|
[ YU2DBC @ 25.12.2010. 23:11 ] @
[ Reno4 @ 26.12.2010. 20:32 ] @
Odlican auto, pouzdan, robustan, mala potrosnja, solidne performanse. Po meni jedina mana je dizajn... Potrosni materijal za redovno odrzavanje je jeftin, problem su delovi za koje ne postoje kopije (ne daj boze limarija, jastuci i sl.)
Oba motora su odlicna, a sasvim dobro ide i sa motorom od 1300 kubika.
Ukratko, ja mislim da je ovo odlicna kupovina, samo trazi auto koji ima sve od opreme (servo, klima, podizaci, centralna, alu felne npr serija u metalik zlatnoj boji sa alu felnama i kompletnom opremom koja je radjena 2002 za svetsko prvenstvo) jer ne utice puno na cenu.
[ Ka2 @ 26.12.2010. 20:53 ] @
Ovaj sto si okacio izgleda sasvim pristojno.
[ komosarz @ 26.12.2010. 23:12 ] @
Hyundaji su u principu veoma kvalitetni auti koji imaju samo dvije mane.
1.nedostatak i skupi rezervni dijelovi
2.daljnja prodaja
[ YU2DBC @ 27.12.2010. 00:10 ] @
Hvala na odgovorima
Jedan prijatelj vozi tog od 1300 i bas lepo ide a on je veoma zadovoljan sto se odrzavanja i potrosnje tice.
I on je presao sa golfa II na hyundai accent i kaze da su delovi skuplji ali ne toliko koliko su npr za francuze.
Inace ja sam pre par godina u americi vozio hyundai sonatu (najslabija moguca 2.4, 175ks) i moj utisak je sto se toga auta tice jako dobar. Konforan, jak, stabilan i mali potrosac. Mislim da je potrosnja bila oko 20milja po galonu. Sa njim sam proputovao celu istocnu obalu - florida-nijagarini vodopadi i sa istocne na zapadnu obalu, pa od san dijega do velikog kanjona i san franciska. Kada sam posle toga pricao o tome koliko sam bio odusevljen ovim autom (spada u red jeftinijih, kao logan ovde) vise njih su mi rekli da modeli za usa trziste i modeli za evropsko trziste ne mogu da se porede.
Evo je jedna fotka sa putovanja....
[ Ka2 @ 27.12.2010. 20:40 ] @
U jbt, kako mocno izgleda!!!
[ Anjamen @ 29.12.2010. 12:50 ] @
Ne znam kako je za održavanje ali sam više puta vozio ovu sklopociju i to u klot verziji (nema čak ni zadnji grejač stakla niti sijalice u kabini). Menjač je jedino pristojno urađen. Nekako mi je noviji yugo ušuškaniji nego ovaj hjundai. Previše tvrde plastike nekako ostavlja utisak praznine i nesigurnosti. Šta znam, meni je baš bezveze.
[ lancemi1 @ 15.01.2011. 12:10 ] @
Vozim Hyundai Accent 1.5 (65 kw), 2002 automatik, za američko tržište. Ugradio sam gas, održavao ga redovno, prešao sam 80000 km za 3 godine i promenio samo jedan ležaj za to vreme. Jedino sam imao kvar na automatskom menjaču ali ne znam da li im je to mana ili je ovo pojedinačan slučaj s'obzirom da nema tema o ovom problemu.
[ ilijev @ 18.01.2011. 22:51 ] @
Ja sam hteo da uzmem Hyundai Accenta 2001 godiste ali sam odustao. Hyundai 1, ako mogu tako da ga nazovem, ima zaobljen zanji kraj i mnogo je bolji sa limarijom, ali su to modeli stariji od 2000godista. Ovi od 2000-2005 su losi. Limarija brzo truli i mislim da nisu vredni para koje ljudi traze za njih. Cak je bilo i ideja da uzmem Hyundai Elatru, vrlo lepu limuzinu koja mocno izgleda, ali 16v motor sa duplom bregastom i skupim servisima, delovima koji ne mogu da se nabave. Na kraju sam uzeo Punta 2001 sa klimom, 5v, 1.2 motorom i pocinkovanim limom. Nije mi zao. Jednog dana cu mozda i uzeti Hyundaia koji je trenutno kod nas hit, ali modele od 2000-2005 nikako.
[ YU2DBC @ 19.01.2011. 10:38 ] @
Ilijev, i ja slicno razmisljam.
Kao sto sam vec pisao, znam nekoliko ljudi koji imaju te accent-e i koji su jako zadovoljni sa njima. na par drugim mesta sam cuo za to da im je limarija boljka
Ja sam pre dva dana prodao svog golfa ( http://www.djakonovic.com/golf.html) i sada planiram da uzmem punta.
Da li svi puntici tog godista imaju pocinkovani lim? Kako si ti zadovoljan sa tvojim? Potrosnja, ubrzanje?
Ja trazim iskljucivo iz uvoza, sa 1.2 8V motorom, klimom, nikako beli ili van, 2001-2002god, po oglasima vidim da se takvi krecu 2800-3000 (+ registracija) ali racunam da se to moze spustiti malo! Koliko si ti platio svog punta?
Da li mozes da mi das savet na sta bih trebao da obratim paznju prilikom kupovine auta? Svakako ce auto pogledati majstor pre kupovine ali ja bi trebao da napravim neki uzi izbor.
Bogdan
[ ilijev @ 19.01.2011. 20:02 ] @
Zelo sam da uzmem juznokoreanca Daewoo Lanosa ili Hyundai Accenta obavezno sa klimom i 5vrata a da kubikaza ne bude veca od 1500kubika i sa cenom do 3000e. Sve sto sam video bilo je u vrlo losem stanju. Accenti sa limarijama a Lanosi sa motorom. Pored toga, vecina vozila koju su vozili srbi par godina, mogu slobodno da se oteraju na otpad. Lose odrzavanja, krpljenje, zamena delova samo kada mora i to, ili polovnim ili novim ali najjeftinijim ili remontovanim delovima.
Zakljucak kupiti auto iz uvoza sa pocinkovanom limarijom, sto mladji i u sto boljem stanju.
Juznokoreanca sam trazio 2 meseca a za punta se odlucio malte ne preko noci. Punto sa 5v, benzinac, klima i da nije beo (da nije bio u nekoj firmi) mogao je da se nadje novembra od 2700e do 3500e. Ja sam ga platio 3000e + 130e tablice i registracija i jos 170e 4nove zimske gume, doteran iz slovenije. Od novembra do sada samo sipam gorivo. Terao sam kod majstora, koji je konstatovao da je auto odrzavan i da je ono najbitnije skoro menjano. Na otvorenom mi trosi 5,2l, a po gradu 7,4. Neki kazu da je i to mnogo.
Vozio sam do skoro ladu rivu i bio sam zadovoljan sa njom, a mislio sam da je Punto mali auto, medjutim prevario sam se. U punta sa mojih 183cm imam vise mesta i udobnije sedim, a iza mene moze odrasla osoba da sedne, sto za ladu ne mogu da kazem. Gepeg mi je malte ne isti jer sam u ladi imao bocu za plin. O konforu i gedzetima, ne moram nista da pricam, elektro podizaci, bord kompjuter, lampice, senzori . . .
I jos nesto, sve ono sto sam dobio sa puntom, mnogi nasi kuci "staro-za-novo" moraju da dokupljuju: auto CD, ratkapne, upaljac, cep od reservoara sa kljucem, odbojnici na bocnim vratima, klima, vazdusni jastuci, nasloni za glavu..... sve ono sto je normalno na zapadu a nama spada u luksuz. Najtoplije preporucujem auto iz uvoza, bilo koji, samo da je dobro odrzavan, pa i neka se plati malo vise.
Punto je idealan za nase uslove, pogotovo za one koji su se resili auto iz osamdesetih gorina prosloga veka ili yuga pa makar on bio i 2004.godise.
Vidim da je i tvoj odrzavan auto, predpostavljam da si dobio dobre pare za tvog golfa. Ja sam za moju ladu iz 1988. dobio 1000e.
[ YU2DBC @ 19.01.2011. 22:59 ] @
Da, da...samo iz uvoza dolazi u obzir, mada sam do sada na placevima video samo gomilu loma i krsa!
Posto mi teca zivi u italiji, postoji mogucnost i da tamo skoknem za vikend i pogledam nesto! Kaze da se krecu oko 2000 i to u privatnoj varijanti, od vlasnika i vrlo dobrom stanju.
Golfa sam posle 2,5 godine prodao za isti onaj novac za koji sam ga kupio (odrzavanje ne racunam), posle 30.000km. Prodat je drugi dan oglasa, bez cenkanja, prvom kupcu koji je pogledao! Ja sam sa njime bas dosta proputovao. Njegove mane su registracija koja kosta oko 25.000 i potrosnja od 12L i vise u gradu (putem oko 7.5) Kada sam sve troskove saberao sa njegovorm cenom dosao sam do cifre koja je vrlo blizu kupovine drugog auta.
Javljam se kada nadjem nesto dobro!
[ Haski @ 08.04.2012. 15:38 ] @
Jeste da je tema matora, ali da ne otvaram novu.
Prodaje se jedan Accent 1999 god, 1.5 benzinski motor sa dosta opreme (navodno "ma bre ima sve sem koze"),metalik sivi, registrovan pre par dana..
Presao 58 000 km, koliko toliko je pouzdano da je kilometraza tacna, ja auto nisam video..
E sad moja dilema je sledeca (razmatram opciju da je tacna kilometraza i da je auto odrzavan redovno navodno ima servisnu knjizicu)..
Koliko je generalno pouzdan auto?
Imao je intervenciju na menjacu na nekih recimo 25 000km, neka fabricka greska koja je odklonjena (garancija ili ne, ne znam).
Drugar koji je kupio novog i30 pre ... nema ni 2 god je imao isti problem, isto oko 20 000km, stao i to je to, slep, ovlasceni servis-garantni rok pokrio kvar..
Sta je konkretno kvar oko menjaca ne znam ali znam da su oba auta imali isti kvar.
Da li ovaj Accent ima jos nekih bagova ovog tipa?
Kako podnosi ovaj motor plin (nije ugradjen)? To mi je vrlo vazno jer ove cene su katastrofa ! A inace najradije bi uzeo nesto sa fabrickim metanom..
E da trazi covek 2 600e (naravno da bi spustio makar za 200e), intezivnije je vozen zadnjih godinu dana,
tako da je recimo od ovih 58kkm za zadnjih godinu dana presao oko 15kkm. Koja bi bila neka realna cena?
Ko god ima iskustvo sa ovim autom ili Hyundai-em generalno bi mi svojim savetom dosta pomogao!
Hvala u napred !
[ etjen @ 08.04.2012. 16:22 ] @
2600 EURA za 13 godina matorog Accenta?!?! Da nije to malo, ovaj, khmmm, mnogo puno :)
Za te pare imaš Getza ako već voliš Hyundaija
[ sasa022 @ 08.04.2012. 19:18 ] @
58000 km za 13 godina ???
Noviji model 2001-2002 moze da se nadje za oko 2000€.
Delova za redovan servis ima i nisu skupi.
[ Haski @ 08.04.2012. 20:28 ] @
Ma zaitresovao me auto samo zato sto je navodno ocuvan, daleko od toga da mi se svidja taj a i Hyundai generalno.
Ma da kako stvari stoje Hyundai sve vise i vise dize nivo kvaliteta, sto i postavlalju kao svoj glavni cilj. Ali nikako da srede ovaj menjac :)
No to je ipak od skoro a jeli ovaj auto ima 13 god..
Sto se tice kilometraze.
Slazem se da je da se zapita covek malo, ali sve ukazuje da je kilometraza tacna (ponavljam nisam ni video auto).
To je kao sto moj deda ima corollu `90 sa predjenih 56 000km, i na zadnji servis je isao u ovlasceni servis i odrali su ga nesto oko 20 000 din..
I ajde sad ko da poveruje u tako nesto :)
Danas sam se cuo i sa drugarom koji ima igrom slucaja isti takav Accent i u kola se razume toliko da zna da mu auto ide na benzin a ne na dizel..
Ali mi rece da ga za predjenih 40 000 koliko ga on vozi servis kostao oko 20 000 din.. Neki ventil u rezervoaru se zaprljao navodno pa je auto gubio snagu (6 000din), plocice, paknovi i mali servis ga kostao 17 000 (sve sa zamenom tog ventila u rezervoaru)din i pri tome sve radjeno u nekom ovlascenom servisu na Nbg.. tako da eto potvrde sa vise strana da za standardno odrzavanje nije neka cena-skroz prihvatljivo. E i ima problem sa ventilatorom klime, trazili mu 18 000 pa nije to hteo da popravlja i u zadnje vreme ga zeza centralna brava neka vrata nekad otvori a nekad nece i to je sve od kvarova za ukupno predjenih oko 120 000km (preuzeo auto od oca koji je prvi vlasnik). E da kaze da mu je potrosnja oko 9-10l gradske voznje a na otvorenom 110km/h oko 6l, i poceo je polako da mu doliva ulje nista drasticno ali se to promenilo..
Hvala vam na komentarima!
Ako neko vozi ovaj auto vec neko vreme voleo bih da cujem iskustva.
E da i ovaj drugar je imao isti problem sa menjacem na nekih 20 000-30 000km.
A sto se tice cene u potpunosti se slazem. Ma da argument prodavca je ocuvan, tek registrovan, fin "paket opreme" (tad je to bila oprema sad je osnovni paket).
Zato i ceni taj svoj auto toliko... Nesto ne verujem da ipak moze da dobije toliko..
[ Zarko Silic @ 08.04.2012. 20:50 ] @
Citat: Haski:
Presao 58 000 km, koliko toliko je pouzdano da je kilometraza tacna, ja auto nisam video..
Citat: Haski: i poceo je polako da mu doliva ulje nista drasticno ali se to promenilo..
Ove dve stvari nisu koherentne.
58.000km je jos uvek nov motor ma koliko vremenski bio star. Nesto nije tacno, ili kilometraza, ili je u pitanju katastrofalno odrzavanje: ulje sa buvljaka, krnje svecice i sl.
[ inobradovic @ 08.04.2012. 22:08 ] @
zare ne zuri toliko detaljnije citaj covek je rekao 120oook i poceo da doliva ulje.
[ Zarko Silic @ 09.04.2012. 00:16 ] @
Aha,
ok. Brzo citam pa je promaklo.
Ali i 120k je je premalo da bi se pocelo sa dolivanjem ulja.
[ Virked @ 09.04.2012. 10:46 ] @
Drugar ima Accenta i generalno je zadovoljan sa njime. Za 2 godine koliko ga ima imao je 2 problema.
1. trosio ulje (zamenio gumice ventila i to bez otvaranja motora)
2. problem sa ler gasom, deo koji to regulise je crko pa je morao da menja.
Za 2 godine maltene nije potrosio ni 100 e za popravke.
E sad sto se tice samog auta on ga smatra za penzionerski (1.3 verzija). Kaze: ,, bem ti auto ja kad mu stisnem gas on kao da ima neku malu pauzu pa tek onda pocinje da ,,vuce'' i to laganica". Psuje racunare u kolima i fazonu je da je karburator zakon (koliko mu stisnes gas on ide)
[ Haski @ 11.04.2012. 22:10 ] @
Sta je uzrok "nestajanja" ulja ne znam jer ovaj drugar se razume u kola
malo bolje od neke zene koja zna sto se tice svog auta da je crvene boje i to je to..
Ma da cast izuzecima imao sam prilike da upoznam i devojke koje dosta znaju o kolima uuu miline i tema za razgovor koliko hoces :)
Da nagadjam.. moguce je i da mu je neki semering popustio... za celu pricu i nije toliko vazno..
(to je ovaj sto je presao oko 120k) i ne znam koliko je revnosno odrzavan prvih 80k..
(brat ima corollu `90 i predjenih 214k i vec je radjen motor u nekoj meri pre... a sad dimi li dimi a mu stisnes iole gas, a prvi je vlasnik :)
a uz postovanje osnovnog odrzavanja taj motor ide lepih 400k bez iole ozboljnih problema).
Sto jeli potvrdjuje tema na ovom forumu sa brojnim komentarima :)
Hocu da kazem da je vrlo nezgodno davati bilo kakve zakljucke bez servisne knjizice-ne postoji za dzabe :)
A to sto smo mi navikli na nesto sasvim drugo, nas je nateralo da smo svi po malo majstori. Sto je logicno skroz razumljivo itd itd itd...
A ovaj sto se prodaje sa predjenih 58k je redovno odrzavan (navodno).. ali opet predpostavljam da kad krene da se vozi da ce u kratkom roku da
dodju na red diskovi (dobosi ako ih ima), plocice, amortizeri... mozda i lamela... a kad to sve saberes... nesto ne verujem da moze da pokrije 400e,
ali ajde recimo i da mi je to prihvatljivo.. nista mi ne znaci ako nije nikako preporucljivo da taj motor ide na plin..
Ima li ko iskustvo ili zna nekog ko vozi ovakav auto na plin? Kako to funkcionise u praksi?
E da u potpunosti se slazem da je "penzionerski" auto, a eto vidis tako se i ponasa.. Sto je jeli i logicno jer je i pravljen za penzionere :)
Daleko je ovaj model od neke moje zelje "sta bi ja voleo da vozim"..
Ovu opciju razmatram iz razloga jer jos uvek nemam standard i nisam u poziciji da trazim "sta bi voleo da imam".
Razmatram ga kao.. e malo presao, u dobrom stanju, odrzavan a nije skup za dalje odrzavanje, i trosi do 10l plina..
Sve sto ispunjava te uslove mi je zanimljivo!
Hvala svima na dosadasnjim kometarima.
P.S
Rasirih ja pricu malo...
Aj za svaki slucaj : auto koji je presao 58k je na prodaju (vlasnik poznanik), a auto je koji je presao 120k vozi drugar i u taj motor je poceo dolivati ulje.
[Ovu poruku je menjao Haski dana 11.04.2012. u 23:28 GMT+1]
[ Virked @ 16.04.2012. 23:24 ] @
Kilometraza na vecini auta je laz tako da to ni ne treba gledati. Gledas u kakvom je stanju auto. Pogledaj po oglasima malo i videces da velika vecina auta npr 2000-2003 godista je presla od 105-150k km :)
[ sasa022 @ 17.04.2012. 04:26 ] @
@Virked
Ta prica o kilometrazi je ispricana vec bezbroj puta...
Kod Accenta benzinaca 2001-2003 je stvarni prosek oko 140-180 kkm.
Potrebno je obratiti paznju na stanje zadnjih rubova - tu najcesce probije korozija koja se prilicno brzo siri.
[ Nemanja87bgd @ 20.04.2012. 13:44 ] @
Pozdrav svima, moje pitanje je malo van teme ali se tice Hyundaia pa da ne otvaram novu.
Imam ponudu da kupim Sonatu sto lici na Jaguara, 2001. god, 2.0 gls sa plinom. Gomila opreme sjajan izgled a presao je 220000km. Cena je oko 2700e.
Druga je ista samo 2003.god, kupljen nov kod nas, prvi je i jedini vlasnik, nema plin, presao 150000km. Cena oko 3000e.
Oba izgledaju odlicno, svetlo sive boje. Ja bih naravno pre ovaj drugi ali je u Subotici a ja u Bg a nije ni registrovan.
Kakva su vasa misljenja i iskustva sa ovim autom, koje su cene servisa i koje preporucujete u Beogradu? I koliko kosta ugradnja plina u Sonatu?
[ bendzi1 @ 16.09.2022. 21:46 ] @
Postovani
Skoro sam kupio hundai accent 1.3 2002 god. Generalno auto nije los. Interesuje me skazaljka za gorivo. U principu stoji i kada je ugasen auto u istom polozaju koliko goriva ima u rezervoaru. Kada se ugasi motor skazaljka stoji u istom polozaju. Da li je to normalno ili ne? Procitao sam da skazaljka za gorivo laze, pa ako neko ima iskustva sa istim znacilo bi mi da cujem.
Unapred hvala.
[ bendzi1 @ 16.09.2022. 22:07 ] @
Postovani
Kupio sam hundai accent 1.3 2002 god. Skazaljka za gorivo stoji u istom mestu i pokazuje koliko ima goriva bio upaljen auto ili ugasen. Da li je to normalno?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|