[ Lala 021 @ 11.05.2011. 09:01 ] @
moja masina ima neispravan motor pumpe iz naslova. motor ima mehanicki kvar (grafitni lezaj i kocnica za suprotan smer), naime, pumpa se obrce u kom smeru zeli a ne u kome treba. Posto motor kosta preko 10.000 din (kao 2 televizora 2 bicikla 3 dvd itd), mozda je neko pokusao popravku. Bio bih zadovoljan i sa nekom mnogo jeftinijom zamenom pumpe.
pozdrav
[ gti2 @ 11.05.2011. 20:47 ] @
Nema tu popravke.Te pumpe i kao fabricko resenje kratko traju (imam u servisu Whirlpool masinu staru tri godine,istrosilo se na pumpi sve sto je moglo).Eventualno ako se nadje neka klasicna pumpa sa OKC motorom koja moze da se iskombinuje sa postojecim crevima.
[ Lala 021 @ 12.05.2011. 09:37 ] @
Juce su mi javili iz servisa da nemaju taj tip u zalihama ali da kosta cca 14500 te ako pristajem, oni ce je naruciti. Ovdasnji servis (vlasnik, dobri smo) bas to i predlaze, neka druga pumpa ali treba napraviti tri reducira (za gumena creva) sto cu na kraju i uraditi (kaze da ima neku "nepokvarljivu") za vise nego upola cene ili da se raspitam koja masina je najbolja, pa da kupim polovnu (sve su oko 50-60 Oe.
pozdrav
[ mugi junuzovic @ 13.05.2011. 20:44 ] @
Ne znam da li se to radi o motoru visokotlačne pumpe. Ako je tako takva pumpa kod nas u servisu košta 280KM. Ja sam je vinkolovao kod vinklara (perfekno je uradio) za 60KM. ne isolati se dvati tolike pare za motor. Za te pare se može naći kvalitetna polovna perilica.
[ gti2 @ 13.05.2011. 20:48 ] @
Nije to takva pumpa.Ovo je Askoll,plasticna pumpa.
[ Lala 021 @ 17.05.2011. 08:55 ] @
Iz radoznalosti sam rasturio pumpu. Ne verujem da ovaj tip motora moze da pregori (ne racunajuci da se pokvasi ili isprska vodom). Glavni kvar je grafitni lezaj koji se istrosio, pa rotor negde zapinje. Motor nije direktno vezan za kolo, vec preko neke spojnice (dzaba sam je isekao da vidim sta je unutra, sve je vrlo prosto i ispravno) mozda posaljem fotografije.
Mozda negde (na buvljaku) nadjem ispravan ili neispravan takav motor, naravno ako nadjem da li neko pristaje da napravi par komada grafitnih lezajeva.
pozdrav
[ gti2 @ 17.05.2011. 18:59 ] @
Da bi zamenio lezaj,moras da skines turbinu sa rotora,a to je ono sto je neizvodljivo.Mozda i moze da se skine na silu,ali je pitanje kako to vratiti nazad da bude sigurno i u balansu.
[ Lala 021 @ 31.05.2011. 08:49 ] @
Motor sam uspeo da rastavim, tip je predvidjen za izbacivanje vode, a ne za rad nekoliko hiljada sati. Problem sto motor ne kosta desetak evra pa da se menja svakih godinu-dve vec kosta preko 14000 din (poola cene nove masine) ali to nije tema foruma. Ne preporucujem nikome da popravlja motor (pokvarice se nesto drugo, semering, plastike ili ponovo lezaj ako se ne napravi kvalitetno.
pozdrav