|
[ Milan M. Radovic @ 05.06.2011. 12:20 ] @
| Ne mogu da skapiram zasto mi sece kada nabaci scenery (na drvece najvise).
Moja konfiguracija:
Citat: Procesor: Intel Quad Core Q8200 2.33 GHz
Memorija: 2GB + 4GB (2x2GB) GeIL Black Dragon
Video: MSI ATI Radeon 4650 1GB 128bit
|
[ StORM48 @ 05.06.2011. 12:31 ] @
Pa slaba konfiguracija. FSX najviše vrednuje procesor. Tačnije, ne verujem da postoji ijedna aplikacija koja više broji gigaherce od FSX-a.
Svet koji FSX renderuje prevazilazi svaki drugi grafički engine. Ni jednom od njih pogled ne "puca" tako daleko.
Najviše fps odnosi saobraćaj (konkretno - automobili na putevima).
Evo Ti redukovane teksture, sa kojima se dobija više fps:
FSXTextureConversion.part1.rar
FSXTextureConversion.part2.rar
FSXTextureConversion.part3.rar
FSXTextureConversion.part4.rar
Info: http://www.mileswebsolutions.com/FSXTextureConversion/
I još jedan hint: u setovanjima OBAVEZNO ograniči broj frejmova na npr. 25-30. NIKAKO ne sme da stoji "unlimited".
Pretpostavljam da imaš SP2 verziju, koja je optimizovana za višejezgarne procesore?
Pozdrav
[ Milan M. Radovic @ 05.06.2011. 12:51 ] @
Ne, nemam ni SP1, zato sto nemam crack za sp1 i sp2.
[ StORM48 @ 05.06.2011. 13:18 ] @
Treba Ti samo SP2, pošto on sadrži i SP1.
Pozdrav
[ Milan M. Radovic @ 06.06.2011. 11:29 ] @
Ajde, kad smo vec kod teme vezane za Flight Simulator... da li znas neke dobre tutorijale? prvenstveno za kriticne situacije kao sto su otkaz jednog motora i sl? Kako bi ti ocenio realisticnost Flight simulatora (hard realism)???
Trazim takodje nego dobro uputstvo za kompletan postupak : refuel, kupljenje putnika sa kapija, taxi na pistu uzletanje (pojasevi...), sletanje (to znam srecom...),taxi do gates, odlazak na parking i gasenje aviona. Drugim recima sve po PS-u :P
[ NicholasMetropolis @ 07.06.2011. 11:10 ] @
Citat: Milan M. Radovic: da li znas neke dobre tutorijale? prvenstveno za kriticne situacije kao sto su otkaz jednog motora i sl? Kako bi ti ocenio realisticnost Flight simulatora (hard realism)???
Trazim takodje nego dobro uputstvo za kompletan postupak : refuel, kupljenje putnika sa kapija, taxi na pistu uzletanje (pojasevi...), sletanje (to znam srecom...),taxi do gates, odlazak na parking i gasenje aviona. Drugim recima sve po PS-u :P [/quote]
Procedure zavise od tipa letelice. Za tako nešto skineš priručnike, checkliste i sl. za odgovarajuću letelicu.
Što se realističnosti tiče, zavisi od modela koje koristiš. Modeli aviona koji već stižu sa FSX-om imaju uglavnom autentičnu aerodnamiku, ali im fali dosta sistema koje imaju pravi avioni. Ako hoćeš "all bells and whistles", moraš da ispljuneš pare i kupiš neki addon letelica. Oni dobri umeju da budu po 50-60€.
[ Milan M. Radovic @ 04.07.2011. 12:52 ] @
Metnuo sam Windows 2003 i na njemu radi bar duplo bolje nego na Win7.
PMDG mi je roubsan i ima bagova, dok sam prilicno zadovoljan CaptainSim-om.
Graphics X add-on lepo radi, tako da imam super ambientalnu grafiku.
Jedini problem nastaje kad se stavu scenery na full-full... I ad postoji resenje, a to je da se razjadi sve ostalo, ali kad ima puno drveca,kuca i ostalog, pocinje da se crta vertex po celom ekranu, trouglici, gluposti raznolike....
Nego, imam problem, kad slecem, ne uvek,ali u 50% slucajeva avion pocne da mi skrece u desno ili levo bez da se naginje ili se sam nagne malo, pa moram rudder-om da ga sredjujem. Da li je to efekat vetrova?
[ StORM48 @ 04.07.2011. 13:07 ] @
Može biti, a može biti i efekat loše kalibrisanog džojstika.
Nisi precizirao da li se efekat javlja u toku final-a ili tek nakon dodirivanja piste stajnim trapom? Cross-wind se oseća u svim fazama.
Povećaj dead-zone sa kormilo pravca (rudder), pa probaj onda, ako efekat izostane, onda je džojstik. Uostalom, pritisni SHIFT+Z, pa pogledaj da li ima cross-winda. Kontriranje na višemotornim avionima možeš da radiš i asimetričnim potiskom.
Pozdrav
[ NicholasMetropolis @ 04.07.2011. 13:56 ] @
Citat: Milan M. Radovic:Nego, imam problem, kad slecem, ne uvek,ali u 50% slucajeva avion pocne da mi skrece u desno ili levo bez da se naginje ili se sam nagne malo, pa moram rudder-om da ga sredjujem. Da li je to efekat vetrova?
Proveri trim. Možda ga slučajno zakačiš u toku leta i ne primetiš sve do sletanja. Ne znam da li imaš džojstik i kakav, ali meni se dešavalo, sve dok nisam rekonfigurisao kontrole, da redovno slučajno zeznem trim, i za horizontalce i vertikalce. U svakom slučaju imaš komandu za reset trima, pogledaj u listi kontrola.
[ Milan M. Radovic @ 05.07.2011. 12:38 ] @
Citat: StORM48: Može biti, a može biti i efekat loše kalibrisanog džojstika. ;)
Nisi precizirao da li se efekat javlja u toku final-a ili tek nakon dodirivanja piste stajnim trapom? Cross-wind se oseća u svim fazama.
Povećaj dead-zone sa kormilo pravca (rudder), pa probaj onda, ako efekat izostane, onda je džojstik. Uostalom, pritisni SHIFT+Z, pa pogledaj da li ima cross-winda. Kontriranje na višemotornim avionima možeš da radiš i asimetričnim potiskom.
Pozdrav
desava se i na pisti, stalno mi leluja, a pocne samo da skrece cim se otkacim od autopilota prilikom ILS approach-a
[ janus @ 07.07.2011. 09:32 ] @
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|