[ KyGyCity @ 23.09.2011. 14:28 ] @
Za pocetak da se predstavim: Zovem se Bogdan trenutno zavrsavam sezonu na moru i planiram zimus da se posvetim prepravci peglice u tricikl! Dakle potrebne su mi sve informacije kao i pomoc ljudi koji su bili u kontaktu sa tim ili su se i oni odlucili za takav projekat (ili slican sa vw bubom). Prema tome interesuje me konkretno centralni deo (centralni stub), dali mora da bude jedan deo ili moze da se radi V varijanta sa tri tacke spajanja. Zatim me interesuje viljuska, (vesanje)prednjeg tocka posto planiram dugacku viljusku kao kod copera dali je pametnije praviti ili naruciti gotovu i koji sistem vesanja je bolji za tu namenu, (posto je vila iskosena) po mom misljenju teleskopsko (ne znam tacno kako se kaze laik sam u ovome) vesanje ono amortizer u sipci kao kod klasicnih motora bi zaobisao, zbog rasporeda sila koje deluju mislim da je bolje vesanje (e sad ni to ne znam kako se zove pokusacu da objasnim) tako zvano trougao ono kao kod starijih vespi u tom fazonu s tim sto je ono monokok a ja bi radio sa obe strane amortizere. A izgleda ovako vila je od sipke, na kraju te sipke dolazi nastavak koji je jednim krajem vezan za sipku vile, drugim krajem za tocak, a po sredini za amortizer sa oprugom koja je takodje drugim krajem zakacena za sipku (sad kad procitam sve ovo ni meni nije jasno ali se nadam da ima ljudi koji me razumeju). E sad kad se sve to zavrsi kako registrovati to vozilo i u koju bi kategoriju bilo svrstano dali bi moglo da se registruje kao auto da se vozi sa B kategorijom? U napred hvala a o progresu ovog projekta bicete obavestavani! |