[ Horvat @ 01.09.2012. 21:46 ] @
secate se onog ugovora izmedju vlade srbije i fiat-a, sto je pomocu zakona o slobodi javnih informacija (ili koji mu je vec naziv) dospeo u javnost, naravno cenzurisan sa detaljima spornim za "drzavnu bezbednost" (ili koje je vec bilo opravdanje), a koji je zapravo bio U POTPUNOSTI cenzurisan?

e pa, danas je isplovio deo ugovornih obaveza srbije prema fiat-u, i koliko je "dobro" sto srbija i dalje gura zastavu...

Citat:
Dve obilaznice oko Kragujevca, put ka Batočini, pruga Lapovo–Kraljevo, sve su to obaveze Vlade Srbije prema zajedničkoj investiciji sa Italijanima koje još nisu ispunjene


Citat:
Prethodna vlada ostala je dužna „Fijatu” devet milijardi dinara


Citat:
država je zaista ostala dužna italijanskoj kompaniji, s tim da to neće biti „kamen spoticanja” , budući da je „Fijat” prihvatio molbu ministra Dinkića da se malo prolongiraju rokovi. Daleko veći problem su druge neispunjene obaveze prema ovoj kompaniji, a reč je o nezavršenim infrastrukturnim objektima.

Radovi na drugoj traci magistralnog puta ka Batočini, koji Kragujevac treba da poveže sa Koridorom 10, počeli su oktobra 2004, a do danas je asfaltirana samo deonica kroz Kragujevac, u dužini od oko 10,5 kilometara. Godišnje se, dakle, gradilo, svega oko 1,2 kilometra puta na kojem „Fijat” insistira još od 29. septembra 2008, kada su Vlada Srbije i ovaj proizvođač automobila sklopili ugovor o osnivanju zajedničkog preduzeća „Fijat automobili Srbija” – FAS, sa odnosom kapitala 67 prema 33 odsto u korist Italijana.


izvor

znaci drzava se (izmedju ostalog,sto verujem da necemo jos skoro,ako i ikada, saznati) obavezala da da ~90 miliona eura fiatu, da sredi sve puteve i pruge koje idu od zastave do van granica drzave (sto bi i trebali uraditi, ali ne zbog zastave...)

sve u svemu, pravi potez, finansirati propalu zastavu i dalje... bolje da su tih 90 miliona eura podelili na bivse zaposlene i da ih "vise ne gledamo"

izmena:
sad sam nasao vest povodom onog cenzurisanog ugovora, it u se pominje da je ugovorna obaveza srbije
Citat:
Zajedničko preduzeće "Fijata" i Srbije, "Fijat automobili Srbija", osnovano je 14. oktobra 2009. godine. Ugovorom je predviđeno da ukupan udeo "Fijata" bude 200 miliona evra u novcu, dok ulog Srbije iznosi 50 miliona evra u novcu i 50 miliona evra u stvarima i pravima. Udeo "Fijata" u preduzeću je 67 odsto, a Srbije 33 procenta.


izvor

nekako mi je 9 milijardi vise od 50 miliona eura...
[ Braksi @ 01.09.2012. 22:43 ] @
pa sta je tu cudno ?

Mislim ipak se nekako moraju privuci strane investicije ! Uzgred, ako moraju Italijani da nas ubedjuju da Kragujevcu koji je 3.-4. varos u Srbiji treba obilaznica onda jbg... buona notte !

[ vilil1 @ 02.09.2012. 00:30 ] @
Citat:
Braksi: pa sta je tu cudno ?

Samo je kod nas to cudno. VW je otvorio fabriku u Tenesiju, USA, i gle cuda Tenesi je ulozio silne pare -

Citat:
Volkswagen invested approximately one billion U.S. dollars to construct the facility, with local, state and federal governments subsidizing the project with an estimated $577 million in incentives.[14] Alabama had offered Volkswagen incentives of $385 million, the most the state had ever offered for an auto project. Mississippi offered incentives totaling $294 million to Toyota in 2007 for an assembly plant at Blue Springs. Kia received about $324 million in incentives from Georgia.[22] Volkswagen had researched 398 possible sites before narrowing the choice to the states of Michigan, Alabama and Tennessee.[9]


http://en.wikipedia.org/wiki/V...gen_Chattanooga_Assembly_Plant
[ Braksi @ 02.09.2012. 01:02 ] @
Citat:
Volkswagen had researched 398 possible sites before narrowing the choice to the states of Michigan, Alabama and Tennessee.


hehe, sapienti sat
[ Horvat @ 02.09.2012. 19:18 ] @
nije cudno za saobracajnice
cudno je sto im duguju lovu
ajd to, stimulisu zaposljavanje, suinvestitori,bla bla, ali u proslogodisnjoj vesti iznos bio skoro pa duplo manji

usa sa kolikim godisnjim prihodima u budzet nudi te "stimulacije"?
a kolike godisnje minuse ima srbija?


a zalosno je to sto treba da "dodje" (odavno je tu) fiat da bi se pocele graditi (doduse, bolje receno "graditi" sa mrkom na celu i njegovim rokovima, no druga tema) veze izmedju gradova i luka...
[ zmej @ 03.09.2012. 18:11 ] @
He, to oko obilaznica je bilo poznato, mene vise interesuje, kako se deli profit i koliko drzava ucestvuje u subvencijama na plate zaposlenih, to je zatamnjeno, a o obavezi za put to je bilo poznato!!!!