[ lepimicko @ 10.04.2012. 01:24 ] @
Dragi forumasi,
potrebno mi je vase misljenje o autu FIAT BRAVO 1.6 16V!Kakva su vasa iskustva s ovim autom? Planiram da ga kupim sa ugradjenim plinom ili da plin naknadno ugradim.
[ KrkaCiC @ 10.04.2012. 05:10 ] @
Potrazi po forumu,mislim da cak ima tema Fiat bravo i dosta o njemu. Pozz
[ DEXA616 @ 15.04.2012. 13:19 ] @
Neznam kako druge sluzi ali ja sam vlasnik doticnoga auta neke tri i po godine i jos mu se nije desio ni jedan jedini kvar.
Malo ima problema sa kablovima to jes iz cista mira se upali ventilator , kazaljka temperature zna da poludi nekad .
Ti kvarovi se pripisuju losim kontaktima , valjda su oksidirali.
Textil koji je ugradjivan u auto je prilicno loseg kvaliteta .Posebno modeli pre 99. Kod mene su rucice za otvaranje vrata i jos neki delovi bili presvuceni kao nekom gumom , ali se ona pocela guliti

Ako ga uzimas uzimaj modele posle 99 sa sekvent plinom . To naravno podrazumeva da znas sta je sekvent plin . Nemoj da padas na fore da ti neko kaze ima sekvent i to je to . A sekvent se uglavnom ugradjuje u modele posle 99 jer imaju euro 3 motor




[ lepimicko @ 15.04.2012. 16:32 ] @
DEXA616,hvala puno na iznetom iskustvu.Ja planiram da kupim 2000/1/2 godiste.Ono sto sam ja planirao je da oteram auto na tehnicki pregled pre kupovine.
Naisao sam na internetu na komentare ljudi da su imali problem sa plinskim uredjajem na ovom autu,odnosno sa primanjem gasa.Navodno,cas prima dobro,cas lose.Da li se tebi desavalo nesto slicno?
[ DEXA616 @ 23.04.2012. 14:34 ] @
Nikakvih problema sa TNG-om . Ja ne primecujem nikakvu razliku kad ide na Tng i benzin.
I da opet napomenem da imam sequent . Kostao me je 600 e , a u isto to vreme neki su mi nudili za 450e . Ali sam otisao dobar servis , cini mi se da je i ovlascen za lovato i zavoli . Kod mene je ugradjen zavoli sistem

Po meni mane sequenta su sto neosetis na cemu vozis , osim sto vidis na lampici . Pa sam par puta sumnjao dal ide na tng ili benzin. I zimi mu treba duze da prebaci na TNG jer mora se ugreje ...... nesto :) , pa onda ga baci na plin.

I ja sam dosta citao po netu o problemima plina u fijatu . I koliko sam skonto to je problem jer se ugradjuju najjeftinije varijante plinova. Cak ljudi skidaju plasticne usisne grane sa euro 3 modela pa stavljaju metalne sa euro2. Pa tu treba jos nesto da se budzi. i onda ispadne brdo problema.

Tako da zaokruzim , seqvent zavoli radi odlicno , isto vuce i na TNG i benzin . Trosi ispod 10 l gasa. A kad ga vozis laganica penzionerski na 2000 obrtaja trosi 7l TNG. A tako ag vozim jer mi je otislo pancir crevo na auspuhu , pa da se ne dere . A evo sad upravo idem do majstora da to sredi


A voleo bi da cujem jos necije misljenje , ustvari da jos neko prenese utiske.
[ botr @ 23.04.2012. 16:44 ] @
Sto se tice plina, italijani su za njega majstori, tako da plin i italijanski motori funkcionisu odlicno. Problem su verovatno "majstori" koji ga ugradjuju.

Mana moze biti varijator, ukoliko ga pomenuti motor ima. Kvalitet plastike i tekstilnih obloga je na niskom nivou. Treba obratiti paznju na desnu stranu table, ukoliko ima rupu, koja lici kao na neku pregradu za odlaganje sitnica, znaci da je auto udaran, jer mu je tu u stvari bio airbag i poklopac.
[ DEXA616 @ 25.04.2012. 10:55 ] @
Koliko sam ja video kada sam kupovo svog bravoa imaju verzije sa 1,2 i 4 air baga . Pa ako ima samo jedan air bag u volanu , onda je kod suvozaca ta rupa ili ti pregrada za sitnice . A ako je verzija sa 2 ili 4 onda je tu smesten jedan od air begova .



[Ovu poruku je menjao DEXA616 dana 25.04.2012. u 12:17 GMT+1]
[ lepimicko @ 16.05.2012. 12:34 ] @
Prijatelji,kupio sam ovaj auto.Za sad sam zadovoljan.
No,ovih dana me muci magljenje stakala?Malo sam gledao po net-u,koliko sam video ovaj auto ima problem sa magljenjem..kako ste vi to resili?
[ inobradovic @ 16.05.2012. 14:50 ] @
dali je klapna za svezi vazduh na sailu ili motorce ?