[ Markoxxx @ 26.02.2011. 00:32 ] @
Kako se pokazao u praksi ovaj motor i audija, konkretno pitam za model A6 98 god, posto sam cuo dosta prica da je to los motor, navodno mnogo losiji od 1.9? |
[ Markoxxx @ 26.02.2011. 00:32 ] @
[ sasa022 @ 26.02.2011. 01:23 ] @
Ta prica je samo delimicno tacna...
Ti automobili se na zapadu kupuju da bi se vozili i retko koji primerak predje manje od 50 kkm godisnje.Tako za 5-6 godina predju 300kkm i dolazi vreme za vece servisne zahvate... E onda na scenu stupaju preprodavci koji spustaju kilometrazu na oko 130-150.000,zamazu nedostatke i odrade samo najneophodnije servisne zahvate. Kada takav auto otkaze posle 5-10.000 km onda sledi prica kako je auto crko,a preso je jedva malo vise od 150.000. [ Milojkovic @ 26.02.2011. 02:07 ] @
Agregat je solidan, i ono sto je vec navedeno sve zavisi koliko je presao i kako je odrzavan.Licno nisam imao neka losa iskustva sa tim agregatima, hidropodizaci, bregaste, separator kartera ,prelivna creva na diznama i to je najcesce sto je na njima pravilo problem.
Vozaci koji su ih vozili najcesce su im zamerali da su skuplji za odrzavanje od 1.9 sto je sasvim i normalno ipak je to V 6. Motor vuce fantasticno i lepo radi, pali na pola kljuca, veselo se odaziva na gas a nije neki potrosac.Modifikovani motor posle 2001 je doneo niz poboljsanja. [ Zarko Silic @ 26.02.2011. 10:32 ] @
Od Audia A6 2.5 tdi 110kw postoji samo jedna gora kupovina, a to je:
Audi A6 2.5 tdi 110kw automatik. Za razliku od njega, verzija sa 1,9L motorom (81KW) mozda spada u najbolju kupovinu: Relativno je jeftin i kao auto i za odrzavanje, voznja je gospodska, lepa spoljasnjost (stvar ukusa) jeftina registracija i mnoooogo bolje ide od tog 2,5TDIa (i bez cipa, a kada se cipuje postaje prava zverka). [ Milojkovic @ 26.02.2011. 11:13 ] @
Ne fali nista automatiku ako je odrzavan i servisiran .Probleme koje ima su posledica aljkavosti i ne menjanja filtera i ulja automatskog menjaca, inace gde je to radjeno iole cestito nema tu problema.Ima firmi koje voze te menjace i preko 500.000 i jos uvek je sve na mestu.Set kvacila na saltacu ne bi izdrzao toliko a ovde menjac radi kao sat.Dakle poenta je u odrzavanju, kompleksniji sistemi traze veci nivo odrzavanja da bi mogli da funkcionisu pravilno i na duze staze.
Tako je i kod agregata 2.5 tdi, koji je zaista solidan.Ali je zahtevniji i komplikovaniji pa je samim tim i skuplje odrzavanje a nas narod se tesko za dzep hvata , osim kad se ne desi neka havarija. Lose ulje unistava hidropodizace, a oni bregaste, i kad se to pohaba onda bude kriv automobil i motor a nije . Sta reci kad vidis sta musterije donose u gepeku i sta bi da sipaju u te savremene agregate, ulje u brend ambalazi pa jos i omiljeni 15-40 je premija za veliku vecinu .Uglavnom sipaju ulja na tocenje i to kupuju ko zna gde a kad se desi to sto se desi onda nastaje pljuvacina.Mnogi su iz zastave direktno uskocili u ta vozila i za njih je osnovna kulura servisiranja na vrlo niskom nivou.Silne lampe koje indikuju greske i upozorenja na displeju za njih ne znace nista i to njih apsolutno ne tangira ni najmanje,samo sipaj i vozi.Za veliku vecinu polovina rezervoara za gorivo je misaona imenica, uglavnom se vozi na mrtvoj rezervi. [ Markoxxx @ 26.02.2011. 15:07 ] @
Kao sto sam i pretpostavio ;)
[ Milojkovic @ 26.02.2011. 15:54 ] @
Nemoj da ti cena bude jedino merilo za kupovinu.Automobil koji kupujes najbolje je da bude od nekoga koga znas ili ako to vec nije slucaj onda treba da ga pregleda neko ko ima iskustva i ko poznaje taj model.Bolje u startu da ga platis vise a da uzmes dobro vozilo nego da pazaris "povoljan" a da to ispadne krsina i rupa bez dna.
Cene vozila su pale ali ne iz razloga krize ili vec kojecega sto mnogi sverceri zele da iskoriste ovu situaciju kad uvaljuju krsine koje su pregazile ko zna koliko i koje nisu odrzavane iz poznatih razloga krize i nemara.Cena za dobar auto je i dalje znatno veca od onoga sto figurira u oglasima. Evo moj prijatelj je iz Nemacke kupio reno lagunu 2004 1.9 dci sa zaista lepim paketom opreme i kupio ga je direktno od prvog vlasnika u Minhenu.Sa svim dazbinama do registracije izasao ga je 9200 evra.Kilometraza 78.000 km.Uz auto je dobio i set letnjih guma sa felnama.Dakle auto perfektan bez ijedne ogrebotine.Po oglasima takve automobile ovde prodaju za 5 do 6000 evra, i sta mislis da li je pogresio.Pre toga je vozio citroen C 5 2.2 HDI koji je kupio" povoljno" i toliko se sa njim napatio da mu se smucio.Nema sta nije stradalo i to u roku od dve godine.Turbina, automatski menjac, BSI, Hidroativa, Remenica radilice, Dizne, Pumpa.Kupio ga je na placu a automobil je bio iz Italije ( servisna knjiga je bila uredo popunjena do 130.000 km a zadnje dve godine nije bilo nicega)i zaista je bio povoljan ali se na kraju ispostavilo da je kostao papreno. Jedva ga je dao za neki gradjevinski materijal i pukao je na njemu pakleno. [ Nocni @ 26.02.2011. 16:54 ] @
Ovdje kod nas je kod velike vecine tih starijih A6 koji su bili 2.5 tdi izbacen motor i ubacen je 1.9 tdi zajedno sa menjacem... mozda i 70%... Na taj nacin se vozilu podigne cijena vise nego sto kosta motor sa ugradnjom...
Audi 2.5 ima mnogo mana... osim problematicne bosch pumpe (skoro da ga nema sa ispravnom pumpom osim ako je sad sa remonta), najveca mana je i nejednaka kompresija po cilindrima kod tog V6 motora... losa i promasena koncepcija je samo donekle ublazena kod novijeg tipa od 2002... a neke stare konstrukcijske probleme vuce i do danasnjih dana u novom audiju A6 2.7 tdi iako je to CR motor... koji je uzgred receno duplo gori od 3.0 tdi... uostalom, cijena govori sve... Zakljucak bi bio da ga prilikom kupovine treba lagano zaobici... [ tdusko @ 26.02.2011. 21:30 ] @
Citat: zarsilic: Od Audia A6 2.5 tdi 110kw postoji samo jedna gora kupovina, a to je: Audi A6 2.5 tdi 110kw automatik. Za razliku od njega, verzija sa 1,9L motorom (81KW) mozda spada u najbolju kupovinu: Relativno je jeftin i kao auto i za odrzavanje, voznja je gospodska, lepa spoljasnjost (stvar ukusa) jeftina registracija i mnoooogo bolje ide od tog 2,5TDIa (i bez cipa, a kada se cipuje postaje prava zverka). Zare, za koji WV motor si vise puta ponovio da bi bio najbolja kupovina u Srbiji da nije Seseljeve takse? [ Zarko Silic @ 26.02.2011. 22:23 ] @
Citat: tdusko: Zare, za koji WV motor si vise puta ponovio da bi bio najbolja kupovina u Srbiji da nije Seseljeve takse? Auuu, bilo bi tu da se nabraja; ne samo iz grupacije VAG. Licno mislim da automobili pocinju sa 3000 ccm. Na primer 3.0 TDi, pa 320 CDI, pa 530D, pa tako redom. (a R32 de i ne spominjem ) Ali ni taj 2,5 TDI nije los u varijanti sa 180 KS. Samo stari 150 KS pravi probleme iz, vec nabrojanih razloga, mada mislim da je to jedan od najlosijih VAGovih motora i da mu ni pedantno odrzavanje ne bi pomoglo. U BiH (Federaciji) registracija takvih auta je oko 300 eura. U Republici srpskoj je oko 550. [ Mobtel @ 26.02.2011. 22:36 ] @
mozda je malo skretanje sa teme ali sta mislite o 1.8T motoru?
[ tdusko @ 26.02.2011. 22:47 ] @
@Zare, pitao sam te jer mi se ucinilo da si skoro rekao za 2.5 TDI ali nisam znao da je postoji taj od 180 KS pa mi je bilo cudno sto ga jednog trenutka hvalis, a sledeceg kudis. Sada mi je jasnije...
[ Zarko Silic @ 26.02.2011. 23:59 ] @
Citat: tdusko: @Zare, pitao sam te jer mi se ucinilo da si skoro rekao za 2.5 TDI ali nisam znao da je postoji taj od 180 KS pa mi je bilo cudno sto ga jednog trenutka hvalis, a sledeceg kudis. Sada mi je jasnije... Postoji nekoliko verzija 2,5TDI motora: 150 (u dve verzije), 155, 163, i 180 KS koje su se ugradjivale u A6 od 1997 do 2004. [ Markoxxx @ 27.02.2011. 01:13 ] @
Interesovalo me samo o tim pricama, sto se ispostavilo kao tacno da je motor problematican :)
@Mobtel, o 1.8T sam cuo dosta toga dobrog, cak sam i vozio jedan kraci period nego, zna li ko, sta se desava po ovom novom zakonu o broju motora, tj, da li je rezerni deo ili nije? posto u saobracajnoj nema broja? i ako to uvedu, kako ce onda odredjivati cenu registracije, ako neko napr u auto sa 1.3 motorom ubaci 2.0? [ Milojkovic @ 27.02.2011. 02:15 ] @
Ako taj motor radi lepo ako je sa nekom realnom kilometrazom i ako su mu parametri u redu uz dobar servis neces mu ti doci glave to budi siguran.
Taj agregat je potpuno rasterecen i kazem ti firme koje ih voze i odrzavaju jos uvek ih voze sa prvim agregatima a presli su svi preko 500.000 , dakle nije to los motor ali treba mu dati ono sto trazi. 1.8 Turbo je isto dobar agregat i licno sam vozio jedan A6 sa tim motorom vrlo lepo radi, nije bas neki snagator ali nije ni slab.Ono sto je problem bio na prvim modelima je turbina i to zbog njenog podmazivanja koje je islo kroz cev koja bas i nije bila veceg promera a nezgodno se savijala pod vrlo ostrim uglom bas iznad izduvne grane i tu je znalo da dodje do zacepljenja pogotovo ako bi se koristilo losije ulje i ako bi se agregat zakucavao u maksimalne obrtaje. Ja sam kod sebe to predupredio sa instalacijom nove cevi veceg promera koju sam stavio podalje od izduvne grane i dodatno sam napravio zastitu iznad izduvne grane od azbesta i aluminijumskog lima.Preventivno sam remontovao turbinu .Turbina i dan danas radi besprekorno i nema problema sa potrosnjom ulja iako je vec agregat presao skoro 300.000 km a turbina oko 130.000 km. [ Mobtel @ 27.02.2011. 21:43 ] @
Znaci 1.8T je preporuka...
[ Daka71 @ 27.02.2011. 22:14 ] @
Evo ja sam imao dosta iskustva sa audiem 2.5 110 kw i mogu samo da kažem da nisam imao nikakav problem snjim iako je istina da je servis dosta skuplji nego
za 1.9 tdi ali mi je audi sa 1.9 motorom nekako kao da vozite floridu sa motorom od juga 45 ipak je to motor predvidjen za golfove i pasate a oni su dosta manji i lakši od a6. Mehaničari su mi doduše govorili da je 1.9 i nesto bolje napravljen ali da uz redovan servis i 2.5 može koliko hoćeš, znači po meni obadva motora u a6 su ok samo treba pogoditi dobro očuvan i servisiran auto. [ Milojkovic @ 27.02.2011. 22:25 ] @
Ja ne bih bezao ni od 2.5 tdi jer zaista ono sto kod mene na servis dolazi a gde se zna stvarna kilometraza i gde je vozilo odrzavano onako kako treba svi su se redom navozali sa tim automobilima .Bas niko nije imao probleme sa menjacem i sa motorom, tako da ne mogu reci nista protiv tog motora.Bilo je zaista mnogo i olupina sto su ih sverceri dovozili ali su bili u tako ocajnom stanju da mi je bilo muka da ih pogledam.Sve su ih oni usminkali i pordali i ako bih sudio po tim krsevima zaista ga ne bih nikome preporucio.
[ vladabos @ 03.03.2011. 19:18 ] @
ZA SVE ONE KOJI ZELE DA ZNAJU NESTO OZBILJNIJE O AUDI A6 2.5 tdi 110kw !!!
DOBAR, LOS ili ZAO... ;) Procitao sam vecinu ovoga sto su pisali ljudi o Audi A6 2.5tdi 110kw...i vidim crni dani mi slede ;) LICNO imam takav, model je 2000. godiste, menjac automatic-tiptronic... sada ima 215.000km, kupio sam ga sa 180.000, nisam nista posebno znao o tom motoru... sam auto je bio prelep, sa tamno sivom kameleon bojom... nisam video mnogo lepsih u Srbiji... zeleo sam taj model i nisam mogao da mu odolim kada sam ga video, odmah sam ga kupio... posle godinu dana voznje i 45.000 km predjenih mogu Vam reci, dragi ljubitelji audija A6 2.5 tdi motora sa 110kw nisam se pokajao... nesto od ovih mana je tacno, al' vecinu toga sto ste napisali po forumima su ciste GLUPOSTI, zato sto mane ocigledno nisu pisali oni koji voze taj model nego su kao culi od nekoga da je "kao" nesto lose na tom modelu imao... 2.5 TDI V6 ili 1.9 tdi - koji izabrati..?! Motor 1.9 tdi je po meni za penzionere, za Pirocance itd. ( ne mislim na poulaciju iz tog kraja nego za stipse generalno, sinonim)... za grad je OK, za lagano krstarenje po putu moze, al' zvuk mu je uzasan... ako vec volite dizele i imate toliko novca za AUDI A6 od '98 godista do 2003 uzmite 2.5 tdi... taj auto jednostavno zeli i zasluzuje V6 motor... ima prelep zvuk, najezite se svaki put kad date gas i podignete onu skalu za obrtaje... e sad za modele od 180 konja ne znam nista posto nisam vozio takav... al' pretpostavljam da su jos bolji... 30- tak konja vise dobro dodje... ;) Ako ste strastveni vozaci uzmite 2.5 tdi V6...A za zene, penzionere i one stedljive ili kao drugi auto uzmite 1.9 tdi... bez uvrede, samo sam objektivan! I jos nesto, ovaj model 2.5 tdi je za ljude za dubljim dzepom... tako da ostali koji rade u firmama za 250 - 300eur ni ne pomisljajte da uzimate audi, mercedes ili BMW... necete se lepo provesti osim da vam stoji kuci za ukras... ;) AUTOMATIC ili MANUELNI menjac - koji izabrati..?! TO je sada pitanje stila voznje, navika i strasti... Meni licno automatic menjac je posebno zadovoljstvo... mnogo prelazim kilometara i odmor je za dusu... i na mom modelu licno nisam imao nikakvih problema sa menjacem a ni prethodna 2 vlasnika nista nisu radila, radi odlicno... tako da price o osetljivom i losem automatic menjacu su veoma individualne... napominjem da sam imao i Mercedes E320 cdi '03 godiste sa automatic menjacem i stalno je nesto trzao dok salta brzine dok ovaj Audijev tiptronic za sada radi odlicno... POTROSNJA 2.5 tdi Tu ne mogu da budem objektivan, zato sto ja volim da ga stisnem... jbg, V6 vas tera da dajete gas ;) Mislim da trosi otprilike ovako koliko sam ja merio: Autoput: 7.5 litara (kada je voznja do max. 140km/h; 10-11 litara (voznja do 180 km/h); a preko 200km/h e to testirajte sami pa mi javite da uporedimo rezultate ;) Grad: 9 litara ( zivim u BG, tako da je konstantno stani-kreni, i srecan sam sa 9 lit, mada izmerio sam jednom prilikom i 13 litara, ne ponovilo se) Obratite paznju i na kojim pumpama sipate gorivo, sipao sam na mnogim pumpama i bilo je velike razlike u potrosnji. Preporucujem da sipate na novijim pumpama (zbog novih rezervora, stare pumpe prljavstina u rezervoarima) EKO pumpe i njihovo gorivo zadnjih 10.000 km koristim i zadovoljan sam. PROBLEMI Posto sam cuo svasta od ljudi koji nikada nisu imali 2.5tdi recimo za motor, crko... zakovo... los je, bezi od toga i slicno... a niko da kaze od tih pametnjakovica sta je stvarni i jedini problem, resih da se pozabavim time... Na modelu koji ja imam 2.5tdi 110kw 2000. god motor uopste nije los, nego serijski ima problem sa BREGASTIM OSOVINAMA ( slabo podmazivanje ili tako nesto), moj mehanicar to bolje zna, posto su nam poslali objasnjenje preko e-maila iz AUDI fabrike i sta da radimo... preporuka je da ne slusate neuke idiote tipa rekla-kazala, nego se zaista raspitajte po internetu za Vas model automobila, kontaktirajte fabriku pa onda ljudima napisite po forumima sta da urade... Moja preporuka je da slobodno uzmete ovaj model od 110kw, to su jako izdrzljivi motori, ali godista do 2002. dignite dekle i redovno kontrolisite bregaste osovine ( ako one zaribaju napravice veci problem, pokidace klackalice, ventile itd. pa cete morati da radite generalnu. sto je izuzetno skupo). Na modelima 2.5tdi V6 2002-2003. godine je ispravljen problem sa bregastima, njih uzimajte bez dvoumljenja, a ove '98-2001. obavezno obratite paznju na bregsate osovine, to je jedni problem na motoru 2.5tdi 110kw i da zavrsavamo sa tim... IZGLED MODELA A6 ('98-2003) Ako govorimo o polovnjacima u toj klasi izgled auta ne zelim da komentarisem, meni se svidja i ne samo da mi se svidja nego 11 godina star auto a ja ne moram da se stidim da stanem pored bilo kog mladjeg auta... na svim forumima u inostranstvu su ga proglasili za revoluciju u auto industriji tada kada se pojavio... pa i dan danas njegov zaobljeni izgled pleni... ZAKLJUCAK Prvo da se izvinim zbog duzine teksta, ne moze se objasniti u dve-tri reci... ja toplo PREPORUCUJEM 2.5 TDI V6 110kw-150ks, ali obratite paznju na probleme koje sam naveo, redovno servisirajte i odrzavajte vas AUDI A6 i bicete kao ja zadovoljan korisnik... Nadam se da sam bar jednoj osobi pomogao ovim tekstom... Vlada BG [ Nocni @ 03.03.2011. 22:38 ] @
^Nisi pomogao nikome jer ne znas nista o tom autu... Ti se bavis sasvim drugim menadzerskim poslom i zato si se nalupetao toliko gluposti jer ne znas nista o tom motoru... iako ti je prvi post mnogo je... btw. taj 1.9 koji je po tebi "za pirocance" je duplo bolji od tog koji ti imas...
Ovo sto kazes da je to auto za one sa dubljim dzepom je veoma glupo jer se taj auto moze naci za 2.000€ pa cak i nize svuda po inostranstvu EVO VIDI P.S. Ako si šef fali ti jedno "s" ... možda si mislio da kažeš da si bos, odnosno bez čarapa... [ Zarko Silic @ 03.03.2011. 23:14 ] @
Sasvim sam bio siguran da ce se Nocni javiti .
Mene bi, recimo iz citavog ovog dugackog posta zanimala samo jedna tehnicka stvar: Kako se to redovno kontrolise btegasta osovina i kako se to na nju moze obratiti paznja? Citat: vladabos: Na modelima 2.5tdi V6 2002-2003. godine je ispravljen problem sa bregastima, njih uzimajte bez dvoumljenja, a ove '98-2001. obavezno obratite paznju na bregsate osovine, to je jedni problem na motoru 2.5tdi 110kw [ Nocni @ 03.03.2011. 23:32 ] @
Ma nisam htio taksativno da nabrajam... npr. uzeo ga je na 180.000, sad je na satu 215.000 a presao je sa njim 45.000
Ili biseri kada pominje sebe onda "LICNO" pise velikim slovima Citat: vladabos: ima prelep zvuk, najezite se svaki put kad date gas A ima onaj nezdravi zvuk zloglasne VP44 taman da se najezis Citat: vladabos:Ako ste strastveni vozaci uzmite 2.5 tdi V6...A za zene, penzionere i one stedljive ili kao drugi auto uzmite 1.9 tdi Citat: vladabos:posto su nam poslali objasnjenje preko e-maila iz AUDI fabrike i sta da radimo... preporuka je da ne slusate neuke idiote tipa rekla-kazala Sa ovim bi se mogli i sloziti ovi "rekla-kazala" bas ne znaju nista... cudo je kad ti stigne mail iz audija u kojem ti tacno kazu sta da radis... A redovna kontrola bregastih je isto ludilo kao i cijeli ostatak posta... [ Milojkovic @ 03.03.2011. 23:36 ] @
Ne bih da sudim ali zaista moram jos jednom da kazem stranke koje imaju te automobile a prvi su vlasnici sa tim motorima guraju bez problema , vec su neki pregazili i preko 500.000.E sad vidjao sam i krseva kojekakvih ali ko zna kakvu su torturu preziveli.Problem nije sa bregastim nego sa hidropodizacima koje neazurni ne menjaju pa se uniste i bregaste .Izlisno je komantarista ulje iz rinfuze i sa pijace koje krkaju u te motora, ali to su sve svercerske fore.Ja bih se uvek odlucio pre za taj motor nego za nekog benzinca.
[ vladabos @ 04.03.2011. 00:55 ] @
Izvinjavam se ako sam uvredio nekog i izvinjavam se na tehnickim greskama koje sam napravio pri pisanju, tekst sam napisao na brzinu... a ovom gospodinu Nocnom iz NK ne zameram to sto je napisao, svako ima pravo na misljenje... znao sam da ce se javiti takav neki lik... uvek su oni tu i u drugim sverama zivota, sve znaju o svemu... a nick vladabos sve i da ti objasnim nema potrebe da znas sta znaci... nisam ovde da se svadjam, protiv toga sam u zivotu...
I dalje stojim iza svega sto sam napisao, i moram da kazem da sam korisnik automobila... niti sam auto-mehanicar, niti prodavac automobila i ono sto je najvaznije mene 2.5tdi 110kw odlicno sluzi... dakle nemam neki interes ovde, tekst je bio napisan iz ugla korisnika tako da ne mora da znaci da je sve tacno... ;) Pozz svima, a ti Nocni posalji malo Njeguske prsute iz CG... pozz za NK [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 04.03.2011. u 09:55 GMT+1] [ popusicko @ 04.03.2011. 15:33 ] @
Zna li ko sta znaci ova greska na displeju u narandzastom delu?
[ Stoj @ 04.03.2011. 19:54 ] @
Ajde da se i ja malo uključim ijako sam već pisao o tom audiju pošto sam ga vozio 6-7 god.2001god 150 konja automatik(tiptronik) i sam sa njime prošao skoro 200 000km a kada sam ga prodao imao oko 315 000.Ovo su moja iskustva.Za vožnju odličan,čvrst,lepo leži na putu(bez obzira dali je prazan ili natovaren)vuče izvanredno.Jednom rečju moćan auto.Kvalitet materijala u kabini odličan.Kvalitet karoserije najbolji u klasi.Farovi slabi(obični sam imao).Automatski menjač vrlo dobar mada je znao po nekada da lupi na nizbrdici iz treće u četvrtu.Taj menjač slovi za dosta loš ,ali ako se menja ulje i filter na svakih 80 000km i vozi u nekoj normali bez vađenja masti može dugo da potraje.Meni je trajao do tih trista i nešto hiljada i zbog kvara manjača sam ga i prodao.Vešanje je prilično osetljivo na našem putu ali i uopšte.Stradaju silen blokovi i spone.Maržetne takođe ne mogu duže od stotinu hiljade da izdrže.E sada ono glavno motor:Motor kao motor je odličan mada malo prebučan i nekako čudan zvuk.Ali glavni problem na tom motoru je Pumpa visokog pritiska (boš pump)koja strada i koja je vrlo skupa za popravku.Pored pumpe turbina je takođe problematična i ABS elektronika.Sve ovo je meni bilo otišlo između 180 000 i 250 000km.Pored toga tu su odlazile još neke sitnice Prelivna boca za rashladnu tečnost procurela ,zadnji brisač,brava za otključavanje zadnjih vrata često blokirala.Ove popravke su me skupo koštale svaka po par hiljade evra.Sa bregastom nisam imao problema mada sam je u poslednje vrema čuo po malo kada je motor bio dobro zagrejan posle duže vožnje.Inače u taj motor ide samo i isključivo 0W -30 longleif ulje što sam ja i sipao.Preporuka je da se menja na svakih 25 000km a ja sam uvek na 20 000menjao.Potrošnja ulja između servisa bila je oko 7dl.Zupčasti kaiš se menja na 125 000km zajedno sa pumpom za vodu i termostatom.Uz njega treba promeniti i običan kaiš sa zatezčima i kaišom za klimu koji je takođe vrlo skup.Oba kaiša i četiri zatezača koštaju oko 400-500evra.Sve komplet kada se radi izađe sa rukom preko 1500evra.Ovo je auto za onoga koji ima dublji džep.Sa njim se uživa u vožnji ali i košta.Pa ko voli nek izvoli.
[ Nocni @ 05.03.2011. 01:13 ] @
Citat: popusicko: Zna li ko sta znaci ova greska na displeju u narandzastom delu? Crkla ti je neka sijalica... imas i tekstualni dio na kojem pise "osvjetljenje tablice" ili "štop svijetlo" itd... ali ti je slab displej... [Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.03.2011. u 02:23 GMT+1] [ popusicko @ 05.03.2011. 02:07 ] @
Zasluzio si ime sa foruma.Pravi nocni.Hvala mnogo.
[ whitekangaroo @ 24.10.2011. 10:02 ] @
sa uživanjem sam pročitao sve vaše postove i time stekao bolju sliku o autu i motoru o kojem nisam znao ništa.
elem, imam jako dobru ponudu za kupovinu a6 sa manuelnim 6to brzinskim menjačem, 2.5tdi v6, a pošto mi je taj a6 uvek bio wow izgledom, sklon sam uzeti ga. prodavac, koji je usput (poslovni) prijatelj mog brata u novom sadu, tvrdi da je auto OK, ima garanciju za bosch pumpu rađenu u nekom (zaboravio sam kojem) servisu u novom sadu, veliki servis urađen kaže pre 5000km, za kilometražu pređenu nisam ni hteo da pitam, jer može da mi kaže šta hoće... uglavnom, u toku nedelje idem u novi sad da pogledam auto, pa možda imate neki savet šta pogledati na autu, na šta obratiti pažnju pri test vožnji i sl. svaki savet je dobrodošao! (čak i onaj - zaobiđi taj motor ) [ milivoje t @ 24.10.2011. 12:39 ] @
Evo par opstih zapazanja, nemoj da ih svatis kao savete.
Kolega sa kojim sam radio, je kupio u Belgiji 2.4 V6 benzin, kupio je auto od neke vrste ovlascenog audijevog dilershipa, auto je bio sa proverenom servisnom istorijom u ovlascenim servisima od prvog dana, do dana kupovine kada je imao ispod 150k km. Platio ga je izrazito skuplje nego 'takav' auto koji se prodaje u Srbiji. Auto je vozen na relaciji koja je banja za auto svaki radni dan 2x60 km. Odrzavan po propisu, a kolega ceo zivot vozi audije i ne stedi... Iako je to benzinac kvarovi koji su se desavali su preslikani kao iz posta korisnika Stoj gore iznad. Elektornika, brave, a onda tragicni problemi sa ABS sistemom, na koje je samo trazeci majstora koji zna posao porosio xxxx evra. Pre nego sto je stigao do 200.000km motor je otvaran, vise ne radimo zajedno pa ne znam sta je sa njim. Ja sam imao prilike da vozim avanta benzinca 2.8 v6 kvatro, firma je iznajmila taj auto na jedan period. Sve je bilo po propisu i u ocekivanjima sem trapa. Firma koja ga iznajmljuje je to objasnila time da im se ne isplati da ga stalno sredjuju, jer se brzo raspadne po nasim putevima, pogotovo sto svako tudji auto vozi, kao da je tudji auto... To nije mali auto, vec dugacka limuzina za otvoren put i prevoz vise osoba, pa ako ti voznja podrazumeva gradsku voznju i parkiranje u zoni, mislim da ces otkriti da je auto prilicno nepraktican. Ustvari to sam primetio tek posto sam seo u kraci auto, pa imao sam osecaj da mi se gradska voznja sa pronalazenjm parkinga preporodila. Vidim da su cene tih A6 drasticno male, u rangu golfova ili fijata iz tog doba, sto mi je poptuno neverovatno, ali sigurno postoji razlog... O 2.5 dizelu ne znam nista. Srecno. [ Milojkovic @ 24.10.2011. 20:46 ] @
Taj automobil se odlicno pokazao i koliko sam ih do sad radio mogu samo reci da je vrlo pouzdan i da su mu sklopovi dobro odradjeni.Vredi svaku paru a konkurencije prakticno i nema u tom segmentu.
[ popusicko @ 24.10.2011. 20:59 ] @
Ako natrefis ocuvan primerak bez mnogo ulaganja ces ga terati duuuugo.
Sijalica mi je crkla u levom faru(sto se vidi par postova iznad) i dopunio sam klimu u poslednjih godinu dana. Pre toga zamenio lezajeve u prednjim tockovima i amortizer od zadnjih vrata od gepeka. Sve u svemu malo ulaganja za puno voznje. Platices kroz registraciju i vecu potrosnju ako vozis po gradu.Izvan grada po boardu je potrosnja oko 8 litara(sa pokojim semaforom) U gradu 11-12 litara zbog gomile semafora gde na svakom moras zaustaviti. Na otvorenom pri 110 kmh 6,5 litara a pri 140 kmh 7,3 litre(put na more i nazad -natovareni) [ whitekangaroo @ 26.10.2011. 09:01 ] @
hvala na brzim odgovorima.
elem, što se tiče očuvanosti i stanja tog primerka, sutra bih trebao biti u NS pa ću (valjda) uspeti da utvrdim. što se tiče gabarita, vozio sam dve godine lagunu 2002. sw po gradu pa mi nije veličina nikakav problem. živim u centru bg. lično, jedna takva laguna bi mi opet završila posao, ali ovo je suviše dobra ponuda (cena, uslovi plaćanja) da bih je propustio. ipak, pošto ne znam ništa o tom (problematičnom) motoru, rešio sam da pitam nekog ko ima više iskustva i zato dođoh i na ovaj forum. što se tiče trapa, na ovom autu je urađen kompletan trap (or so he says!) i pored garancije na remont bosch pumpe cenim da bi pored onog što sam dosad pročitao ovde trebao da pripazim i na zvuk motora, nivo ulja, boju dima i sl. zar zaista izlazi na 12L po gradu? pošto tek sutra idem da vidim taj perla beli (mrzim bele aute al ajd sad) audi i dalje sam otvoren za savete :) hvala unapred! [ Boris Tadić @ 26.10.2011. 11:17 ] @
12l po gradu za 1.5t težine je odlično, pa 2.4 benzinac ide na 18l/100km po Beogradu kao dobar dan, a za 12 na otvorenom treba dobro da se potrudiš. Za 2.8 samo dodaš po 2l na rezultate za 2.4.
Svaki beli A6 pre ili kasnije završi u taksi službi, jer nije dovoljno "krimi-Džimi" po balkanskim standardima. Ja znam za 2 komada iz bliže okoline i 2 iz dalje. Manuelni menjač je mazohizam na tu veličinu auta. Ni automatik mu nije najsjajnije rešen, bar na benzincu, treba mu ~3-5 sekundi da uopšte krene da diže obrtaje od trenutka kada je gas u podu. Gadna stvar je što V6 za male pare ume jako lepo da zazvuči, pa te zavara da je ceo auto ispravniji nego što zaista jeste, tako da nikako ne bi bila greška da povedeš nekoga(x3) sa iskustvom, pa ti je jeftinije da svakome daš po 100 evra za 2 sata vremena, nego da te posle košta 5000 "lukavost" preprodavca i logistika da ga opet nađeš i pitaš za junačko zdravlje. Za dizela ne znam šta pametnije da ti kažem od uobičajenih 40kkm po godini mladosti, jer se upravo zato kupuje. [ whitekangaroo @ 27.10.2011. 09:14 ] @
hvala, svakako vodim čoveka koji zna bolje, ali opet nije na odmet pitati
[ lavbanjalucki @ 06.02.2012. 14:45 ] @
Procitao sam brdo stranica na netu o audijevom motoru 2,5 TDI,159KS a posto sam i sam korisnik i imalac istog,evo prenecu neka moja iskustva,mozda nekome dobro dodju kao informacija.
Ja ga vozim nesto manje od godinu dana,ima 230000 na satu,kad sam ga ja kupio imao je 192000.Dali mu je to stvarna ili modifikovana kilometraza/niti sam se informisao niti mi to bilo sta znaci.Unutrasnjost mu je prelepa,dobro ocuvana,motor dobro vuce,dobro pali,redovno servisiram,na 210000 sam napravio veliki servis.Jedini problem koji sam do sada imao je CRKLA BOSH PUMPA,NA 205000KM!Jedini,ali nimalo bezazlen.Nakon dugo raspitivanja odlucio sam se za servis u Sabcu,posle toga sam presao 25000km,nema nikakvih problema a da bi "mirno spavao"od tada sipam gorivo iskljucivo na istoj pumpi(necu da je besplatno reklamiram,haha)po savetu Bosh servisa.Ono sto je vrlo interesantno,moj Audi trosi izmedku 6,4 i 7,5-provereno vise puta i vrlo precizno utvrdjeno.Uvek sipam pun,ponistim kilometrazu na nulu i tako stalno.Dakle,na osnovu mog iskustva,ja ga toplo preporucujem ljudima koji vole dobar,siguran auto ali uopste ne osporavam ni drugacija misljenja.Vozio sam od prijatelja isti takav sa motorom 1,9 i mogu iskreno reci da se nikad nebi menjao. To bi bilo moje iskustvo,izvinite na opsirnosti teksta. [ Zarko Silic @ 06.02.2012. 17:08 ] @
Diskutovalo se o Audiu 2,5 TDI od 150 KS, a ne o modelu od 155, ili 163 KS. To nisu isti motori.
Ako ti nije tesko pogledaj koja je oznaka tog tvog motora od 159 KS i odakle je uvezen pa napisi u ovoj temi. Da budem iskren, nisam cuo za verziju sa 159 KS. [ lavbanjalucki @ 09.02.2012. 15:01 ] @
Citat: Zarko Silic: Diskutovalo se o Audiu 2,5 TDI od 150 KS, a ne o modelu od 155, ili 163 KS. To nisu isti motori. Ako ti nije tesko pogledaj koja je oznaka tog tvog motora od 159 KS i odakle je uvezen pa napisi u ovoj temi. Da budem iskren, nisam cuo za verziju sa 159 KS. Dugujem izvinjenje forumaškom auditorijumu,potkrala se greška---devetka je na tastaturi "jako blizu" nule,trebalo je da piše 150 a ja nisam zbog žurbe prekontrolisao tekst pre slanja.Dakle,radi se o motoru 2,5 tdi 150 KS iz 1999. godine,uvežen iz Nemačke. Još jednom se izvinjavam i obećavam da ću ubuduće biti pažljiviji. [ anon70939 @ 09.02.2012. 16:32 ] @
OK, ali nemoj da se ponavlja više!
[ Marko83 @ 09.02.2012. 17:15 ] @
Ili brojeve kucaj na numerickoj tastaturi
[ lavbanjalucki @ 09.02.2012. 19:29 ] @
Citat: Marko83: Ili brojeve kucaj na numerickoj tastaturi :) Drugi put ću ja to ovako:-STOTINUPEDESETKONjSKIHSNAGA-tada sigurno neću pogrešiti. [ anon70939 @ 09.02.2012. 19:54 ] @
Citat: lavbanjalucki: Drugi put ću ja to ovako:-STOTINUPEDESETKONjSKIHSNAGA-tada sigurno neću pogrešiti. hehehe, sad mi je jasno zasto na cekovima to stoji tako :) salimo se mi malo. tj, nisam mogao da izdrzim posto se kultura poput tvoje retko vidja na ovim prostorima pozdrav! [ Marko83 @ 09.02.2012. 20:19 ] @
+1 raspolozen za salu
A i retko se vidja [ lavbanjalucki @ 09.02.2012. 20:35 ] @
Citat: Marko83: +1 raspolozen za salu :D A i retko se vidja Pozdrav svima Sad ćete me naljutiti pa ću svog lepotana "čipovati"i to zahtevaću da mu podignu snagu za samo tih 9 (čitaj-d e v e t) konja samo da bi mi ono prvo ostalo "brojno i slovno" isparavno! [ Zarko Silic @ 09.02.2012. 22:14 ] @
Prvo, to ce retko ko umeti da ti uradi. Pogotovo ne za sitne novce.
Drugo, to nece nacelno nista promeniti jer se ova 2 tipa motora znacajno razlikuju. Razlikuje se taj od 150 ks sa onima od 155, 163, odnosno 180. Nevezano za snagu, izmedju njih je ogromna razlika. [ lavbanjalucki @ 10.02.2012. 07:54 ] @
CoyoteKG,i Marko 83 su malo bili raspoloženi za šalu a ni ja nisam bio nimalo neraspoložen,iz te situacije je proizašlo ovih
"9 konja",g.moderatoru a o malim,velikim ili nekakvim drugim parama nije bilo reči niti su bitne za ovu komunikaciju.Ipak,hvala Vam na solidnom stručnom mišljenju. [ vladd @ 10.02.2012. 09:47 ] @
Zareta je toliko zbunila slozena priroda posla, neobican zahtev tjuninga od 9 konja, da nije stigao da sabere cifru nekoliko postova pre
Poz [ lavbanjalucki @ 10.02.2012. 10:01 ] @
[quote]vladd: Zareta je toliko zbunila slozena priroda posla, neobican zahtev tjuninga od 9 konja, da nije stigao da sabere cifru nekoliko postova pre:)
Eto,malo se i nasmijasmo na ovom teškom minusu,dobro je i to.Nego,hajde da malo aktiviramo temu,baš me zanima kako su jutros naši ljubimci palili na minus cca 20? Ja sam moga sinoć namerno isterao iz garaže (inače mu je toplo kao i meni) samo da vidim kako će jutros da upali.Evo rezultata-Ipak se čuo zvuk anlasera,bilo je malo ono-povuci potegni ali samo par sekundi. Neću da ga vozim na ovakvom vremenu,nema potrebe,imam ja i onog C4,quatro benzin-plin i mogu iskreno reći-on "osvetljava obraz" Audiju u ovim snežnim uslovim.Po mom mišljenju,jedan od boljih. Možda malkice i skrenuh sa teme ali eto,prenosim moja iskustva. Pozdrav. [ nikica2 @ 02.03.2013. 13:44 ] @
Pozdrav,mislim da kupim audi a6 v6 110kw 150km,2000g presao 230000km,manuelni mjenjac,dali je to euro3 motor i dali ima cestih kvarova.hvala
[ Nebojsa Milanovic @ 02.03.2013. 13:47 ] @
Ti motori nisu cenjeni kod nas i mogu se naći vrlo jeftino.
Moj brat koji je mehaničar ga je iz tih razloga uzeo za sebe. 2001. godina, limuzina za 4000evra i vrlo je zadovoljan. E sad, znam da nekome ko nije mehaničar je teže da se odluči za tako nešto (jer se više plaši kvarova, "mačke u džaku" i slično), ali ako hoćeš limuzinu za jako malo para, to može biti dobro rešenje jer barem nije nepoznat. [ nikica2 @ 02.03.2013. 13:52 ] @
Hvala, a dali je euro3 motor.
[ Nocni @ 02.03.2013. 14:15 ] @
^Jeste euro 3 i bolja ti je varijanta A6 1.9 tdi nego taj 2.5... sto ce ti problemi kad ih nemas... podizaci/bregaste, VP44 pumpa, nejednaka kompresija, skup servis i registracija i jos X drugih problema o kojima mozes procitati u vise tema...
[ vaske2 @ 02.03.2013. 14:20 ] @
Ali za njega je već nešto drugačija cena...barem ovde kod nas u Srbiji.
[ jnk @ 02.03.2013. 15:36 ] @
@Nocni
Jel sa onim od 180 ks druga priča ili i on pati od istih stvari? Opet verujem da ih je većina do sad prešla bar 350,000 pa možda i ne čude ti problemi. [ Nocni @ 02.03.2013. 16:25 ] @
Vecina problema je ista... po nesto je otklonjeno kao uljni separator i sl. ali svakako ga treba zaobici...
Bosch pumpa je otisla u istoriju auto industrije i to su zadnji trzaji vozila sa klasicnom bosch pumpom... [ cika dacha @ 02.03.2013. 16:43 ] @
imao sam ga 2 godine i sluzio me odlicno! presao sa njim oko 60.000km po najvise na relaciji ns-bg! najvaznije da uzmes sa pravom km!
od mene je otisao 2008 sa 230.000 pravih i ponekad ga vidim da ga covek i danas vozi koji ga od nas kupio! nit je bio lupan nit se u njemu pusilo! najveca mana je cena registracije :-) [ Nocni @ 02.03.2013. 17:13 ] @
Ovaj sa slike nije A6... ovo je ona medjuserija audija A4... jeste isti motor ali ima izmjena, laksi je auto, pokazao se bolje...
[ cika dacha @ 02.03.2013. 17:17 ] @
da A4 al je isti motor menjac itd! dobro se pokazao!
[ PASAT B5.5 @ 22.02.2014. 20:33 ] @
auto je bolesno dobar...imam pasata sa tim motorom 2.5 150ps 2003 god vrhunski,ulje redovno menjaj ne prelazi 15000 i ne sekiraj se..castrol edge 05-40 full sintetika..do sad je preso 270000 a uzeo sam ga sa 180000...bez mane...
[ popusicko @ 03.12.2014. 04:07 ] @
Malo vise od tri godine od proslog mog posta.Sve funkcionise u okviru zadatih parametara.Redovan servis na vreme i ne preterano agresivna voznja.
Od kvarova je bila letos turbina, koja je preventivno remontovana i jos uvek zadnji amortizeri od vrata. Letos 3500km po vrelom Grckom suncu i njihovim Fruskim gorama bez ikakvih problema.Da nije skupe registracije savrsen automobil sa malo kvarova. PS sareni display na skoro svakom primerku koji sam video. [ inobradovic @ 03.12.2014. 19:20 ] @
mozda uskoro promene i ne bude toliko skupa registracija.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|