[ Horvat @ 07.12.2010. 21:34 ] @
Citat:
06.Dec.2010, 14:40, Izvor: B92, Beta Voz izleteo zbog ukradene skretnice

Beograd -- Teretni voz iskliznuo iz šina kod Surčina. Uzrok nesreće krađa dela skretnice, nezvanično saznaje B92.
Lokomotiva i jedan vagon teretnog voza iskliznuli su jutros sa šina kod železničke stanice Surčin.
U Železnicama Srbije za B92 je potvrđeno da niko nije povređen, a biće potrebno 36 sati za uspostavljanje saobraćaja na ovoj pruzi.
Istraga o uzrocima nesreće je u toku, ali prema nezvaničnim informacijama, najverovatniji uzrok iskliznuća voza je krađa delova sa skretnice na pruzi.
Teretni voz sa 20 vagona rano jutros pod još neutvrđenim okolnostima prevrnuo se u rejonu železničke stanice Surčin.
Lokomotiva koja nije išla brže od 40 kilometara na sat, na skretnici koja prugu odvaja na dva dela, ispala je iz šina, nakon čega je udarila u kontaktni stub.
...
izvor


jbte :S:S
ali jbte... tuga...
[ Izvoljski II @ 07.12.2010. 23:36 ] @
isao 40kmh !

Sad se secam one scene, Laki stisni gas; ne mogu tata jurimo 30 ! Ha ha ha

Onda sam se smejao a sad cu da placem. Dugo i gorko.
[ 3way @ 07.12.2010. 23:52 ] @
Pa sta bi ti, da kroz stanicu ide 140kmh? (cak i da moze)
[ Izvoljski II @ 08.12.2010. 00:53 ] @
sto ? U Italiji teretnjak propici kroz stanicu, phaaa, brat-bratu min 80kmh... scary
[ anon115774 @ 08.12.2010. 08:33 ] @
Teretnjak mozda ide samo 80km/h ali obicni putnicki vozovi ako se ne zaustavljaju idu punom brzinom kroz stanicu. Npr. Milano Centar <-> Malpensa (aerodrom) ide 140km/h kroz stanicu. Doduse na nekim mestima uspori na 110km/h ali to je nevezano za stanicu.
[ Horvat @ 08.12.2010. 12:37 ] @
i od svega vi se raspravljate oko toga sto je ispred skretnice isao 40km/h, ni ne znajuci da li je mozda posao iz te stanice...

jeste zalosno sto vozovi na nekim deonicama (ne mislim na stanice) idu i manje od 40km/h (bukvalno), al to sad nije tema

tema je da je neki bolid UKRAO JEBENU SKRETNICU!?!
mene muci - koji ce to otpad otkupiti?!, nije da imaju topionicu (lopovi) pa da ce napraviti samo budzu gvozdja od toga, pa da se ne zna da je nekad bila sina
[ BluesRocker @ 08.12.2010. 12:55 ] @
Krade se kad niko ne čuva. Da je železnica privatna, vlasnik bi postavio kamere pa ne bi mogao niko da se zeza, a bilo bi i čuvara. Ovako kad je svačije i ničije, koga briga.
[ 3way @ 08.12.2010. 13:11 ] @
Haha :)
Znaci tamo gde ima cuvara i kamera nema kradje?
[ BluesRocker @ 08.12.2010. 13:51 ] @
Citat:
3way: Haha :)
Znaci tamo gde ima cuvara i kamera nema kradje?


Na jedan način se postupa kad je nešto svačije i ničije, a na drugi kad je privatno. Svako vodi računa da dobro osigura svoju imovinu.

Kako ti neko može ukrasti skretnicu ako ga kamera snima? Dok on to razmontira obezbeđenje će već stići i "disciplinovati" ga i predati policiji.
[ Horvat @ 08.12.2010. 14:10 ] @
je l ti znas koliko kilometara pruge ima? je l ti znas koliko bi kamera trebalo da se vidi svaki metar pruge i ko ga ukrade?

eno, london je pun kamera, covek bi pomislio da ni jedan auto nije ukraden, niti obijena kuca, jer, eto,ima kamera

krade se jer IMA KO DA KUPI, sigurno nije ukrao skretnicu da bi je ugradio u plafon
[ BluesRocker @ 08.12.2010. 14:39 ] @
Citat:
Horvat: je l ti znas koliko kilometara pruge ima? je l ti znas koliko bi kamera trebalo da se vidi svaki metar pruge i ko ga ukrade?


Sa današnjim tehnologijom nije neki problem da se kontroliše pruga. Pruga ide pravo, sa jednom kamerom možeš da snimaš bar 500m. Zna se gde su skretnice, i tamo se posebno obrati pažnja.

Citat:
Horvat: eno, london je pun kamera, covek bi pomislio da ni jedan auto nije ukraden, niti obijena kuca, jer, eto,ima kamera


Pogledaj po Beogradu kako se ostavljaju službeni automobili, a ko u svom privatnom nema zeder ili kandžu. Kad voziš službena kola ne brineš se mnogo za krađu. Na privatni automobil ljudi ugrađuju sve dozvoljene sisteme zaštite. I kasko protiv krađe ti je jeftiniji ako si auto zaštitio kandžom ili nekim drugim sistemom, tako da ljudi kombinuju zaštitu.
[ Horvat @ 08.12.2010. 14:42 ] @
jeste, vidis ti prugu na 500 m, i sta ti to vredi kad ne vidis osobu koja krade prugu?
ili mislis imati punktove sa obezbedjenjem na svakih 1000m duz pruge da mogu u dogledno vreme stici do kradljivca?

i je l zeder sprecava kradje? je l ni jedan auto sa zederom nije ukraden?

opet i ta kola se kradu jer ima ko da ih kupi (doduse, to je malo drugacije nego sa prodajom sina)
[ BluesRocker @ 08.12.2010. 14:48 ] @
Citat:
Horvat:i je l zeder sprecava kradje? je l ni jedan auto sa zederom nije ukraden?


Očigledno da smanjuje broj krađa čim je kasko jeftiniji sa zederom. Svaka zaštita smanjuje mogućnost krađe. Nije isto kad se neko trudi da sačuva svoju imovinu ili kad pije pivo u "kutiću".
[ Horvat @ 08.12.2010. 14:52 ] @
nisam ni rekao da ne smanjuje, rekao sam da ne ponistava, razlika je

a nisi rekao kako si zamislio cuvanje hiljada kilometara pruge?pored kamera na 500m
[ BluesRocker @ 08.12.2010. 15:01 ] @
Citat:
Horvat: a nisi rekao kako si zamislio cuvanje hiljada kilometara pruge?pored kamera na 500m


Ne bih da se zamaram time pošto nisam još kupio železnicu :) Upravo ti kažem da je vlasništvo to što će podstaći nekog da tu prugu zaštiti. Vlasnik će angažovati profesionalce koji se sigurno bolje razumeju u mogućnosti kontrole i zaštite nego nas dvojica. Ja samo znam da je pruga većinom elektrifikovana, da su kamere danas skoro džabe, da su razni senzori isto tako jeftini, i da onaj ko hoće može da postavi adekvatno obezbeđenje. A zašto bi se neko sada oko toga smarao kad mu svira radio, a može i da popije jeftino pivo u "kutiću"? :)
[ a1200 @ 08.12.2010. 15:04 ] @
Nekada se kradja/unistavanje infrastrukture, kakva je i zeleznica, smatralo terorizmom a ne obicnom kradjom. Tako da nikom nije padalo na pamet da zbog neke zicane ograde, skretnice, ili neceg slicnog robija dvocifren broj godina...
[ Horvat @ 08.12.2010. 15:17 ] @
ajd razmisli koliko bi kostalo da imas ljude koji ce 24h pratiti sve pruge...
nije problem u obezbedjenju,problem je u necem drugom


@a...i treba, na dozivotno!
sreca pa je isao 40km/h, sta da je vozio neke otrovne hemikalije i brze od toga isao i sve to izlio u naselje? od cega se to razlikuje od toga da je bacena bomba na sinu i voz iskocio...
[ Horvat I @ 08.12.2010. 17:32 ] @
Citat:
BluesRocker: Sa današnjim tehnologijom nije neki problem da se kontroliše pruga. Pruga ide pravo, sa jednom kamerom možeš da snimaš bar 500m. Zna se gde su skretnice, i tamo se posebno obrati pažnja.

Ne vredi ništa,javi se u roku par minuta ali dočekaju da sa celog međjustaničnog rastojanja pokradu po što su pošli i tek tad iziđu na uviđaj.
Krađa železničke opreme je postala aktuelna tek po privatizaciji fabrika zelezničke opreme.
Pre su se krala bakarna užad a sad elementi za koje izvršioci krađa i ne znaju šta je, a policija ako izađe slika mesto a ako ima blata onda i ne priđu mestu.
U ovom službenom mestu ne postoji elektrišna kontrola celosti koloseka.