[ su27killeryu @ 04.01.2012. 21:37 ] @
uzmi R6 za pocetak, a i lakse ce ljudima biti da te sastave ako se skrkas sa 250 nego sa 300 km/h :)
[ ventura @ 04.01.2012. 21:46 ] @
Nije dzaba ona uzrecica:
R1 il nijedan
Ako kupujes prvi motor R1 je izuzetno los izbor... Taj motor ne oprasta greske, i bez zajebancije vrlo je izgledno da ziv ne bi docekao kraj prve sezone. Ako si bas zapeo za zujalicu onda je 'bolje' da uzmes R6, jer je mnogo pitomiji i laksi za upravljanje, ali opet to je iz ugla nekog ko ima iskustva, tako da je za pocetnike i to vrlo zjbano..
Moj savet ti je da uzmes nesto od 600-700 kubika, tipa hornet, fazer i sl., to ima dovoljno snage, a opet je mnogo pitomije od zujalica, daleko udobnije za voznju, a opet neki naked uopste ni ne izgleda lose..
[ bordzija @ 04.01.2012. 22:20 ] @
Kapiram ja to sve, ja sam to vagao, premeravao i isto mi dodje r1 i r6 po težini i gabaritima. E sad, nisam lud da vozim 300 kmh, to sam radio automobilom pre 5 godina poslednji put (230) i bilo je jako rizično jer se autoput raspada. Više nikad!
Ovo bi mi bilo više za vozikanje tamo vamo, možda i neko putovanje sta znam ali nikako divljanje jer znam šta to donosi pre ili kasnije!
Jednostavno je motor prelep, nije uopste skup e sad me zanima održavanje, servisiranje etc...
Znam da deluje kao da samome sebi lepim umrlicu na leđa, pre ovoga sam vozio samo do 49 ccm i nikada me motori nisu zanimali, samo brzi automobili sa kojima nisam nikada imao veći udes :)
Muškarac je zreo za život tek kad pređe 30tu ;)
http://www.polovniautomobili.com/oglas1740386/yamaha_r1/#6
Ovako nešto mi se sviđa, deluje kao u fabričkom stanju :)
[ ventura @ 04.01.2012. 22:56 ] @
Slusaj, taj motor ne mozes da vozis polako ma koliko ti mislio da mozes da se kontrolises.. Imam jednu fotku na facebooku od pre 8-9 godina, na njoj je sedam mojih poznanika, svi poziraju na R1, a danas je samo jedan ziv.
Prijateljski ti savetujem da uzmes nesto pitomije od 600 kubika, ako mislis da je to slabo i ne ume da povuce - varas se, takav motor se lakse kontolise, lakse se uci na njemu, i na kraju jeftiniji su i odrzavanje je jeftinije, mada to i nije toliko relevantno jer je i visegodisnje odrzavanje i najskupkjeg motora jeftinije od neke najosnovnije bezbedmosne opreme. Pri kupovini motora, u budzet uracunaj i 1000 evra zaneku osnovnu, prstojnu i ne mnogo skupu zastitnu opremu.
[ bordzija @ 04.01.2012. 23:11 ] @
Kukuuuu sad si me ubio u pojam, pa ako sam kreeten, svejedno cu da poginem bilo to 125 ili 1000 kubika zar ne? Ne pada mi na pamet da przim motor, jednostavno znam da se kontrolisem ako me razumeš, pre više od 10 godina sam počeo sa automobilom od 160 ks koga imam i dan danas u kolekciji jer mi je najdraži a bilo je i onih od 250 ks.
To za opremu znam, kaciga, jakna sa oklopom po gradu a pantalone rukavice i cipele ako putujem :)
[ su27killeryu @ 04.01.2012. 23:13 ] @
za vozikanje tamo amo i neko putovanje bolje uzmi sport tourer (da ti ne predlazem sad enduro), recimo Honda VFR 800 ili ako bas hoces Yamahu onda onaj FJR ili nesto slicno..ako je putovanje duze od 200 km budi siguran da ces brze stici sa njima nego sa R1 ako ti je vec brzina bitna :) O tome koliko ce te ledja i ruke manje boleti(pogotovo kao pocetnika) da ne pricam
[ bordzija @ 04.01.2012. 23:49 ] @
Ali ja sam odgledao sve te motore i najlepsi mi je ubedljivo R1, kao da je za njega vreme stalo zauvek :) Čak mi je lepši od ovog najnovijeg koji je povukao neku alien crtu...
Leđa i ruke... ma to se sve treningom zategne pred sezonu a i može često da se odmara, ne mora da se pegla 500 km odjednom, pa to nisam ni sa autom radio :)
Brzina motora je potpuno nebitna što se mene tiče :)
[ ventura @ 05.01.2012. 00:25 ] @
Uz R1 kao prvi motor, slobodno kupi i grobno mesto.. Nije da malerisem, ali situacija je zaista takva.
Pogledaj crnu hroniku i obrati paznju koliko R1 vozaca ima u njoj, a koliko R1 vidis na ulici.. Ima ih nesto mnogo, a opet su to svi koji imaju daleko vise iskustva od tebe.
Sto se tice ribica i smekerisanja, imas gomilu manjih nakeda koji ce jednako dobro da odrade 'posao' pa cak i bolje.. Pogledaj samo Apriliu Shiver i shvatices o cemu pricam..
[ bordzija @ 05.01.2012. 00:46 ] @
Grobno mesto imam odavno, ajmo dalje... Vidim da su svi menjali lanac i lancanik na otprilike 25-30.000 km? Koliki je servisni interval? Kako stoji sa karburatorima? Ima li tu nekog stelovanja svremena na vreme posto vidim da se zale na potrosnju a posle redovnog servisa to sve dodje na svoje? Jako mi se sviđa motor, ne zanima me sta ljudi misle o njemu i kako ga dozivljavaju, nikada nisam imao problem sa pronalazenjem ženki :)
Na sta bih trebao da obratim paznju prilikom kupovine?
[ ventura @ 05.01.2012. 08:30 ] @
Ok, ako si bas zapeo za R1 onda definitivno obrati paznju na cenu. Te cifre od 1-2-3 hiljade evra su nerealne i sasvim sigurno znace da je motor divljak, odnosno kraden.
E sada, na tebi je da li zelis da vozis takav motor. Sa njim zaboravi na putovanje u inostrantstvo (nazalost i bosna i crna gora se racunaju u to), niko ih trenutno ne juri nesto posebno, oduzme se tek poneki tu i tamo nakon provere, ali to ne znaci da iduce sezone nece napraviti masovnu akciju kontrole legalnosti i a kategorije jer su ove godine nabavil nove presretace na motorima kojima nema bezanja...
[ bordzija @ 05.01.2012. 12:44 ] @
Kako nerealni kada nova Yamaha R1 košta nova novcijata u Yamahinom prodajnom salonu 13.000 evra
http://www.polovniautomobili.com/oglas1575304/yamaha_r1/
Onda je realno da ovo košta 1,500 evra do 2.000 zavisno koliko je ocuvana? Pa ipak su to motori stari po 10 - 12 godina? Ili ovde u Srbiji vlada ona - kupim kradeno, vozim 5 godina pa ga prodam za iste pare ( au al sam ga zaebo hahaha) ?
Mislim meni je sumnjivo kada neko daje 2008 godiste R1 za 2000 evra.
[ optix @ 05.01.2012. 16:39 ] @
Kupi najjeftiniji i drzi ga u garazi, iovako ti se najvise dopada samo kako izgleda
[ ventura @ 05.01.2012. 16:40 ] @
Pogledaj malo bolje oglase... Vlasnik legalnog motora plati motor 6700 evra, vozi ga godinu dana i prodaje za 6400 evra, citavih 300 evra manje!
Tacno je da bi polovni motori trebalo da vrede toliko kao sto kazes, ali nazalost u Srbiji za te pare mozes da kupis samo divljaka.
[ su27killeryu @ 05.01.2012. 17:16 ] @
dobra i odrzavana R1 2000. god. legalna ne moze da se nadje ispod 3000 osim ako je nekome bas bas bas hitno
ja bih pri kupovini trazio sve moguce papire, ako ti neko od papira kaze da ima saobracajnu i kljuc bjezi od toga sto dalje..trazi racune otkad je kupljen NOV
nemoj da te brinu ti servisi i gorivo to je sve sitna stavka za taj motor(ma i za bilo koji)
ako nisi nista ranije vozio od motora R1 ti moze utjerati iracionalan strah u kosti, koji u stani-pani situacijama moze da bude izuzetno opasan...i zbog toga je bolje da prvo vozis nesto manje
[ bordzija @ 05.01.2012. 20:06 ] @
Tako nešto sam i ja mislio, papiri su obavezni naravno u svakom slučaju! Drugar je tako ostao bez auta koji je bio na poternici interpola x godina samo ne kod nas iz razumljivih razloga
Ako mi se ne svidi, lako ću ga prodati kad naiđe sezona ali mislim da je to to
Ne pada mi na pamet da ga brzo vozim, da glumatam neke trkače i slično, samo lagani odlazak na kafu... Kao što bih vozio i neki enduro recimo.
Killeryu hvala na savetima
Našao sam ih u principu sa cenama od 2.600 - 3.200 e
Ima jedan za 2.200 ali su potrebna sitna ulaganja. Svejedno mi se ne sviđa boja B-)
Ima i jedan R6 za 1.200 evra sto mi je krajnje sumnjivo.
[ su27killeryu @ 05.01.2012. 20:35 ] @
nema sta da ti bude sumnjivo, taj motor da je cist(bilo sto se tice stanja motora bilo legalnosti) vec bi ga neko kupio
[ bordzija @ 05.01.2012. 21:04 ] @
Taj rad, sutra ću da ga zvrcnem i vidim šta i kako, u principu me nervira što ima podosta motora po srbiji i svi su neregistrovani a ja imam averziju prema seljacima. Tako sam kupio bicikl i čovek je pre isporuke zamenio kočnice starim i sedište, umalo da poginem a na fotkama sve novo!
[ goran.mg @ 08.01.2012. 19:13 ] @
Citat: bordzija: Taj rad, sutra ću da ga zvrcnem i vidim šta i kako, u principu me nervira što ima podosta motora po srbiji i svi su neregistrovani a ja imam averziju prema seljacima. Tako sam kupio bicikl i čovek je pre isporuke zamenio kočnice starim i sedište, umalo da poginem a na fotkama sve novo!
Vidis kako si sam sebi lepo odgovorio :) Kocnice, diskovi, lanac a to se proverava ionako pred svaku sezonu... najbolje povedi nekoga ko se razume da vidi da li je padano a verovatno jeste i kolika su su ostecenja. Najbitnija stvar je di ces da ga probas? Ustvari taj sto ce ga probati jerbo je to ozbiljna sprava. Ako nemas iskustva sa dva tocka ja bi ti preporucio najvise 250ccm za prvi motor. Ima tu da se uci svasta nesto a jos i zujalica. Jer nije pitanje da li ces pasti, nego kada ces pasti.
[ jnk @ 09.01.2012. 08:37 ] @
Očigledno hoće čovek r1 zbog imidža. Al i nije mi neki imidž voziti 10 godina staru i totalno izakanu divlju mašinu(bez rominga) verovatno bez kacige i bilo kakve opreme i da nemaš da natočiš gorivo.
Razuman savet ako raspolažeš budžetom od 2000 EUR je - odvoji barem četvrtinu te sume na opremu, četvrtinu na održavanje motora a ostatak na neki pristupačniji motor. Problem je što onaj ko hoće R1 pošto-poto teško da će pratiti razum.
I r1 se itekako može vožiti polako jer je redni četvorocilindraš i uopšte mu nije problem da ga voziš na tzv. švaler gasu. Veći je problem što je sam položaj na R motoru veoma neudoban ali to ćeš lako istrpeti zarad imidža. Problem bi bio da je neki v2 u pitanju, to bi tek bilo mučenje voziti polako.
[Ovu poruku je menjao jnk dana 09.01.2012. u 09:48 GMT+1]
[ bordzija @ 09.01.2012. 15:05 ] @
Jok nego ću da idem u prodavnicu i kupujem potpuno nov motor, hahaha! A čekaj zbog čega se kupuje motor??? Zbog preke potrebe? Zujalica???
Ma položaj na motoru nije problem, atletski sam građen i jednostavno motor je prelep, to je jedini razlog zašto ga merkam :)
Ovi noviji r1 su odvratni!
[ ventura @ 09.01.2012. 16:42 ] @
Citat: jnk: Al i nije mi neki imidž voziti 10 godina staru i totalno izakanu divlju mašinu(bez rominga) verovatno bez kacige i bilo kakve opreme i da nemaš da natočiš gorivo.
Fila papuče i brze naočare su jedina oprema koja mu treba na R1 :)
Citat: bordzija:
Ovi noviji r1 su odvratni!
Kiselo je grožđe... :)
[ bordzija @ 09.01.2012. 16:51 ] @
Varaš se burazeru, ja sam gospodin čovek sa stilom koji sebi nikada nebi dozvolio takav seoski fušeraj. Mi iz centra bg smo gospoda a ovaj motor naspram godina je i dalje jako lep pa može jos dugi niz godina da bude u mojoj garaži ;)
Nego jel se vidi na lancu i lančaniku pohabanost kada se vizuelno pregleda? Dali se čuje u vožnji?
U automobile se apsolutno razumem jer sam sa 18 god odradio generalnu ali motori su ipak nesto novo.
[ jnk @ 09.01.2012. 20:17 ] @
Citat: bordzija: Jok nego ću da idem u prodavnicu i kupujem potpuno nov motor, hahaha! A čekaj zbog čega se kupuje motor??? Zbog preke potrebe? Zujalica???
Zujalica ili r motor je savrsena trkacka masina koja svoju poentu moze iskazati na trkackoj stazi ili idealnim krivudavim putevima kakvih je vrlo malo u Srbiji. Verovao ili ne ali mnogo vece uzivanje ces imati u samoj voznji nekim putem nego sto ces imati u lecenju nekih kompleksa iz mladosti. Imidz neke face ces imati samo kod maloletnica koje se loze na motor dok ces kod nekoga ko iole ozbiljnije vozi motor izgledati kao klasicna seljacina i bices smesan kad ti na R motoru ostanu chicken stripesovi od po 5 santima(gugl chicken stripes).
Citat:
Varaš se burazeru, ja sam gospodin čovek sa stilom koji sebi nikada nebi dozvolio takav seoski fušeraj. Mi iz centra bg smo gospoda
Ok.
[ bordzija @ 09.01.2012. 20:56 ] @
Na prvi pogled sam se zaljubio u ovaj motor a što se tiče okoline, odavno je ne primećujem :)
I naravno da nisam profesionalac niti ću ikada i biti, nikada nisam ni razmišljao o tome, to ostavljam mnogo hrabrijima čitaj ludima da voze po krivinama, da se naginju, vrludaju i dižu na zadnji točak...
[ ventura @ 09.01.2012. 21:13 ] @
Citat: bordzija: ...i dižu na zadnji točak...
E da.. Zaboravih da ti napomenem... Pored kilometraže, na R1 je jako bitan i podatak koliko od tih kilometara je vožen na zadnjem točku :)
[ bordzija @ 09.01.2012. 21:24 ] @
E dobro si me nasmejao, svestan sam toga jako dobro i da su sve kilometraže falš, svi se kunu u istu kilometražu - 30.000 gore dole neku iljadarku.
Kao što je običaj za uvezene automobile 130.000 km :D
[ goran.mg @ 09.01.2012. 23:40 ] @
Vidi se kad je istrosen lancanik a lanac ako je labav i zategnut do kraja. Ustvari lanac se ne preteze jer tada trosi lacanike... Majstor ti treba a ionako su to potrosni delovi gde mozes pomalo da se cenkas. Bitan je ram jerbo sam pre petnestak godina video takvih krseva... pa kad krenes na kocenje koje ces valjda savladati. Za polovne automobile vazi da se ne kupuju nocu a motori zimi. Opremu moras da kupis i nosis obavezno jer djavo ne spava a ni tetke koje se sminkaju i raznorazni korisnici mobilnih telefona, upaljaca, navigacija, noseva... i koliko god sareno-papagajski bio obucen tesko si uocljiv.
I nadji neko zensko pa se zaljubi :) Gde bas nadje R1, pa on sa pola gasa ide brze od 80% automobila a nema pojas, airbag, klimu, kozu, krov i jos neke dzidza bidze. Taj motor je kao sportski automobil. Kupis nekog opasnog cetvorotockasa i vozis 50 jelte u prvoj, a na auto putu prebacis i u drugu.
[ bordzija @ 11.01.2012. 04:12 ] @
Pa nasao sam taj jedan sto sam okacio, deluje mi u jako dobrom stanju ali... Ipak je to 10-11 god. Ovaj aluminijumski ram na motoru, jel on fabrički farban u sivu metalik ili je mat aluminijum? Jer vidim na nekim motorima je to polirano do visokog sjaja?
Poslusajte kako radi ovaj motor, meni zvuči kao krunilica za kukuruz u leru:
http://www.youtube.com/watch?v=sNdzo1f3Qbk
[ su27killeryu @ 12.01.2012. 19:36 ] @
jbm li ga te masine sa po 5 ventila po cilindru i tako imaju cudan zvuk..ovome se mozda malo i radilica cuje ili mi se cini
[ bordzija @ 12.01.2012. 19:44 ] @
Kaže mi drugar da te karburatore zna jedino japanac da ušteluje i niko više? Da krklja zbog toga mada ovo meni zvuči kao dosta razjeban motor, preslušavao sam ostale klipove na youtube togh godišta i svi rade ujednačeno i bez krljanja...
Ovaj kada da gas, zvuči normalno ali na leru krlja.
[ goran.mg @ 13.01.2012. 00:06 ] @
Ima tu do izduva ili kako bi rekli auspuha. Tu se stvara zvuk. Poslusaj Honde sa dva R, narocito kad su 'ladne. I naravno mikrofon je jako bitan.
[ bordzija @ 13.01.2012. 00:13 ] @
Znam, razlučio sam frktanje i brektanje od auspuha ali se pojavljuje jedan ružan zvuk krljanja, kao neki razhebani ležaj...
[ bordzija @ 05.06.2012. 19:46 ] @
Pozdrav:) sad trenutno imam automatik, ali vozio sam Apillia pegazo 125, i neku Hondu (brzinski motor) oduvek sam želeo da kupim Yamaha R1...al mi neće biti prvi veliki motor, koji da uzmem? ja sam mislio neki od 250ccm...koji bi mi bio najbolji
[ bordzija @ 05.06.2012. 21:04 ] @
R1 il nijedan!
[ jnk @ 06.06.2012. 14:54 ] @
bordzija kupi li r1?
[ djordje @ 06.06.2012. 14:57 ] @
tata prodaj njivu kupi mi r1! -Kakav r1? - ko sto ima Dejan
[ bordzija @ 06.06.2012. 15:08 ] @
Ma kakvi, vido sam nešto drugo ali mi se nije uklopilo u proračun :P Sad na jesen uzimam. :)
[ inobradovic @ 11.06.2012. 23:06 ] @
imam r1 2001 i nisam profesionalac vozim iz hobija i to samo bas kad je toplo par meseci godisnje,
prvi savet ne kupovati iz italije motor,
sto se tice izgleda mnogo mi se svidja zato sam ga i kupio pre par godina, trenutno je na prodaji,
sto se tice odrzavanja slicno kao i kod auta samo postovati ono sto je napisao proizvodjac.
ako nekog nesto interesuje tu sam za sva pitanja
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|