[ darko0262 @ 20.12.2010. 22:36 ] @
| malo sam lutao po netu i naleteo na ovo...
Cuo sam za hho gas i generatore
dali iko zna dali moze to da se uradi po principu uradi sam..?
zeleo bih da napravim taj generator kako bi dobio HHo gas
dali je moguce napraviti mali brener od tog gasa ili nesto slicno tome...
ili je namenjen samo za automobile...
moze li mi neko malo vise reci o ovome...?
hvala.:)
|
[ djzi @ 19.02.2011. 10:11 ] @
jos trazi ,probaj, vidi, pravi ,modifikuj.
ja sam napravio test pre par dana,na burazerovom autu.
naj prostije sto je moguce, sa obicnim flahom kao elektrodama. i radi -primitivno.
potrebno je malo truda, i ne tako mnogo novaca,da se skompletira jedan fin i kulturan uredjaj.
ako si u medjuvremenu probao, kazi nam iskustva.
ja se bacam na pravljenje suvog (dry-cell) boostera,zbog iskoristenja energije i bolje produktivnosti.
[ vladd @ 20.02.2011. 08:32 ] @
Samo obratiti paznju, da sto je bombasticniji naziv to je usteda energije veca. Pozeljno je cak preko pet reci u opisu, zarad vece efikasnosti
E da, poznavanje energetskih bilansa i fizicko-hemijskih procesa, je samo balast i sputava entuzijazam.
Poz
[ mihojla @ 21.02.2011. 00:00 ] @
Cuo sam da neko taj molekul HHO koji se sastoji od 2 atoma vodonika i jednog kiseonika, naziva i H2O. Takodje da na teperaturi vecoj od nule se cak i topi.
[ ventura @ 21.02.2011. 08:00 ] @
Citat: mihojla: Cuo sam da neko taj molekul HHO koji se sastoji od 2 atoma vodonika i jednog kiseonika, naziva i H2O. Takodje da na teperaturi vecoj od nule se cak i topi.
Ma to sa H2O je zastarela tehnologija, sada se koristi dihydrogen monoxide, on ima mnogo veću energetsku vrednost na svim lateralnim nivoima.
[ djzi @ 25.02.2011. 09:05 ] @
@ mihojla : prijatelju, veca ti je slika,nego komentar, zar ne?
to nije molekul koji se sastoji od dva atoma vodonika i jednog atoma kiseonika.
to je naziv gasa,koji se dobija elektrolizom vode, tacnije mesavina dve trecine vodonika+trecina kiseonika(HHO).
a hemijski,predpostavljam da izgleda ovako: H2+H2+O2.(ne vezano za tebe licno, mozda nekog zanima)
druga stvar:
"primitivni" tip uredjaja,je kao ogled skompletiran,i ugradjen na vozilo Daewoo Espero 2.0i ,i koristi se vec dve nedelje,
i kao takav (primitivan),smanjio je potrosnju benzina preko 20 posto,uz potrosnju od 0.3dcl vode na 500km.
auto ide lepo,struje u autu ima dovoljno(nema problema sa dopunjavanjem),
i to tako funkcionise.
@ventura :
di-hydrogen mon-oxide , pa ne znam za cega me smatras?
@darko0262 :
samo napred !!!!
javi se na PP, da ti prenesem iskustva.
[Ovu poruku je menjao djzi dana 25.02.2011. u 10:17 GMT+1]
[ dellco @ 10.08.2011. 23:29 ] @
Pozdrav za djzi-a.
Daj ubaci neku fotku da vidimo kako to izgleda.
[ ctrl alt del @ 11.08.2011. 12:02 ] @
Ubacio bi on al mu je u međuvremenu crko akumulator i zarđao motor...
[ anon70939 @ 11.08.2011. 13:45 ] @
i procurela konkubina. A kako si izracunao da je 20% manja potrosnja? Nisi se trudio da ga manje przis, pa na taj nacin dosao do te ustede?
[ NaivnaFrancuskaSobarica @ 23.01.2012. 23:22 ] @
da da i onda je mrmot zavio cokoladu u foliju
ljudi mojne da se lozite to vam je sve sarena laza :)
[ mihojla @ 17.02.2014. 05:10 ] @
Dakle, dodavanjem malih količina vodonika u smešu; za nijansku se povećava iskorišćenost tečnih goriva. Jednostavna tehnologija, ali se zato papreno naplaćuje ugradnja.
[ KrkaCiC @ 17.02.2014. 11:28 ] @
A kako dodajes vodonik,kao aditiv koji kupujes na svakoj pumpi ili drugacije?
Paprena cena je doplata za set za pusace od par stotina evra na novom recimo VW
[ vladd @ 17.02.2014. 16:28 ] @
Vodonik moze da se dodaje na par nacina, ukljucujuci i dodavanje vode.
Termin "povecanje efikasnosti goriva" je besmislen. Nista se GORIVU ne povecava, vec se UBRZAVA proces sagorevanja, inace bolna tacka uljanih goriva, i mestimicno se obavlja sagorevanje na povisenoj temperaturi, sto omogucaava malo neutralnije produkte sagorevanja.
S obzirom da je ucesce, HHO oko par procenata, i slicnih dodatak gorivu, nekada i do 10% solidno mali, ne mogu se ocekivati neketeoretske ustede.
Mogu prakticne, cistijim prostorom za sagorevanje, sam motor moze da radi u optimalnijem rezimu. I to vazi za zapustene motore, naracito starih tehnologija izrade. Odrzavani motori novije generacije jednostavno "ne primecuju" doticne dodatke...u dovoljnoj meri, da bi korisnik osetio radost ustede...
Skupa je izrada, narocito pojedinacna, HHO generatora, nerdjajuci celici zahtevaju specijalne alate za rezanje, sam materijal nije jeftin, a zelja za zaradom neumerena..
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|