[ straniplacenik @ 20.04.2012. 13:47 ] @
| Interesuje me, za ne daj boze, ako mi se uredjaj koji je pod garancijom pokvari, a u mom mestu nemam ovlasceni servis, sta se u tom slucaju radi? Npr. pokvari mi se firizider, ves masina tako neka krupnija i skuplja stvar, a najblizi servis mi je 100km udaljen...
Da li sam u obavezi uredjaj da nosim do servisa o svom trosku ili ne, ili ja placam put servisera ili je to besplatno u okviru trajanja garancije?
Danas sam hteo kupiti jedan skuplji, poprilicno skup uredjaj ali me ovo pitanje servisa i garancije pokolebalo. Prodavac je tvrdio da bez obzira u toku trajanja garancije serviser besplatno dolazi. Tu sam se zamislio da li je bas tako...
Znaci interesuje me samo u toku trajanja garancije, a za van nje, tj. nakon isteka trajanja garancije mi skoro pa logicno da placam sve. |
[ mali genije @ 20.04.2012. 14:43 ] @
Naj preciznije podatke ces dobiti od uvoznika doticnog uredjaja sve ostalo je nagadjanje
[ straniplacenik @ 20.04.2012. 14:50 ] @
kako je to regulisano inace, u ovakvim slucajevima?
npr. LG, Samsung, Miele,...
[ gti2 @ 20.04.2012. 14:56 ] @
Ne placas izlazak,bar ja nisam cuo za takav slucaj.Primera radi,u Subotici nema Gorenje ovlascenog servisa nego majstori dolaze iz Sente utorkom i cetvrtkom i odrade to sto se nakupi u medjuvremenu.
[ Joker @ 20.04.2012. 15:29 ] @
Odnesi u prodavnicu gde si kupio.
[ straniplacenik @ 20.04.2012. 17:14 ] @
a i prodavnica mi je nekih 50km udaljena :-)))
nije problem toliko ni prevoz vec demontaza, spustanje iz stana cimanje itd. posle vracanje nazad.... komplikovano... npr. zamisli da moras veliki kombinovani frizider tako nosati, pa jos dodjes kuci a on opet ne radi itd.
[ Strucnjak1 @ 24.04.2012. 17:46 ] @
Za popravke u garantnom roku se ne postavlja pitanje udaljenosti uređaja, ako se radi o velikom aparatu. Znači ni jedna firma ne naplaćuje dolazak servisera, makar bio udaljen i 500 km.
Znam da za Miele postoji samo jedan ovlašćeni servis, u BG-u. Za Mideu je nekad bio samo u BG-u, za kupce iz centralne Srbije su oni dolazili, za "Smederevac" šporete takođe često dolaze direktno iz Smedereva....
[ straniplacenik @ 24.04.2012. 19:25 ] @
ok, hvala, ako je ovo tacno onda mi je mnogo olaksan izbor uredjaja... barem ne moram da brinem o popravkam u toku garancije, a za posle ko zna, kupicu drugi uredjaj, popravljati,...
tako mi nije jasno isticanje prednosti servisiranja kod Gorenja, kad u toku garancije svaki uredjaj ce biti servisiran
[ Strucnjak1 @ 25.04.2012. 08:11 ] @
Svako obecava servisiranje u garantnom roku. Nisam rekao da ce svi to da i ispune! Ako Vam je to bitno, onda trazite brend koji ima dobru servisnu podrsku. Druga bitna stvar je sam servis koji pokriva tu teritoriju. U jednom gradu je, recimo, Bošov serviser najbolji (u odnosu na ostale lokalne servisere), dok je u nekom drugom Bošov serviser neki dunđer, najlošiji, najneodgovorniji....
Ima i situacija da neki brendovi (pre neki dan se setili) daju garanciju 3-5 godina, a mogu da garantujem da ne mogu ni 2 da ispune. U tom slučaju treba birati: 1. pouzdan brend, 2. pouzdan servis (piše u garantnom listu ko je serviser u tom gradu) i 3. pouzdan uvoznik (da ne bude trange-frange piljar).
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|