Oduvek sam se pitao zasto niko ne pravi igre sa pravim ljudima. Jos ranije sam uvideo da je to sada moguce.
Ova je amaterska pa ne izgleda bas najbolje, moze to i mnogo bolje:
Take to the streets http://www.newgrounds.com/portal/view/218394
Dajte link za jos neke ako znate, bilo online ili downloadable
[Ovu poruku je menjao llux dana 19.11.2010. u 08:53 GMT+1]
[ 3way @ 18.11.2010. 09:35 ] @
Niko ne pravi igre sa pravim ljudima?
[ kandorus @ 18.11.2010. 13:53 ] @
Možda je čovek prespavao ceo život. Pusti nek spava.
[ tforgo @ 18.11.2010. 13:58 ] @
Ne prave ih jer je daleko lakse napraviti 3D model coveka koji naknadno mozes animirati da ti radi bezbroj operacija. Mnogo je teze snimati "prave ljude" koji ce da rade sve i svasta. A i prakticno je namoguce sinhonizovati razne pokrete koje bi pravi ljudi radili pa bi to sve delovalo isprekidano. Za "prave ljude" bi bilo potrebno mnogo vise memorije.
Predpostavljam da ce za par godina tehnologija toliko napredovati da vise neces moci razlikovati "prave ljude" od 3d modela u igricama :)
[ 3way @ 18.11.2010. 14:09 ] @
Pravi ljudi se i snimaju i rade svasta, pa te pokrete daju 3D modelima.
Takodje, snimanje pokreta pravih ljudi i ubacivanje istih kao sprajtovi u igre nije nikakav problem.
Sammo, sto on sigurno ne misli na to nego na ko zna sta drugo :)
[ llux @ 18.11.2010. 16:32 ] @
Ma to znam i to je glupost.
Mislio sam da naprave kao ovu sa linka.
Ne mora 3d, moze i 2d.
Recimo ima pun djavo 2d avantura.
Ja verujem da bi mnogo bolji utisak ostavila takva 2d nego ove 3d
[ llux @ 19.11.2010. 07:51 ] @
I ovaj koncept je dobar
X-Files igra iz 1998 godine:
[ gojnik @ 19.11.2010. 08:50 ] @
Gde je tu zarada za proizvođače grafičkih kartica? Ko će da kupuje novi hardver kad može da igra igru sa "pravim ljudima" koja se u suštini svodi na reprodukciju video fajlova.
[ 3way @ 19.11.2010. 09:04 ] @
Gde je tu zarada za proizvodjace igara? Takve igre ne igra preterano veliki broj ljudi...
Sem toga gornja igra i ova igra nemaju nikakve veze.
U gornjoj je umesto nacrtnog ili renderovanog robota ili zmaja stavljena fotka coveka...
Tako da mi i dalje mi nije jasno kakve igre se traze i gde je problem...
[ llux @ 19.11.2010. 12:01 ] @
Pa bilo koji tip igre, samo da nije nacrtana grafika, da se ne koriste animacije.
Imaju milione, sumnjam da bi im to bio neki problem
[ 3way @ 19.11.2010. 12:06 ] @
Tako nesto je pogodno samo sa avanture ili igre sa kartama ili tako nesto...
Gde god se zahtevaju iole komplikovaniji pokreti 'glumaca' moras da uvedes objekat koga mozes da kontrolises na drugi nacin.
[ burex @ 19.11.2010. 12:19 ] @
The Neverhood :)
[ Miroslav Jeftić @ 19.11.2010. 12:21 ] @
Evo ti obrnuti primer, zašto je film Beowulf snimljen kao animacija, a ne klasično:
Citat:
Why is the entire movie CG, not live-action or live action+CG?
Computer-generated images allowed the director, Robert Zemeckis, far more freedom than live-action filming would permit. Zemeckis has already made an all-CG movie, The Polar Express (2004), and knows its benefits. For this film, they include:
- camera moves that would not otherwise be possible;
- greater control over the art direction;
- greater ability to convincingly age the main character, who must grow fifty years over the course of the story;
- keeping costs down;
- the relative ease of creating 3-D images: once a scene is built for one 'eye', the other eye's view can be created by repositioning the virtual camera and re-rendering; and
- images that look especially good in 3-D processes, such as IMAX or Real D.