[ scepa11 @ 12.05.2011. 06:56 ] @
| Kao sto naslov kaze na leru nemogu nikako da je smirim tj.da zaustavim lanac.Prosle godine radjen velliki servis znaci klip,karike,lezajevi,semerinzi,creva sva i membrane.Sve je super radilo do skoro pre neki dan kad sam je upalio lanac se okrece i od onda nikako da je ustelujem.nosio sam karburator u servis opet zamenjene membrane i proveren,karburator ispravan.sreva sva cela.testera radi pod punim gasom i sece super jedino problem ler.dali neko moze da mo kaze sta bi moglo da bude.da nisu semerinzi ali me buni to sto ona super sece i radi pod gasom.i jos nesto na koju se stranu odvrce kvacilo jeli kontra navoj.I cemu sluzi crevo koje izlazi iz rezervoara i ima na kraju nesto plasticno sa rupicama.da nije to pokvareno. |
[ fade @ 12.05.2011. 11:00 ] @
To su trebali u servisu da ti nasteluju, ako ti sam hoces da probas to, obavezno vodi racuna kako stelujes, da ne bi pogorsao stanje.
Najbolje resenje bi bilo da odneses u servis i trazis da nasteluju pred tobom, ako ti kazu da ostavis, pa ce oni to "malo kasnije" ne verujem da ce ista uraditi.
[ scepa11 @ 12.05.2011. 14:44 ] @
u servisu je bio karburator bez testere.samo zbog provere dali drzi pritisak i da vidim dali iglica dobro radi.Sto se tice samog stelovanja nikad mi nije bio problem da ustelujem.i verujem da postoji neki problem do kojeg nemogu da dokucim.skidao sam sa druge testere iste ms 290 koja dobro radi i isto se ponasa.pa me intereuje da nsu mozda semerinzi ili onaj odusak sa rezevara.
[ ivan.neg @ 13.05.2011. 19:41 ] @
Moguce da je neki semering popustio pa motor vuce fals vazduh vidi i spoj karburatora sa usisnom granom moze i tu da povlaci vazduh a samim tim i da poveca ler ,ako si vec siguran da nije karburator u pitanju .
Pogledaj dali je zaprljan filter vazduha jer kad je zaprljan bude bogatija smesa a samim tim i veci ler.
Pozdrav
[ scepa11 @ 14.05.2011. 18:59 ] @
najveroatnije je propustio semering samo sto nemogu da odvrnem kvacilo kao da je zapeklo,a bojim se da blokada neprobusi klip.ide ona u servis pa nek je oni srede.hvala na predlozima
[ paterson @ 14.05.2011. 19:13 ] @
Citat: ivan.neg:
Pogledaj dali je zaprljan filter vazduha jer kad je zaprljan bude bogatija smesa a samim tim i veci ler.
Da je filter zaprljan, bilo bi još manje vazduha a više goriva i ne bi mogla testera ni da se upali a kamo li da radi. Da je bilo više vazduha, a manje goriva testera ili uopšte dvotaktna mašina bi radila nekontrolisano pod mnogo većim brojem obrtaja motora i nemoguće ga je fizički ugasiti kao na primeru kad se rezervoar za gorivo isprazni.
To što je problem na leru pre je karburator u pitanju, a i ne znam na kakav semering vi mislite? Ako mislite na semering u motoru, onda ne bi mogla ni da se upali mašina, a kamo li da radi. To znam iz iskustva, a i moguće je da grešim.
Citat: scepa11: najveroatnije je propustio semering samo sto nemogu da odvrnem kvacilo kao da je zapeklo,a bojim se da blokada neprobusi klip.ide ona u servis pa nek je oni srede.hvala na predlozima
Izvinite ali ne znam na koje kvačilo na testeri niti imam predstavu gde je to kvačilo.
[ ivan.neg @ 14.05.2011. 19:55 ] @
Kada je filter zaprljan onda je to kao simulacija rada testere pod sauhom a to je znaci veliki ler a kad semring popusti testera moze itekako da radi pod velikim gasom zbog viska vazduha a ugasi se sasvim normalno pomocu prekidaca odnosno prekida struje na svecici .{kada semering probije skroz onda ne moze da se upali ali moze delimicno da propusta vazduh i onda pravi problem }
Karburator rece covek da je menjao i da ima isti problem .
kvacilo verovatno mislis na lamelicu i korpu .
[ paterson @ 14.05.2011. 20:06 ] @
Citat: ivan.neg: Kada je filter zaprljan onda je to kao simulacija rada testere pod sauhom a to je znaci veliki ler a kad semring popusti testera moze itekako da radi pod velikim gasom zbog viska vazduha a ugasi se sasvim normalno pomocu prekidaca odnosno prekida struje na svecici .{kada semering probije skroz onda ne moze da se upali ali moze delimicno da propusta vazduh i onda pravi problem }
Karburator rece covek da je menjao i da ima isti problem .
kvacilo verovatno mislis na lamelicu i korpu.
OK, prihvatam objašnjenje, ali i dalje ne znam na koji semering mislite i gde se to nalazi?
[ ivan.neg @ 14.05.2011. 20:14 ] @
Na kolenastom vratilu (radilici )
[ paterson @ 14.05.2011. 20:27 ] @
Citat: ivan.neg: a kad semring popusti testera moze itekako da radi pod velikim gasom zbog viska vazduha
Citat: ivan.neg: Na kolenastom vratilu (radilici )
To sam i pretpostavio, ali mi nije logično da zbog viška vazduha testera radi pod velikim gasom imajući u vidu da vazduh dolazi ispod klipa tj. karike, pa ne može vazduh preko karika da probije do iznad klipa tj. komore za sagorevanje smeše i da izazove veliki gas.
[ ivan.neg @ 14.05.2011. 20:39 ] @
To je dvotaktni motor kroz komoru u cilindru gorivo prolazi do radilice i podmazuje je jer je gorivo mesavina (ulje i benz.) a samim tim i vazduh pogledaj ilustracije dvotaktnog motora na linku.
http://webograd.tportal.hr/Ren...erformancetuning/kakoradimotor
[ paterson @ 14.05.2011. 20:55 ] @
http://www.animatedengines.com/twostroke.shtml
Hvala na strpljenju i razjašnjenju. Nije isto uporediti dvo-taktni sa četvorotaktnim motorom.
[ scepa11 @ 15.05.2011. 21:02 ] @
da mislio sam na lamelicu i korpu.Karburator nije sigurno posto sam menjao sa druge testere a mij stavljao na drugu i ona je normalno radila.opet kazem sva creva i srevce od karburatora do cilindra su uredu.ima jedna novina kad je okrenem na stranu pos lerom se ugasi,a pod punin gasom ne.i uvek moram da je palim prvo pod saukom i onda stavim na pun gas.i kad je vruca i kad je hladna.
[ ivan.neg @ 16.05.2011. 14:36 ] @
Ako sam te dobro razumeo kad je vruca testera mozes da je upalis jedino pod sauhom i kad vratis sauh motor dobije veliki gas .Hajde ako jos nisi resio problem probaj nesto , skini filter vazduha upali testeru vrati hauh
dok testera radi prstom postepeno zatvaraj difuzor (rupu na karburatoru za vazduh) dok je skroz ne zapusis i vidi sta se desava dali se motor umiruje i dali radi kad je skroz zapusis .
[ gigamg1 @ 23.05.2011. 23:13 ] @
Ako se gasi kada je nagnes u stranu onda je verovatno semering na radilici. Okreci je tako i kad se ugasi, koji semering bude donji, taj je vrisnuo
[ Bi Zeleni @ 02.12.2011. 23:47 ] @
Evo da i ja pitam nesto posto nema strana o stihl ms180.Imam jedan problem sa tom stihlkom nije htela da mi baca gorivo na svecicu i naravno nije tela da pali.i ja zamenim karburator i ona opet nece trgam ceo dan neca pa nece.Ako neko zna sta joj je neka mi odg stvarno bi mi bilo od pomoci...:D
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|