa i kod najmanjeg kvara na sistemu esp-a ta A klasa je opet isla na krov...
Ni bmw nije mnogo bolji... @Dzoni_mkv je vec nesto objasnio ali mnogo je veci problem sto prakticno ne postoji nijedna sedmica E38 ili E65 sa 8 ili 12 cilindara a da joj nije crkao automatski menjac... to je takodje vrlo skup auto a o tome se samo cuti... cak i kad su znali da problem postoji nisu htjeli da mijenjaju menjac u garanciji skoro nikome...
Ima bas mnogo primjera i kod drugih njemackih proizvodjaca koji se trude da se greske sakriju a ne da ih koriguju o svom trosku... mercedes je jedan od njih... takodje i kod amg-a kojeg pominjes je ova pojava izrazena i oni cak idu u krajnost da svaki svoj problem i propust naplate od vlasnika vozila i to papreno... obicno se izgovori traze ako su krupne stvari u pitanju... kada treba zamijeniti motor ili menjac... neke sitnice nisu ni vrijedne pomena ali mercedes ce na sva zvona zvoniti ako nesto zamjeni kupcima o svom trosku cak ce ih pozivati da se jave sa onim pismima u kojima su kao zabrinuti za vasu bezbijednost...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.09.2010. u 22:55 GMT+1]
[ Onaj @ 05.09.2010. 23:16 ] @
Šta radi teritorija - gde si to si! Sad samo fali onaj "Italijan" (Izvoljski ili tako nekako) da hvali italijanske automobile...
[ DaliborP @ 05.09.2010. 23:36 ] @
I Toyota je povukla toliko automobila zbog greske pa niko i dalje ne smatra Toyoty za krs. Cak naprotiv, i dalje vaze za najkvalitetnija kola masovne proizvodnje.
O Ferariju je glupo i pricati, sta sad zapalio se taj model i svi ce da krenu da kupuje dosadni Porse? Yeah right.
[ a1200 @ 05.09.2010. 23:56 ] @
Meni najvishe smeta cinjenica da lepak koji je koriscen za lepnjenje zastite, upravo od toplote, nije testiran na zapaljivost/ponasanje pri visokim temperaturama. To je ono sto je previshe, i to na vozilu koje treba da predstavlja jedan od najsavrshenijih automobila na svetu.

Ok da je bio neki zeznut tehnicki kvar, ili nesto sto se ispoljava posle dugogodisnje upotrebe... ali upotrebiti lepak, koji ne moze da izdrzi temperaturu koja se stvara na onome sto treba da lepi, je smesno... to je diletantizam. Valjda se znaju svojstva materijala koji se koriste i uslovi u kojima treba da se koriste, neces valjda da lepis plastelinom branike i retrovizore, i onda da se iznenadis kad otpadnu sami od sebe - neki nivo mora da postoji. Verovatno su upotrebili onu metodu: sipaj Mile, ma dobro je to... ima da drzi...






[Ovu poruku je menjao a1200 dana 06.09.2010. u 02:25 GMT+1]
[ Dzoni_mkv @ 06.09.2010. 06:56 ] @
Upste nije tako. Nikada se nista ne radi "sacometrijom" ma koliko vam se cinilo da je tako. Sta reci onda za BMW koji je oblozio cilindre svojih motora nikasilom, koji se, gle cuda, skida/gubi svojstva u kada dodje u kontakt za, zamisli, sa sumporom iz benzina. BMW se branio da oni kojima se to javlja su koristili nekvalitetan benzin. Sve bi to bilo OK da se nisu javili kupci iz severne Amerike (komplet), Azija (komplet), Afrika, i svi iz Evrope, osim onih kupaca koji nikada svoj auto nisu izvezli iz Nemacke, mada i oni su kasnije imali isti problem, na vecoj kilometrazi. E zamisli ti genijalce koji su testirali samo sa gotivom iz Nemacke i nikome nije palo napamet da probaju negde drugo. Ja bih to nazvao traljavim poslom :) Dakle, nema tu mnogo price, ko radi taj i gresi. Sve dok ta greska nikoga ne kosta zivota ili zdravlja i proizvodjac otkloni to o svom trosku, nema sta da se razmislja. Zato garancija i postoji. Kostao on 200k kao Ferrari ili 500k kao SLR princip je isti. S*it happens.
[ Ivan Dimkovic @ 06.09.2010. 08:32 ] @
Citat:
Onaj: Šta radi teritorija - gde si to si! Sad samo fali onaj "Italijan" (Izvoljski ili tako nekako) da hvali italijanske automobile...


Sto teritorija, da se Mercedes SLS pali na ovaj nacin imao bih isto misljenje i o njemu. Bio bi krsh i neprihvatljiv propust Mercedesa u 2010.

Ej... lepak koji se pali... pa nije to KiA od 7000 EUR ljudi, vec Ferrari od 200K, supercar a ne superpetarda :(

Citat:
Horvat
ali samo ako je ferrari onda je to krsina,ostalo,jbg,desi se?


?!?!?!?! Ocigledno treba uvesti "irony" tagove...

@StORM48

Obrati paznju sta pise za SLR na linku koji si okacio:

Citat:

Mercedes has discovered that under extreme conditions, the high temperatures generated by the SLR’s electrics can put undue strain on the alternator, with the risk of an engine bay blaze.

No fires or accidents have been reported yet, but owners should be on their guard. Mercedes says the problem occurs when the ECU automatically shuts down non-essential electrical items, such as the air-con and radio, to reduce strain on the alternator. If this happens, owners should turn the engine off and contact their dealer immediately.


Sta kazes, je li... "kriju mane" a... Nismo videli kako se SLR-ovi pale sami od sebe jos, ali eto Mercedes reagovao zato sto postoji potencijalni problem "under extreme conditions"...

Znas kako, iako jeste problem... nekako ne bih mogao da ga svrstam u istu klasu kao samo-zapaljivi 458..

Sta ti mislis o tome? Znas ono, sasvim normalna eksploatacija vs. "under extreme conditions"... video klipovi zapaljenih primeraka vs. "no fires have been reported yet"... :-)

I pored svega toga... taj hibrid se pravi u UK i bio je rezultat saradnje 2 kompanije (sto je u automobilskom biznisu prilicno komplikovana stvar, koja povecava mogucnost gresaka)... nije bas autentican primer za Mercedesove high-end automobile... probaj SLS AMG ili SL65 i sl... :-)


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 06.09.2010. u 09:48 GMT+1]
[ DrJekyll @ 06.09.2010. 10:20 ] @
Citat:
Ej... lepak koji se pali... pa nije to KiA od 7000 EUR ljudi, vec Ferrari od 200K, supercar


Jao nisi trebao...sad ce da ti se jave Kia fanovi i da ti objasne kako je Kia bolja od Ferarija jer on je 30 puta skuplji ali nije 30 puta bolji, i nema prikljucak za mp3

[ StORM48 @ 06.09.2010. 10:35 ] @
@Ivan Dimković
Džaba se batrgaš sad

"Not reported"? Pa kod Mercedesa se dokazano ništa ne "reportuje" dok ne krenu ljudi da ginu. Gomila problema se prijavljuje po nekim forumima itd, a o svemu ostalom ćute. Tako je i problem SEDIŠTA koje se samozapaljuje u skoro svim ML/GL automobilima potpuno nezvaničan i nepriznat od strane Mercedesa. Da Te podsetim, o problemu sa A klasom ću ĆUTALI, a onda uporno NEGIRALI, dok nije izbio skandal sa onim Šveđanima koji testiraju automobile! O problemu sa kočnicama na NAJSKUPLJIM modelima su ĆUTALI, sve dok nije izvršen pritisak na njih! Verovatno će i sa ML/GL problemom biti slično, kada neko izgori sa porodicom, pa ne budu imali kud.

Dakle, SLR se nije zapalio, jer ih je prodato... ono - 3 komada. A pitanje je i da li se nije zapalio ili su samo vešto prikrili to (baš me zanima kako su inače utvrdili problem, ako se ništa nije desilo... slučajno? Ma da...). A drugo, Ferarije uglavnom kupuju ljudi koji znaju zašto ih kupuju, a tako ih i voze. Ko zna šta bi se desilo kada bi neko pokušao da vozi taj SLR brže od 120... što zasad nikad nisam video, za razliku od Ferrarija, koje čak i u BG-u na dnevnom nivou možeš da vidiš barem 2 puta dnevno, u niskom letu. U ostatku Evrope još ćešće. Ono što se ne vozi, ne može ni da se zapali.

EDIT: Greške

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 06.09.2010. u 12:11 GMT+1]
[ jnk @ 06.09.2010. 10:50 ] @
Ivane, bmw recimo u m5ici ima zabeleženo da u preko 50% slučajeva ljudi imaju velikih problema sa SMG menjačem a dali su za automobil preko 100k eura. Da li to znači da je bmw krš?

Nije ferrari pouzdan kao porsche ali nije sad da mu se često kroz istoriju dešavalo da se samozapaljuje a što se tiče uživanja u vožnji tu je sigurno isti ili bolji od poršea pa je to sasvim dovoljan razlog da daš 200k+ eur za ferarija. Pogotovo što je 458 model koji je najlepši ferari u zadnjih 20 godina a i mnogo je brz.
[ Java Beograd @ 06.09.2010. 11:28 ] @
Ja sam svog Ferrarija vratio u fabriku. Namestili su one šrafove umesto lepka. Sad sam miran.
[ Vole Domu @ 06.09.2010. 12:05 ] @
@jnk
ubedio si me. idem sutra da dam 200k+ eur za taj ferrari pa ako se i zapali, bog chuva lude, necu izgoreti pa cu lepo ko java da odem da mi ugrade te shrafove :D