|
[ Uzun @ 05.08.2011. 11:42 ] @
| Želim da ja ovoj temi jednom za sva vremena utvrdimo rok za vraćanje robe sa servisa i postupak koji se sprovodi ako do toga ne dođe u odgovarajučem roku.
Govorim o robi koja je pod garancijom i koja je odnešena u ovlašteni servis.
Sledaće nedelje se navršava 45 radnih dana od kada sem odneo robu u ovlašteni servis, predao im zajedno sa garantnim listom. Ovo o 45 radnih dana, sam pročitao baš na ES forumu, još davno, možda se izmenilo ? Brojao sam radne dane od ponedeljka do petka, moguće da je bio i neki državni praznik, pogledaću bolje, ali me zanima u globalu.
Pokvario se deo koji je servis naručio, ali ga ne isporučuju, uredno zovem na svakih 7 dana i ništa, svaki put mi kažu da je deo naručen i da se čeka.
Koja su moja prava ?
Kome da se obratim, naravno u pisanoj formi, šta bi to trebalo da bude, prigovor, reklamacija ili nešto treće.
Da li radnji u kojoj je kupljeno ili servisu ?
Da li mogu dobiti svoj novac nazad ili istu robu ako je imaju i da li mogu da biram ?
Hoću da reagujem odmah, znači tog 45. ili 46. dana, zato molim nekoga ko je kompetentan po ovom pitanju da mi odgovori kako da ostvarim svoja prava.
Bito je i da se potvrdi informacija o tih 45 radnih dana.
Nisam se obraćao Tržišnoj inspekciji, ni raznim organizacijama za zaštitu potrošača, probaću prvo ovde.
PS
Našao sam srodnu temu : Rok za servisiranje računara 45 dana
http://www.elitemadzone.org/t305066
Ipak bih ostavio svoju, jer se ne radi o računaru, a i tamo ima dilema da li je 45 radnih dana ili 45 dana. Ako je 45 dana, onda su odavno probili rok.
Ako moderator misli da treba da spoji, neka spoji, samo da dobijemo relevantne informacije.
Još nešto, tamo je kompjuter kupljen u CT i odnesen u njihov servis. Ovde je kupljen u jednom o lanaca za prodaju tehničke robe, u servisu je koji se nalazi na njihovom garantnom listu, a uvoznik robe je treća firma. |
[ JankoNIS @ 05.08.2011. 12:00 ] @
Uglavnom je rok od 45 radnih dana, mada je i to previse za bilo kakvu vrstu popravke. Nakon toga, mozes da trazis da ti daju nov proizvod (istih karakteristika, ako ih imaju u prodaji) ili slicnih. To tvoje pravo nastupa 46. dana. Za svaki slucaj, procitaj uslove garancije za konkretan proizvod. Vazi ono sto je tamo navedeno.
[ espresso @ 05.08.2011. 12:12 ] @
Najčešće je dovoljno pomenuti im da ćeš ih prijaviti tržišnoj ako ti ne vrate novac ili proizvod odmah po isteku roka. Niko od trgovaca ne želi inspekciju kod sebe. Verujem da neće biti problema.
[ dava @ 05.08.2011. 12:53 ] @
Moje mišljenje je to da su im kupci redovno zvali inspekciju za ovakve stvari, ovoga do sad ne bi ni bilo.
Što reče @Janko, 45 dana je previše za bilo kakvu popravku, iz čega se može skontati da se radi o čistom amaterizmu u poslu ili o bezorazluku jer je to u stvari namjerno držanje proizvoda što je moguće duže na servisu sa čime se u stvari smanjuje vrijeme garancije za tih 45 dana.
[ Uzun @ 05.08.2011. 13:22 ] @
Znači treba da idem u radnju gde sam kupio robu, pri čemu je garancija ostala u servisu, tako da ne mogu da pročitam šta piše na njoj. Imam samo revers iz servisa da sam predao robu. Što se povraćaja novca tiče, sad sam pročitao na sajtu "Nisam ovca" koji se bavi zaštitom potrošača i gde nezadovoljni potrošači iznose svoje primedbe da mi mogu vratiti onoliko novca koliko sad košta proizvod, a on je snižen, a ne onoliko koliko sam ga platio. Ja sam svakako na gubitku, dva meseca nemam ono što mi pripada, troškovi za benzin, zvanje telefonom, nervi, naravno.
Ne bih tek tako da uđem u radnju i kažem im da mi daju robu/vrate novac, nebitno, nego sa nekim dokumentom koji moraju da overe, a ako neće onda da im zovem Tržišnu. Ili da podnesem prijavu Tržišnoj, u ovom delu nisam siguran ? Šta uraditi prvo. Iz iskustva svog, a i drugih znam da od usmenih obećanja nema ništa, isto tako sve što ne stoji na papiru i nije potpisano i overeno se može negirati vrlo lako. Npr. telefonski pozivi, činjenica da sam zvao svakih nedelju dana, tj. potpuno poštovao ono što piše na reversu koji sam dobio iz servisa. Tržišnu inspekciju je teško dobiti, nisam ih ni zvao.
Bio je jedan član koji je stučno odgovarao na ova pitanja, ne pišem često ali čitam forum, moguće da je pravnik, ali ne znam kako se zove, možda on vidi pa se javi. Svakako moram da čekam ponedeljak, a eto tu je i vikend da vidim šta ću.
U svom prvom postu na temi sam sam napisao da želim da se neke stvari utvrde za sva vremena, znači čitav postupak, procedura. Nadam se da će preko vikenda doći i precizan odgovor, odn. da ćemo ga zajedno naći.
Pokušao sam da skinem Zakon o zaštiti potrošača, ali nešto nije u redu sa linkom, nudi mi novu verziju Adobe Acrobata ?
Još nešto čitajući šta ljudi pišu na "Nisam ovca" dođe mi da više ništa od tehničke robe ne kupim, strašno je šta ljudima rade, zato i hoću da teram ovo do kraja.
Vama hvala na trudu.
Edit
Našao nik čoveka koga sam pominjao "Informer", čini mi se da je davao stručne savete baš u vezi sa ovom problematikom vezano za reklamacije, molimte da se javiš i priključiš temi.
http://www.elitemadzone.org/korisnik/profil/Informer
Zakon o zaštiti potrošača, skinuo sam na drugom mestu, pre sam bio kliknuo na prvi link koji mi je izbacilo. Nije ni toliko mali 64 strane
http://www.kudaukupovinu.rs/images/zakon-o-zastiti-potrosaca.pdf
[Ovu poruku je menjao Uzun dana 05.08.2011. u 15:09 GMT+1]
[ Joker @ 05.08.2011. 20:13 ] @
To je po sada važećem zakonu o zaštiti potrošača. Koliko je to dana, mislim da niko ne zna
[ bakara @ 05.08.2011. 21:13 ] @
Ako je proslo 45 dana trazi novi uredjaj.
Da li si ti u opste trazio nov uredjaj ili samo filozofiramo?
[ Uzun @ 06.08.2011. 10:26 ] @
Marfijev zakon još jednom na delu. Upravo su me zvali iz servisa i rekli da je popravljeno. Šta mogu, idem da ga preuzmem. Mogu samo da se nadam da se više neće kvariti. Voleo bih da se javi neko ko je baš upućen u Zakon o zaštiti potrošača Citat: Joker:
To je po sada važećem zakonu o zaštiti potrošača. Koliko je to dana, mislim da niko ne zna :(
Ovo što sam pročito uopšte mi se ne sviđa, mogu da ga rastegnu i na 2 godine.
[ Jagnjeca brigada @ 08.08.2011. 14:10 ] @
Novi zakon je totalno na strani prodavaca, ti kao potrosac ne mozes nista. U starom zakonu i kada prijavis trzisnoj ispekciji problem, oni su bili duzni da izadju na teren i obavestete o ishodu, sad po novom zakonu niti su duzni da izadju na teren niti ako izadju na teren SAD nisu duzni da te obaveste o ishodu.
Ako i odes u trzisnu inspekciju, sto je najgore, oni ce te uputi na "Centar za zastitu potrosaca" ili ce ti savetovati da ih tuzis. Sto je najgore "Centar za zastitu potrosaca" je savetodavno telo i prodavcu ne mogu nista.
Ostaje ti advokat ili mediji, za advokata nema svako para i to u nasem sistemu moze da se oduzi na vise godina. Mediji nisu prakticni u svim slucajevima, recimo ako imas problem za mobilnom mrezom ili fiksnom ili pak sa mobilnim telefonom mediji ti to nece objaviti jer ako objavi podatke, izgubice novac od reklama.
Tako po ovom novom zakonu o zastiti potrosaca, samo moli Boga da ti se nesto ne pokvari jer kao potrosac neces moci nista prodavcu.
Inace, tržišnu inspekcija se ne zove, odes licno u trzisnu inspekciju na teritoriji opstine gde se nalazi prodavac. Naravno sa sobom poneses prijavu u pisanoj formi, znaci na A4 papiru napises sve o cemu se radi (sta, kako, kada i gde...) ako imas prepisku sa prodavcem (mejlove, kopiju racuna, kopiju garanije) to prilozis uz prijavu. To predas i obavezno uzmi broj pod kojim su zaveli tvoju prijavu, pa moli Boga da bude nesto :)
PS Jednom sam zvao "Centar za zastitu potrosaca", to je katastrofa, prvo trebace ti dani ali BUKVALNO dani da dobijes operatera, kada ga dobjies zapisace tvoj problem i dobices broj prijave i to se tu zavrsava. Mene vise niko nije zvao iz centra i ako su prosli meseci a rekli su da ce se javiti.
[ a1200 @ 08.08.2011. 14:14 ] @
Citat: Tako po ovom novom zakonu o zastiti potrosaca, samo moli Boga da ti se nesto ne pokvari jer kao potrosac neces moci nista prodavcu.
Reforme™ + vladavina prava™
[ Jagnjeca brigada @ 13.08.2011. 07:33 ] @
Zakon o zaštiti potrošača - neupotrebljiv
Potrošač u Srbiji i danas je prepušten sam sebi. Zakon o zaštiti potrošača na snazi je od 1. januara, ali ovaj propis nije doneo nikakvu korist kupcu. I dalje ne zna na koga može da računa kada je prevaren, a niko do sada nije snosio odgovornost za svoje greške. Tako je zakon koji treba da štiti srpske kupce samo mrtvo slovo na papiru.
Kako ocenjuju u potrošačkim organizacijama, zakon je neupotrebljiv, jer ne postoje mehanizmi za njegovu primenu. Ovim udruženjima svakodnevno stižu mnogobrojne pritužbe građana koji se raspituju o mogućnostima reklamacije kupljene robe. Najveći broj žalbi upućuje se zbog lošeg kvaliteta tehničkih uređaja, nepoštovanja rokova isporuke nameštaja i računara, prekoračenja roka za popravku...
Zakonom nije dobro regulisana mogućnost vraćanja novca nezadovoljnom kupcu, pošto se prvo predviđa mogućnost otklanjanja kvara ili zamene proizvoda - kaže Petar Bogosaljević, predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Beograda. - Ipak, pozitivno je to što će garancija na kupljenu robu iznositi najmanje dve godine, što će doneti na tržište robu boljeg kvaliteta.
Bogosaljević dodaje da je novim propisima isključivanje Tržišne inspekcije bitno smanjilo zaštitu potrošača. Jer, potrošačke organizacije još nisu osposobljene da obavljaju svoju ulogu.
I Vera Vida, predsednica Centra potrošača Srbije, smatra da je stupanjem na snagu novog zakona smanjena ingerencija Tržišne inspekcije. Situacija je, kaže Vida, dosta nejasna, prebacuje se odgovornost s jednih na druge, preko leđa kupaca.
- Ako u zakonu stoji da je trgovac dužan da u roku od šest meseci bez dokazivanja popravi ili zameni neispravnu robu, a ako to nije moguće, da vrati novac, onda je to tako i nikako drugačije. Tu nema filozofiranja - ukazuje Vera Vida.
- Međutim, kada odete u prodavnicu i uložite prigovor, trgovac vam kaže da mu ne pada na pamet da kupljenu robu zameni ili vrati novac. Kada je, na primer, obuća u pitanju, u 90 odsto slučajeva "veštačenje" je uradio "Jugoinspekt" i reklamacija se ne uvažava.
U ovom vakuumu, kaže Vida, dok još zvanično ne postoje potrošačke organizacije koje štite interese kupaca, Tržišnoj inspekciji treba vratiti ovlašćenja koja je imala pre donošenja zakona. Treba ih postepeno ukidati, a organizacijama potrošača koje budu evidentirane kod Ministarstva trgovine prenositi neka ovlašćenja.
Međutim, nadležni se ne slažu sa primedbama predstavnika potrošača. U Ministarstvu trgovine ističu da je Zakon u punoj primeni, da štiti kupca i da je spektar potrošačkih prava gotovo isti kao u zemljama Evropske unije.
http://www.vesti-online.com/Ve...a-trgovac-placa-felericnu-robu
[ stil @ 13.08.2011. 08:31 ] @
Meni ovo liči na kampanju.
Evo baš sam juče vratio jedne slušalice za sa mikrofonom koje mi nisu odgovarale i mogao sam da biram da li hoću novac nazad ili da uzmem neki drugi model. Uzeo sam drugi model. Bez ikakvih pretnji inspekcijom i tako to. Reče mi prodavac da se roba može zameniti - vratiti bez ikakvih pitanja u roku od sedam dana. Ako prođe više i tada može ali je procedura malo komplikovanija za njih. Kupcu je isto. Meni je bilo prošlo više od sedam dana od kupovine.
Tako da ...
[ Jagnjeca brigada @ 14.08.2011. 19:26 ] @
@stil
Slusalice sa mikrofonom su 10-20 evra (mada svi koje poznajem te slusalice kupuju www.dealextreme.com), problem je ono sto kosta preko 100 evra. Za pocetak npr. mozes da pogledas video prilog Mirko Alvirovića i to deo gde je gost emisije će biti predstavnik Nacionalne organizacija za zaštitu potrošača Srbij a uz konkretan primer saznaćete kako da sprečite prevaru kada vozilo odvezete na popravku tj. cime se sluze prodavci i kako varaju musterije.
evo link do priloga
http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/22/RTS+Satelit/898998/SAT.html
tako da bolje da si slusalice kupio www.dealextreme.com i jeftinije prosao 3-4 puta, nego sto sto se mesas u problematiku sa kojom nisi imao ozbiljih problema (artiklom koji kosta vise od 100 evra)
PS Najbahatije se ponasju mt:s, Telenor i VIP. Ako kupis telefon od njih, samo moli Boga da ti ne pravi problem... ispasces jos lud i nemas nikakava prava. Najgori su mobilni operatori, kupio si telefon od njih a oni prebacuju krivicu na ovlascen servi a sve preko tvojih ledja i tako po novom zakonu u nedogled mogu da te vozaju.
[ stil @ 14.08.2011. 21:19 ] @
Sajt izgleda zanimljivo, nisam ništa kupovao preko njega. Problemi sa carinom, besplatna dostava način plaćanja itd. ?
Kome ćeš da se žališ ako se ono što si kupio preko sajta što si gore naveo pokvari ? :)))
Slušalice koje želim da kupim obavezno probam, ta mogućnost ne postoji kada se kupuje preko sajta.
Što se tiče Alvirovića i njegove emisije. Imao sam prilike da komuniciram sa njegovom redakcijom i mogu da kažem da je ono što oni rade za svaku pohvalu. Problem koji sam tamo naveo je posle njihove intervencije rešen ekspresno.
Što se tiče skupljih uređaja npr. telefona. Kupio sam prošle godine uređaj - mobilni telefon koji košta oko 300 € i posle nekoliko dana sam primetio problem. Javio sam se u ovlašćeni servis koji je problem otklonio ekspresno u roku od nekoliko sati. Malo sam se prošetao, i stigao mi je poziv da je aparat popravljen i da mogu da ga podignem. Tako da nije sve tako crno kako se to u ovoj temi predstavlja.
Pozdrav.
[ sprint-user @ 01.09.2011. 17:47 ] @
Pa nije sve tako crno kao u ovoj temi - dok ne doživiš nešto kao što je Uzun.
Ti si odlično prošao sa telefonom, ali ima nas koji mučimo muke... Sličan problem, predao sam dig. aparat u šop u kojem sam ga kupio i platio 41500 dinara (u januaru ove godine), i razlog predavanja na servis je blic koji se pokvario. A baš taj blic sam najmanje koristio i on me je izdao... Predao sam isto garanciju na koju je lepo bio zaheftan račun, oni su uzeli to i kao revers mi dali papir sa pečatom i potpisom radnika na kome pišu sve one njihove gluposti i da ću u roku od 7 dana dobiti info šta je sa uređajem i kakav mu je status ... Predao sam ga 3.8.2011. godine na servis i dan danas ne znam šta je sa njim, a ne znaju ni oni... Taj uređaj bi sada koštao oko 32000, ali mislim da je discontinued model i da možda nemaju nov da nabave, ali čisto sumnjam da je blic toliko cimanje ... Čak i mislim da nije veliki problem zameniti ga ... I eto čekam info, a ne znam ni šta da radim ukoliko me ne pozovu u neko skorije vreme ...
Žalosno je biti potrošač i kupac tehnike u ovoj zemlji ...
Pozdrav svima ...
[ Jagnjeca brigada @ 03.09.2011. 15:21 ] @
@sprint-user
Pogledaj ovu temu
http://forum.benchmark.rs/show...-izgovori-na%C5%A1ih-operatera
Moze da se desi da se od dugog drzanja aparata oznoji ruka, pa aparat tako povuče vlagu :), omiljen izgovor u ovlascenom servisu za mobilne telefone je "Pronadjeni tragovi tečnosti" i ako nema ni t od tečnosti i ti tu ne mozes nista.
[ sprint-user @ 04.09.2011. 11:47 ] @
Još i da me ubede u to ... Jer je više bio u torbi nego napolju :) Neće moći da nađu izgovor, a ako probaju, pozabavićemo se na drugi način ... ;)
[ sprint-user @ 18.09.2011. 14:11 ] @
josh uvek nishta ... sutra im shaljem inspekciju ako mi se ujutru ne jave, kako mi je radnik u shopu rekao da ce uchiniti ...
[ Jagnjeca brigada @ 16.03.2012. 07:38 ] @
Potrošače nema ko da štiti
AUTOR: LJ. BUKVIĆ
Beograd - Kupite nov televizor, donesete ga kući, uključite, on ne radi. Vratite ga u prodavnicu, a trgovac neće da ga zameni iako imate garanciju. U tom trenutku ne možete da očekujete da vam bilo ko može pomoći, jer iako Zakon o zaštiti potrošača postoji, neprimenjiv je, a njegove odredbe svako tumači na svoj način, tvrde sagovornici Danasa. Najveći problem jeste u Zakonu, koji je stupio na snagu januara prošle godine, ali i u vezanim rukama potrošačkih organizacija, koje nemaju nikakva ovlašćenja da se bave poslom zbog kog i postoje - da štite potrošače.
- Potrošačima bi daleko bolje bilo kada bi osnovno potrošačko pravo, a to je pravo na učešće, bilo poštovano. Neophodno je da udruženja učestvuju u donošenju važnih odluka koja se tiču potrošača. To je uostalom bila i jedna od glavnih primedbi EU Srbiji - kaže za Danas direktor Centra za zaštitu potrošača Forum iz Niša Jovan Jovanović.
Zakon koji trenutno imamo, napominje on, neprimenjiv je i neophodne su njegove hitne izmene i mehanizam koji bi omogućio da se on sprovodi u praksi.
- Ne možemo da govorimo o zaštiti potrošača kada zakon koji bi to trebalo da reguliše ne funkcioniše. Svaki drugi zakon je jači od ovog, a vi u gomili odredbi imate završetak rečenice „ukoliko nekim drugim zakonom ova oblast nije drugačije regulisana“. Svaki zakon kod nas drugačije to reguliše i onda vidimo da ovaj zakon nije dobar - ističe Jovanović i napominje da su udruženja pripremila izmene zakona, jer je to preko potrebno da bi postao primenjiv.
Goran Papović, predsednik Nacionalne asocijacije potrošača Srbije kaže za Danas da aktuelni Zakon više čini ustupke trgovcima nego potrošačima i da je najveći problem nemogućnost sprovođenja. Njegova najveća zamerka je što udruženja nemaju ovlašćenja da se bore za potrošače, a na pitanje šta može da kaže o radu inspekcija odgovara sa „ništa lepo“.
- Ili su inspekcije zbunjene ili ne znaju da rade posao, ali čini se da ovaj zakon otvara mogućnosti da svako tumači pravila kako hoće - kaže Papović i dodaje da se hitno moraju izmeniti neke odredbe kako bi se udruženjima, kojih u Srbiji ima petnaestak, dala veća ovlašćenja. Predsednica UO Asocijacije potrošača Srbije Edina Popov ističe za Danas da udruženja imaju ovlašćenja po Zakonu, zajedno sa državnim organima, ali je problem što kod nas ne postoji sistem, i ne zna se ko šta radi.
- Zakonom je tačno propisano, naš zadatak nije da sudimo, kontrolišemo, već da savetujemo potrošače šta treba da rade, kome dalje da se obrate. Problem je što je Ministarstvo sve ćušnulo organizacijama potrošača i što ne postoji organizovan sistem - kaže Popova. Postoje dva načina da se potrošač u Srbiji izbori za svoja prava, napominje ona. Jedan je sudski i to kod nas ide jako sporo, drugi je vansudski i tu tek treba da se uspostavi mehanizam. Ona ne misli da je postojeći Zakon toliko loš, ali ne negira da ga treba menjati i dopunjavati. „Moramo da gledamo kako se radi u Evropi i da sledimo primere kako valja“, naglašava Edina Popov.
Novi Zakon o zaštiti potrošača u koji je implementirano 15 evropskih direktiva usvojen je oktobra 2010. a na snagu je stupio januara prošle godine. Zakon je predvideo strože zahteve trgovcima koji će morati da daju jasna obaveštenja potrošaču o proizvodu koji prodaju. Zakonska garancija za prodatu robu i usluge je dve godine, a u slučaju nedostatka u prvih šest meseci, Zakon predviđa da potrošač ne mora da dokazuje da nije prouzrokovao taj nedostatak već da je on postojao prilikom kupovine. U praksi često nije tako.
Najviše se žale na obuću i hranu
Gotovo sva udruženja potrošača u Srbiji dnevno primaju na desetine prijava od nezadovoljnih kupaca koji se najviše žale na kvalitet obuće, odeće, ali i hranu koja na rafovima prodavnica stoji i posle isteka roka. Veliki broj prijava odnosi se i na belu tehniku, najviše mašine za pranje veša, mobilne telefone i računare, ali i na cene raznih usluga.
Ombudsman: Potrošači i dalje nezaštićeni
Novi Sad - Vojvodjanski ombudsman saopštio je juče da je primio veliki broj predstavki građana povodom kršenja njihovih potrošačkih prava i ocenio da su prava potrošača u Srbiji i dalje nezaštićena jer zakon koji to reguliše ne može da se sprovede. Ombudsman je u saopštenju za javnost povodom Međunarodnog dana prava potrošača naveo da je primljen veliki broj predstavki koje se tiču komunalnih delatnosti, snabdevanja električnom energijom, prirodnim gasom i slično. Žalbe građana uglavnom se odnose na onemogućen ili otežan pristup uslugama, nezadovoljavajući obim i kvalitet pruženih usluga i zloupotrebu monopolskog položaja javnih preduzeća. Beta
http://www.danas.rs/danasrs/ek...da_stiti.4.html?news_id=235958
[ pocetnik_1 @ 10.12.2012. 11:00 ] @
jeste da je tema stara, ali da kazem svoje iskustvo.
Danas je 47 kalendarski dan a ne radni od kada sam predao aparat u servis. Otisao sam u servis i dobio potvrdu da mi aparat nije popravljen i neispravni aparat. Otisao sam u prodavnicu gde sam kupio aparat (CBT) i dobio nov aparat, s`tim da sam uzeo drugi aparat koji mnogo bolje pravi espresso
http://www.cbt.rs/aparati_za_e...arat_za_espresso_ec190cd-12422
a predao sam neispravan
http://www.cbt.rs/aparati_za_k...parat_za_espresso_bco130-11719
Jedinu zamerku imam to da su mi racunali cenu starog aparat koji je pisao na fiskalnom racunu od dana kada je kupljen, a ne trenutnu cenu tog starog aparat. Pa sam sada za jeftini aparat dodao jos 1400dinara(sta da je dinar za ovo vreme pao na npr.300din=1E, a tek sta da je 1din=1e pokupio bih jedno 30-40 aparata iz prodavnice), ali nema veze pravi bolji espresso. U svako slucaju sam zadovoljan, samo sto je rok od 45 kalendarskih a ne radnih dana bas veliki.
[Ovu poruku je menjao pocetnik_1 dana 10.12.2012. u 12:13 GMT+1]
[ Joker @ 10.12.2012. 15:36 ] @
Nema više u zakonu rok za rešavanje reklamacije od 45 dana, ni radnih ni kalendarskih
[ dzonihsv @ 10.12.2012. 23:27 ] @
Samo 15 dana u kojem su dužni da ti kažu šta će uraditi sa tvojom reklamacijom (popravka, zamena, povraćaj novca...).
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|