[ Ivan 89 @ 27.03.2011. 19:21 ] @
Kupio sam polovan kompresor fagram smederevo njega je pokretao elektromotor oko 40kw i 660v nisam siguran tacno,pa bi mu upakovao dizel motor sta mi savetujete koji motor staviti kako sta.
evo i slike http://img3.imageshack.us/i/p1010013ab.jpg/
[ djura63 @ 27.03.2011. 21:35 ] @
Ako je taj kompresor radio u našoj zemlji, nemoguće je da mu je el.motor bio priključen na napon U=660 V.Pozz.
[ Ivan 89 @ 28.03.2011. 10:27 ] @
motor je bio dvobrzinski severov na industrijsku struju 440v i 660 ja mislim nisam siguran, znam samo da 380v nema teorije da ga goni.
[ dekster2 @ 28.03.2011. 11:13 ] @
Koliko kilovata daje taj agregat.Ja sam kao klinac preko studenske radio u nekoj firnmi koja je motore sever subotica
viljuškarima podizala na platformu,i tu sam čuo o nekom povezivanju u zvezdu.Kablovi su po fazi bili debeli ko ruka.
[ djura63 @ 28.03.2011. 11:34 ] @
Međufazni napon nije ni 220 V, a ni 660 V.Isključivo 380 V.
[ dekster2 @ 28.03.2011. 13:07 ] @
U struji sam slab,ali znam da tramvaj je zakačen na 600v-nu mrežu i u startu vuče 30a.E sad kada bi neko ko je stručan u tome da da paralelu
tik 40 kw koji je imao taj elektro motor isto što i 40 kw snaga nekog motora iz automobila.Nije mali špotrošač ali bubin motor je korišćen za
vodene pumpe koje su mogle da guraju vodu na 80m visine.Ima na sebi sve (auspuh koji je mali) 4 šrafa za vešanje i samim tim lako je napraviti postolje
koje bi bilo pri tom agregatu.Ali opet bi molio @ivanneagic da kaže koje je snage agregat.
[ Horvat I @ 28.03.2011. 16:29 ] @
Đuro nemoj tvrditi ono što neznaš! Ni međufazni napon nije vise 380V.
Ovu temu treba prebaciti u autozonu, da kolege predlože koji motor ima malu potrošnju pri toj snazi.
Brojeve obrtaja ćeš lako prilagoditi remenjem.
[ Ivan 89 @ 28.03.2011. 18:00 ] @
Tema ode na drugu stranu niste razumeli.
Imam veliki kompresor fagram 700 pre nego sto sam ga ja kupio on je radio sa elektromotorom koji je bivsi, gazda dao u otpad na kilo jer tu grdosiju niko nije hteo da kupi a ja da povezem taj motor na moju kucnu instalaciju " Psovao bi me komsiluk u krugu od 3km.
Pa sam dosao do ideje da taj kompresor " Bez elektromotora " napakujem na dizel od zastavice 80 ili 100ks ima li neko ideju kako to izvesti dal je neko to radio ili neko ima takav kompresor fabricki sa dizel motorom kako je kod njega uradjeno
[ Horvat I @ 28.03.2011. 20:36 ] @
Upravo sam ti to napisao!
Bunardžika koji mi bušio bunar ima univerzalni kompresor.gde je jaka struja postavlja el. motor na nosač, u protivnom dizel.
Tebi je bitno da znaš optimalne obrtaje kompresora i motor kojih kola/kamiona ima pri potrebnoj snazi najmanju potrošnju
[ Ivan 89 @ 28.03.2011. 21:54 ] @
Malo sam googlao i nasao ovo http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/432120
Fabricki kompresor, cuo sam da ide tamicev motor u njega al ne znam koji verovatno esov motor moze li ga sa slike ko prepoznati.
[ djura63 @ 29.03.2011. 10:12 ] @
Citat:
Ni međufazni napon nije vise 380V.
Jel' to već uveden neki novi standardni napon?
[ Horvat I @ 29.03.2011. 17:47 ] @
To su Rakovicini traktorski motori,ugrađivali su se u sve što je mobilno, a i fabrički marinizovanih je bilo.
Đuro standard je 0,4KV poodavno. (još pre rata)
Ispravka
Ovo na slici je drugačiji motor nego što sam ja na kompresoru video.
[ dekster2 @ 29.03.2011. 18:16 ] @
Motor Tamićev vazdušar koji je bio i u viljuškarima litostroj 5T podizanja.
[ djura63 @ 29.03.2011. 19:13 ] @
Citat:
standard je 0,4KV
,,Nije šija, nego vrat'' 220 V je zaokrugljeno na 250 V, a 380 V na 400 V.Kolokvijalno, međutim, je i dalje 220 V odnosno 380 V.Elektrane ne proizvode 250/400 V, već se to odnosi na dozvoljeno naponsko opterećenje uređaja.
[ Horvat I @ 29.03.2011. 22:26 ] @
Nije do elektrana već do trafoa koji se proizvode u verziji 10/0,4KV umesto nekadašnjih 10/0,38KV
[ ivan_sim @ 30.03.2011. 01:35 ] @
Standard je koliko ja mislim 230 /400V a ne 250/400V