[ Čupakabra @ 10.03.2012. 16:19 ] @
Imali ste problem , kako ste ga rešili , podelite iskustvo. |
[ Čupakabra @ 10.03.2012. 16:19 ] @
[ vidan kv @ 10.03.2012. 20:05 ] @
...........otprilike sam imao par stotina problema-i isto toliko rešenja(hvala Bogu)....prema tome=pitaj šta te zaanima....
[ Ljubo @ 11.03.2012. 09:03 ] @
xsara picasso 1.8 16v benzin
trese prilikom kocenja stavljeni novi diskovi i plocice par hiljada km miran pa opet trese kod kocenja opet novi diskovi stavljeni (ovog puta bez novih plocica), i ista prica. par hkm miran pa opet trese. sta moze biti? [ Milojkovic @ 11.03.2012. 11:05 ] @
Nekvalitetni diskovi i plocice.
[ Ljubo @ 11.03.2012. 11:29 ] @
Moguce, ali ne bi trebalo.
Textar diskovi i Akebono plocice, pa posle Ferodo plocice. [ vidan kv @ 11.03.2012. 15:27 ] @
......nego,....Ljubo gde si kupio te delove?
[ Ljubo @ 11.03.2012. 17:14 ] @
u Kraljevu nisam sigurno, ako na to aludiras.
[ milovanmaric @ 11.03.2012. 18:49 ] @
Pa ili losi delovi, ili neko je ''jak'' na gasu i kocnici, te ih dobro pregreva.
[ Čupakabra @ 11.03.2012. 22:53 ] @
Ja sam imao sličan problem i još pride i cviljenje kada kočim , poslušao sam majstora i stavio mekše pločice , skuplje su neznatno i brže se troše ali sličnih simptoma više nema.
[ Java Beograd @ 12.03.2012. 07:34 ] @
Ako trese kod kočenja nema šta drugo da bude nego diskovi. Novim diskovima dođe red posle nekoliko desetina hiljada kilometara, nikako posle samo "par hiljada"
Veoma je bitno da se kod nameštanja diskova, glavčina, na koju disk naleže, potpuno očisti od prljavljtine, i eventualno nagomilanih ostataka rđe. Ali ne treba šmirglati, naravno. Samo deseti deo milimetra ne-idealno ravnog naleganja diska na glavčinu se na kraju diskova pretvori u razliku od par milimetara i počne da trese. [ Čupakabra @ 23.03.2012. 14:23 ] @
A da li je neko imao problema sa paljenjem kada je motor zagrejan , ja trenutno imam taj problem znači gradska vožnja i to od pre par dana kako je otoplilo motor zagrejan normalno do 90-92 stepena ugasim auto i posle 20-tak minuta cvrc neće da upali onda moram da sačekam 15-20 minuta i onda ga upalim ali uz stiskanje papučice gasa i to posle više pokušaja . Nedavno zamenjen elektromagnetni ventil i očišćen MAF (protokomer) u planu je i čišćenje EGR ventila i usisne grane.
Imam utisak da je problem u dovodu vazduha tj. u nedostatku istog.? [ zarkoj @ 17.04.2012. 17:43 ] @
E ljudi da li moze preko broja sasije da se pogleda negde na netu sta je radjeno na autu. Tj servis sta i kad je radjeno. Posto mi je zapala za oko xsara ali servisna knjiga pocepana kad je ocarinjena ima samo prvi servis 2002. Ostalo pocepano.......
Ili neki sajt bilo kakav koristan za vin broj ili ti borj sasije............... [ vidan kv @ 17.04.2012. 18:40 ] @
....eeeee Žare,Žare....pa znaš da sve može...samo si trebao da pitaš na pravom mestu gde si našao tu Xsaru?
[ zarkoj @ 17.04.2012. 20:38 ] @
Nasao u KG. Isao tao da pogledam i auto je dobar. Ono sto fali jesu stranice u servisnoj knjizi pocepane kad je ocarinjen i ima samo jedan servis 2002 i to fabricki.
Od tada nista....PA mi je potrebno da pogledam sta je radjeno. Covek garantuje i on je uradio mali servis ali veliki nije. Auto presao 163000. A rekao mi da moze da se sve proveri preko broja sasiije. E sad da li je to moguce nemam pojma pa reko ovde da pitam vidim tema citroen slicna kao corolla :)))) [ vidan kv @ 17.04.2012. 22:46 ] @
...preko broja šasije možeš da dobiješ sve podatke o vozilu i o svim servisnim intervencijama vršenim u ovlaštenom servisu....veruj mi da se 90% vozila i na "Zapadu" održava u ovlaštenima samo do isteka garancije a sve su češći slučajevi da se posle toga uopšte i ne održavaju.Eventualno mali servis i "lako" održavanje.....prodavac uglavnom priča ono što kupac želi i voli da čuje.Zato je kupovina polovnog auta uvek više ličila na Loto s tim što zadnjih godina sve više ličina Ruski rulet....Žare nije valda dizel?
[ zarkoj @ 18.04.2012. 14:07 ] @
1.9 D ..........sto?
[ vidan kv @ 18.04.2012. 19:31 ] @
.......gde to nađe....beži od toga...
[ zarkoj @ 18.04.2012. 19:40 ] @
Sto bre........ja bas cuo da su ti motori najbolji tj da kazem dobri sto se tice svega......
Tople preporuke sam imao za bas obicnog dizela. Sto se tice i servisiranja motora i kvaliteta........???? Ti?........lose iskustvo ili.......???? Sta je onda dobro.........???? [ vidan kv @ 18.04.2012. 22:21 ] @
.....samo benzinac,taj 1.9 je "ispušena lula"....polako ali sigurno u Srb umire taj kult o dizel motorima.
[ zarkoj @ 18.04.2012. 23:06 ] @
Aha....reci mi kakvo misljanje imas za 1.6 16v u xsari. I kako lezi plin tom motoru...........nesto mi je bas za oko zapala xsara :).........
[ picasso2003 @ 19.04.2012. 00:22 ] @
pozdrav,skoro sam kupio polovnog picassa i treba da mu menjam prednju levu kuglu,jedan majstor mi je rekao da nema da se kupi posebno kugla vec cela viljuska sa kuglom,dali je to istina i ako nije onda gde mogu da kupim samo kuglu a trebaju mi i plocice,hvala
[ picasso2003 @ 19.04.2012. 00:24 ] @
pozdrav,skoro sam kupio polovnog picassa i treba da mu menjam prednju levu kuglu,jedan majstor mi je rekao da nema da se kupi posebno kugla vec cela viljuska sa kuglom,dali je to istina i ako nije onda gde mogu da kupim samo kuglu a trebaju mi i plocice,hvala
[ bojanvet @ 19.04.2012. 10:35 ] @
Zare, zar posle Toyote u Citroen!
Auto koji sada vozis je pouzdaniji od svih ovih koje su nabrojali posle. Jos da je dizel?! [ zarkoj @ 19.04.2012. 10:40 ] @
Toyo ne menjam sigurno ovo ce biti drugi auto :)......
[ vidan kv @ 19.04.2012. 19:58 ] @
Citat: zarkoj: Aha....reci mi kakvo misljanje imas za 1.6 16v u xsari. I kako lezi plin tom motoru...........nesto mi je bas za oko zapala xsara ......... [ vladocorke @ 16.07.2012. 00:42 ] @
Pozdrav svima!Imam citroen Xara Picasso, a na board kompjuretu mi javlja R maria? Da li mi neko moze reci sta znaci to upozorenje-informacija. Da li se egdje na netu moze naci prirucnik sa svim informacijama na board kompjuretu?
[ LakiKG @ 16.07.2012. 07:42 ] @
PSA Eror Code
Evo liste eror codova za PSA. Te Marije nema [ Zarko Silic @ 16.07.2012. 11:40 ] @
"Radio Maria" je obicna radio stanica sa RDS kodom.
http://www.radiomarija.hr/ ima je na svim meridijanima. [ LakiKG @ 18.07.2012. 20:04 ] @
To care
Pomislio sam da nije slucajno radio, ali ipak.... Pozz [ radix @ 12.12.2013. 15:41 ] @
Zdravo. imam problem sa xsarom.
Dijagnoza: P0336 preko autocom-a, otpor na istom senzoru je 380 oma i menja se kada predjem peko njega kljucem, ne dobijam napon iz racunara u senzor. uz sve to desni zmigavac ne prestaje sa radom.Osiguraci su svi ispravni.Pumpa radi. Neki savet bi dobro dosao. Hvala [ vladd @ 12.12.2013. 16:10 ] @
Proveri ponovo osigurace i relea. Automat za zmigavce, pa onda poluga na volanu.
Senzor ako radi, treba proveriti da li dolazi napon na njega. Provera mase u blizini instrument table, i ECU-a. [ inobradovic @ 10.06.2014. 18:14 ] @
na picasu svetli airbeg, uradjena dijagnostika i prijavljuje gresku p0801 i
pise jos da je vozacev airbag `level 1`, e sad da li je to u sedistu ili u volanu ? mislim mozda gresim da ovo level 1 prestavlja broj airbaga. ima u vozacevom sedistu, volanu, ispred suvozaca i u suvozacevom sedistu znaci 4. da li je ima neko iskustva ili neku ideju ? [ Ned123 @ 10.06.2014. 20:04 ] @
PSA jastuci (pretpostavljam da je tako i za ostale ali imam Peugeot 307 pa o njemu mogu...) imaju dvije pirotehničke kapsule. Jedna od njih ima prekid.
Najčešće mjesto gdje PSA vozila razviju ovaj prekid je trakasti spiralni kabl kojim je jastuk i sirena povezana sa blokom sa kontrolama (hint "comm2000"). Preostala mjesta mogu teoretski biti bilo gdje između airbag ECU i vozačkog airbag-a. Problem je što prvo moraš skinuti volan i premjeriti kontakte trakastog kabla da ovo dokažeš 100%. Moguće je i nešto banalno kao gubitak kontakta na konektoru kapsule ali ne bih se previše nadao na tvom mjestu. Trakasti kabl je na žalost integralan sa comm2000 modulom i kupuje se kao jedan dio (polovan ili nov). Neko posebno lemljenje ili slično nije baš neko rješenje (vidjećeš i sam ako se pokaže da je to u pitanju). Obavezno prije bilo čega vezanog za airbag otkačiti akumulator uz poštovanje "3 min pravila"!!! [ inobradovic @ 11.06.2014. 08:00 ] @
kazes: Trakasti kabl je na žalost integralan sa comm2000 modulom i kupuje se kao jedan dio (polovan ili nov).
da li komplikovano skida ? ima li neka fotka kako se skida i kako izgleda ? [ Ned123 @ 11.06.2014. 18:19 ] @
Otprilike ovako izgleda na vozilima koja ga imaju http://www.aussiefrogs.com/for...9825-comm-2000-inner-look.html
Problem može biti kao što sam već rekao i na nekom drugom dijelu puta između airbag ECU-a i driver airbag-a (obično korodirali konektori) ali je nažalost najčešći na pomenutom trakastom kablu :( Skidanje samog comm2000 nije i jeste komplikovano: Moraš skinuti volan što može nekad biti jako teško bez dobrog alata Moraćeš imati pristup PSA dongle-u sa Diagbox/Lexia softverom ukoliko tvoje vozilo ima senzor položaja volana a ne vratiš osovinu kontrolera u ISTI položaj. Svaki rad sa airbagom je prilično opasan (čekati dugačke vremenske intervale prije otpajanja konektora)!!! Otpajanje akumulatora obavezno!!! Zavisno od tipa kontrolera može biti jako teško prići krajevima trakastog kabla bez rasklapanja. Sklapanje poslije nije uvijek baš najlakše. Ovlašteni PSA servisi imaju alatku sa kojom se mogu provjeriti ovi kontakti i izvana (bez skidanja volana) ali ja je nisam uspio naći mada se nisam puno ni trudio zbog toga što sam znao da je u pitanju prekid na tom mjestu (level 1 i level 2 + sirena :) ) Moguće da sam nešto i zaboravio pa ovo nemoj shvatiti kao uputstvo i naravno... sve što radiš radiš isključivo na svoju odgovornost. [ inobradovic @ 11.06.2014. 19:30 ] @
danas smo skidali airbag sa volana poprskali kontakte kontakt sprejom, i ugasio lampicu airbaga, kad smo sve sklopili on ponovo upalio, pa sve ispocetka
i na kraj smo sve sklopili i sad po nekad ugasi lampicu airbaga ali uglavnom svetli, izgleda morace da se menja to g*vno iza volana. [ Zarko Silic @ 11.06.2014. 22:39 ] @
Takve stvari treba staviti nove.
[ inobradovic @ 12.06.2014. 08:50 ] @
naravno da treba nego nismo bili sigurni sta treba zameniti .
ovo smo danas demontirali valjda je to to . [Ovu poruku je menjao inobradovic dana 12.06.2014. u 18:25 GMT+1] [ Ned123 @ 13.06.2014. 15:32 ] @
Izgleda da u tvom slucaju kabl ipak ide odvojeno od kontrolera (imas srece :) )
Da, mijenjas samo dio sa slike. On je slaba tacka. [ ivanpk @ 07.12.2014. 12:44 ] @
imam problem sa xsarom 1.6,16v,80kw,kad je motor hladan,upali i radi na 900obrtaja,kad dam gas ugasi se!,posle malo varkanja na gasu proradi...,kad se zagreje,bolje prima gas,ali se desava kao neko pucanje,u grani...,auspuhu...,svasta sam menjao i probao...,ali jos nemam resenje!,ako neko zna?,molim vas za savet!,pozdrav!Ivan
[ inobradovic @ 07.12.2014. 16:37 ] @
je si li probao bombinu da zamenis ?
[ pajapop @ 08.12.2014. 20:31 ] @
To sto motor slabo prima gas "ni po jada", al stvar koja nikako nije dobra je to "pucanje" u izduvnoj grani. Prvo sto tad treba pomisliti je ostecenje ventila...Moj savet je da se ode do majstora koji bi trebao da premeri kompresije u cilindrima i da pregleda ventilski sistem ispod prednjeg dekla (poklopca) motora.
[ vladd @ 09.12.2014. 18:07 ] @
KAblovi, ili svecice su za pregled.
TAkodje regulator pritiska goriva, pumpa goriva, i senzor bregaste mogu da prave slicne probleme. Mozda jos neki "dijagnosticki" detalj, tipa mirisa goriva, izgled dima iza auta...ako vec OBD nije pri ruci. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|