[ vojnic @ 24.10.2011. 15:46 ] @
| Pozdrav,
interesuje me da li je neko probao nesto slicno,posedujem rucno pravljeni jednoklipni kompresor [glava je trudbenik,kapacitet je oko 300lit/min],ali bi mi trebao veceg kapaciteta.
Znaci ideja je da motor od yuga [fice ili stojadina]odradim na elektromotor pa dalje je vec jasno.Znam da cu morati da preopravljam glavu motora ali jos nisam siguran sta sve treba da uradim.Pa ako neko nesto zna vise nek podeli sa nama. |
[ Horvat I @ 24.10.2011. 17:30 ] @
Nekada su bunardžije prerađivali fićin motor 2cilindra kompresor sa listićima umessto ventila, ostali za pogon istog
[ Java Beograd @ 25.10.2011. 07:13 ] @
^
Genijalna ideja ! Na istoj radilici i pogon i kompresor ! Samo, nije mi jasno zašto "bunardžije" ? Šta će njima baš takav kompresor ?
[ vojnic @ 25.10.2011. 14:38 ] @
Zato sto bunardzije buse bunare i gde nema struje a i potreban je veci kapacitet vazduha[moje misljenje].
Ja bi ga povezao na elektro motor tako da bi sva cetiri klipa koristio za vazduh.ali je bas kvaka u glavi i kako odraditi ventile.
Da li neko zna kako odraditi ili je vec radio da ostane fabricka glava motora ali samo da se odradi bregasta.Da li sam na dobrom putu.Primam svako misljenje.
pozdrav
[ Horvat I @ 25.10.2011. 21:01 ] @
Upravo tako, puno vazduha niskog pritiska.
Tako se sećam da su iz HU donosili setove listića od (verovatno Ruskog) kompresora za ugradnju umesto ventila.
Pošto neverujem da imaš prilike preraditi bregastu, treba ugraditi slabe opruge na ventile, i otvarati ih elektromagnetima, u stilu bendixa
[ glackop @ 25.10.2011. 21:13 ] @
Za takvu varijantu je bolji dizel motor,ne treba dirati nista samo umesto dizni staviti cetri nepovratna ventila i paralelno u boci.
[ vojnic @ 27.10.2011. 08:56 ] @
Interesantno.
Znaci u principu kad bi probusio glavu od benzinca isto bi dobio otvor[kao na dizelu za diznu na kojeg mogu da izvedem nepovratni ventil sto ide u bocu za vazduh?
[ Horvat I @ 27.10.2011. 22:09 ] @
Ne odgovara.
u 3. taktu sagorevanje, klip ide dole a ventili zatvoreni
[ glackop @ 13.01.2012. 00:51 ] @
To nema nikave veze sa 3 ciklusom,samo znaci da u dva okretaja radilice imamo samo jedno korisno dejstvo,ali ponovo to ne znaci da ce se cetvoro klipni motor isto ponasati kao kompresorska glava sa dva klipa.Zasto busiti glavu-umesto svecica uvijes nepovratne ventile i gotova stvar.P.S.ja to nisam nikada pravio ali onako teoretski mislim da bi moralo da radi.
[ risp73 @ 13.01.2012. 21:58 ] @
Veliki brodovi nemaju "mjenjač" pa se za svako "kočenje" motor gasi i ponovo
startuje, ali sa suprotnim smjerom obrtanja.
Zato se kod velikih brodskih motora jedan cilindar povremeno prebacuje u
kompresorski režim da bi se na taj način dopunili rezervoari sa komprimovanim
vazduhom koji se koristi za startovanje motora. U pitanju su dvotaktni dizeli.
Ne znam kako je sve ovo riješeno ali sam siguran da jedan cilindar može da radi
i u motornom i u kompresorskom režimu.
[ glackop @ 14.01.2012. 00:34 ] @
Ma da to bi moralo da radi isto kao i original kompresorka glava,u cemu je tu samo razlika,razlika je u tome sto na kompresorskoj glavi svako navise kretanje klipa vrsi korisno dejsto tj izduvavanje,a kod cetvorotaknog motora je to na svaki drugi odlazak klipa navise,ali taj nedostatak upotpunjuje cinjenica sto je hod klipa kod OTO motora duplo veci u odnosu na kompresorke glave pa se stoga taj nedostatak izjednacava,i bolji je naravno dizel motor upotrebiti u ovu svrhu prvoshodno zbog duplo veceg stepena kompresije u odnosu na benziski,cime se postizu pritisci oko 25 bara dok sa benzinskim ce biti ispod 10.
[ DEXA616 @ 20.01.2012. 17:58 ] @
Kad bi ja hteo tako nesto da pravim , ja bi tu postojecu glavu sa ventilima , bregastom i osalo izbacio iz upotrebe i nasao nekog majstora koji ce da mi napravi glavu po uzoru na kompresorsku. Napravio ventile sa onil limcicima i gotovo .
A i pitanje je od koliko KW treba motor da tera to.
[ jooly @ 21.01.2012. 00:38 ] @
Ja bih izbacio bregastu i ventile, izbio siceve ventila i uglavio ventile od nekog kompresora. Tada bi motor u svakom taktu radio kao kopmpresor. Mislim da je investicija reda max 50 eursa. Neko je pominjao ideju sa diznama ili svijecicama, izbacio bih izduvne ventile i zabrtvio ih a na mijesto svijecica ugradio nepovratne ventile ako je tako jednostavnije spojiti kompresor nego na izduvnu granu. Anlaser za Yugo ima snagu mozda 1.5 - 2 kw pa bi pokusao da ga pogonim motorom od 3-4 kw.
[ vojnic @ 11.02.2012. 12:15 ] @
Ima dosta dobrih ideja ,najverovatnije cu pokusati sa dizel motorom i najednostavnije sa 4 nepropusna ventila,drago mi je da jos neko hoce da lupa glavu o tako necem sem mene.Ako ima jos neko ideju nek je podeli sa nama.Pozdrav
[ simman @ 19.03.2012. 11:51 ] @
evo ovako,ja sam napravio kompresor od motora Yuga 45,znači blok motora je ostao isti,od zamajca sam napravio remenicu za klinasti kaiš i pogonim ga trofaznim motorom od 2.2kw koji ima 1410 o/min,preko remenice taj broj obrtaja je na motoru spušten na 850 o/min.Manji broj obrtaja nije poželjan zbog pumpe za ulje koja podmazuje motor.Umesto glave motora sam stavio metalnu ploču debljine 45mm i u nju ugradio originalne ventile od kompresorske glave,znaci svaki cilindar ima usisni i izduvni ventil.i to je to,kompresor je mnogo tiši od klasičnih kompresora i brže puni boce.
[ vojnic @ 28.03.2012. 09:25 ] @
Svaka cast simman.Interesuje me koliki si kapacitet vazduha dobio,posto je to po prici profi odradjeno?ili nam bar daj neki orjentir tipa koliki je rezervoar i za koliko ga napuni.
Pozdrav
[ toky18 @ 22.05.2012. 08:41 ] @
http://www.njuskalo.hr/pumpe-k...i-2ks-samogradnja-oglas-608882
Nešto ovako, lik je napravio to davno.
I ja se kuci malo zaajebavam s kompresorima, i mislim napravit jedan takav, ali mislim da bi jedan motor od recimo 4, ili 7 kw trofazni
na 3000 rpm pokazao pravu snagu makine :)
[ vojnic @ 06.06.2012. 08:02 ] @
Upravo tako nesto sam i ja hteo napravit.Kad ga resim saljem slike[nadam se do zime da cu stici].
pozdrav
[ nesa986 @ 24.10.2012. 18:18 ] @
pozdrav svim na forumu ja sam nov ovde i hteo bi da podelim misljenje sa vama oko kompresora ,ja sam napravio od renovog motora-kompresor i mogu da vam kazem da lepo radi i da brzo puni bocu,motor je 1.4 a boca 30litara
[ vojnic @ 18.12.2012. 11:53 ] @
Odlicno neso nadam se da ces nam podeliti vise podataka.
A mogla bi i koja slicica.
Pozdrav
[ nesa986 @ 18.12.2012. 16:30 ] @
hvala hocu podelicu podatke i slike kako sam uradio
[ Ivan 89 @ 09.09.2013. 22:04 ] @
Jel ima ko vec gotovo resenje da okaci slike video moze i varijanta kao pun kompresor ili polu motor i polu kompresor dizel ili benzin nebitno.
Neke savete iskustva sta je pravio video.
Moze i neki video sa youtube sto da ne.
Tema mi se ucinila veoma zanimljiva i interesantna pa reko da pitam dal se napredovalo po tom pitanju.
Znam da je tema malo zastarela al steta da padne u zaborav.
[ Ivan 89 @ 09.09.2013. 22:36 ] @
Deluje zanimljivo ne znam dal je original.
http://www.youtube.com/watch?v=CakdKfslezw
[ nesa986 @ 31.10.2013. 15:59 ] @
nije se napredovalo na kompresor treba da uzmem od komsije menjac pa da vezem direktno
[ Ivan 89 @ 31.10.2013. 16:11 ] @
Jel se to mene cini ili je usisni ventil u stvari ventil za ispustanje kondenzata sa burica od traktorskih i kamionskih prikolica
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|