[ brka79 @ 27.05.2011. 11:18 ] @
Zeleo bih da znam kakvo misljenje vlada o Indesit brendu u Srbiji. Molim vas za pomoc. |
[ brka79 @ 27.05.2011. 11:18 ] @
[ Nebojsa Milanovic @ 27.05.2011. 11:37 ] @
Nije mi jasno kakvo mišljenje o tom brendu tražiš jer je očigledno da ga već imaš, zato što je svaki tvoj post od kada si se pre sat vremena registrovao na Elitesecurity usmeren u promociju tog brenda.
Ok, poštujemo što si ti Trade Marketing Adviser, ali imaj u vidu da na Elitesecurity advertajzing nije poželjan. Dakle, ako znaš nešto ili imaš neke informacije u vezi problema koji se javljaju sa dotičnim uređajima, izvoli reci, to je i poželjno i korisno, ali imaj u vidu da Elitesecurity nije mesto za reklamne poruke bilo kog tipa. [ gti2 @ 27.05.2011. 21:06 ] @
Ja sam jednostavno odusevljen tim brendom (i Aristonom naravno) i ne bih nista menjao po pitanju kvaliteta
[ rewqrewq @ 27.05.2011. 21:58 ] @
I ja se pridružujem hvalospevima. Treba kupiti uređaje pomenutih proizvođača !
[ ivan_sim @ 28.05.2011. 00:18 ] @
Citat: rewqrewq: 1. Gorenje- garancija, delovi, servis... 2. Boš- nemac (turčin) 3. Samsung- valjda ima nešto 4. Indesit i Beko- ne koštaju ništa, beži od ovih kvazi brendova. Moraš da brineš šta će da bude kad se pokvari, a svaka će da se pokvari. Džabe tražiš svemirski brod od mašine ako neku gumu ili crevce posle ne možeš da zameniš, a potrošni su materijal! Cudno menjaju se razmisljanja.......... [ rewqrewq @ 28.05.2011. 10:10 ] @
Ne menjaju se, zajebavam ove "full ha-de advajzere tehniks solušns".
Juče videli neki kućni aparat i misle da znaju nešto. [ brka79 @ 28.05.2011. 11:31 ] @
Hvala na uvredama. Ja vas nisam vredjao i ne nameravam da vas vredjam. Ali neka svako predstavi sebe kako najbolje ume. Pozdrav :)))) Ako nekom i treba nasa podrska neka se obrati, pomocicemo. Pozdrav.
[ rewqrewq @ 28.05.2011. 14:11 ] @
Nisam hteo da vređam Vas, nego Vaše stavove a nekad i neobaveštenost (moje lično mišljenje).
[ test1234 @ 29.05.2011. 08:17 ] @
Nije tako prosto i jednostavno, lose je ili dobro je.
Treba znati da je Indesit, Ariston, Hotpoint i Scholtes jedna grupacija koja veoma cesto preuzima tehnicka resenja jedna od drugih. Za ovu temu je bitno da su Hotpoint i Scholtes proizvodi (narocito Scholtes) daleko kvalitetniji od recimo Indesit-a iako na prvi pogled deluje gotovo isto. Moj mnogo uproscen odgovor bi mozda bio Hotpoint vrlo dobar-odlican a Indesit jeddva dovoljan-dovoljan. [ rewqrewq @ 31.05.2011. 09:16 ] @
Citat: test1234: Moj mnogo uproscen odgovor bi mozda bio Hotpoint vrlo dobar-odlican a Indesit jeddva dovoljan-dovoljan. [ kasper79 @ 01.09.2011. 14:09 ] @
Hotpoint Ariston ne kupovati ni za živu glavu. *ovno upakovano u fensi odijelo.
[ rewqrewq @ 02.09.2011. 09:16 ] @
Da li ima neki konkretan razlog za takav stav?
[ brka79 @ 02.09.2011. 10:17 ] @
Ima, ima. Kaze kada pere ves pada mu prasina ispod daske za peglanje. :))))) Prvi put cujem za tako nesto.....
[ kasper79 @ 02.09.2011. 23:38 ] @
Ja ti opet kazem kako jeste. Susilicu nisam koristio nego par puta. Ves kada se opere pun je nekakve prasine. S obzirom da radis za Indesit logicno je da ces ismijavati stvari. Ja najvise sumnjam na centrifugu jer je ne mogu nikako smanjiti sa 1400 obrtaja. Jebeni neprofesionalci kopirali drugo prevedeno uputstvo a samo promijenili sifru masine a njemu pise da se moze regulisati sto mi je prodavac i pokazao. U originalu na engleskom nadjem kasnije da ne moze. A ti ako ne vjerujes daj pola love i eno je nosi iz podruma. Tri mjeseca je u oglasima u pola cijene (ima jos 4 godine i pet mjeseci garancije) i niko nije nazvao jos. Obecao sam Aristonu da cu ih pohvaliti na svakom mjestu, se*em im se u kvalitet proizvoda a pogotovu u pouzdanost ovlastenih servisera. Ovo govorim za BiH, za druge zemlje ne znam.
[ brka79 @ 05.09.2011. 12:25 ] @
Izvini, ali to se kosi sa zdravim razumom. Moram priznati da to jos nisam cuo..... Ti si jedini...... Mozda je kvalitet vesa u pitanju, logicnije je. :)
[ brka79 @ 05.09.2011. 12:28 ] @
Napisi molim te model masine bas me interesuje.
[ kasper79 @ 05.09.2011. 13:43 ] @
Hotpoint Ariston AQM8F 49
[ kasper79 @ 05.09.2011. 14:03 ] @
Citat: brka79: Mozda je kvalitet vesa u pitanju, logicnije je. :) Što se tiče komentara za veš, takvi nekulturni komentari se i mogu očekivati od zaposlenih u Indesit/Aristonu. Ako imam para da izbacim novu Ariston sušilicu/perilicu i kupim odvojene ***** uređaje (da ne reklamiram drugu firmu) valjda onda imam para i za veš. [Ovu poruku je menjao kasper79 dana 05.09.2011. u 15:32 GMT+1] [Ovu poruku je menjao kasper79 dana 05.09.2011. u 15:32 GMT+1] [ brka79 @ 05.09.2011. 14:44 ] @
Izvinite ako sam Vas uvredio. Nisam imao nameru. Ali jeste logicno da je ves u pitanju a ne masina. Zao mi je...... Sto se tice pomenutog modela, nije tacno da se centrifuga ne moze smanjiti. Ponovo dezinformacije sa Vase strane. To sto ste kupili odvojene aparate, to je prava stvar i ja preporucujem da se kupuje popsebno ves masina, a posebno susara. Naravno ko za to ima uslova. Sada predpostavljam nema prasine. To je zbog toga sto masina za susenje vesa ima filter koi to odstranjuje, a ne zbog neceg drugog. Veliki pozdrav. :))))
[ kasper79 @ 05.09.2011. 15:12 ] @
Da ja ne bih ispao lažov, evo lijepo slika iz kojih se vidi da je neko uradio kopi/pejst a nije provjerio da li tekst odgovara modelu. U zaglavlju lijepo ima i naziv modela sa kojeg je kopirano. Ne postoji mogućnost manuelne regulacije nego samo programska i to za neki program za pranje veša koji uopšte ne koristim. A koji će mi to klinac kad ja ne mogu sam izabrati za program koji želim i koji najviše koristim - kod drugih modela nije slučaj. Uglavnom, ja fino upitam prodavca ima li ta opcija, on izvadi uputstvo i lijepo mi pokaže. Ja nakon par dan da izregulišem broj obrtajaja, kad ono ne može. Konsultujem uputstvo ali ne može pa ne može, pogledam englesku verziju kad ona drugačija.
Elem, to nije ništa drugo nego neprofesionalnost Indesi/Ariston proizvođača. Napominjem, da se prašina pojavljivala i kod pranja inače je ne bih mijenjao. [ brka79 @ 05.09.2011. 15:37 ] @
Znaci postoji regulacija centrifuge. Doduse svaki program ima isprogramiranu centrifugu. Ali varijacija centrifuge postoji. To pise u uputstvu.
[ kasper79 @ 05.09.2011. 16:25 ] @
Citat: brka79: Znaci postoji regulacija centrifuge. Doduse svaki program ima isprogramiranu centrifugu. Ali varijacija centrifuge postoji. To pise u uputstvu. Bolan, vidiš li ti da uputstvo na engleskom ne odgovara uputstvu na srpskom. Ovaj model nema manuelnu varijaciju obrtaja centrifuge a ja sam to trazio da masina ima i on može da radi sa 800 obrtaja samo za svilu ili neku drugu osjetljivu tkaninu (tako nekako) i ne mogu bijeli veš prati na tom programu jer ga ne opere dobro. Za ostale programe je moguće samo maksimalno. Ja sam rekao svoje a i ti, a neka narod vidi ko svog konja hvali a ko priča istinu. Ja sam svoje mišljenje o Indesit-Arsiton rekao kao i o podršci servisera u BiH. Jednostavno jedna velika 0. [ brka79 @ 05.09.2011. 19:40 ] @
Jesi li ti siguran da na uputstvu nije stamparska greska? Sto se tice prodavaca bele tehnike, o tome ne vredi diskutovati. Svi znamo da su jako slabo edukovani o beloj tehnici. Mi drzimo seminare, ali ne vredi jako se cesto menjaju u prodavnicama. Iz tog razloga je vrlo moguce da Vam je neko dao pogresne informacije. Kod nas u Srbiji pise da zadrzavamo pravo na stamparske greske.... kod vas mozda nije tako. Mada mi se cini da nisi objavio sve bitne delove uputstva. Imas i tabelu gde ste jasno mogli da vidite da su centrifuge isprogramirane. Mozete biti besni samo na sebe. Ako ste upravu kao sto tvrdite tuzi te ih. Ja Vam to preporucujem. :) Mada mislim da niste ..... :)
[ test1234 @ 05.09.2011. 22:22 ] @
Ej evo mi je jedna ovakva u servisu i na njoj mogu svaki program da digitalno podesavam centrifugu, ima cak mogucnost i bez, limitiran je samo maximum na po nekim programima.
[ kasper79 @ 05.09.2011. 22:22 ] @
Citat: brka79: Ako ste upravu kao sto tvrdite tuzi te ih. Ja Vam to preporucujem. :) Mada mislim da niste ..... :) Brle, je l' ti misliš da je to rješenje? Da još i na to gubim živce. Da je sreće bogd'o da sam ja bio zadovoljan Aristom. Ali nisam, zaje*ao sam se žestoko. Hvala bogu pa mogu sebi priuštiti novu a da postojeća truli u podrumu. Ali zato imam živaca da svima ispričam o kvalitetu Indesit/Ariston mašinama, kao i odnosu proizvođača i ovlaštenih servisera prema korisnicima njihovih proizvoda, pa i o tebi kao zaposlenom u Indesitu. Meni će biti puno srce ako i jedan potencijalni kupac ovo pročita i shvati da se ne bi trebao zaje*ati kao i ja i da se odluči za nekog drugog proizvođača. Svako dobro. [ kasper79 @ 05.09.2011. 22:26 ] @
Citat: test1234: Ej evo mi je jedna ovakva u servisu i na njoj mogu svaki program da digitalno podesavam centrifugu, ima cak mogucnost i bez, limitiran je samo maximum na po nekim programima. De bogati reci kako si to uradio, sam proizvođač u mejlovima koje sam razmijenio sa njima,kaže da na tom modelu to nije moguće? [ kasper79 @ 05.09.2011. 22:27 ] @
Citat: test1234: Ej evo mi je jedna ovakva u servisu Čudna mi čuda!!! [ brka79 @ 06.09.2011. 08:06 ] @
Ako ste upravu sto da ne. Imacte bar neke koristi. Ovako sebe prikazujete samo kao loseg i zlobnog coveka koji hoce nekome da nanese zlo. Pozdrav. :)
[ kasper79 @ 06.09.2011. 10:01 ] @
Citat: brka79: Ako ste upravu sto da ne. Imacte bar neke koristi. Ovako sebe prikazujete samo kao loseg i zlobnog coveka koji hoce nekome da nanese zlo. Pozdrav. :) Dragi Brle, Pričaš da imate problem da "edukujete" prodavce ali je izgleda problem da Indesit nije sposoban da "edukuje" iliti obrazuje svoje zaposlene. Ako takvi kao ti imaju zadatak da obrazuju prodavce, onda je i logično ono što pričaš o nesposobnosti prodavaca (politika: svali problem u tuđe dvorište). U svim normalnim zemljama na zapadu, imaš pravo da uzmeš proizvod i ako nisi zadovoljan ti ga vratiš. Nije to bez razloga dozvoljeno. A zašto? Zato što jedan nezadovoljan kupac može da odvrati hiljade potencijalnih ako ima čvrste razloge za nezadovoljstvo, pa su proizvođači došli do jednostavne računice. Bolje je izaći u susret jednom ili nekolicini njih, nego izgubiti na hiljade. A nije kupcima u interesu da se stalno zezaju sa tim, njima je želja da budu zadovoljni onim za šta su potrošili svoje pare. Ja stvarno nisam zadovoljan proizvodom koji sam kupio. Prvu sam odmah reklamirao zbog kvara na semeringu i radi toga je bila veoma bučna (i zamjenska je poprilično bučna radi velikog bubnja a ima oznaku Supersilent - čista manipulacija). Zamjenska ima problem sa tom prašinom a tu je i činjenica da nema opcije za koje sam uvjeravan od strane prodavca da postoje i vjeruj mi da nemam niti jednog razloga da te lažem. Kamo sreće da sam ja tu da hvalim Indesit/Ariston umjesto da ga kudim. Koja bi budala bacila 550 evra u podrum??? Međutim, proći će još mnogo vremena dok se ova praksa usadi u naš mentalitet. Samo zadovoljan kupac je ključ uspjeha neke firme. Ja sam sebi dao za pravo da pokažem i dokažem Indesit/Aristonu da mora da vodi računa o svom proizvodu i izboru ovlaštenih servisera. Nadam se da će budući kupci proizvoda voditi računa da ne dođu u istu situaciju kao i ja. Svako dobro. [ brka79 @ 07.09.2011. 07:57 ] @
nije istina da u Evropi mozes da vratis uredjaj ako ti se ne svidja. Navedi mi zemlju molim te. Vracaju se uredjaji samo koji su po ceni jeftiniji od radnog sata majstora koji treba da je popravi, odnosno ako se popravka ne isplati. Ja sam ziveo u toj zapadnoj Evropi i dobro znam kako stvari funkcionisu. Ako si ti samo slusao price, moguce je da si to negde cuo. :))))))) Pa znas koliko bi takvih kao ti vracalo uredjaje posle odredjenog vremena. :))))) Ima nas sa ovih prostora koliko hoces tamo. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee moj.... Masina se vraca samo ako postoji fabricki nedostatak ili je u startu ne ispravna u svim ostalim slucajevima se ne vraca. :))))) Ti si dobio zamenu ako se ne varam, posto je semering u startu bio ne ispravan ako se ne varam........
[ rewqrewq @ 07.09.2011. 08:24 ] @
Kažu da u Americi može da se vrati baš sve, kako kupac hoće. Kod nas još uvek ne može.
Jeste zamena aparata jedna sigurnost više za kupca, ali je mala razlika između bahatosti i zloupotrebe od strane kupaca a i prodavaca... [ kasper79 @ 07.09.2011. 10:00 ] @
Vidim da sam se pogrešno izrazio da kupac ima pravo pod obavezno na zamjenu a u nastavku objašnjavam da su proizvođači shvatili da od toga mogu imati koristi pa dozvoljavaju zamjene. U većini zemalja u Evropi (U Americi se gotovo na sve dozvoljava povrat u roku od 30 dana) se ostavlja diskreciono pravo prodavcu/proizvođaču da odluči hoće li to uraditi ili ne. Bilo kako bilo, Hotpoint je u Velikoj Britaniji provodio takve kampanje za svoje proizvode pa ukoliko je potrebno mogu ti i poslati dokaze. Ja ističem da nisam zadovoljan proizvodom i po meni se to može podvesti pod "tehnički problem" jer se javlja prašina pri pranju veša (ne samo kod sušenja). Da provjerim je li problem do mašine, veš sam nosio kod komšija koji imaju Bosch i kod prijatelja koji imaju Gorenje kombinovane mašine i ta prašina se nije javljala pri pranju. Istu sam morao zamijeniti, jer mi dijete dobilo atopijski dermatitis i ta prašina se morala otkloniti jer je mogla biti jedan od uzročnika. Trebam li ti reći da se prašina više ne pojavljuje sa novom mašinom iako ova ima 1200 obrtaja? Hvala bogu i stanje je bolje, ali ne mogu tvrditi da je samo do prašine jer smo eliminisali i određeni broj ostalih potencijalnih uzročnika. Zbog sporosti, nereagovanja i bezobrazluka ovlaštenog servisa (kad imaš malu bebu sa dermtitisom ne možeš čekati deset dana da se smiluju i dođu a pogotovu da vas lažu) odlučio sam da mašinu eliminišem iz kuće.
Svako dobro. [ test1234 @ 07.09.2011. 10:56 ] @
Od ovih sto daju garanciju 5 godina, realno, u Srbiji retko ko moze da popravi (u proseku) za deset dana aparat.
[ rewqrewq @ 07.09.2011. 11:17 ] @
Citat: test1234: Od ovih sto daju garanciju 5 godina, realno, u Srbiji retko ko moze da popravi (u proseku) za deset dana aparat. Zavisi od kvara. Nekad ga reše preko telefona, pa ne traje ni minut. Zamislite da koriste zakonsko pravo od 45 dana?! Svako bi morao da ima rezervni bojler, mašinu za veš, frižider... Nije mi se mnogo kvarilo pa ne znam, a vidim kako ljudi besne posle tih "prosečnih" 10 dana. [ kasper79 @ 07.09.2011. 11:20 ] @
'Ajde da čekaš da poprave, nego čekaš deset dana da dođu da ustanove kvar iako su obećali doći sutra ili prekosutra. Tek onda da ide na popravku ako treba.
[ test1234 @ 07.09.2011. 16:22 ] @
Pa da se malo zamislimo, kako je moguce da 5 godina garancije ima aparat od 20.000 dinara i onaj od recimo 117.000 dinara. Sto bi rekla ona cuvena reklama "nije svejedno". Ako ne platis na mostu platices na cupriji, sto u parama sto u zivcima.
[ rewqrewq @ 08.09.2011. 00:08 ] @
Citat: test1234: Pa da se malo zamislimo, kako je moguce da 5 godina garancije ima aparat od 20.000 dinara i onaj od recimo 117.000 dinara. Sto bi rekla ona cuvena reklama "nije svejedno". Ako ne platis na mostu platices na cupriji, sto u parama sto u zivcima. Sta je cudno ovde? [ rkramer @ 19.09.2011. 21:21 ] @
Da se nadovežem na priču o "prašini ispod daske za peglanje"...
Imam Ariston AML129 mašinu za pranje i sušenje i mogu da potvrdim da se prilikom pranja sa sušenjem stvara dosta (ponekad i _jako puno_) "prašine" o kojoj priča kasper79. Veći deo vlakana (lint, fluff) mašina izbaci sa vodom, ali se određena količina ipak zadrži i u samom bubnju, na gumi vrata, pa i na vešu. Najveća količina 'prašine' se stvara prilikom pranja belog veša na 90 stepeni sa sušenjem. Ako je potrebno mogu i da uslikam pošto je mašina i dalje u redovnoj upotrebi. Vezano za program pranje + sušenje takođe mogu da potvrdim da na Aruston AML129 _nije_ moguće regulisati centrifugu. Centrifuga može da se redukuje sa 1200 na 600 obrtaja samo ako je selektovano pranje BEZ sušenja. Koliko sam upućen, 'prašina' je jednostavno posledica načina rada ovih kombinovanih mašina za pranje i sušenje. Ja sebe svrstavam u ne-preterano-zahtevnog korisnika mašine za pranje veša, u smislu da mašina pere veš za samo dve osobe i nije svaki dan u pogonu, kao i da se sušenje koristi neredovno - uglavnom zimi. Međutim, jasno je da to mnogima može predstavljati problem i da bi proizvođač i trgovci morali da kupcima na to skrenu pažnju. [ brka79 @ 20.09.2011. 08:02 ] @
Ja sam upravo to i rekao. Masina za pranje i susenje nema filter unutar bubnja stoga proizilazi stvaranje te "prasine". To je pravilo za sve masine za pranje i susenje vesa. Prodavac je duzan da obavesti kupca o karakteristikama masine, i sa tim se slazem. Ja imam Bosch masinu za pranje i susenje i isto mi se pojavljuju dlacice posle susenja vesa.... Kada se ukljuci pranje i susenje masina sama namesti broj centrifuge, valjda da bi efekat susenja bio veci. :) Znate za ono pravilo: ako imate masinu za susenje vesa treba kupiti masinu za pranje koja ima minimum 800 - 1000 rpm. Valjda vam i to nesto govori.....
[ rewqrewq @ 20.09.2011. 08:59 ] @
Prodao sam 1.000 mašina za sušenje veša, a prvi put čujem za tu prašinu.
Imam kući mašinu za sušenje, stoji u podrumu, nikad tu prašinu nisam video. [ brka79 @ 20.09.2011. 09:03 ] @
Nije u pitanju susara nego kombinacija. Susara ima filter unutar bubnja Pa se to susarama ne desava.
[ rkramer @ 20.09.2011. 12:08 ] @
Citat: brka79: Ja sam upravo to i rekao. Masina za pranje i susenje nema filter unutar bubnja stoga proizilazi stvaranje te "prasine". To je pravilo za sve masine za pranje i susenje vesa. Prodavac je duzan da obavesti kupca o karakteristikama masine, i sa tim se slazem. Ja imam Bosch masinu za pranje i susenje i isto mi se pojavljuju dlacice posle susenja vesa.... Kada se ukljuci pranje i susenje masina sama namesti broj centrifuge, valjda da bi efekat susenja bio veci. :) Znate za ono pravilo: ako imate masinu za susenje vesa treba kupiti masinu za pranje koja ima minimum 800 - 1000 rpm. Valjda vam i to nesto govori..... Hm, zakleo bih se da dve strane ranije nisi _to_ rekao već si čoveka ismevao: Citat: Ima, ima. Kaze kada pere ves pada mu prasina ispod daske za peglanje. :))))) Prvi put cujem za tako nesto..... Kao i: Citat: Izvini, ali to se kosi sa zdravim razumom. Moram priznati da to jos nisam cuo..... Ti si jedini...... Mozda je kvalitet vesa u pitanju, logicnije je. :) Kakvo god bilo mišljenje ljudi o Indesit / Hotpointu (Merloni), sa ovakvim pristupom ni ti, a ni Indesit neće dobiti mnogo fanova. Nadam se da je to upravo ono što pokušavaš da postigneš... :) [Ovu poruku je menjao rkramer dana 20.09.2011. u 13:26 GMT+1] [ kasper79 @ 20.09.2011. 12:09 ] @
EDIT: Postavismo u isto vrijeme
Odluci se Brle vec jednom: Citat: ma, ima. Kaze kada pere ves pada mu prasina ispod daske za peglanje. :))))) Prvi put cujem za tako nesto..... ili Citat: brka79: Ja sam upravo to i rekao. Masina za pranje i susenje nema filter unutar bubnja stoga proizilazi stvaranje te "prasine". To je pravilo za sve masine za pranje i susenje vesa. Prodavac je duzan da obavesti kupca o karakteristikama masine, i sa tim se slazem. Ja imam Bosch masinu za pranje i susenje i isto mi se pojavljuju dlacice posle susenja vesa.... Kada se ukljuci pranje i susenje masina sama namesti broj centrifuge, valjda da bi efekat susenja bio veci. :) Znate za ono pravilo: ako imate masinu za susenje vesa treba kupiti masinu za pranje koja ima minimum 800 - 1000 rpm. Valjda vam i to nesto govori..... [ brka79 @ 20.09.2011. 12:36 ] @
Da pojasnimo. Kasper 79 se zalio da masina prilkom pranja vesa proizvodi prasinu i da je to proizvod centrifuge, sto je nemoguce!! :))))) A ja sam rekao da prilikom pranja i susenja dolazi do pojave dlacica!!!! Sto je slucaj kod svih masina za pranje i susenje. I samo da napomenem da Kasper79 ima vise naloga na ovom forumu i da modelatori obrate paznju na to. Ako treba dacu i dokaz koji je sam napisao. :)))))
Nadam se da sam otklonio nedoumice oko mog citiranja. Naime komentari sa citata se odnose na Kasperovu primedbu br 1. (Masina proizvodi srasinu prilikom pranja!!!!!!! ) i dalje stojim pri svojim komentarima za primedbu br 1. Mislim da kasper treba da se odluci da li mu masina stvara prasinu prilikom pranja ili prilikom pranja i susenja. :))) [ kasper79 @ 21.09.2011. 08:14 ] @
Citat: brka79: I samo da napomenem da Kasper79 ima vise naloga na ovom forumu i da modelatori obrate paznju na to. Ako treba dacu i dokaz koji je sam napisao. :)))) Dragi Brle, "Modelatori" iliti moderatori mogu vrlo lako da provjere nastupam li sa više naloga prateći IP adrese sa kojih pristupam od kojih je jedna statička. Uvjeravam te da nije tako i da nemam više naloga na ovom forumu. Pošto znam na šta aludiraš, predlažem ti da nađeš nekog ko stvarno zna engleski jezik i neka ti prevede ono što sam napisao a ne da ovdje ne lupetašbez razloga. ;) Moj zvaničan stav po pitanju prašine je sljedeći: U početku sam mislio da se javlja samo kada je uključena sušilica, međutim kasnije se ispostavilo da se javljala i kada sušilica nije uključivana. Moja pretpostavka je da je to od brze centrifuge (ali nažalost istu nisam mogao izregulisati da provjerim da li se javlja na manjim obrtajima) ili da je ostalo još prašine u sistemu ali je manje vjerovatno jer je nemoguće da ostaje u tim količinama. Ali se stvarno ne razumijem u tehnički dio. Ono što je evidentno je da se ona javlja (što je prijavio još jedan korisnik izuzev ako ne aludiraš da i taj drugi korisnik nisam ja) i to u neočekivano velikim količinama (možda radi velikog bubnja???) i da se kupci moraju upozoriti na tu činjenicu. U protivnom, oni koji imaju problema sa alergijom na prašinu istu ne smiju koristiti i uzalud bacaju pare. Mislim da je očigledno da si imao namjeru da ismiješ moje stavove i da moja zapažanja time staviš na marginu. Međutim, naknadno si promijenio mišljenje pa sad vrdaš tamo-vamo. Mi u BiH imamo izreku: "Nije Mujo propao što se kockao nego što se vadio". [Ovu poruku je menjao kasper79 dana 21.09.2011. u 09:35 GMT+1] [Ovu poruku je menjao kasper79 dana 21.09.2011. u 09:40 GMT+1] [Ovu poruku je menjao kasper79 dana 21.09.2011. u 09:40 GMT+1] [ test1234 @ 21.09.2011. 09:58 ] @
Prasina iz masina za pranje i susenje vesa dolazi direktno iz vesa, vode (kamenac) i praska. Cetiri veoma bitna razloga su za to.
1. Kvalitet i starost vesa. 2. Kvalitet ispiranja vesa. 3. Starost same masine. 4. Vreme susenja, odnosno stepen osusenosti vesa u masini. 1. Kvalitet i starost vesa je bitan zato sto stari ves mnogo vise oslobadja dlacice, lomi se i to deluje kao, a i jeste prasina. 2. Danasnje masine su u energetskoj klasi AAA sto znaci da rade sa manje vode a to znaci i da slabije ispiraju, sto dalje znaci da tako slabo ispran ves prilikom susenja stvara dodatnu prasinu od neispranog praska. 3. Sve masine za pranje i susenje vesa (koje se koriste 3-6 puta nedeljno) su prezasicene dlacicama u kombinaciji sa kamencem, tako da em slabije suse em iz njih izlazi velika kolicina dlacica, osusenog praska, kamenca i drugog. Svaka masina za pranje i susenje vesa bi trebalo posle 5 godina intezivne upotrebe da se rasklopi i ocisti od naslaga koje se nakupile i nalepile u njoj. Zna da bude po nekoliko kilograma ovih naslaga. 4. Vreme susenja je bitno zato sto iz presusenog vesa se vise oslobadjaju dlacice i ostalo negoli iz delimicno osusenog. Znaci ako imte relativno novu ili potpuno novu masinu za pranje i susenje vesa (recimo AML 129 i centrifuga na 1.2000 Rpm) i u nju ste stavili 4 Kg starijeg vesa, pa ga ne isperete dva puta, odnosno ostane malo praska u njemu i onda ga susite do potpunog isusivanja. Iz takvog vesa izaci ce gomila dlacica i prasine. Odprilike se sve svodi na ono da ne pere masina ves vec vi uz njenu pomoc. [ kasper79 @ 21.09.2011. 10:07 ] @
1. Kvalitet i starost vesa. Garderoba je većinom dobrog brenda a pogotovu dječija. Sva dječija garderoba je bukvalno nova (držimo butik jednog kvalitetnog dječijeg brenda ali da ne reklamiram) a pogotovu bebina.
2. Kvalitet ispiranja vesa. Supruga obično ispira dva puta dječiji veš. 3. Starost same masine. Bila glanc nova 4. Vreme susenja, odnosno stepen osusenosti vesa u masini. Prašina se javljala i kad se koristilo samo pranje ali je moguće da je iz taloga mada ja sumnjam na centrifugu koja je 1400 obrtaja Koristimo Ariel Color za šareni a Ariel obični za bijeli veš. [Ovu poruku je menjao kasper79 dana 21.09.2011. u 11:26 GMT+1] [ test1234 @ 21.09.2011. 10:32 ] @
Znaci koliko ja vidim ostala je jos jedino posuda za prasak da nesto nije u redu sa njom pa da ne povlaci sav prasak u pranje i eventualno ga kasnije povlaci u ispiranje. Nekada hoce i tunel guma da se kruni od samoga starta.
Znas ne biva da je sve ok a da masina nece dobro da radi. Opet se sve svodi da ti (supruga) peres ves uz pomoc tvoje masine. Pokusaj malo da joj podignes nivo vode (3-4 L za svako uzimanje vode) to uglavnom kod tih masina daje bolji odnos voda prasak a mnogo bolje posle ispere. Pogledaj na susac na onu providnu povratnu plasticnu cev, na njoj se vidi da li ima naslaga. [ kasper79 @ 21.09.2011. 11:27 ] @
Hvala na savjetima ali ja sam se morao rješiti te mašine na kraju radi te prašine jer sam morao eliminisati sve potencijalne alergenske faktore pa je prva letila iz kuće. Kasnije sam nabavio odvojene uređaje provjerene marke. Iz sve te gungule oko zamjene mašina ostao sam kratak oko 350 EVRA i poprilično pogubio živce. Ali sam zato dao sebi zadatak da ispričam istinu o mojim iskustvima sa Aristonom i njihovoj poslovnosti na svakom koraku.
[Ovu poruku je menjao kasper79 dana 21.09.2011. u 12:44 GMT+1] [ Kypck @ 15.04.2012. 12:11 ] @
Ja bih se nadovezao na komentare kaspera, jer izgleda imam slican problem. Nasao sam link ka ovoj temi jer sam guglao "bele dlacice ves masina".
Imam masinu za pranje i susenje ariston xl129. Posle pranja na 30 stepeni i koje traje 30 minuta sve je ok. Ako ukljucim program 2 (pranje 40 stepeni, susenje za orman - traje oko 3 sata samo susenje) pojavljuju se bele dlacice na crnom vesu. Problem je poceo od skoro da se desava, i primetio sam da se prasak zadrzava u posudi nakon pranja. 1. Kvalitet i starost vesa. - uglavnom kvalitetan, ne toliko staro rublje (konkretno donji deo trenerke koji kosta 40 evra). Mada se najintezivnije javljaju bele dlacice nakon pranja krpa za ciscenje kuce. Ranije sam iste te krpe prao, bez posledice dlacica prilikom narednog pranja 2. Kvalitet ispiranja vesa. - paralelno sa problemom dlacica primecujem da se prasak nije ispirao do kraja. Koristimo Ariel ili tecni deterdzent za crni ves 3. Starost same masine. - oko 2 godine 4. Vreme susenja, odnosno stepen osusenosti vesa u masini. - najveci stepen osuscenosti (za orman) koji od uvek koristimo. Ovaj proces susenja traje skoro 4 sata. Da li je problem u krpama (ranije nisu pravile problem), neispiranju praska, prljanju bubnja (da li moze nekako da se cisti) ili nesto cetvrto? [ test1234 @ 16.04.2012. 22:12 ] @
Izgleda da je sve po malo.
Crni ves nikako ne bi trebaloda se pere sa praskastim praskom vec samo sa tecnim praskom koji je iskljucivo namenjen za crni ves. Te kuhinjske krpe su verovatno pocele polako da se "lome" i sa njih polako otpadaju dlacice sve vise (i ne samo sa njih) i polako su zasitile masinu. Tu je i izaostali prasak koji dodatno zasicuje masinu plus kamenac i sve ostalo. Moja preporuka bi ti bila da dve tri masine za redom opers na programu za 90*C bez predpranja sa nekim sredstvom za skidanje kamenca u kombinaciji sa praskom da se masina koliko toliko ocisti od kamenca i svih naslaga ukljucujuci i naslaga dlacica i ostalog. Zatim da posudu za prasak dobro ocistis i da je vise ne koristis za doziranje praska vec da prasak direktno stavljas u ves, tecni u lopticu a prasak isto u lopticu ili direktno po vesu. I na kraju da se u masini podigne nivo vode za pranje i ispiranje. Ako se sve ovo ispostuje trebalo bi da bude rezultata. [ Kypck @ 17.04.2012. 18:14 ] @
Hvala na savetima, pokusacu da eliminisem neke uzroke. Sigurno je povezano sa krpama, jer se posle njih javljaju "dlacice".
Brine me sto se talozi prasak u posudi kada stavljam, cistio sam je skoro, a ranije se to nije desavalo... Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|