Nakon teme o ladi nivi i njenom sređivanju. A pare su još uvjek problem. Odlučio sa sebi da nabavim suzuki samurai.
Pa me interesuje par stvarcica oko njegove prerade. Iskustva u vožnji kako u gradu tako i na terenu.
Vidim da se u Suzukija može skinuti šasija od od karoserije i da se kao takvo sve može razdvojiti očisiti srediti i naravno obojiti i zaštititi.
Interesuje me sad kako se odradi dizanje suzukija jos malo u vis. I kako mu se nabace one mao vece ne puno veće nego samo malo veće gume. I može li se to sve odraditi u domaćoj radinosti sa dobrim maistorom i dobrim tokarom.
Kako se skraćuje reduktor na suzukiju. Koliko tada gubi na brzini i jel ima potrebe da se to radi.
Inače sve što znate može mi pomoći molim vas javite mi.
[ Nocni @ 03.08.2011. 21:34 ] @
Prvo ga kupi pa se onda javi. Ovako bez auta ti to niko nece moci objasniti.
[ mserifov @ 03.08.2011. 22:26 ] @
I to si u pravu, kad ga kupim javim se.
[ Predrag Supurovic @ 04.08.2011. 11:52 ] @
Ne vidim razlog što bi išta čačkao oko reduktora kad je on odličan.
Za svakodnevnu vožnju nema potrebe ni da gapodižeš. Autić je i inače odlično prohodan na terenu tako da to podiyanje iam svrhe smao u ekstremnim situacijama. A podizanjem postaje znatno nestabilniji i sklon prevrtanju.
[ veselinovic @ 04.08.2011. 18:03 ] @
Podiz'o ne podiz'o visina diferencijala ostaje ista, a to je ionako najniza tacka. Jedino vece gume, ali to, posebno kod terenaca, pravi dodatne teskoce motoru i transmisiji.
PS U taj autic lijepo cucne golfov dizel motor, mos 1.6 mos 1.7 a 1.9 vjerovatno moze-nije probano.
[ mserifov @ 04.08.2011. 22:56 ] @
Može li samo kratko kako se vrši malo podizanje. Gdje se mogu i Bih nabaviti off road gume normalne ništa pretjerano. I jel može sve to znači male izm,jene da izdrži njegov 1.3 motor
[ veselinovic @ 05.08.2011. 08:25 ] @
Malo podizanje sa feder platnama ( gibnjevima).
Apropo, pasu od pezejca i moze se dodavati odredjen broj listova. Dobijas tvrdje i visocije vozilo.
[ zica49 @ 19.09.2019. 20:25 ] @
Dizem temu iz mrtvih.
Gdje naci djelove limarije za Samuraja imam namjeru dati da se generalno uredi.
[ Living Light @ 19.09.2019. 21:35 ] @
Ivice uhhbiču te,
Sad bi Ti da preradiš mašinu,
i da mi jurcaš po nepreglednim delovima,
Sve ovo manje vi mogu naci i kod sebe u doseg od 100 km
Interesuu me djelovi karoserije limarija,pragovi,blatobrani i ostalo.
Kad pada kisa imam tusiraje,ako predjem lokvu pranje nogu :)
Takoreci ni jedan limeni dio karoserije nije ok ali imam namjeru to temeljito da restauriram.
Ja bi trebao naci djelove limarije i platiti autolimara.
[Ovu poruku je menjao zica49 dana 20.09.2019. u 21:21 GMT+1]
Ja bi trebao naci djelove limarije i platiti autolimara.
Ti prvo trebas otici do autolimara da ga on pregleda i da ti kaze da lli ti uopste treba nesto od karoserijskih delova...jer dobar autolimar i sam moze da napravi deo koji mu treba. Za klasicnu "krpacinu" trulezi nisu ni potrebni delovi vec samo dobar lim koji majstor oblikuje i ukroji...U ostalom...evo nasao sam ti...https://www.golas.rs/proizvodi/marka/41
[ zica49 @ 21.09.2019. 19:27 ] @
Gledao je limar i predlozio da je najjeftinije da sakupim sto vise djelova za karoseriju novih ili polovnih u dobrom stanju.
Ako mogu sakupiti sve to za oko 1000 € okej je,emotivno sam vezan na tog Suzukija.
Vec imam polovna obadvoja vrata i haubu u savrsenom stanju.
Hvala svima na pomoci.
[ mjanjic @ 21.09.2019. 22:25 ] @
Pa bolje ti je da nađeš celu karoseriju u boljem stanju, ne kontam da, kako kažeš, treba oko 1000€ samo za delove limarije, pa šta onda imaš na njemu da nije trulo?
[ Living Light @ 22.09.2019. 01:57 ] @
Citat:
zica49: emotivno sam vezan na tog Suzukija.
Aj što si vezan emotivno "na", ti si vezan i "ZA" Suzuki :)
..i nemo da nas lagiš,
ti si vezam emotivno za FLUKE !
..a Suzukija (štancuju Mađari) imaš na svakom koraku :)
Pozdrav Ivice...
[ zica49 @ 22.09.2019. 10:03 ] @
Citat:
mjanjic:
Pa bolje ti je da nađeš celu karoseriju u boljem stanju, ne kontam da, kako kažeš, treba oko 1000€ samo za delove limarije, pa šta onda imaš na njemu da nije trulo?
Manje vise sve je za zamjenu postje rupe i istanjen lim da je zavarivanje bemisleno:)
Pod je popravljiv ali ostatak je katastrofalan!
Losa priprema i zastita nekada prilikom prthodnog nestrucnog farbanja.
Korozija uradila posao do dezintegracije :)
Moze i cjela karoserija sto da ne samo ne uspjevam naci u dosta dobrom stnju :(
Ako neko ima za SJ413 tu sam dogovoricemo se.
[ bordzija @ 28.09.2019. 22:26 ] @
Nikad mi nije bio jasan, truo ko kruška, mali nikakav a cena jaka. Ako nađeš kod golsša gotov pod, sajtne i podsajtne, rubove zavrsio si posao ako ne, ne gine ti krpež. Insistiraj na punom varu, co2 aparatu nikako autogeno, zafarbaj dvokomponentnom temeljnom i šta ti bog da. Kad zavrsis sve, naprskaj ga odozdo i u sve šupljine mesavinom ulja i tovatne masti.
[ Nocni @ 29.09.2019. 00:53 ] @
[ bordzija @ 29.09.2019. 08:53 ] @
Bilo koji auto može tako da se preradi/pripremi nije nikakav problem. Jeste mali i simpatičan, dao bih hiljadu evra ali nikako 3-4 koliko traže za krševe stare i po 20-30 godina.
[ Java Beograd @ 29.09.2019. 13:17 ] @
Odličan auto ako ti treba da se voziš po reci, levo, desno, gore, dole.
A ako ti treba za vožnju do posla, po gradu, za kraće ili duže putovanje - onda ovaj auto nije za tebe.
[ bordzija @ 29.09.2019. 13:26 ] @
Za vikendicu i tu i tamo poneki ofroad, da gledao sam njega, ladu nivu i recimo kampanjolu (noviju vojnu) i nisam našao baš neku računicu. Prvi je truo, ova druga dva isto plus što im treba plin. Najbolja računica je suzuki.
Kao klinac sam se vozio tokom 70ih u jednom takvom suzukiju po pustinjama bliskog istoka :-)
[ Java Beograd @ 29.09.2019. 17:50 ] @
Ne znam koliko para, vremena i živaca treba pojedincu, da bi za "tu i tamo neki off road, i vikendicu" posedovao ovakav krš.
Em staro, em trulo, em motor i svi ostali sklopovi upitne funkcionalnosti.
Prvo crkne akumulator, pa treba ulje, pa antifriz, pa zablokira ručna, pa pukne neko crevo, pa neka sajla, pa neka masa otkaže, pa bobina i tako redom ...
Svaki put kad dođeš na vikendicu, ti ćeš da popravljaš krš, ako i uspeš da ga popraviš i uopšte održavaš u voznom stanju.
Idi begaj, zemljače, mani se ćorava posla i suzukija, i polovne kampanjole.
[ mjanjic @ 29.09.2019. 19:37 ] @
Pošto je samo za ponekad, ne kontam zašto bi morao plin na Nivu ili Kampanjolu? Osim ako je vikendica udaljena 300 kilometara ili više.
Možeš da nađeš i 110-ku u solidnom stanju, bar možeš nekome da preteraš drva ili ugalj sad pred zimu ;)
[ bordzija @ 29.09.2019. 23:20 ] @
Uff ta 110a mi je neostvarena želja zbog potrošnje i registracije :-)
Ma kampanjola može najbolje da se sredi da izgleda dobro ali kao sto rekoh trulo a tek nasta lice unutra... Baš raspad. A tu je i plin .. delovi... Italijan 🤪
[ mjanjic @ 30.09.2019. 21:07 ] @
Što registracije, pa to je teretno vozilo i registracija je ispod 20k dinara, nego tu je problem ako moraš da menjaš gume i slično, košta k'o za Porše.
[ bordzija @ 01.10.2019. 11:53 ] @
Gume protektiraš valjda to nije neki bauk zar ne? Može sve da se skrpari ali potrošnjaaaaaa. Prepravio bi ja njega da bude u hamer fazonu tj hamvej. Ima tu potencijala.
Nego, ne znam da li bi se ta potrošnja mogla smanjiti nekom elektronikom (kontrola ubrizgavanja), dodatnom obradom usisgne i izduvne grane (kao što su nekad radili kod Lade) i slično?
Za promenu motora, tj. da se ubaci neki manje žedan motor, ne znam kakva je zakonska regulativa, ali na kraju bude previše ulaganja, ali opet jeftinije od ovih nekih modernih varijanti punih elektronike koja se ne može popraviti bez laptopa...
[ bordzija @ 02.10.2019. 09:08 ] @
Ma mnogo troši tu leka nema, zato sam i digao ruke od njega mada sam imao super ideje za izletnički hamvej. Tek danas ne mogu da prođu te prepravke eno puni oglasi kampanjola koje ne prolaze sa manjim kubikažama. Ima sad jedan koji je prošao 2000 e