[ Dusko2087 @ 01.09.2012. 21:36 ] @
| Problem je u tome sto se temperatura motora povecava i kazaljka mnogo prelazi sredinu i tek tad se ukljucuje ventilator a stavio sam termo davac od 87C do 92c .Dali je normalno da cim upalim motor voda iz hladnjaka ili iz bloka vraca se u posudu za sipanje vode. Merio sam temperaturu vode kad se ukljuci ventilator iznosila je 95c stepeni. I cemu sluzi deo na posudi za vodu u vidu dve male sonde spoene sa dve zice kao od struje. Unapred hvala na odgovoru. |
[ goat @ 01.09.2012. 22:03 ] @
deo služi da signalizira nizak nivo tečnosti u posudi... vraćanje vode je neminovno kada je termostat otvoren... nego o kom je motoru reč.. koliko je kilometara "pretrčao"... jesil' nešto radio na njemu... menjao si nekeda termostat?
[ pajapop @ 02.09.2012. 00:24 ] @
Na ovoj stranici postavljenih tema imas temu "TEMPERATURA MOTORA GOLF2", to procitaj pa ces izvuci odgovarajuce zakljucke, da se sad ne bi ponavljali. To sto si ti zamenio na hladnjaku je termoprekidac. To je bimetalni preklidac u kome se na toploti zagreva metalni listic koji se tom prilikom spaja sa suprotnim kontaktom i premoscava kontak za ukljucivanje ventilatora (bilo + ili -, zavisi kako je izvedeno). 92c znaci momenat ukljucivanja a 87c iskljucivanja. Sto se tice onog protoka vode, to je normalno, ne bi bilo dobro da ga nema. Ne kazes razlog zbog cega si menjao taj prekidac. Ja sad ne znam tacno da li je to odgovarajuci prekidac za taj motor. To sto si ga ti navio na hladnjak, ne znaci da je odgovarajuci zbog temperature ukiljucivanja i iskljucivanja. Inace svi ti prekidaci ne znaci da su uvek apsolutno tacni. Pre montaze trebao si ga povezati sa ommetrom, kapislu polako zagrevati u serpici sa vodom u kojoj se nalazi termometar i kad se ukljuci, pogledas kolika je temperatura i znas na cemu si., ocitas njegovu tacku ukljucivanja.
Za sad toliko...videcemo za dalje... A ima na ovom forumu jedan majstor bas za Golf 2 :)
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 02.09.2012. u 01:37 GMT+1]
[ botr @ 02.09.2012. 07:41 ] @
Kazaljka treba da stoji tik iznad lampice, koja je u sredini.
[ Dusko2087 @ 02.09.2012. 10:40 ] @
Rec je o motoru 1.6 dizel 40.4kw 1988 presao je nekih 188289 kilometara termostat sam menjao jer sam sumnjo da je problem do njega ali sve se isto desava.Ijos jedan problem sa ventilatorom za grejanje i hladjenje kad ga ukljucujem duva samo na trojci i gde se on nalazi. i hvala za odgovor
[ pajapop @ 02.09.2012. 14:58 ] @
Ispravnost termostata na vozilu se ispituje tako sto se opipava gornja i donja gumena cev na hladnjaku koje pri njegovom potpunom otvaranju moraju imati podjednaku temperaturu. Ako je donja cev hladnija, to znaci da termostat nije do kraja otvorio i ne postoji dovoljna dobra cirkulacija. Ako je temperatura cevi podjednaka, znaci da je otvorio i postoji cirkulacija, ali ocito nedovoljna tj usporenija. E... sad ako i dalje postoji sumnja na preveliko grejanje motora, onda je problem malo komlikovaniji. Moze da bude i neka sitnica, kao na rpimer pojava vazdusnog cepa. Najgora stvar koja moze da se desi je da imas problem sa dihtungom glave, a to sa sobom moze da povuce jos i iskrivljenje glave i td. Najbolje je da odes do nekog majstora da ti sve dobro ispregleda, nego da gubis vreme. Sto se tice onog ventilatora, verovatno mislis na ventilator za ventilaciju u kabini, to moze da bude do losih kontakata na stepenastom prekidacu na kokpitu, ili do losih kontakta na dzeku i motora ventilatora. Gde se nalazi? Pa moraces da se savijes ispod kokpita i dobro brknes. Upali ventilator na brzinu koja radi pa ce ti se sam javi gde se nalazi!
[ vladd @ 02.09.2012. 17:40 ] @
Ako su creva tvrda, to je sigurno znak da postoji problem sa dihtungom glave, i da se nabija pritisak u sistemu hladjenja.
Ovako na pipanje, sa poprilicno malo detalja..a zbog imidza vozila se uvek sumnja da je nesto "sitno" i malecko problem i samo se zameni to ili zicica..
Da li je dobro uzupcena pumpa, , da li je menjano ulje, malo redovnije nego sto knjige kazu, ili kada se ko seti, da li je merena kompresija, u kakvom je stanju usisna grana, sa filterom vazduha, da lu su pravljeni zahvati na motoru tipa "osvezenja" i sta je navodno radjeno..
Dobra creva, obavezno G11 za rashladni sistem, prohodan hladnjak i dobra pumpa za vodu(ne samo da "ne curi"), uz naravno zategnute i nove kaiseve..
Sa jedne strane..
Sa druge je sistem gorivo-vazduh, siromasna smesa pregreva motor..pa o tome treba imati neka saznanja sta se desava u konkretnom motoru..
Slaba pumpa, lose dizne, nekorektan rad motora, pa je neophodno forsirati pedalu gasa ...
Poz
[ Lavlja_Jazbina @ 02.09.2012. 18:28 ] @
Ventilator kabine ti radi samo na trojci jer ti je crkao reostat koji se nalazi na samom ventilatoru,
u kabini sa desne strane kod suvozacevih nogu.
[ pajapop @ 02.09.2012. 18:51 ] @
Pa da...al ako je odjednom izgubio vise brzina, bice da je pre los kontakt u dzeku. U svakom slucaju, pre skidanja treba probnom lampicom proveriti da li se javlja + u dzeku pri pomeranju stepenastog prekidaca na svakom kontaktu brzina koje ne rade. Ako se ne javlja struja, onda je problem na prekidacu. Ako se javlja struja, onda kratkom vezom premoscavati kontakte na ventilatoru. Ako pri tome rade brzine, onda je problem u dzeku. Ako brzine ne rade onda je reostat. Ali, prvo rukom malo bolje natisniti i promrdati dzek, meni se to jednom desilo na mojim kolima (nogom se zakacio kabal i nisam imao prve tri brzine, samo cetvrtu). E jedino treba uzeti u obzir pri ispitivanju,dali je masa izvedena preko kontakta u dzeku, pa pri tom postupku treba obezbediti poseban kontakt za masu.
[ Lavlja_Jazbina @ 02.09.2012. 18:55 ] @
To vise brzina ( 1,2,bez klime) je u tom delu gde je otpornik.Retko je prekidac crkavao da se manifestuje da
nisu neki polozaji brzine u funkciji.kao sto sam rekao,3 brzinu ventilator dobija direktno.
[ Dusko2087 @ 03.09.2012. 15:57 ] @
Prvo da ti se zahvalim na savetu ventilator sam sredio sad rade sve tri brzine. Onda sam upalio auto i pratio zagrejavanj svih creva za vodu odma pri startu motora voda se vracala u posudu donje crevo od pumpe do hladnjaka bilo je hladno dok su sva druga bila bas vruca da bi nakon 15 ili 20 minuta rada motora pocelo da se greje i donje crevo ali ne koliko ova ostala.Sta bi tu mogao biti problem dali termostat neradi dobro ili tako treba.Temperatura idalje raste pa sam ventilator za hladjenje motora povezao direktno na prekidac i palim ga u kolima i nedozvoljavam da kazaljka predje sredinu kao sto je pre prelazila za jednu trecinu.Ikoja je normalna radna temperatura motora u mom slucaju znas o kom motoru je rec.UNAPRED HVALA NA ODGOVORU.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.09.2012. 17:44 ] @
Ako se secam a i katalog valjda kaze isto,termostat na 87c i g11 sa destilovanom vodom koji je u odvojenoj kanti zajedno
izmuckan pa tek onda sipas u bidon.Skala temp.na sredini,za debljinu desno bi trebao da pali ventilator na hladnjaku.
Ako su dve brzine davac 191 959 481 .......95-84
Ako su tri brzine davac 191 959 481a......95-84/102-91
Otpornik ventilatora ako kupujes nov ti je 191 959 263c
Termostat u vodenoj pumpi za motore JP,ME I turbo dizel JR,MF ti je 044 121 113 , 87-102c.
Neko starije vreme ali su podatci valjda 90% tacni.
[ botr @ 03.09.2012. 18:05 ] @
Zamena termostata nije skupa, a i jednostavna je, tako da ti preporucujem da krenes od toga. Mozda termostat zaglavljuje, i ne otvara u potpunosti.
[ vladd @ 03.09.2012. 19:06 ] @
I obavezno trazi neki BERU termostat, posto je poplava kineskih djubradi, a da menjas termostat vise puta, malo je dosadno.
A red velicine troska je nekoliko stotina dinara. Obavezno i o-ring, nekih par desetina dinara.
Poz
[ Dusko2087 @ 03.09.2012. 20:18 ] @
promenicu trmostat ali ako i dalje bude problema sa temperaturom onda kao sto ti rece u pitanju dihtung na glavi motora.Kakva je proceura pri zameni dihtunga i koliko to od prilike kosta?Pozz
[ pajapop @ 03.09.2012. 20:34 ] @
Citat: Dusko2087:
Prvo da ti se zahvalim na savetu ventilator sam sredio sad rade sve tri brzine. Onda sam upalio auto i pratio zagrejavanj svih creva za vodu odma pri startu motora voda se vracala u posudu donje crevo od pumpe do hladnjaka bilo je hladno dok su sva druga bila bas vruca da bi nakon 15 ili 20 minuta rada motora pocelo da se greje i donje crevo ali ne koliko ova ostala.Sta bi tu mogao biti problem dali termostat neradi dobro ili tako treba.Temperatura idalje raste pa sam ventilator za hladjenje motora povezao direktno na prekidac i palim ga u kolima i nedozvoljavam da kazaljka predje sredinu kao sto je pre prelazila za jednu trecinu.Ikoja je normalna radna temperatura motora u mom slucaju znas o kom motoru je rec.UNAPRED HVALA NA ODGOVORU.
Prvo...treba reci da je termostat glavni uredjaj za regulaciju postizanja radne temperature svakog motora u nekom realnom vremenu. On delimicno, ne hermeticki, smanjuje protok tecnosti za hladjenje do hladnjaka kada je motor hladan, cime se ubrzava proces zagrevanja. Kada se motor zagreje do "radne temperature" on se sirom otvara da bi omogucio maksimalan protok tecnosti i time onemogucio pregrevanje.
Posto donje crevo i posle nekog realnog vremena nije imalo istu temperaturu kao ostala, a pri tome i merac temperature pokazuje osnovanu sumnju da je u nedozvoljenom polozaju, ocigledno je da postoji fizicka prepreka u cirkulaciji koja moze doci samo od nedovoljno otvorenog termostata, ili cak i do neke prepreke u samom hladnjaku. To sto u konkretnom slucaju postoji cirkulacija preko prelivnog creva i kad je motor hladan, time se samo konstrukcijski smanjuje pritisak u sistemu izazvan radom vodene pumpe i nema direktne veze sa hladjenjem motora. To ne ukazuje na apsolutnu ispavnost cirlkulacionog sistema. Da je donje crevo imalo istu temperaturu, kao i ostala, a merac i pri tome pokazije nedozvoljeni polozaj, onda bi se moglo posumljati u neke ozbiljnije razloge pregrevanja kao sto je problem sa dihtungom glave.
Sobzirom, da je termostat vec promenjen, a pojava je ostala ista, moguce je da postoji problem u samom hladnjaku.
Ipak, za sada je najlakse proveriti isparvnost termostata. I pre kupovine novog treba ispitati stari a narocito novi pre montaze. Kako se Ispituje? Jednostavno. Na svakom termostatu ima utisnuta temperatura pocetka otvaranja i momenta pri kojoj je temperaturi potpuno otvoren XXXc/YYYc. U vodu koja se zagreva postavi se termometar, termostat se postavi u vodu ili se nekom zicicom pridrzava. Ako se termostat suvise rano otvori, na temperaturi manjoj od XXXc onda je neispravan. Ako se i na 10c iznad najnize XXXc nije potpuno otvorio, onda je i tad neispravan tj. nema dovoljnog protoka.
Ako se kupi pravi, originalni termostat koji je projektovan za doticni motor, oznaka YYYc kada je potpuno otvoren upravo oznacava i potrebnu radnu pemperaturu za doticni motor.
[ botr @ 03.09.2012. 21:09 ] @
Citat: Dusko2087:
promenicu trmostat ali ako i dalje bude problema sa temperaturom onda kao sto ti rece u pitanju dihtung na glavi motora.Kakva je proceura pri zameni dihtunga i koliko to od prilike kosta?Pozz
Majstori uzimaju 50 evra za ruke, dihtung je maks 20 evra, Victor Reinz.
Ukoliko je potrebno ravnanje glave, to je jos 50-ak evra.
[ pajapop @ 03.09.2012. 21:56 ] @
Glava se uvek ravna, pri svakom skidanju, iz bilo kog razloga. A za ove cene...namoj da te cuje Milojkovic
[ vladd @ 03.09.2012. 22:57 ] @
I bira se sledeci deblji dihtung, nakon ljustenja glave..ako je potrebno skidati glavu, uopste..
Dobro izanalizirati situaciju, pa kada se vec rastura, mogao bi neki ozbiljniji zahvat na motoru da se odradi, ne samo zamena dihtunga..
Poz
[ Nečko @ 30.11.2015. 17:42 ] @
Pozdrav!Ja imam jedan problem pa ako bi mi ko mogaoo pomoci bio bi zahvalan:U pitanje je golf 2 1.3 benzin nemam grijanja u kolima donja cijev hladnjaka hladna nabija temperaturu i tvrda crijeva..Termostat,termicki,grijac sve sam to zamjenio al dzaba opet malo pocne grijati i prestane i nabija mi temperaturu.Kaad izracim imam grijanje jel auto ostane sat vremena opet iizgubi grijanje i nabija temperaturu..Je li imao ko s ovim iskustva i kako je rijesio ovaj problem.Hvala unaprijed
[ vladd @ 03.12.2015. 13:20 ] @
Dihtung glave je najverovatniji uzrok, mozda i naprsla glava, uglavnom pritisak iz cilindara dopire do sistema hladjenja.
[ Mijopg1 @ 01.08.2016. 19:33 ] @
Pozdrav za sve
Da predjem na stvar,u pitanju je Golf 2 1.6 benzinac ,ne kuva i ne dize temperaturu mada se desava jedna veoma cudna stvar,posle voznje dosta cesto duze kada se ugasi auto posle par minuta se upali ventilator hladnjaka sto je normalno ali ne razumijem zasto pnekad radi i desetak minuta a posebno zasto se samo naglasavam gasi kada dam kontakt jer ako izvucem dzek iz termoprekidaca on i dalje radi,!!! termo prekidac nov , ispravan,takodje i ako ppvadim sve releje takodje radi ako neko zna semu drago bi mi bilo dai kaze kako dobika struju inace vrti prvok brzinom jer je termo prekidac redni sa dvije brzine HVALA I POZDRAV
[ Lavlja_Jazbina @ 01.08.2016. 19:42 ] @
Koji broj motora?Kod ajnspric motora se ventilator palio da ohladi KA glavu ubrizgavanja.
[ Mijopg1 @ 02.08.2016. 20:22 ] @
kakav broj motora?To je obicni benzinac sa karburatorom dvogrlim i automatskim sauhom sad bas prosjoh ppred auta i vidim upalio se ventilator posle desetak minuta od kakoje auto ugasen i buca li buca posle deset minuta ugasi se.
[ Lavlja_Jazbina @ 02.08.2016. 20:26 ] @
Obican benzinac!A.onda se to verovatno i desava!?
[ Mijopg1 @ 02.08.2016. 20:55 ] @
a sta je to sto se vjerovatno i desava i ako znas reci mi da to otklonim HVALA
[ Lavlja_Jazbina @ 02.08.2016. 21:38 ] @
Citat: a sta je to sto se vjerovatno i desava
Pa ono sto motora i godista.Znas ono,kao kada maticni broj kaze da si ti tako se i automobili detektuju pa se
onda po tim delovima pronalazi zasto je to tako,a ne treba da bude,ili treba.
http://www.elitemadzone.org/t4...ili-sasije-brze-do-informacija
[ Mijopg1 @ 02.08.2016. 22:23 ] @
Broj motora 026 103 373 Q
Broj sasije WVWZZZ19ZJW568710
[ Lavlja_Jazbina @ 02.08.2016. 22:34 ] @
026 103 373 Q....to je kataloski glave.Imas u saobracajnoj slovnu oznaku pre brojeva.
Ajde da pitam posto vidim da je 88 godina,da li je uvek bio karburator?Mislim da li je mozda bio k-jetronic?!
[ Mijopg1 @ 02.08.2016. 22:55 ] @
bio je karburator
pise golf 19 E
[ Lavlja_Jazbina @ 02.08.2016. 23:14 ] @
Dobro,mislio sam na prepravku od ajsprica ali nema veze.Prosto,probaj da nadjes relej koji je za ventilator.On bi trebao da se
nalazi negde na dozni,sada koji je broj to sam zaboravio.Pogledaj ovde kako izgleda.
http://www.elitemadzone.org/t438951-5
Relej od starostio mozda ima pohabane platine (kontakte).Napomenuo si ovo pa zato kazem proveri relej.
Citat: naglasavam gasi kada dam kontakt jer ako izvucem dzek iz termoprekidaca on i dalje radi,!!
Termoprekidac samo pravi krug kontakta a tebi radi i kada ga prekines!
[ Mijopg1 @ 03.08.2016. 09:43 ] @
ja sam vec napisao
,takodje i ako ppvadim sve releje takodje radia nebi trebalo ako sam u pravu
[ Lavlja_Jazbina @ 03.08.2016. 19:36 ] @
Jesi,zato proveri da nisu negde zice u spoju.Proprati celu liniju instalacije .
Od ventilatora,preko termoprekidaca pa sve do dozne.Nema tu mnogo posla da bi se proverilo.
[ pajapop @ 03.08.2016. 22:06 ] @
Citat: Mijopg1:
... ali ne razumijem zasto pnekad radi i desetak minuta a posebno zasto se samo naglasavam gasi kada dam kontakt jer ako izvucem dzek iz termoprekidaca on i dalje radi,!!! ... inace vrti prvok brzinom jer je termo prekidac redni sa dvije brzine ...
Neki motori imaju ventilator hladjenja sa dve brzine, ( te brzine su odredjene konstrukcijom elektromotora pomocu cetkica i dioda..), a neki imaju cak dva ventilatora. Pri manjim opterecenjima i manjim radnim temperaturama radi sporija brzina ili jedan ventilator, a pri vecim opterecenjima i vecim radnim temperaturama ukljucuje se brza brzina ili dva ventilatora...To znaci da se slabija brzina ukljucuje i pri nizim temperaturama i radi uglavnom dok se temperatura ne snizi ispod temperature iskljucivanja na termoprekidacu za nizu temperaturu. Termoprekidac za vecu brzinu ima vise vrednosti...Kad se auto iskljuci, a kasnije dodje do "spontanog" ukljucivanja ventilatora, to je zato sto je u mirovanju doslo do naknadnog zagrevanja tecnosti od temperature samog bloka motora, koje je toliko da aktivira termoprekidac nize brzine, i to traje dok se rashladna tecnost ne ohladi do ispod temperature iskljucivanja termoprekidaca koje je fabricki dimenzionisano i pise na termoprekidacu...Strujna kola oba termoprekidaca prekidaca treba da budu razdvojena i nezavisna...Ako se ventilator iskljuci kad das kontak, to znaci da taj prekidac prima struju sa kontakt brave i iskljucuje se da bi pad napona na bobini bio smanjen zbog startovanja motora koji treba da usledi...Pored ventilatora, trebala bi da ti se iskljuce i svetla, na primer i radio...ako si primetio?...Kad izvuces dzek ti u stvari i nisi prekinou njegovo strujno kolo...To je kolo za drugu brzinu...Tako, da ja mislim, da tu i nema nekih problema...al`, ajd`..sve je moguce...videcemo...U stfari treba ustanoviti da li i gde se nalazi drugi termoprekidac. Da li je na bloku ili termostatu i ako se nadje onda je sigurno sve u redu i to je to...
[ Lavlja_Jazbina @ 03.08.2016. 22:11 ] @
Da te pitam nesto ali ozbiljno.Da li imas i malo predstave kako to fumkcionise na golfu posto si ovde naveo da
budem pristojan sa recnikom,pogresne postavke.Nije radvojena instalacija i nema na bloku nikakav termo prekidac.
Bar se informisi ako vec hoces sa sigurnoscu nesto da tvrdis.
[ pajapop @ 03.08.2016. 22:23 ] @
Ja sam i napisao "da je sve moguce"...Samo, ja bar razmisljam logicno i tako je na nekim kolima i reseno. A ti da imas pravu pretstavu, posto si veliki poznavalac Golfa vec bi to i napisao...Raspitaj se malo kod drugara...I da, bio si pristojan...Bravo!
[ Lavlja_Jazbina @ 03.08.2016. 22:36 ] @
Nemoj biti sarkatican.Smaras sa obimnim postovima u prazno.Stalno neka filozifija.Taj auto nema metar instalacije
do dozne.Drugo.Bar sam imao jettu 2 pa znam o cemu pricam za razliku od tebe kojie imas prevelik problem u glavi.
Toliko si dosadan kada pises da je to strasno.Evo,resi mu problem posto ti znas i stavi jedno 100 smajlija i sv... do mile volje.
Obozavas kad pogodis a ovo je i auto za tebe.Jedino tu i mozes nesto da ubodes.Sto se tice drugara,oladi.Prejako je to za tebe.
Mozes da riknes.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.08.2016. 22:50 ] @
Mijopg1...evo ti i slika instalacije pa sam proceni da li je i kod tebe isto.Toliko od mene.
Dao sam ovde sliku,pa ne mogu da ucim ove priucene vise za dzabe. .Jbg,uzdravlje da resis problem.
[ Mijopg1 @ 04.08.2016. 11:41 ] @
Kao prvo zelim da izrazim zal zbog toga sto se ove nesuglasice javljaju kao produkt mog pitanja i mislim da nema potrebe za tim ipak ovdje ste da pomognete i podijelite savjet pa ko hoce neka provjeri i poslusa po volji je a kao drugo da se zahvalim na nesebicnoj pomoci i....
sobzirom da sam vec imao pozitivno iskustvo i jako korektnu komunikaciju i saradnju sa LAVLJOM.JAZBINOM
neka se ova pitanja odnose na njega bez ljutnje i zamjerke ostalih HVALA
Sto se tice seme mislim da je to to ali ostade bez odgovora kako je ventilator radio cak i kad sam povadio sve releje jedan relej je rikbuo bio (izgoreo) a bio je na mjestu broj dva ne znam cemu sluzi jer sve radi i dalje isto osim ne znam grijac zadnjeg stakla mozda???
evo slike
[ Mijopg1 @ 04.08.2016. 12:13 ] @
Izvinjavam se na nespretno postavljenim slikama
[ Mijopg1 @ 04.08.2016. 19:34 ] @
evo rijesen.problem
raskacio sam ocaj dzek koji vodi do ter.prekidaca i ventilatora direktno,
znaci sad se pali regularno i radi normalno evo slike mada ne znam odakle to vodi i mislim da ga nema na semi i dalje ostaje pitanje releja HVALA VELIKO
[ pajapop @ 04.08.2016. 21:37 ] @
Normalno da ga nema na semi, jer ti je Lav postavio semu ventilatora sa jednom brzinom...Ti imas dve brzine. Koliko imas zica na dzekku motora ventilatora? Imas 3. Dve su ti + za sporiju i brzu brzinu a jedna je zajednicka masa...Sad si verovatno izgubio jednu brzinu...Al` ajd `, ti najbolje znas sta se sad desava...sretno
[ Mijopg1 @ 04.08.2016. 21:41 ] @
Nisam izgubio drugu brzinu jer kada skinem dzek sa termopekidaca ,prespajanjem tj kontrolom imaju obije brzine na ventilatoru a da je kao sto ti kazes nebi palio bez jednu
[ Mijopg1 @ 04.08.2016. 21:44 ] @
i koliko vidim sema je sa rednom klemom sa tri buksne na termoelementu st znaci da je sa dvije brzine tako da ne znam sta pricas a i naglasio sam da mi Lav odgovori tebi u svakom.slucaju HVALA
[ Lavlja_Jazbina @ 04.08.2016. 22:37 ] @
Nije bitno ko ti odgovara na forumu.Kao sto sam ti rekao,ta instalacija je iz dva dela i ona se tu do pozarnog zida tim buksnama
spaja.Vrlo jednostavno mozes da pratis celu instalaciju od termo prekidaca do ventilatora.Ono sto tebe zanima zasto se pali nekontrolisano!?
Kod tog golfa,napajanje je konstantno ( nije preko brave ).Ako je tako onda je termo prekidac taj koji zatvara kolo i pali ventilator.
To se da proveriti ako spojis masu i jednu od ona dva kabla ( pod uslovom da je davac sa 2 brzine ) i ventilator mora da se upali.
Naravno,koristi deblju zicu za to spajanje ( izmedju sa izolacijom ) posto amperaza nije mala.
Postavicu ti dve seme jedna je za jednu a druga za dve brzine pod uslovom da prizamo o 1.3 i NZ motoru koji je bio najcesi.
Ima i MH kao i HK.Svi 1,3.
[ Mijopg1 @ 04.08.2016. 22:50 ] @
ja ne znam dali citate vi sta ja pisem ili govorimo sa dva razlicita jezika NEZNAM
pitah za releje a ovo za brzine jasno rekoh i napisah da i posle prekidanja spoja na oznacenom mjestu ventilator radi sa dvije brzine ali se ne pali samostalno nakon desetak minuta vise takodje napisah da sam iskontrolisao brzine i da obije ppsle toga rade besprekorno
A sto se tice ranije pojave ona se prekidala kada bi se dao kontakt i to mi je bilo cudnoali ocigledno niko ne cita do kraja ili ja pisem nekim.nerazumljivim jezikom,nesto jeste
[ Lavlja_Jazbina @ 04.08.2016. 22:56 ] @
Na prvoj slici broj 50 oznacava TERMOPREKIDAC
--------------------- 1 AKUMULATOR
--------------------- 51 TERMOPREKIDAC
Na drugoj slici broj 2 oznacava relej a ovo sa F1 (30A) I F15 (10A) SU OSIGURACI.
----------------------- 1 akumulator
----------------------- 48 centralnu jedinicu startovanja radijatora
----------------------- 49 termoprekidac na hladnjaku.
----------------------- 50 za ovo nisam siguran ,termoprekidac za startovanje ventilatora. Ovo ce morati neko ko je bas u toj struci
da ti objasni.Mozda je to taj davac koji ti ponekad pali auto.Ali naravno,sve ovo ako je 1,3 i NZ motor.
[ Lavlja_Jazbina @ 04.08.2016. 23:00 ] @
Citat: osle prekidanja spoja na oznacenom mjestu ventilator radi sa dvije brzine
Ne moze da radi.Proveri instalaciju kako sam ti napisao.Imas boje kablova i proprati liniju.
Za sve ostalo moras kod elektricara da poredja kablove ako ih je neko izmesao ( te buksne na slici ).
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|