[ trumbe @ 11.12.2011. 22:36 ] @
planiram da malo unapredim svoj pravljeni kompresor. U pitanju je jednoklipa kompresorska glava prva petoletka iz fapa 16 20. Naime, hteo sam da ugradim nepovratni ventil, ali nigde ne mogu da nadjem da kupim nepovretni ventil za pneumatiku, vec samo vodovodni. Zanima me da li je neko ugradjivao ovakav ventil i kakva su iskustva sa njim? Pritisak u boci je oko 7-8 bara, a zapremina boce je oko 80 litara


http://www.itim.rs/detalji/?si=857

[ veljkoE @ 13.12.2011. 20:35 ] @
ne kontam za sta ti treba nepovratni ventil, ako je tamo gde zadrzavas vazduh da se ne vraca iz boce u glavu, onda ne znam, ali ako je na izlazu iz boce, onda je resenje jednostavno, svaki džek sa onim "klik sistemom" je u stvari nepovratni ventil.
edit
sad sam se zbunio skroz, vise ne znam da li je to nepovratni ventil, u svakom slucaju ni ne znam sta ti treba
[ trumbe @ 13.12.2011. 23:20 ] @
Citat:
veljkoE: ne kontam za sta ti treba nepovratni ventil, ako je tamo gde zadrzavas vazduh da se ne vraca iz boce u glavu, onda ne znam, ali ako je na izlazu iz boce, onda je resenje jednostavno, svaki džek sa onim "klik sistemom" je u stvari nepovratni ventil.
edit
sad sam se zbunio skroz, vise ne znam da li je to nepovratni ventil, u svakom slucaju ni ne znam sta ti treba
Citat:
veljkoE: ne kontam za sta ti treba nepovratni ventil, ako je tamo gde zadrzavas vazduh da se ne vraca iz boce u glavu, onda ne znam, ali ako je na izlazu iz boce, onda je resenje jednostavno, svaki džek sa onim "klik sistemom" je u stvari nepovratni ventil.
edit
sad sam se zbunio skroz, vise ne znam da li je to nepovratni ventil, u svakom slucaju ni ne znam sta ti treba




e, ajde sledeci put barem procitaj to sto si napisao
[ ozzyy @ 14.12.2011. 17:58 ] @
ovaj klasicni nepovratni ventil ti nece pomoci jer ce opet izmedju njega i glave u crijevu ili cijevi zavisi sta je kod tebe ostati pritisak kao i u boci i opterecivati ce glavu. ovde je najbolje resenje rasteretni ventil koji kad glava nabije pritisak u bocu neda da se isti vrati nazad a onaj sto je ostao u sistemu ispusti van tako da je glava rasterecena za sledece pokretanje.
a jal ga i ja objasni :-)
[ veljkoE @ 14.12.2011. 20:15 ] @
ma procitao sam vise puta, zato i ima edit

na kraju sam skontao da ni pitanje bas nije postavljno najjasnije tj, mozda je jasno ako se misli na nepovratni ventil izmedju glave i boce, ali kako je uopste mogao napraviti kompresor bez toga, ali posto ne znam konstrukciju kompresora nisa zeleo da se upustam u raspravu da li fabricki kompresori imaju nepovratni ventil na glavi, a i da li uopste kompresor moze normalni raditi bez tog ventila, ali posto je vec pomenut rasteretni ventil tada je verovatno ocigledno da tako nesto na fabrickim postoji

al da ne komplikujem
[ Ivan 89 @ 30.12.2011. 18:26 ] @
Ako motor moze startovati kompresor pod pritiskom ne treba ti ni nepovratni ventil ni ventil za rasterecenje samo sklopka da ugasi motor kad treba.
[ LazarM @ 17.01.2012. 08:26 ] @
kod mene radi takav vec 20 god.