[ abitbp6 @ 27.11.2010. 03:19 ] @
Za „ipsilon” krak, deo Koridora 10, nije urađen glavni projekat, trasi puta smeta dalekovod, dok je tender raspisan za stranu puta koja se ne gradi, pa su graditelji na pogrešnoj strani.

http://www.politika.rs/rubrike...-10-udario-u-dalekovod.sr.html

Za ime sveta...
[ a1200 @ 27.11.2010. 04:44 ] @
Nisam mogao do kraja da procitam... sto je mnogo, mnogo je, cak i za Srbiju.
[ Horvat I @ 27.11.2010. 11:15 ] @
Opet delimična istina.
Prestalo se sa izgradnjom nadvožnjaka preko pruge zbog nemogućnosti istvara materijala za nadvožnjak zbog opasnosti izvlačenja luka na podignut sanduk kipujućeg kamiona. pored trafo stanice Naumovićevo.
Nema ko da finansira postavljanje većih bandera natezača.
To za neotkupljeno zemljište je tačno.
[ NoneVi @ 27.11.2010. 11:28 ] @
Slika i prilika Srbije.
[ serbolicious @ 27.11.2010. 11:30 ] @
a zaklinjase se da ce sve biti gotovo do kraja godine i da ce svi da podnesu ostavke ako ne bude tako...


a sada - nista! toliko smo nesposobni, ni 20km puta ne umemo da zavrsimo. Sramota!
[ Horvat @ 27.11.2010. 11:52 ] @
Citat:
serbolicious:  i da ce svi da podnesu ostavke ako ne bude tako...

moze neki pisani izvor ovoga?

krajem leta, kad sam isao prema bajmoku videla se gomila istovarenog sljunka/kamena (onog za "temelj" puta) i asfaltirano (odokativno) 20m... a to su kao poceli raditi u maju?
tuga...

ljudima nisu isplatili njive preko kojih ce ici put...
vojputu ne placaju radove...

poslovati sa drzavom, jedino ako ti je sin u ministarstvu, pa da si siguran da ce ti platiti...

tuga
[ serbolicious @ 27.11.2010. 12:27 ] @
barem toga imas koliko hoces... ako Mrka nije lagao pa se posle vadio ne znam ko jeste

Mrka1

Mrka2

[ tdjokic @ 27.11.2010. 12:36 ] @
Svojevremeno mi je neki lekar rekao da "to moze da se izleci tako i tako". Pitam ja njega: "Moze li to da se uradi u kucnim uslovima?" a on kaze "Ne znam." Pazi - kao poznaje proceduru a ne zna kako se izvodi! E, to je nas veliki problem u svemu. Za sefa drvoseca ne mozes postaviti violinistu, jer zna lepo da koristi drvo, nego onoga koji je vec bio drvoseca i posao poznaje u detalje. Dobro, moze i neki drvni inzenjer, ali i on ima praksu i na fakultetu i za vreme skolskog raspusta, dakle ocekuje se, da ako zatreba zna i moze recimo da obori jedno drvo, kao i svaki drvoseca. Nije uvezban, jer ne radi svaki dan, ali MORA imati teorisko i prakticno znanje da to uradi.

Ja sam studirao masinstvo i zbog nekih zdravstvenih problema ostao samo na prvom stepenu, ali sam za vreme sluzbe uvek bio na stanovistu da inzenjer mora da zna da uradi isto ono sto i svaki radnik. Ne kazem da mora da zna da vari kao atestrirani varilac, ali to su neke specificne sitaucije.

Citajuci ovo za Koridor 10 a i na osnovu ovoga sto nam se i inace dogadja, ispada da ovi koji upravljaju gradjevinom ne znaju da zice dalekovoda nisu na nebu, nego tu blizu, ne znaju da se kiper uzdigne kad kipuje, ne znaju elementarne stvari, koje cak i deca znaju. Oni drugi ne znaju da ako zakoljes kravu, ostajes bez mleka i tako u nedogled.

Ja ne vidim resenje za nas, ovakvi kakvi smo trenutno radimo pogresno sve a ne menjamo nista. U Juznoj Koreji ministar odbrane dao ostavku jer ih je napala druga zemlja, on prakticno nije kriv, a ovi nasi - kad je neko od nasih ministara dao ostavku? Guverner je dao ostavku, ali drugo je to.
[ 3way @ 27.11.2010. 12:55 ] @
Zatajio master plan.
[ Horvat @ 27.11.2010. 13:57 ] @
hvala (odlican site!)
[ vlada131 @ 03.01.2011. 21:31 ] @
Niš' se ne brinite, sve će biti gotovo do polovine ove godine!

http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=02&nav_id=483221

Citat:
Mrkonjić: Koridor gotov za 6 meseci
2. januar 2011. | 09:01 | Izvor: B92
Beška -- Odmah na početku nove godine, Milutin Mrkonjić je u svom optimističnom duhu obećao da će kompletan Koridor 10 biti završen za šest meseci.


Obilazeći ovog hladnog januarskog dana radnike koji grade most preko Dunava kod Beške, ministar infrastrukture je tako obećao da će svi radovi na Koridoru 10 biti završeni do sredine ove godine.

Mrkonjić nije objasnio na koji način će za pola godine biti završeno još oko 270 kilometara autoputa, tunela i mostova, a na 170 kilometara nije urađena čak ni eksproprijacija.

U proteklih godinu i po izgrađeno je nešto više od 40 kilometara Koridora 10, a najviše problema ima na obilaznici oko Subotice, koja se finansira iz državnog budžeta. U ovoj godini započeti su radovi na 110 kilometara.

Mrkonjić kaže da su pripremni radovi za celu dužinu Koridora 10 gotovi i da je obezbeđeno milijardu i dvestotine miliona evra za taj posao.

Ministar je rekao i da on veruje u radnike koji grade most i čitav Koridor 10 i da su mu oni garancija da će ovi rokovi biti i ispunjeni.

Takođe je kazao i da će most preko Dunava kod Beške biti gotov do avgusta.

Minusi koji vladaju ovih dana ne ometaju radnike na mostu u pripremama za nastavak radova na spajanju leve i desne obale Dunava. Jeste hladno, kažu, i nije baš prijatno raditi po ovakvom vremenu, još za 1. januar, ali dodaju i da se posao mora uraditi.

Mrkonjić je, obilazeći radnike na mostu ponovio da se kod Beške trenutno gradi najveći most preko Dunava u Evropi.

On smatra da će do avgusta most biti i završen, dok za deonicu od Beške do Horgoša tvrdi da će biti gotova do marta.

Tokom obilaska radova na mostu Mrkonjić je radnicima podelio ručne i džepne satove.


[ zmajodvozdovca @ 05.01.2011. 12:16 ] @
Bice, ako kaze Mrkonja. Ako ne ove, onda neke druge godine. :-)
[ Mobtel @ 05.01.2011. 18:37 ] @
wtf sta ce im satovi?
da znaju kad je vreme za strajk?