[ dekomk @ 26.09.2010. 11:57 ] @
Pre par nedelja na ovom forumu sam trazio cilindar za motornu pilu stihl 009 i niko nije dao odgovor.Trazio sam cilindar i nasao ali cena mu je koliko nova kineska motorna pila.E,sada pitanje mi je dali vredi da ja kupim taj cilindar i da osposobim ovu staru motorku ili pak da kupim novu kinesku motorku.Inace motorna pila ne koristim profesionalno vec za domasnu upotrebu.
[ dekomk @ 26.09.2010. 14:03 ] @
Na ovu motorku mislim i evo kako ona radi : http://www.youtube.com/watch?v=k41KznSDUMY
[ dekomk @ 02.10.2010. 21:18 ] @
Evo me mene posle 7 dana,i da vam kazem da sam je kupio ovu motorku za koju sam hteo da razmenim mislenje oko njoj.E pa sad posto niko nije mi dao odgovor na ovu temu,ja mislim da je zatvorimo.Pozzz.
[ palomas @ 11.10.2010. 07:04 ] @
dekomk, oprosti što kasnim s odgovorom, tek sad vidim tvoje pitanje! Ja sam početkom ovog ljeta kupio na njemačkom eBayu-u točno takvu motorku, za cca. 50 eura dobio sam dva mača (različitih dužina), kao i pripadajuće lance (McDillen joj je oznaka, a prodaje se i pod drugim nazivima).

Što reči, motorka je lagana, i to joj je osnovna prednost. Kučište (blok motora) ispod cilindra je plastično, i treba paziti da se auspuh slučajno ne bi otpustio, i pao/dotaknuo to kučište, jer bi ga temperatura mogla spaliti i probušiti, a onda tu motorku možeš baciti. Ja inače imam i veliku motorku Husqvarna F61, koja ima dvostruko više snage, i koja je "glavna" kod rušenja i piljenja debljih stabala. Ova kineska dobra je za kresanje granja, i za piljenje iscjepanih metrica.

Odmah na početku isčupao mi se konop za startanje iz plastičnog kalema, ali mi je prodavač (besplatno) poslao kompletan drugi mehanizam za startanje (zajedno s bočnim poklopcem). Problem čupanja konopca iz kalema može se lagano riješiti, tako da se čvor konopca u kalemu zalije sa epoksidnim ljepilom. Ja sam to uradio, i sad imam još i rezervni mehanizam za startanje .

Nit je neka lova u pitanju, nit je kvaliteta na nekoj razini. Stihl, Husqvara i Dolmar su marke koje traju nekoliko desetljeća.

[Ovu poruku je menjao palomas dana 11.10.2010. u 10:47 GMT+1]
[ dekomk @ 20.11.2010. 15:58 ] @
Zdravo svima.Evo me mene opet,ali sad sa drugim problemom.Ta kineska motorna pila sta sam je kupio odlicno me sluzi nego sad sa njoj imam jedan mali problem.Radi se o tome kad pila zagreje pocinje da gusi a kad je hladna radi super odlicno prima gas i kad pocnem da pilim po neko vreme pocinje da gusi i ne prima punu turazu.Dali neko zna sta bi moglo da bude?Pozdrav.
[ tox master @ 24.11.2010. 22:39 ] @
Moze biti vise uzroka tome a najcesci je lose nastelovan karburator to jest dizne pa motor dobija vise goriva nego sto treba.