[ zemun88 @ 08.04.2011. 22:55 ] @
U četvrtak sam na internetu pretraživao rutere i našao jedan model i pozvao sam prodavnicu ***** System, pošto je imala najpovoljniju cenu. Problem je u tome što kad sam hteo da platim ruter, na moje pitanje "Koliko je garancija", a znajući da je dve godine po novom Zakonu o zaštiti potrošača; prodavac mi je odgovorio da je garancija jednu godinu. Ja sam još jednom pitao isto pitanje i on mi je opet potvrdio. Skrenuo sam mu pažnju da je po novom Zakonu prodavac obavezan da izda garanciju od dve godine, a on mi je rekao da mu dobavljač daje garanciju od jedne godine, a ako neću da ga kupim pod tim uslovima, i ne moram. Naravno pronašao sam istog trenutka drugu prodavnicu na spisku, rezervisao proizvod, otišao do nje i dobio garanciju od dve godine. Takođe ću posle vikenda obavestiti i nadležnu inspekciju. Ali hoću da skrenem pažnju članovima foruma koji nisu toliko upoznati sa novim Zakonom, da treba da obrate pažnju pri kupovini IT opreme, i da znaju da je garancija minimum 2 godine. I treba izbegavati ovakve banana prodavnice, koju posluju po SRB sistemu umesto EU sitemu, iako je to uređeno od 1. januara, ali srpski mentalitet i dalje pokušava da posluje na kvarno. Znam i da ne treba da nikoga reklamiram, ali od ovakvih i njima sličnih "prodavaca" moram da napišem na ovom forumu. A u ovoj temi bi bilo poželjno da svako od nas prenese negativna iskustva kod naših "stručnih" prodavaca |